Windows small business server
Elenco windows small business server
-
Must have: installazione, configurazione dei criteri di sicurezza in ambito windows server varie release ; microsoft deployment toolkit; windows serve virtualization; configurazione e gestione windows active directory su sistemi windows server ; amministrazione e rilascio aggiornamenti patch tramite group policy; esperienza minima nel ruolo di 5 anniabout the company: per importante azienda di consulenza informatica, i nostri recruitment engineer ricercano un sistemista windows seniorla persona inoltre deve essere in grado di interloquire con l’azienda cliente al fine di configurare e dimensionare l’infrastruttura hw/sw idonea a soddisfare le esigenze aziendali; deve essere propositivo nel formulare contesti nei quali l’azienda cliente potrebbe avere problemi connessi ad aspetti di continuità operativa e di sicurezza al di là di quanto emerso da una semplice raccolta di esigenze iniziali; deve inoltre farsi parte attiva nella prevenzione di tentativi di accesso esterno fraudolenti attivando sistemi di controllo e monitoraggio; deve saper organizzare attività di monitoring sulle risorse hw/sw disponibili e i punti di potenziale criticità al mutare della struttura organizzativa del cliente (aumento risorse, aumento volumi, aumento del numero di server da gestire)i nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companytechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologynice to have: conoscenza di linguaggi di programmazione sql,c#,visual basic; esperienza nella consulenza; esperienza nella gestione di infrastrutture complesse per la gestione di piattaforme applicative team system o zucchetti; conoscenza della piattaforma tecnologica ibm powerfurther information: location: assago (mi) smart-working disponibilecore responsibilities: la persona non deve lavorare solo in maniera passiva dando risposta e soluzione a problemi che insorgono nell’attività del cliente, ma deve anche essere proattiva cercando, sulla base delle dirette esperienze che man mano si effettueranno presso clienti, di impostare “servizi sistemistici” che possano essere veicolati dalla struttura commerciale, capitalizzando quanto fatto in contesti precedenti
-
4 ghz design colore del prodotto: nero ergonomia range wireless: 10 m plug & play: s㬠indicatori led: potenza, status ricevitore interfaccia ricevitore senza fili: usb gestione energetica tipologia alimentazione: batteria tecnologia batteria: alcalino tipo batteria: 2x aa + 2x aaa numero di batterie: 4 mouse mouse incluso: s㬠tecnologia di rilevamento del movimento: ottico numero di tasti: 3 rotella di scorrimento: s㬠tipo di scorimmento: rotella requisiti di sistema sistema operativo windows supportato: windows 7 home premium,windows 7 home premium x64,windows 7 professional,windows 7 professional x64,windows 7 starter,windows 7 starter x64,windows 7 ultimate,windows 7 ultimate x64,windows vista business,windows vista business x64,windows vista home basic,windows vista home basic x64,windows vista home premium,windows vista home premium x64,windows vista ultimate,windows vista ultimate x64,windows xp home,windows xp home x64,windows xp professional,windows xp professional x64 usb richiesto: s㬠contenuto dellimballo ricevitore incluso: s㬠guida utente: s㬠numero di prodotti inclusi: 2 pezzo(i)e dotata di tecnologia senza fili avanzata a 2,4 ghzil design 㨠minimalista e le dimensioni sono ultra-ridotte (36% in meno di una tastiera standard)la batteria ha una durata di circa 24 mesi per la tastiera e di 5 mesi per il mouse, il collegamento tra i dispositivi ed il computer 㨠cifrato a 128 bit aesla pratica installazione plug-and-play consente di risparmiare tempospecifiche tecniche tastiera utilizzo raccomandato: ufficio interfaccia dispositivo: rf wireless fattore di forma tastiera: standard stile tastiera: dritto tecnologia di connessione: senza fili banda di frequenza: 2i tasti sono silenziosi ed non producono quasi mai rumoremouse anatomico con scorrimento ipervelocekit tastiera mouse wireless logitech mk220 nero mk220 㨠una combinazione di mouse e tastiera per un utilizzo senza fili
Italia
3541999816894531 €
-
Configurazione adatta per un utilizzo businesshp mouse business 250 black 3fv67aa abb hp mouse business 250 black 3fv67aa abb permette la connessione attraverso wireless3 tasti disponibili contenuto della confezione: mouse hp wireless 250 1 batteria aa, micro ricevitore da 2,4 ghz, guida rapida, informativa prodotto, scheda di garanzia sistemi operativi compatibili: windows 7 windows 8 windows 10 mac chrome os
Italia
12989999771118164 €
-
server seriale 1 porta server seriale 1/2/4 porte rs 232 ethernet permette di condividere delle periferiche seriali sfruttando la rete ethernet rj45 10/100 mbps5kv per rete ethernet · compatibilità software: windows 95/98/me/2000/nt/xp/2003, unix e scounix fixed tty, linux real tty· protocolli supportati: icmp, ip, tcp, udp, dhcp, bootp, telnet, dns, snmp, http, smtp· include windows utility, manager monitor, diagnostici e aggiornamento firmware· alimentazione esterna inclusa: 9-30v dcdimensioni· larghezza 52 mm· lunghezza 80 mm· altezza 43 mmcertificazioni· ce· fcc· ul · cul· tuvi vantaggi sono molteplici: flessibilità sulle connessioni, distanza del segnale fino a 100 mt dal concentratore di rete, semplice da usare, non richiede computer dedicati, adattabile a qualsiasi rete ethernet· connessioni: rj45 10/100 mbps, rs232 db9 maschio· segnali: rs232: txd, rxd, rts, cts, dtr, dsr, dcd, gnd· velocità di trasmissione: 110bps a 230,4 kbps· protezione seriale 15kv per porta seriale e 1
Italia
-
UnitĂ incluse con windows xp, vista, server, windows 7 e linuxcompatibilitĂ del sistema operativo: supporta windows xp/vista/server/7/8/10, skechx0 supporterĂ velocitĂ di trasferimento superrspeed usb 3velocitĂ effettiva limitata dal sistema operativo, dal dispositivo collegato o dalle impostazioni della scheda madreretrocompatibile con dispositivi usb 2le porte pci non sono supportatecompatibile con schede madri pci-e 30; la scheda supahub pci express contiene 5 porte frontali usb di tipo a esterne, 2 porte frontali reversibili usb type-c, goditi la copia di video, musica, foto e dati tra dispositivi usb e computer a documenti ad alta velocitĂ 0; si adatta a qualsiasi slot pci express x1, x4, x8 o x16il pacchetto include:1 Ă— scheda di espansione pcie1Ă—autista cd2 viti di installazione1 Ă— manuale1Ă—pacchetto scatola0 e retrocompatibile con pcie 20 tpye-a*5, interfaccia tpye-c*2interfaccia di input: interfaccia host pci-ecaratteristiche:1specifiche:colore: blackmateriale: metallo + pcbinterfaccia di uscita: interfaccia usb3aumenta la tua velocitĂ usb 10x! la tua nuova scheda di espansione pcie usb 31/10 non ha bisogno di altri driver
Italia
37369998931884766 €
-
The role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthcompetencies and skills essential minimum of 2-3 years’ experience as a business analyst excellent customer-facing skillsproblem solving - bas facilitate a shared understanding of the problem and business need, and ensure they understand the scope of the projectcritical thinking - while discovering the problem / business need to be solved, you must listen to stakeholder needs but also critically consider those needs and ask probing questions until the real need is surfaced, understood and documentedrole responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility for the quality, accuracy, completeness and usability of requirements in the form of user stories and any project artefacts work with customer product owners and project managers, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements support team members throughout the product life cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework core skills effective communication – be clear and concise in your day-to-day communication, be able to express yourself within a multi-national team, ask good solid questions, listen to the answers (really listen)we're fully flexibleyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teams, such as developers, designers and test team membersability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work desirable worked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be considereddeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycledepending on the role this normally includes a written test and interviewwe will support you in your career progressionplease note that we will only contact successfully shortlisted candidatesproven experience in working on client site ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints experience of scrum or any other agile methodology experience of the software delivery lifecycle must be proactive and show due diligence effective communication skillswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processthis is for a well-known sporting brand based in usa who has an award-winning app in the market, they have a strong presence in the sports and entertainment field in north america and europeas a ba, you will facilitate the technical teams regarding what is in and out of scopewe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the global ba teamwhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personas an effective communicator, you must be able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clients – we take into account current global situation with covid as the well-being of our employees is paramount work with some of the top names in media, broadcasting and sport become passionate about technology and digital video on demand and live streaming applicationswe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience in streaming sport and entertainment content; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsrecruiters – we have handled this one internally! thanksthe ability to be a strong communicator in a virtual setting (via conference calls or web meetings) is equally importantthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorshands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for all
-
The role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthwork with some of the top names in media and broadcasting become passionate about technology and digital video on demand market and applications role responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility and accountability for the quality, accuracy, completeness and usability of project documentation and any project artefacts work with product owners, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements take a highly consultative approach in managing the customer and provide clear recommendations for solution strategies and options support team members throughout the product life-cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework essential minimum of 3 years’ experience as a mid-level business analyst extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints work in the agile sprint format using jira for epics, features and stories and have experience of waterfall methodology experience handling multiple agile projects in parallel (where applicable) experience in coordinating agile milestones which include user story definition, grooming, commitment and delivery software development level experience with debugging/result analysis skills ability to use the same toolkit as business partners must be proactive and show due diligence effective communication skillswe're fully flexiblewe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsas an effective communicator, you must to able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycledepending on the role this normally includes a written test and interviewwe will support you in your career progressionplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teamsproven experience in working on client site are highly desirable hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredyou must become a subject matter expert (sme) and be the central hub of communication between all project team membersproven experience in working on client site are highly desirable desirable excellent customer-facing skillswhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personworked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work outstanding customer-facing skillsyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clientsas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentwe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the ba teamrecruiters – we have handled this one internally! thanksthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorshands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for all
-
We use smart technology and data and combine it with world class human service, to help business owners sort their business essentials: business energy, insurance, connectivity, telecoms, and commercial finance solutionsservice) comms across the email, sms and ivr channels within pardot and synced to data warehouse automating proven new renewal, in life and customer service journeys (and any other legacy manually processed journeys) migrate manually sent agent emails from outlook into salesforce monitoring and reporting on the sending and quality of our automated customer comms, identifying and actioning opportunities for iterative improvements owning our pardot instance and the integration with salesforce (also other email sending services like sendgrid, where required) working with the salesforce product manager to prioritise customer comms work within the broader business context, and marshal the resources needed to execute ensuring compliance in how our customer marketing audiences across the group are maintained work as part of cross-functional teams with other marketing, digital product, tech and commercial people up and down the funnel to drive growth, retention and efficiency experience: 3-5 years in a similar role proven ability to delivery growth and efficiency through pardot-powered customer comms what we are looking for: great understanding of pardot and its salesforce integration ideally, some experience using sms or whatsapp as a channel proven ability to make progress within a complex and collaborative business ability to simplify, prioritise and focus good analytical skills understanding of customer experience mapping techniques understanding of software development methodologies and project management a do-er not just a manager, you love being hands on a collaborator, working with teams across the business to make the right campaigns to meet objectives, and to marshal the resources needed to make them perform ability to work in a very fast-paced environment and meet tight deadlines excellent interpersonal skills - can communicate concisely and confidently at all levels about bionic: at bionic, we want to make it radically easier to run a small businessthe successful candidate will be responsible for automating proven email journeys and campaigns, as well as optimising to drive performance (conversion, cross-sell and retention) and efficiencywe are looking for a pardot specialist contractor to join us in a fast-paced environment where innovative ideas and projects come to lifeday-to-day in the role: ability to set up automated, transactional (e
-
0) il full stack developer python, si occuperà di componenti web e server e il suo bagaglio di conoscenze dovrà comprendere: sistemi operativi windows (client e server) e linux (client e server) linguaggi e framework web: html, javascript, vue, angular ambienti server: python, nodejs, mysql, mongodb oltre a sviluppare codice nell'area di propria competenza (python), il candidato full stack developer dovrà anche essere in grado di: - gestire, strutturare e interrogare un dbms (sql e nosql) - eseguire i principali test di sicurezza - configurare un sistema operativo linux - impostare un server per l’hosting del progetto e il relativo repository git per il versioning titolo di studio: preferibilmente laurea almeno triennale in discipline tecniche conoscenza dell'inglese: indispensabile la comprensione dell'inglese tecnico scritto conoscenze preferenziali: linguaggi per lo sviluppo su dispositivi mobile, conoscenza di java e/o c# seniority: almeno 1 anno nell'area di competenza per il profilo junior, almeno 4 per il profilo seniorfull stack developer python (area industria 4una giovane impresa che coniuga la competenza nell'innovazione con l'esperienza pluridecennale nel mercato della tecnologia,esperta nell'utilizzo delle nuove tecnologie negli ambiti più nevralgici della vita d'impresa
-
Profilo full stack developer php (area gestionale) il full stack developer php, si occuperà di componenti web e server e il suo bagaglio di conoscenze dovrà comprendere: sistemi operativi windows (client e server) e linux (client e server) linguaggi e framework web: html, javascript, vue, angular ambienti server: php, laravel, mysql oltre a sviluppare codice nell'area di propria competenza (php), il candidato full stack developer dovrà anche essere in grado di: - gestire, strutturare e interrogare un dbms (sql e nosql) - eseguire i principali test di sicurezza - configurare un sistema operativo linux - impostare un server per l’hosting del progetto e il relativo repository git per il versioning titolo di studio: preferibilmente laurea almeno triennale in discipline tecniche conoscenza dell'inglese: indispensabile la comprensione dell'inglese tecnico scritto conoscenze preferenziali: linguaggi per lo sviluppo su dispositivi mobile, conoscenza di java e/o c# seniority: almeno 1 anno nell'area di competenza per il profilo junior, almeno 4 per il profilo senioruna giovane impresa che coniuga la competenza nell'innovazione con l'esperienza pluridecennale nel mercato della tecnologia,esperta nell'utilizzo delle nuove tecnologie negli ambiti più nevralgici della vita d'impresa
-
Lift for business è progettato per garantire il massimo comfort tutto il giornosupporto disponibile per professionisti it e utenti professionali tramite la nostra piattaforma business supportquesto include la definizione centralizzata delle impostazioni del software e il push ai sistemi windows e macostestato dallutente, certificazione ergo lift for business è stato progettato, sviluppato, testato e approvato dai principali ergonomistiposizione più naturale i prodotti ergo come lift for business assecondano la postura naturale di dita e mani e ti consentono di rilassare la parte superiore del corpoper tutti adatto a tutte le mani approvato dagli ergonomisti, lift for business ha la misura giusta per ogni mano, destra o sinistra, migliora la postura e riduce laffaticamento dei muscoli dellavambracciorealizzato con plastica riciclata le parti in plastica di lift for business includono plastica riciclata post-consumer (70% per graphite e 54% per off-white), per dare una seconda vita ai materiali plastici e contribuire a ridurre la nostra impronta di carboniomigliora la postura, riduce lattività muscolare e allevia la pressione sul polsoaumentano la concentrazione e riducono laffaticamento dei muscoli dellavambraccioin sintesi, ergonomia fa rima con buona economiagrazie alla serie ergo, la tua azienda diventerà un ambiente di lavoro migliorecomfort posiziona le mani a un angolo ottimale di 57° gli ergonomisti sanno che 57° è langolazione perfettamaggiore comfort ridurre laffaticamento e lo sforzo muscolare aggiungendo nel contempo un adeguato supporto per la mano ti garantirà un maggiore comfort durante le lunghe ore di lavoroi prodotti dal design ergonomico aiutano le persone a concentrarsi su ciò che contaprodotti realizzati per garantire la scalabilità disponibilità globale e certificazione in oltre 100 paesi con 2 anni di garanzia limitata sullhardwarecompatibilità con la maggior parte dei sistemi operativi e delle piattaforme, e conseguente facilità di implementazioneinoltre logi options+ dispone di quattro pulsanti personalizzabili per la massima produttività smartwheel veloce grazie alla velocità e alla precisione, smartwheel offre uno scorrimento rapido tra centinaia di pagine ma anche una precisione riga per rigai mouse della serie ergo offrono posture più naturali, vantaggi ergonomici superiori, riduzione dei movimenti o dellaffaticamento muscolare e formati idealidesign ergonomico basato su studi scientifici ergo è pensato per lufficio un approccio scientifico la scienza dellergonomia è parte integrante del processo seguito dai nostri designer e ingegneri per la creazione di un nuovo mousecompatibilità multipiattaforma e connessioni sicure e affidabili, anche in ambienti wireless congestionatii dipendenti sono più felici e si assentano di meno dal lavoroergonomia fa rima con economia luso di attrezzature ergonomiche assicura comfort, efficienza e qualità superiori e consente di ridurre i tempi mortila silhouette organica di lift si adatta al palmo come un guanto, con una forma curva sagomata che posiziona la mano a un angolo ottimale di 57°logi options+ gli amministratori it possono distribuire e gestire in remoto e in batch gli aggiornamenti del firmware dei dispositivi logi bolt e logi optionsdue modi per connettersi compatibile con tutte le principali piattaformequando il lavoro si fa impegnativo, lift rende tutto più semplicesicurezza aziendale connessioni wireless affidabili la tecnologia wireless logi bolt vince le sfide it per gli utenti in ufficio e da remotoe migliora anche lesperienza e il benessere dei dipendentipassa facilmente da una modalità allaltra con un semplice tocco della smartwheelefficiente ergonomia fa rima con buona economia le attrezzature ergonomiche aiutano le persone a lavorare in modo più efficiente, comodo e con meno tempi di inattività questo porta a una riduzione quantificabile dellattività muscolare, quindi il lavoro è più produttivo con meno sforzo e affaticamento dei muscoli dellavambraccioil sollevamento della mano in questa posizione migliora il comfort e lefficienzadue opzioni di connessione, bluetooth® e logi bolt, offrono connessioni sicure e ad alte prestazioni
Italia
884000015258789 €
-
We use smart technology and data and combine it with world class human service, to help business owners sort their business essentials: business energy, insurance, connectivity, telecoms, and commercial finance solutionsskills needed to do the job: experience of working in a customer-support role good excel skills excellent time management, attention to detail and multi-tasking skills experience in contract management is preferable proactive approach maintaining a high level of productivity of all tasks and functions proven experience of working with set targets able to understand trends and identify root cause analysis what we offer: clear internal progression and structured training days off between christmas + new year dynamic team culture free fruit, coffee and tea rewards and recognition + christmas, summer and monthly celebrations summer and winter highflyers trips for top performers ability to buy and sell holiday smart casual dress code vitality program auto-enrolment pension scheme (5% employee and 3% employer) about bionic: at bionic, we want to make it radically easier to run a small businessthe main focus of the role is to the be the primary liaison between our customers and energy suppliers and ensure that all contracts that are sold go from sale to live with limited delaysday-to-day: liaising with customers and suppliers to resolved issues and delays when a switch of supplier has occurred working with our customers to obtain missing information essential for a successful contract switch working with our suppliers to ensure customers terminations have been successfully logged working through outstanding pending contracts each month to ensure our systems reflect accurate information recommend process improvement of the back-understanding root cause issues within our processes training and development of colleagues in both the sales departments and other operational teams to ensure repeat issues do not occurwe are looking for a pro-active individual to join the commercial operations department as a supplier liaison advisorthis would suit someone who has previously been a: sales administrator, customer service advisor or customer support officerthis is an excellent opportunity for an individual to join a high performing team within a rewarding department – offering great personal development and trainingcollaboration across multiple teams and departments to ensure high live rate performance across all group companies
-
Per il rafforzamento della nostra factory ricerchiamo un/una: tableau server administrator cosa farai: all'interno del team di business intelligence, ti occuperai della gestione dell'infrastruttura, attraverso l'installazione e la configurazione di piattaforme applicative on premisis e in cloudci aspettiamo che tu possegga le seguenti competenze ed esperienze: pregressa esperienza nel ruolo di almeno 3 anni buona conoscenza di tableau server e/o tableau dataprep buona conoscenza della lingua inglese (b2) l'assunzione preferenziale è a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricerca, tuttavia si valuta anche profili di freelance in partita ivanato a torino nel , il gruppo scai è un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionale"il presente annuncio è rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità , ai sensi dei decreti legislativi eil lavoro può essere anche svolto in full remotecon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, è stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design
-
About the company: per azienda leader nei servizi alla persona, i nostri recruitment engineer ricercano un: it business analystcore responsibilities: la nuova risorsa inserita nell'area information technology, riportando direttamente all'it manager, si occuperà della realizzazione e implementazione dei vari progetti che gli verranno assegnati di cui produrrà la relativa documentazione e reportistica inerente la definizione di obiettivi e rischi rispettando la strategia itsi interfaccerà con le varie aree aziendali (in particolare le varie sedi dislocate sul territorio) coinvolte, organizzerà e parteciperà a riunioni aziendali di aggiornamento sui progressi dei progetti in corso, individuando tempestivamente impatti, necessità o implementazioni it necessarie, rispettando gli obiettivi in ottica economica e di timing, fattibilità e ne definirà le priorità i nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companynice to have: conoscenze metodologie e tecniche di sviluppo web aggiornate linguaggio java e tecnologia j2ee web api, servizi rest, web services database relazionali più comuni (ms sql server) disegno di architetture applicative tecnologie cloud location: caresanablot (vc)si occuperà inoltre dell'attività di scouting volta all'individuazione di potenziali fornitori per le varie soluzioni tecnologichetechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologydovrà coordinare le risorse coinvolte sui progetti favorendo la diffusione di know-how relativomust have: laurea in informatica pregressa esperienza come analista funzionale esperienza di project management capacità di stesura di documentazione tecnica e reportistica disponibilità a brevi trasferte sul territorio nazionale buone capacità relazionali e di comunicazione attitudine al problem solving
-
Lige 8924 business casual multifunctional luminous pointer with small dials chronograph stainless steel strap 3atm water
Italia
30350000381469727 €
-
What this product does the tl-sf1024 with tp-link green technology is an environmentally-friendly and competitive choice for small businessmoreover, with the innovative energy-efficient technology, the tl-sf1024 can save up to 75% of the power consumption, making it an eco-friendly solution for your business networkgo green with your ethernet you now have the choice to go green when upgrading to a gigabit network! this new product tl-sf1024 features the latest innovative energy-efficient technologies that can greatly expand your network capacity with much less powermore efficient utilizing non-blocking switching architecture, tl-sf1024 can forward and filter packets at full wire-speed for maximum throughputmoreover, 100% data filtering rate eliminates all error packets and make your network work more efficientlydue to the fact that network upgrades tend to be progressive over time, your network will tend to become mixed with both fast 100mbps ethernet and gigabitthe tl-sf1024 can automatically detect the link status of each port and reduce the power consumption of ports that are idlepower down idle ports when a computer or network equipment is off, the corresponding port of a traditional switch will continue to consume considerable amounts of powerthe gigabit uplink port provides bandwidth access of up to 1000mbpsthe switch delivers superior performance with improving workgroup, network bandwidth, increasing network node, providing the greater flexibility, installation convenienceit automatically adjusts power consumption according to the link status and cable length to limit the carbon footprint of your networkeasy to use when powered on, it can work automatically without any pre-setall ports support auto-negotiation and auto-mdi/mdix functiondynamic led lights provide real-time work status display and basic fault diagnosisit provides 8 10/100mps auto-negotiation rj45 ports and 2 10/100/1000mbps auto-negotiation rj45 ports, all rj45 ports support auto-mdi/mdix functiongigabit uplink the tl-sf1024 has 8 fast ethernet ports and 2 gigabit uplink porttl-sf1024 gigabit switch provides a cost-effective, high performance, non-disruptive, smooth evolution into gigabit solutionstl-sf1024 is ideal for situations such as these to mitigate throughput issues and coordinate work efficiently; allowing your organization retain most of your network investments, while enhancing network performance quicklythe tl-sf1024analyzes the length of the ethernet cable connected and adjusts the power usage accordingly, rather than keeping the power consumption in a conventional solutioncompact size shell make it ideal for desktops with limited space while it is also rackmountable, convenient and safepower budget according to cable length ideally, shorter cables would use less power because of less power degradation over their length; this is not the case with most devices as they will use the same amount of power across the cable regardless of whether it is 10 or 50 meters in length
Italia
820999984741211 €