System administrator capacita

Elenco system administrator capacita

  • About the company: per contesto consolidato nel settore food i nostri recruitment engineer ricercano un system administratormust have: laurea in ingegneria (informatica, matematica o statistica) con specializzazione in informatica o affini; esperienza pregressa di 10 anni come system administrator/engineer in società di consulenza e/o aziende di servizi e/o aziende mediamente strutturate; conoscenza dei più utilizzati sistemi operativi (linux, unix, windows, maci nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companynice to have: conoscenza dei più diffusi cloud aziendali; capacità di gestire e sviluppare relazioni efficaci trasversali; ottime doti organizzative, di analisi e pianificazione); conoscenza delle architetture e della gestione dei dati; conoscenza di elementi legati al tema della securitytechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti e manager nel segmento information technologylocation: provincia di leccocore responsibilities: assicura che l'infrastruttura dei sistemi informativi rappresenti un concreto vantaggio competitivo, rispondendo alle esigenze di business; identifica i progetti, dall’ideazione all’implementazione finale; analizza e propone le azioni necessarie al corretto funzionamento dell’impianto tecnologico aziendale ad ogni livello, dall’infrastruttura alla componente architetturale, con la finalità di assicurare una corretta sinergia tra i diversi sistemi

  • About the company: per realtà innovativa e digitale i nostri recruitment engineer ricercano un/a system administratortechyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companyrappresenterà l'azienda come consulente presalescore responsabilities: il profilo, dotato di ottime capacità relazionali, si interfaccerà direttamente con i clienti e diventerà un punto di riferimento interno ed esterno per il team it) familiarità con ambienti di virtualizzazione vmware in possesso di patente b nice to have: esperienza pregressa nel ruolo di almeno 3/4 anni location: torino (to)must have: buone capacità di debug su sistemi operativi windows preferibile ma non indispensabile conoscenza di sistemi operativi linux autonomia nella gestione di ambienti server e active directory buone conoscenze in ambito routing e networking (firewall, vlan, vpn ecc

  • Seltishub management search, per azienda farmaceutica, ricerca: un/a ict gmp system administrator la risorsa dovrà svolgere le seguenti attività: gestione delle infrastrutture a supporto dei diversi dipartimenti aziendali secondo le più aggiornate linee guida gmplaurea in discipline tecnico-scientifiche (ingegneria, microbiologia, chimica farmaceutica); almeno 3/4 anni di esperienza nella mansione specifica ed in ambito it, preferibilmente per una delle seguenti aree applicative: sistemi gestione documentali gxp, sistemi di gestione dei processi gxp di qualità, sistemi di gestione dei processi gxp dei laboratori di controllo qualità; sistemi di integrazione strumentale in ambito gxp; sistemi di automazione in ambito gxp; competenze it, funzionali, di processo e di supporto alla computer system validation (csv); capacità di inserirsi e svolgere la propria attività all’interno di diversi gruppi di lavoro multi-disciplinari; ottima conoscenza della lingua inglese parlata e scrittaprincipali responsabilità: installazione, configurazione e personalizzazione di prodotti software in ambito gxp; esecuzione delle fasi di test in supporto a csv; supporto e formazione utenti; redazione della documentazione tecnica di progetto; interfaccia tecnica/supporto con i vendor di prodotto; gestione operativa dei sistemi gxp; interfaccia funzionale con i reparti operativiimplementazione dei sistemi informativi di nuova generazione da destinare al supporto, in particolare, dei processi di quality assurance e quality control aziendalila risorsa verrà inserita con contratto a tempo in determinato- ccnl chimico-farmaceutico- livello bsede di lavoro provcaserta illa candidatoa è invitato a trasmettere esclusivamente dati necessari a valutare il proprio profilo professionale e a non inviare dati sensibili (relativi, in particolare, a salute, convinzioni religiose e opinioni politiche)invita illa candidatoa a leggere la privacy policy pubblicata sul sito http://wwwgestione delle infrastrutture informatiche e manutenzione di alcuni tra i più importanti applicativi aziendali con particolare focus sui temi di “data integrity” e “business continuity”per ogni informazione relativa alla raccolta e al trattamento dei suoi dati personali, nonché ai diritti ad ottenerne l'integrazione, l'aggiornamento e la cancellazione (ove ne ricorrano i presupposti) e/o agli altri diritti conferitigli ai sensi del d

  • Cestino per riciclo bankers box system - capacita 90 litri - 30x50 cm - dorso 60 cm - fellowesapertura a cassetta per uso sotto la scrivania o nella parte alta per uso accanto alla scrivaniamassima capacitã: 90 litri (apertura dallalto)

    Italia

    15180000305175781 €

  • Cestino per riciclo bankers box system - capacita 90 litri - 30x50 cm - dorso 60 cm - fellowesapertura a cassetta per uso sotto la scrivania o nella parte alta per uso accanto alla scrivaniamassima capacità: 90 litri (apertura dallalto)realizzato in cartone 100 riciclato e riciclabiledimensioni: 30x50cm - h60cm

    Italia

    16709999084472656 €

  • Nice to have: conoscenza di linguaggi di programmazione sql,c#,visual basic; esperienza nella consulenza; esperienza nella gestione di infrastrutture complesse per la gestione di piattaforme applicative team system o zucchetti; conoscenza della piattaforma tecnologica ibm powercore responsibilities: la persona non deve lavorare solo in maniera passiva dando risposta e soluzione a problemi che insorgono nell’attività del cliente, ma deve anche essere proattiva cercando, sulla base delle dirette esperienze che man mano si effettueranno presso clienti, di impostare “servizi sistemistici” che possano essere veicolati dalla struttura commerciale, capitalizzando quanto fatto in contesti precedentimust have: installazione, configurazione dei criteri di sicurezza in ambito windows server varie release ; microsoft deployment toolkit; windows serve virtualization; configurazione e gestione windows active directory su sistemi windows server ; amministrazione e rilascio aggiornamenti patch tramite group policy; esperienza minima nel ruolo di 5 annii nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companyla persona inoltre deve essere in grado di interloquire con l’azienda cliente al fine di configurare e dimensionare l’infrastruttura hw/sw idonea a soddisfare le esigenze aziendali; deve essere propositivo nel formulare contesti nei quali l’azienda cliente potrebbe avere problemi connessi ad aspetti di continuità operativa e di sicurezza al di là di quanto emerso da una semplice raccolta di esigenze iniziali; deve inoltre farsi parte attiva nella prevenzione di tentativi di accesso esterno fraudolenti attivando sistemi di controllo e monitoraggio; deve saper organizzare attività di monitoring sulle risorse hw/sw disponibili e i punti di potenziale criticità al mutare della struttura organizzativa del cliente (aumento risorse, aumento volumi, aumento del numero di server da gestire)about the company: per importante azienda di consulenza informatica, i nostri recruitment engineer ricercano un sistemista windows seniortechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyfurther information: location: assago (mi) smart-working disponibile

  • Must have 2+ year’s experience in atlassian administrator roleunderstanding of system administration principles (monitoring, network, storage, scripting)write and maintain technical documentation such as user manuals, system documentation, and training materialsatlassian certificationdevelop training materials and deliver training to power userslottolandcorporateunderstand the current tool process, gather requirements, investigate potential solutions, analyze impact, communicate with stakeholders, and implement solutions, all in accordance with current best practices and industry standardsreview and configure current service desk portal for easier navigation by usersgood experience of writing and supporting custom jql to help teams get the information they needconfigure jira software, including jira core and jira service desk / jira service managementevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunityreview requested jira adds-ons, plugins and extensions and fitness for purpose, including any security and privacy implicationsnice to have experience with okta sso integrationimprove team jira metrics (especially cost-per-ticket) with optimised workflowsexperience with jira service deskotherwise good knowledge of general it skills and concepts to support the rest of the team with infrastructure issues, including: networks, wi-fi & security, windows and linux (ubuntu) servers, advanced troubleshooting to assist helpdesk, active directory, azure mdm with intune and jamf, optimising workflows and processesexperience of other workspace and collaboration tools, including: microsoft 365 (in particular sharepoint online), aha, asana, agile methods, change & configuration managementextensive knowledge of administering atlassian applications in medium-to-large businesslottoland could be just the place for youremember you do not have to tick all boxes these are just an example of skills/experience that may support you in the role! a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del solwe like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwability to prioritize across various tasks and manage changes in daily workloadhelp teams to set up and manage slas, issue types, etcpassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeesexperience customizing workflows, setting up dashboards, and generating reportsin september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! responsibilities manage atlassian settings, including users, groups, roles and permissionshonesty, integrity and trust are a givencreate and maintain custom dashboards and jira filters for end users, encouraging reuse and a consistent experience across the businesstailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the businesscom right to work in gibraltar no agencies at this time pleaselottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outsdesire to work in a diverse environment, interacting with many roles and teams made up of passionate industry experts working toward a common goalimproved customer satisfaction from: stakeholders/owners who request the automation of a workflow, the end-users of those workflowsmeasures of success reduced costs of collaboration tools and increased value-for-moneyemployees are empowered to do their best but held accountable for their actionslottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathsimprove the return on investment by handling licensing and atlassian spendmanagers need to inspire and develop their teams to get the most out of themknowledge and experience in implementing jira plug-ins, including gliphy, lucidchart, etcit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritagegrit and determination is a prerequisite for all lottolandersfor more efficient ticket handling

  • Nato a torino nel , il gruppo scai è un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionaleper il rafforzamento della nostra factory ricerchiamo un/una: tableau server administrator cosa farai: all'interno del team di business intelligence, ti occuperai della gestione dell'infrastruttura, attraverso l'installazione e la configurazione di piattaforme applicative on premisis e in cloudcon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, è stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design"il presente annuncio è rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi eci aspettiamo che tu possegga le seguenti competenze ed esperienze: pregressa esperienza nel ruolo di almeno 3 anni buona conoscenza di tableau server e/o tableau dataprep buona conoscenza della lingua inglese (b2) l'assunzione preferenziale è a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricerca, tuttavia si valuta anche profili di freelance in partita ivail lavoro può essere anche svolto in full remote

  • Azienda ricerca db administrator che abbia maturato una buona esperienza nell'installazione, configurazione, monitoraggio e tuning del dbms microsoft sql servernet framework; • gradita conoscenza entity framework; • capacità di lavorare in team di sviluppola figura sarà inserita in un gruppo di lavoro strutturato, in un contesto stimolante e altamente professionalizzante, con possibilità di formazione e crescita continua all’interno dell’aziendacompetenze richieste: • ottima conoscenza di microsoft sql server in tutte le sue ultime versioni (dal in poi); • ottima conoscenza ed esperienza in attività di database administration installazione, configurazione,tuning etc; • ottima conoscenza web services iis su tecnologiala risorsa si occuperà si occuperà delle attività di implementazione, manutenzione e amministrazione di database microsoft sql server, con particolare riferimento alla gestione, all’installazione e alla configurazione degli stessinet; • ottima conoscenza della gestione degli indici e piani di esecuzione delle query/stored procedure; • ottima conoscenza delle tecniche avanzate di analisi e trouble shooting in ambito sql server; • conoscenza dei cluster always on (installazione, configurazione e trouble shooting); • conoscenza degli aspetti sistemistici di sql server; • gradita conoscenzacompletano il profilo una buona conoscenza della lingua inglese, capacità di problem solving, gestione del tempo, proattività e lavoro/coordinamento del teamesperienza di almeno 3/5 anni nel ruolo e maturata in progetti web ed in contesti strutturati e tecnologicamente avanzati

  • Data extraction from third party systemtaking bookings from customers and inputting into the systemwe currently have a vacancy in our operations department for a trainee euroopean logistics operative at our witham, essex sitesimarco worldwide logistics is a family-owned business that was established incharge and costing shipmentscompiling shipment data in excel for the departmentresolving and managing queries and complaints courteously and efficientlychecking customer invoices to ensure customs complianceday to day role liaising with clients, overseas agents and internal departmentshours of work monday to friday hour lunch) requirements proven experience within a similar role desirable experience within a logistics or transport company would be an added advantage a reliable individual with good communication skills both written and verbal enjoy working within a team but have good organisational skills to prioritise your own workload high level of customer service ability to work unsupervised and under pressure good organisation and ability to work to deadline is essential diligent with a high level of accuracy high attention to detail numerate experience with microsoft packages salary and benefits salary depending on level of experience 31 days annual holiday, including bank holidays contributory pension scheme on-site parking employee assistance programmeraising export paperworkwe have a dedicated team of staff who have experience in providing tailored logistic, freight, distribution, and warehousing services to companies of all sizes and across all industry sectors, throughout the uk, europe and worldwide

  • Data extraction from third party systemtaking bookings from customers and inputting into the systemsimarco worldwide logistics is a family-owned business that was established inwe currently have a vacancy in our operations department for a trainee euroopean logistics operative at our bristol sitecharge and costing shipmentscompiling shipment data in excel for the departmentresolving and managing queries and complaints courteously and efficientlychecking customer invoices to ensure customs complianceday to day role liaising with clients, overseas agents and internal departmentshours of work monday to friday hour lunch) requirements proven experience within a similar role desirable experience within a logistics or transport company would be an added advantage a reliable individual with good communication skills both written and verbal enjoy working within a team but have good organisational skills to prioritise your own workload high level of customer service ability to work unsupervised and under pressure good organisation and ability to work to deadline is essential diligent with a high level of accuracy high attention to detail numerate experience with microsoft packages salary and benefits salary depending on level of experience 31 days annual holiday, including bank holidays contributory pension scheme on-site parking employee assistance programmeraising export paperworkwe have a dedicated team of staff who have experience in providing tailored logistic, freight, distribution, and warehousing services to companies of all sizes and across all industry sectors, throughout the uk, europe and worldwide

  • About the company: per importante azienda operante nel settore della long-term care, focalizzata all'intelligenza artificiale, i nostri recruitment engineer ricercano un system administratori nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companynice to have: 2+ anni di esperienza in un ruolo simile; conoscenza del funzionamento delle reti informatiche e dei sistemi operativi; conoscenza delle architetture hardware di computer e infrastrutture di rete; conoscenza degli aspetti legati alla sicurezza dei sistemi informatici; conoscenza avanzata sistemi linux/windows/mac; conoscenza di sistemi quali active directory o similitechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologycore responsibilities: gestione risorse aziendali (pc/server/switch); gestione di account/accessi/permessi; sviluppo di sistemi per la raccolta dei log e compliance con le norme del gdpr; revisione e messa in atto di sistemi di backup; avvio di processi di gestione del ciclo di vita degli accountslocation: milano

  • We use smart technology and data and combine it with world class human service, to help business owners sort their business essentials: business energy, insurance, connectivity, telecoms, and commercial finance solutionsthis would suit someone who has previously been a: sales administrator, customer service advisor or customer support officerthe main focus of the role is to the be the primary liaison between our customers and energy suppliers and ensure that all contracts that are sold go from sale to live with limited delaysskills needed to do the job: experience of working in a customer-support role good excel skills excellent time management, attention to detail and multi-tasking skills experience in contract management is preferable proactive approach maintaining a high level of productivity of all tasks and functions proven experience of working with set targets able to understand trends and identify root cause analysis what we offer: clear internal progression and structured training days off between christmas + new year dynamic team culture free fruit, coffee and tea rewards and recognition + christmas, summer and monthly celebrations summer and winter highflyers trips for top performers ability to buy and sell holiday smart casual dress code vitality program auto-enrolment pension scheme (5% employee and 3% employer) about bionic: at bionic, we want to make it radically easier to run a small businessday-to-day: liaising with customers and suppliers to resolved issues and delays when a switch of supplier has occurred working with our customers to obtain missing information essential for a successful contract switch working with our suppliers to ensure customers terminations have been successfully logged working through outstanding pending contracts each month to ensure our systems reflect accurate information recommend process improvement of the back-understanding root cause issues within our processes training and development of colleagues in both the sales departments and other operational teams to ensure repeat issues do not occurcollaboration across multiple teams and departments to ensure high live rate performance across all group companiesthis is an excellent opportunity for an individual to join a high performing team within a rewarding department – offering great personal development and trainingwe are looking for a pro-active individual to join the commercial operations department as a supplier liaison advisor

  • In september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! we are looking for a systems administrator to join our it departmentlottolandcorporateevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunitylottoland could be just the place for youwe like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwpassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeescom right to work in gibraltar no agencies at this stage pleaseyou will have excellent customer service skills, be extremely accomplished at troubleshooting, be able to manage your time and workload, be adaptable and enjoy working under pressure to solve problems both independently and with the rest of the teamtailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the businessresponsibilities to include: installation, configuration and support of windows and osx desktop clients configuration and support of common office software, including word, excel, etc diagnose and troubleshoot technical issues create and maintain technical documentation assist with helpdesk tickets to support end-users assist with projects and initiatives to improve infrastructure and systems possible on-call requirement must have • previous experience in corporate it support environment • support experience with mac and windows clients • networking experience (tcp/ip, switches, routers, firewalls) • able to cope with high workloads and multiple changing priorities • excellent problem-solving skills and adaptability • excellent oral and written communication (english) nice to have • computer science university degree or similar • knowledge of scripting in bash, powershell, etc • office365, intune, sharepoint online • virtualization (vmware, aws, citrix, etc) • backup and restore procedures • ticket management systems, such as jira • activedirectory • configuration management, application deployment, policy management • pbx systems • monitoring with darktrace, zabbix, cacti, etc • mdm (jamf), byod management • remote desktop and remote support • idm (okta) a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del sollottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outswe are a busy and dynamic team working to support all it requests from the business to ensure teams have the tools they need to work efficiently and effectivelyworking in a small team, you will be helping to resolve helpdesk tickets with particular emphasis on taking escalations from the rest of the helpdesk teamyou will also be keen to suggest improvements to methods and procedures and help to plan and implement thememployees are empowered to do their best but held accountable for their actionslottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathshonesty, integrity and trust are a givenmanagers need to inspire and develop their teams to get the most out of themit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritagegrit and determination is a prerequisite for all lottolanders

  • 1x,web portal,social login),make it simple for administrator to manage enterprise security and guest accessbrand: ip-com indoor high capacity access point dual concurrent 2ip-com high-density series ap(include ap355, ap365) are enterprise-grade, high performance gigabit wi-fi access points, prepared for ultra-high density environmentshigh performance dual-band design deliver high-capacity and high-performance to new 80211n/g/b and 5ghz 8023at power and network infrastructureas the user grows and more devices are installed, it's recommended to add a ip-com ac to simplify network management and centrally manage all apit can significantly reduces deployment and management effort by automating device provisioning, firmware upgrades and policy enforcementdual fat/fit mode when the network start small, user can acquire the ap and set it to fat mode3at poe standard11ac wi-fi technology and enhanced transmit power and receive sensitivity, it can increase the scope of coverage, improve access density and operation stabilitythis will ensure higher download speed and increases overall network capacitydeployed with ip-com access controllers, support captive portal,etcautomatic rf optimization advanced rf optimization with automatic channel, band and power level selection, to reduce co-channel interferenceup to 1750 mbps combined data rateadvanced wi-fi security ip-com ap support almost all the latest encryption and authentication mechanisms(such as wep,wpa-psk,802ap can recognize various channels being used and automatically switch to the best available channel to provide the best experience for users11ac and legacy 802lower cost of implementation supporting poe standard, ap can integrates into your existing 802low-profile industrial design with it sleek, low profile design and controllable leds, blends into hotel, office environments11ac gigabit wi-fi along with gigabit ethernet enabling fast data forwarding without any bottleneck, is ideal for high-bandwidth applications such as streaming video, p2p download and gamingairtime fairness airtime fairness is an advanced scheduling technique that gives equal airtime to each client regardless of its theoretical data ratethrough the 80211a/b/g/n clientssizes: 0 box: 4 color: white certificate: ce rohs fcc comp

    Italia

  • 1x,web portal,social login),make it simple for administrator to manage enterprise security and guest accessbrand: ip-com indoor high capacity access point dual concurrent 2ip-com high-density series ap(include ap355, ap365) are enterprise-grade, high performance gigabit wi-fi access points, prepared for ultra-high density environmentshigh performance dual-band design deliver high-capacity and high-performance to new 80211n/g/b and 5ghz 8023at power and network infrastructureit can significantly reduces deployment and management effort by automating device provisioning, firmware upgrades and policy enforcementdual fat/fit mode when the network start small, user can acquire the ap and set it to fat mode3at poe standardas the user grows and more devices are installed, its recommended to add a ip-com ac to simplify network management and centrally manage all ap11ac wi-fi technology and enhanced transmit power and receive sensitivity, it can increase the scope of coverage, improve access density and operation stabilitythis will ensure higher download speed and increases overall network capacitydeployed with ip-com access controllers, support captive portal,etcautomatic rf optimization advanced rf optimization with automatic channel, band and power level selection, to reduce co-channel interferenceup to 1750 mbps combined data rateadvanced wi-fi security ip-com ap support almost all the latest encryption and authentication mechanisms(such as wep,wpa-psk,802ap can recognize various channels being used and automatically switch to the best available channel to provide the best experience for users11ac and legacy 802lower cost of implementation supporting poe standard, ap can integrates into your existing 802low-profile industrial design with it sleek, low profile design and controllable leds, blends into hotel, office environments11ac gigabit wi-fi along with gigabit ethernet enabling fast data forwarding without any bottleneck, is ideal for high-bandwidth applications such as streaming video, p2p download and gamingairtime fairness airtime fairness is an advanced scheduling technique that gives equal airtime to each client regardless of its theoretical data ratethrough the 80211a/b/g/n clientssizes: 0 box: 4 color: white certificate: ce rohs fcc comp

    Italia

  • Il system engineer vdi eseguirà attività di gestione ordinaria, verrà coinvolto nelle fasi di erogazione del servizio, con particolare attenzione alla gestione della sicurezza informaticasiamo alla ricerca di un system engineer vdi da inserire all'interno del team di delivery presso la sede di udine, dove seguirà le attività di gestione ordinaria e supportando tutte le fasi di erogazione del serviziobeantech è una realtà informatica che, da venti anni, affianca le aziende nelle sfide della digital transformation e le aiuta a cogliere le opportunità dell’industry 4buona conoscenza ambienti vmware (dalla versione 6l’obiettivo è mettere passione ed approccio al servizio del cliente, non come un semplice fornitore, bensì come un partner di business0 all’attuale); conoscenza ambienti vmware horizon; conoscenza ambienti vmware vsan; buona conoscenza sistemi operativi linux; buona conoscenza scripting; buona conoscenza sistemi operativi windows server & windows client; buona conoscenza ambienti networking; capacità di problem solving e relazionale; conoscenza inglesebeantech è il partner informatico che può aiutare a gestire l’intera filiera del dato sia nell’azienda che nella fabbrica con un’ offerta di soluzioni a 360 gradi che vanno dall’acquisizione dati all’architettura it, dagli sviluppi software personalizzati alla gestione dei processi interni, dall’analisi del business all’implementazione di sofisticati algoritmi di intelligenza artificialegrazie alla conoscenza dell’ it ed all’ esperienza maturata in centinaia di progetti, beantech offre soluzioni innovative che permettono di migliorare il business attraverso la crescita del fatturato e la diminuzione dei costi, fino ad ottimizzare gli aspetti più indiretti ma altrettanto importanti quali l’aumento dell’efficienza e la riduzione degli sprechi, l’incremento della soddisfazione dei propri clienti ed il miglioramento della loro conoscenzabeantech pone al centro dell’attenzione le esigenze concrete, trovando assieme alle aziende gli strumenti digitali più adatti in una logica di collaborazione e condivisione fra dipartimenti e funzioni ma anche in relazione con gli obiettivi aziendali

  • Startrc airdrop air dropping system remoto dispositivo di consegna regalo di trasporto lanciatore con carrello di atterraggio maggiorato luce a led per dji mavic 3 dronedescrizione:marca: startrctipo di elemento: sistema a caduta darianallo stesso tempo, può essere dotato di luce di riempimento e una varietà di telecamere sportive per ottenere più gameplaynota:pacchetto solo il sistema airdroppingarticolo: st-1110461materiale: abscolore: grigiocarico massimo: 400 gbatteria integrato capacità: 100 mahtensione di carica: 5vcorrente di carica: 1 atempo di ricarica: 1,2 oreindicatore di carica: acceso e rosso quando batteria è in corsoutilizzo del tempo (completamente carico): carica di rilascio circa 400 voltepeso netto: 74 gdimensioni: 100 x 93 x 107 mmdimensioni confezione: 119 x 35 x 113 cmpeso confezione: 155 gutilizzo: per dji mavic 3 dronecaratteristiche:1installazione e funzionamento semplici e convenienti, consegna con un clic;3non inclusi il drone, le fotocamere e altri accessori!il pacchetto include:1 x corpo per la caduta dellaria1 x fotografica staffa di montaggio1 x 1/4 doppia testa vite1 x m3 vite1 x m5 vite1 x fotografica adattatore2 x silicone guarnizione1 cavo dati typc-c1 x 1,5 m torcia linea1 x manualeprogettato appositamente per dji mavic 3 drone, vestibilità precisa, più sicuro e stabile senza scuotere;2ha la sua luce per la visuale verso il basso ed è anche posizionato accuratamente di notte per garantire il volo sicuro dellaeromobile;4

    Italia

    3606999969482422 €

Non hai trovato ciò che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate system administrator capacita