Technical offer manager cairo montenotte
Elenco technical offer manager cairo montenotte
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Rif: 21711241-485 - cairo montenotte frazsan giuseppe via marconi 188 ci troviamo a due km da cairo montenotte ed a 500 mt
tipo di proprietà: appartamento
indirizzo: via marconi 188
cairo montenotte, cairo montenotte, savona
cap:
latitudine:
logitudine:
piano: 1/2
agenzia: remax specialisti old
mq:
camere: 7 bagni:
condizioni: originale / abitabilei due piani disponibili possono essere adoperati come unica unità, sviluppata su due livelli, oppure divisa in due appartamenti completamente autonomi e separati con entrata privata per ognuno di lorocasa indipendente completamente ristrutturata in perfette condizioni dentro e fuori, con piscina riscaldatail prezzo che dire, interessantel'immobile qui presentato è composto di due piani con mansarda usufruibile per un quartoper finire la mansarda con bagno e due locali per una metratura usufruibile di circa 60 mqe nel lato a nord un piccolo orto dove poter coltivareall'esterno oltre la piscina ed i posti auto scoperti abbiamo nel retro del caseggiato un cortile di circa 50 mql' intero caseggiato è fornito di sistema di allarme con telecamere posizionate su tutto il perimetroal primo piano troviamo un salone, una cucina, un bagno, tre camere e due balconila casa è riscaldata da un termo camino, a pellet o legna, vi sono anche le pompe di calore, aria calda e fredda solo al primo pianoda carcare, in zona completamente fornita di tutti i servizi necessari alla comodità dei fabbisogni giornalierila composizione è la seguente; entrata con cancello automatico, cortile intorno alla casa, nella parte frontale lo spazio disponibile offre ricovero a 3/4 autovetture, entrando al piano terra abbiamo, ingresso, salone doppio con camino, due camere, una cucina vivibile, un grande bagno con idromassaggioCairo Montenotte (Liguria)
299000 €
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tipo di proprietà: appartamento
indirizzo: via marconi 173
cairo montenotte, cairo montenotte, savona
cap:
latitudine:
logitudine:
piano: 3
agenzia: remax specialisti old
mq:
camere: 2 bagni:
condizioni: originale / abitabileil primo sole entra nella mia stanza … mi lascia solo nell'attesa di quella tenerezza … che mi prende per mano … in questo amore nello stesso cuore … nell'immensità aspettando il tuo arcobaleno … (giusy caffarello) proprio come il sole che invade questo splendido appartamento trilocale con doppia esposizione a sud-est e sud-ovest, che remax propone in vendita nella frazione san giuseppe di cairo montenottela zona è tranquilla, non sovraffollata, ma dotata di tutti i servizi di cui un immobile centrale può usufruirecomoda camera da letto matrimoniale - pavimenti di pregio in graniglia genovese - cantina - box autonomo - infissi in alluminio con doppi vetri, porte interne nuove al momento della ristrutturazionerif: 21711350 - casa primo soleappartamento ideale come casa di residenza o come casa di villeggiaturala stazione ferroviaria e l'ufficio postale sono a pochi passi, negozi e ristoranti a portata di mano, supermercati e arcaplanet a disposizionel’appartamento è al terzo piano con ascensore di un piccolo condominio con totale 4 piani, ed è così composto: - spazioso ingresso - luminoso living - grande cucina abitabile completamente attrezzata con balcone esposto e sud-est - bagno completamente ristrutturato con finestra, doccia idromassaggioriscaldamento autonomo tramite gas di città basse spese condominiali, dell’ordine dei 320 euro annui, completano la descrizione di questo appartamento che è in uno splendido immobile d’epoca, ma completamente ristrutturato nell’anno 2000l’appartamento è venduto completo di arredamento, nelle condizioni in cui si trovaCairo Montenotte (Liguria)
89000 €
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Classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 0
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 161,5
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: via carnovale, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 444147 longitudine: 8l'immobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce all'offerta minimapiena proprietà di unità immobiliare a destinazione artigianale posta in fabbricato destinato ad attività produttive, superficie commerciale 161,50 mqil capannone ha accesso da strada pubblica mediante aree a servizi e a parcheggio per i visitatoriper chi acquista come prima casa, sono previste agevolazionicerchi casa all'asta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785Cairo Montenotte (Liguria)
37703 €
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Cerchi casa all'asta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785 classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 1
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 70,1
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: via italia, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 443 nuda proprietà di un appartamento posto al piano t della superficie commerciale di 56,87 mq composto da ingresso nel corridoio, cucina, camera, bagno e locale cantina oltre a locale deposito uso magazzinol'immobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce all'offerta minima37421 longitudine: 8deposito/magazzino 4mq per chi acquista come prima casa, sono previste agevolazioniCairo Montenotte (Liguria)
4833 €
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Cerchi casa all'asta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785 classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 0
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 13,95
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: via fratelli ferraro, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 44per chi acquista come prima casa, sono previste agevolazioni4 box singolo posto al piano s1 della superficie commerciale di 13,95 mq l'immobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce all'offerta minima40234 longitudine: 8Cairo Montenotte (Liguria)
1366 €
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Nell'ambito del potenziamento della divisione technology engagement delivery solutions, dedicata alla creazione di soluzioni web in ambito engagement per le aziende clienti, jakala è alla ricerca di un technical project manager che avrà la responsabilità di gestire i progetti assegnati guidando un team di delivery attraverso la definizione e la pianificazione di tutte le fasi di progetto, con attenzione nella gestione e controllo dei costi, benefici e rischijakala è la prima società martech italiana che offre ai propri clienti supporto in ambito strategico, analytics, digital e technologyconoscenza dei processi di delivery itsarà inoltre il punto di riferimento tecnico nella relazione con tutti gli stakeholder di progetto, sia interni che del cliente, sia dell’area business che tecnica e avrà la responsabilità di gestire i rapporti con i fornitori esternila missione di jakala è creare un vantaggio competitivo per i suoi clienti, con un impatto misurabile sulla top line, grazie al miglior utilizzo combinato di dati, advanced e location analytics, tecnologie, contenut i e progettazione dell’esperienza del clientecapacità di creare e comunicare chiare kpis per il controllo ‘end to end’ dei progettigestire l’operatività giornaliera dei progetti di cui sarà responsabile anticipare e gestire i rischi di progetto assicurare la riuscita del progetto secondo i costi e gli standard di qualità definiticompletano il profilo: spiccate capacità analitiche forte orientamento al risultato problem solving e orientamento a lavorare per obiettivi attitudine al project management team working spiccate capacità relazionali buona conoscenza della lingua inglese cosa offriamo: elevata autonomia e responsabilità rapporto diretto con il management aziendale e con i clienti coinvolgimento su progetti per clienti prestigiosi appartenenti a diversi settori, anche a livello internazionale continua attività di ricerca e sviluppo contratto e retribuzione commisurati ad esperienza e competenza del candidato sede di lavoro: milano, torino, romacompleta il profilo un background tecnico, che gli consenta di comprendere, seppur ad alto livello, tutti gli aspetti inerenti un progetto software e di integrazionesupportare le strutture di business nella fase di presales fornendo un contributo sia per quanto riguarda la preparazione delle proposte che per la loro discussione esperienza pregressa di almeno 5 anni nella gestione di progetti it complessi abilità di gestire risorse remote in un contesto internazionalebackground tecnico (competenze architetturali, frontend, backend, integrazioni e processi) capacità di ottimizzare e industrializzare i processi di delivery implementando un approccio di ‘continuo miglioramento’ basato su feedback interni ed esternile principali responsabilità riguarderanno: creare ed eseguire i piani di sviluppo adattandoli per rispondere alla necessità del cliente
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Nell'ambito del potenziamento della divisione technology engagement delivery solutions, dedicata alla creazione di soluzioni web in ambito engagement per le aziende clienti, jakala è alla ricerca di un technical project manager che avrà la responsabilità di gestire i progetti assegnati guidando un team di delivery attraverso la definizione e la pianificazione di tutte le fasi di progetto, con attenzione nella gestione e controllo dei costi, benefici e rischijakala è la prima società martech italiana che offre ai propri clienti supporto in ambito strategico, analytics, digital e technologyconoscenza dei processi di delivery itsarà inoltre il punto di riferimento tecnico nella relazione con tutti gli stakeholder di progetto, sia interni che del cliente, sia dell’area business che tecnica e avrà la responsabilità di gestire i rapporti con i fornitori esternicompletano il profilo: spiccate capacità analitiche forte orientamento al risultato problem solving e orientamento a lavorare per obiettivi attitudine al project management team working spiccate capacità relazionali buona conoscenza della lingua inglese cosa offriamo: elevata autonomia e responsabilità rapporto diretto con il management aziendale e con i clienti coinvolgimento su progetti per clienti prestigiosi appartenenti a diversi settori, anche a livello internazionale continua attività di ricerca e sviluppo contratto e retribuzione commisurati ad esperienza e competenza del candidato sede di lavoro: milano, torino, romala missione di jakala è creare un vantaggio competitivo per i suoi clienti, con un impatto misurabile sulla top line, grazie al miglior utilizzo combinato di dati, advanced e location analytics, tecnologie, contenut i e progettazione dell’esperienza del clientecapacità di creare e comunicare chiare kpis per il controllo ‘end to end’ dei progettigestire l’operatività giornaliera dei progetti di cui sarà responsabile anticipare e gestire i rischi di progetto assicurare la riuscita del progetto secondo i costi e gli standard di qualità definiticompleta il profilo un background tecnico, che gli consenta di comprendere, seppur ad alto livello, tutti gli aspetti inerenti un progetto software e di integrazionesupportare le strutture di business nella fase di presales fornendo un contributo sia per quanto riguarda la preparazione delle proposte che per la loro discussione esperienza pregressa di almeno 5 anni nella gestione di progetti it complessi abilità di gestire risorse remote in un contesto internazionalebackground tecnico (competenze architetturali, frontend, backend, integrazioni e processi) capacità di ottimizzare e industrializzare i processi di delivery implementando un approccio di ‘continuo miglioramento’ basato su feedback interni ed esternile principali responsabilità riguarderanno: creare ed eseguire i piani di sviluppo adattandoli per rispondere alla necessità del cliente
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So stalingrado, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 44a)in comune di cairo montenotte, corso stalingrado 50, interno 4, frazione bragno, posto in comparto industriale/terziario, quartiere “aree ex agrimont”, piena proprietà di immobile a destinazione ufficio posto al primo piano di edificio composto da due piani fuori terra, e uno interrato dove sono le cantine/magazzinib) in comune di cairo montenotte, corso stalingrado 50, interno 5, frazione bragno, posto in comparto industriale/terziario, quartiere “aree ex agrimont”, piena proprietà di immobile a destinazione ufficio posto al primo piano di edificio composto da due piani fuori terra, e uno interrato dove sono le cantine/magazzinil'immobile risulta occupato con contratto di affitto tipo 6+6, stipulato il 01/07/2019, con scadenza il 01/07/2025l'immobile si compone di 4 vani: ingresso, angolo cottura, bagno, ufficio, ed attualmente esso risulta unito con l'immobile di cui al corpo b della presente periziaclasse energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 0
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 195
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: cil presente immobile non risulta oggetto di alcuna locazionel'immobile si compone di 5 vani: ingresso, bagno, tre uffici, ed attualmente esso risulta unito con l'immobile di cui al corpo a della presente perizia37637 longitudine: 8Cairo Montenotte (Liguria)
226950 €
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Piena proprietà per la quota di 1000/1000 di casa indipendente articolata su tre piani fuori terra a cairo montenotte strada carnovale 50, frazione carnovale, della superficie commerciale di 172,80 mqclasse energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 4
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 172,8
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: via carnovale, carnovale, cairo montenotte, , italia
latitudine: 38l'immobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce all'offerta minima70107 longitudine: 16per chi acquista come prima casa, sono previste agevolazionicerchi casa all'asta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785Cairo Montenotte (Liguria)
75685 €
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Cerchi casa allasta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785 classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 2
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 99,03
giardino: , 0 mq
box: 10,61
ubicazione: via brigate partigiane, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 44lotto unico piena proprietà di: a) appartamento interno 11 composto da: soggiorno, angolo cottura, ripostiglio, due camere, disimpegno e bagno, il tutto sviluppa una superficie commerciale di mq10,61 posto al piano interrato99,03; è annessa una cantina al piano interrato; b) box singolo della superficie commerciale di mqlimmobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce allofferta minima40411 longitudine: 8per chi acquista come prima casa, sono previste agevolazioniCairo Montenotte (Liguria)
45860 €
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Cerchi casa all'asta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785 classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 3
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 141
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: via gramsci, ferrania, cairo montenotte, , italia
latitudine: 442, superficie commerciale 141 mql'immobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce all'offerta minimarialzato di edificio di 5 piani fuori terra, composto da cucina con ripostiglio, soggiorno, 3 camere, 1 bagno36022 longitudine: 8l'appartamento gode di 3 affacci occupando l'ala esposta a nord-est e nord-ovestposta al piano 1sall'appartamento è annessa cantina di circa 14 mqper chi acquista come prima casa, sono previste agevolazioniCairo Montenotte (Liguria)
60626 €
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Classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 1
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 70,1
giardino: , 17 mq
box: 0
ubicazione: via italia, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 44nuda proprietà di un appartamento posto al piano t della superficie commerciale di 56,87 mq composto da ingresso nel corridoio, cucina, camera, bagno e locale cantina oltre a locale deposito uso magazzino37421 longitudine: 8Cairo Montenotte (Liguria)
5369 €
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Classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 0
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 324,14
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: strada monti, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 444528 longitudine: 8per chi acquista come prima casa, sono previste agevolazionicerchi casa all'asta ? ti sei già informato ? pensi che il mutuo al 100% sia solo una pubblicità ? astexte, la soluzione! cosa aspetti ? hai una casa pignorata ? possiamo aiutarti ! chiamaci allo 02 80896785casa indipendente in frazione monti, dislocata su tre piani, con annessi edificio ad uso autorimessa, e corte esterna, nonché contigui terreni agricoli l'immobile viene venduto dal tribunale tramite asta giudiziaria e il prezzo indicato si riferisce all'offerta minimaCairo Montenotte (Liguria)
69758 €
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Classe energetica: in fase di valutazione
spese: 0
anno: 0
vani:
camere: 0
riscaldamento:
stato:
tipo cucina:
mq: 345
giardino: , 0 mq
box: 0
ubicazione: corso brigate partigiane, , cairo montenotte, , italia
latitudine: 44345 con accesso carrabilelocale commerciale e di deposito al piano seminterrato di mq39097 longitudine: 8Cairo Montenotte (Liguria)
24225 €
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Italia
419900016784668 €
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Verifying the requirements of subcontractors also in terms of safety and preparing the necessary safety measures for the site, with the support of the hseq manager; proactively design processes and work methodologies which are digital, replicable, and scalable to the maximum extent possible for all of the technical design, engineering and configuration activities (appropriately segmented by categories)task and duties: contribute to the definition of standard yet flexible charging stations’ configurations and features; define preliminary and executive design of charging stations’ solutions, managing a portfolio of site development projects at various stages of development; support the site selection process, especially with respect to engineering/technical topics, planning, permitting timeframes and/or potential technical redflags; support the development team in liaising with all external stakeholders necessarily part of the development plan: site owners, public/local authorities, local communities, consumers’ groups, planning authorities, fire safety authorities, utilities (for connections and supply), etc; liaise with internal teams (development, procurement, project management etc5+ years of relevant work experience in technical design and/or engineering in the field of renewables, energy storage, distribution grid, sub-stations etc we highly favour professionals with some previous experiences in e-mobility / ev charging projects working experience in several of the following areas: ev supply equipment; ev batteries / engineering; grid interconnection; power conversion systems; power system design; energy storage; greenfield, brownfield developments, re-purposing development projects; energy related-real estate developments, tendering / contracting with public authorities, health and safety regulations, grid codes, scheduling, progress measurement, risk assessment, estimating process and planning, electronic document file management… advanced computer sciences and digital skills of any nature a definitive pluscertification in autocad (or similar), project management and bim are considered as a plus while the role is for site development within italy, candidates must be available for international travels, for example to support other offices (france, spain, portugal) fluent in english (spoken and written) is a must; a second language is a plus (french, spanish or portuguese) what we offer you a permanent full-time job an ambitious employer; we only want the best for you; professional experience in an international environment with frequent contact with other colleagues and partner around the world; strengthen cross-functional communication skills; learning & development programs; be part of the young (36 on avgthe atlante project is the result of the partnership between nhoa – which develops and invests in the network being owner and operator – free2move esolutions, in the role of supplier of charging technology, and stellantis automotive groupwithin your responsibilities, you will select, appoint and supervise external consultants and contractors as required to complete the detailed engineering, procurement and construction/installation of the charging stationsyou will be involved from and contribute to the early stages of the site selection and the planning & permitting assisting the development team with designs, specifications and early stage plansyou will interact with all internal teams of atlante and/or nhoa, and will ensure upkeep of all relevant nhoa’s policies, contractual and quality standards, health, safety & environment requirements, financial targets, as well as schedule commitments from beginning to endyou will be in charge of defining the required gird connection(s) and support equipment / modules (eat atlante you will be in charge of the design, solution configuration and engineering of our charging stationsit/en); a fast career track like only few other companies can match; always room for new ideas! location: full remote (from italy) or hybrid remote (from italy) / milan) and international (+20 nationalities) group and work in a dynamic and fast-moving environment; a revolutionary way of remote working that meets your needs (www) and external consultants (specialized engineering firms, planning advisory etcbe quality and customer-experience obsessedyou will then continue following the engineering of the solutions, detailing the specifications and working with the procurement team for equipment selection and/or tenderingatlante is nhoa’s new global business line dedicated to build the first ev fastcharging network enabled by renewables, energy storage and 100% grid-integratedmanaging the timing and costs of engineering activities; day to day management of resources and budgets assigned to you; drawing up reports on the closing of the order, in order to capitalize and spread the results, solutions and anything else necessary to increase effectiveness and efficiency in subsequent experiencesafter handover to project management team, you will continue to support as required, including for the commissioning phasewherever possible, you will coordinate the addition of on-site photovoltaic coversyour background: an electrical engineering degree complemented by practical and relevant site development experience (see below) is a mustcontribute to the creation or improvement of digital tools and systems as part of your work culture; promote a culture of cost-effectiveness for the benefit of the end-users), direct and supervise their work ensuring timely deliver of their deliverables on budget; provide feedback to the commercial and development teams, for continuous improvement and optimization of site selection and development; contribute to the strategic decisions and goal setting for future site acquisition and development
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Space work selects project manager for a multinational oil and energy companymartina bettariga the offer is intended for candidates of both sexes pursuant to law (dmanage relations with the main suppliers of machines and auxiliary services, supporting the engineering, procurement and production functions for related activities, in particular taking care of the exchange of technical information between the various suppliers to ensure full functional integration between each supply) to apply: https://spaceworkdegree and salary commensurate with experiencerequirements: - degree in engineering, preferably mechanicaldefine the budget and coordinate the work teams involved in the projects, planning and scheduling the company's objectiveswillingness to travel 30% of the timeresponsibilities: - ensure the proper execution of the project, with particular reference to planning and monitoring, in order to ensure compliance with the contractual commitments made with the clientseveral years of experience in a similar role, preferably in medium-large plant engineering companies in the oil & gas sectorthe company offers: employment contractfluent englishplace of work: province of bergamo selection contact: drorganisational and leadership skills, ability to work in a team and strong problem solving skillsit/jobs/project_manager_rif__/it/coordinate the company's internal resources, responsible for the production/design process
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We are looking for a finance manager to join our finance teamwhat do we offer? we are proud to provide our people with a premium and exclusive benefits package and we are continually improving the rewards we offerrole purpose: as a key member of the finance team, the finance manager will be responsible for supporting the head of finance in ensuring the effective and efficient delivery of the company’s financial operationsfinance manager - 3 month ftc salary competitive based in the midlands - hybrid working lgps central limited is a fund management company, regulated by the financial conduct authority (fca), managing the pooled assets of nine midlands-based local government pension fundsthe finance manager will play a key role in supporting the head of finance in the management of the finance team and the successful delivery of financial support and advice to the company including financial and management reporting, operational finance and treasury activities, tax and administration support for the company’s alternative investmentsto use and act as administrator of the company’s computerised system for monitoring alternative investments, including the entering of transactions and the operation of effective controls and reconciliations where requiredto participate in cross-organisational groups and build effective working relationships with peers in other organisationsour objective is to be a leading investment management company working with and for our partner fundsto actively identify opportunities for continuous improvement within the finance team and implement them swiftly and effectivelyto contribute towards the completion of periodic returns required by the regulatorto assist in the development of a range of policies for approval by the board, and monitor and ensure compliance with these: procurement policy treasury management policy accounting policies to assist in the procurement and management of a range of services provided by external suppliers: bank external auditor finance system provider payroll provider tax adviser procurement adviser to assist in the liaison with external and internal audit, including working with auditors to develop audit plans and monitoring performance against theseapplicants should be ccab/cima-qualified or ccab/cima part-qualified with strong relevant experiencehere are a few of the valuable rewards that you will enjoy: competitive salary 30 days' paid holiday plus bank holidays an extra paid company day in addition to paid holidays excellent learning & development opportunities welfare and family-friendly policies an enhanced and generous pension scheme enhanced pay for new parents access to our employee assistance programme- 24-7 health & wellbeing support hybrid working brand new office spaceto calculate charging bases and levels and generate income accordinglyto make a significant contribution to the work of the finance team and the wider companywith combined assets of approximately £45bn, and representing the retirement savings of over scheme members across over employers, lgps central limited’s partner funds are; cheshire pension fund, derbyshire pension fund, leicestershire pension fund, nottinghamshire pension fund, shropshire pension fund, staffordshire pension fund, west midlands pension fund, west midlands integrated transport authority pension fund, and worcestershire pension fundto support the head of finance in the management of the finance team, including line management responsibility for a small team, and to deputise for the head of finance as requiredfinancial: wide range of financial responsibilities as set out in the authorised signatory list and financial policies and procedures as well as other relevant policiesto operate the company’s computerised accounting system, including the operation of effective controls and reconciliations, training and supervising the work of junior staff in using the systemto support the head of finance in monitoring and report on regulatory capital requirementsto assist the head of finance in ensuring that the skills and knowledge of the finance team are developed to a high level, and to be an advocate of continuous professional developmentto carry out daily treasury management activities, including effective consideration and management of the risks inherent in treasury managementwith a focus on value for money and performance we want to aspire to be one of the best because this is how we will deliver the superior investment returns and low costs for our partner fundsto promote the work of the finance team within the company, including the delivery of financial training and financial advice and support to managersto manage the day-to-day delivery of efficient and effective operational financial services (supplier payments, debtor management and banking)based in wolverhampton on a temporary 3 month ftc, the successful candidate will work with the head of finance to contribute towards a high-performing, professional finance function in an exciting environmentto provide information and advice to the head of finance and other managers on financial matters, including projects and business casesto support the head of finance in working with partner funds to develop effective financial reporting for clientsthe role will be responsible for financial reporting and management accounting, budgeting, regulatory reporting, cost-sharing reporting to partner funds and operational financeto assist in preparing and monitoring the annual budget and cash flow forecaststo assist the head of finance in identifying financial risks and take steps to manage and mitigate these, reporting as appropriatenon-financial: health and safety performance management and reporting need to do outcomes: to play a key role in preparing lgps central limited’s annual report and accounts and the report and accounts of investment products
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Per una società nostra cliente, operante nella logistica e automazione industriale, leader nella produzione di sensori per applicazioni industriali siamo alla ricerca di un: technical manager t&t (track and trace) il candidato avrà le seguenti responsabilità - supporto tecnico post sales per i prodotti offerti dall’azienda (sistemi t&t, traffic e gbc08) - valutazione soluzioni tecniche sistemi t&t, traffic, - parametrizzazione tramite software gestionale, - parametrizzazione via tems x traffic - gestione team di lavoro e pianificazione attività - valutazione eventuali script o customizzazioni (linguaggio lua) il candidato avrà i seguenti requisiti: - formazione in ingegneria meccanica o diplomato meccanico, - esperienza in logistic automation industry - esperienza nella programmazione plc - esperienza in protocolli web, visual studio programming - orientamento al customer service - disponibilità a brevi trasferte nazionali e internazionali - inglese (c1)
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Working with the program manager to maximize margins and comply with contract requirementsreporting on contract performance regularly and to company standard requirements, ensuring all potential opportunities, variations and risks are identified and reported to the program manager as soon as possibleexperience and qualifications required essential experience in site management of projects particularly with regard to the relocation and installations of machinery educated to an advanced technical level in a relevant discipline and/or experience strong commercial skills and project management skills, particularly: change management, negotiating, and planning strong it (ms office) and numeracy skillsenable effective internal and external communicationbeck & pollitzer is the world’s leading provider of industrial installation and machine relocation servicesour people are experts in a diverse range of industries including automotive, aerospace, infrastructure, print, packaging, fmcg, metals and many morewe are passionate about our customers and the work we do for themreceive and document vendor-supplied goodsmain responsibilities the management of jobsites associated with new installations and or relocations of equipment and or systems on behalf of key customers who operate in a high pressure, high-quality production/manufacturing environment effective planning, control, and monitoring, both internally and direct with the client, of the project effective and accurate project reporting to the program manager: maintain daily and weekly records and documentationassist in redefining, improving, and ensuring all on-site contract controls, labor management, and engineering standards are metat beck & pollitzer everything we do is based on our core values; colleagues working together, passion for our customers and the work we do for them and being consistent and persistent in all we doachievement of high-profit levels through effective contract management, cost tracking, and financial control, ensuring efficient utilization of labor resources at all skill levels and disciplines, sub-contractors, equipment, and plant supplierstherefore, we pride ourselves in consistently delivering excellence, no matter how complex the projectdesirable project management qualification or specific trainingwhen you join our team, you will become involved in supporting or delivering some of the biggest and most complex machinery installation and relocation projects in the worldwe firmly believe that we achieve more when we work together, and recognise that people are the heart of the businessknowledge of current safety requirements and risk management processes must be willing to travel 90% of timedevelop a positive relationship with the client and end-user client (if applicable) ensure a project complies with safety, quality, and other company systems and procedures maintain non-conformance and punch list records, manage resolution and completionpurpose of role to provide jobsite leadership on complex automated logistics/ material handling systemsexperience managing a project team and controlling, organizing and motivating internal labor resources and sub-contractorswe deliver an unrivalled range of services to all clients, both locally and internationallywe recruit people who demonstrate these values and are good at what they doensuring a safe jobsite for employees, subcontractors, and clientsproduce estimates in support of change orders on the project effective liaison between the client jobsite personnel and the b&p program manager, providing meeting minutes of site meetingsconduct on-boarding and site-specific training for workers on site
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Laurea tecnica preferibilmente in ingegneria elettronica o equivalente; minimo 3 anni di esperienza come product manager in aziende operanti nel settore dell'automazione, in particolare sistemi di alimentazione e conversione energia; buona conoscenza del pacchetto office; ottima conoscenza della lingua inglese; disponibilità a frequenti trasferte in territorio nazionaleprogeco next offre servizi ad alto valore aggiunto nelle seguenti aree: multidisciplinary engineering project management & field service inspection & expediting training & progeco next accademy technical recruiting operation & maintenance wind energy il nostro principale obiettivo è quello di supportare al meglio i nostri clienti, diventando assieme a loro protagonisti nel processo di transizione energetica, coinvolgendo nei nostri team le migliori risorse, consapevoli che la qualità di una azienda si misura dall’eccellenza e dalla passione delle persone che ne sono parte integranteper azienda cliente nel mercato della componentistica elettronica ed elettrica stiamo attualmente ricercando una figura di: product manager principali responsabilità: gestione dei seguenti prodotti: sistemi per l'energia ac/dc, dc/dc, dc/ac, ac-ups e dc-ups; analisi e sviluppo del mercato in italia; formazione, coordinamento e affiancamento della rete vendita locale; gestione di key accounts; supporto tecnico; elaborazione e conseguimento del budget; stock planning; promozione di prodotti online e offline; analisi dei dati funzionali all'identificazione di aree di miglioramento; sviluppo e implementazione di sistemi di monitoraggio e report sulla performance in diverse aree; gestione e coordinamento di fornitori internazionalicom), nata come evoluzione della società progeco sprogeco next (wwwsede di lavoro: milano invitiamo a seguire la pagina linkedin della nostra società così da essere aggiornati sulle opportunità lavorative in corso (https://wwwsuccessivamente pes ssoft skills: spiccate doti analitiche; ottime doti comunicative e interpersonali; forte orientamento al risultato; attitudine alla leadershipè un gruppo internazionale attivo su mercato sin dal nei settori oil & gas, green energy e petrolchimico) a candidarsi all'annuncio, specificando il consenso al trattamento dei dati personali (dlgs13 gdpr (regolamento ue )com/company/progeco-next-srl/) per candidarsi all'offerta invitiamo gli interessati ambosessi (ll’azienda opera con filiali dirette in oltre 11 paesi, con oltre 200 dipendenti e tra i suoi principali clienti annovera realtà internazionali tra cui enel, eni, ge, snam, saipem, technip, ansaldo, siemens, edf, baker hughes
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Progeco next offre servizi ad alto valore aggiunto nelle seguenti aree: multidisciplinary engineering project management & field service inspection & expediting training & progeco next academy technical recruiting operation & maintenance wind energy il nostro principale obiettivo è quello di supportare al meglio i nostri clienti, diventando assieme a loro protagonisti nel processo di transizione energetica, coinvolgendo nei nostri team le migliori risorse, consapevoli che la qualità di una azienda si misura dall’eccellenza e dalla passione delle persone che ne sono parte integranteper l’esecuzione di un progetto in ambito power stiamo attualmente ricercando una figura di: deputy project manager principali responsabilità: assistere e supportare il project manager, assumendo qualora necessario funzioni di delega; coordinamento e gestione del progetto nelle fasi di progettazione, procurement e construction; supervisione, controllo e supporto della pianificazione del progetto; monitoraggio e controllo dei tempi e dei costi del progetto; valutazione e gestione dei rischi del progetto; interfaccia diretta con clienti, stakeholder e gestione delle pubbliche relazioni; supervisione sull’avanzamento lavori e verifica on sitecom), nata come evoluzione della società progeco sprogeco next (wwwsuccessivamente pes ssede di lavoro: milano cadorna – sono previsti periodi di trasferta presso il cantiere di salonicco (grecia) durata contrattuale: 1 anno con possibilità di proroga a 2 anni inizio delle attività: aprile invitiamo a seguire la pagina linkedin della nostra società così da essere aggiornati sulle opportunità lavorative in corso (https://wwwè un gruppo internazionale attivo su mercato sin dal nei settori oil & gas, green energy e petrolchimico) a candidarsi all'annuncio, specificando il consenso al trattamento dei dati personali (dlgs13 gdpr (regolamento ue )com/company/progeco-next-srl/) per candidarsi all'offerta invitiamo gli interessati ambosessi (lsoft skills: leadership; ottime doti comunicative ed interpersonali; precisione e puntualità; orientamento all’obiettivol’azienda opera con filiali dirette in oltre 11 paesi, con oltre 200 dipendenti e tra i suoi principali clienti annovera realtà internazionali tra cui enel, eni, ge, snam, saipem, technip, ansaldo, siemens, edf, baker hugheslaurea in ingegneria; minimo 3 anni di esperienza nella realizzazione di impianti di produzione energetica in ambito power; costituisce requisito preferenziale l’esperienza maturata in progetti in ambito internazionale; ottima conoscenza della lingua inglese; disponibilità a trasferte presso il cantiere di salonicco (grecia)
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We push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueresponsibilities: experience driving development across multiple technology streams the ability to navigate complex challenges and solve interaction problems the ability to validate technical solutions through rapid prototyping a passion for learning the latest technologies and standards knowledge of performance optimization techniques and tools experience leading projects across different regions strong experience in ci/cd pipeline set-up experience in building a product excellent listener and communicator experience driving engineering excellence and best practice strong understanding of cloud technologies desirable: knowledge of agile practices what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate unlimited contract – hpp (fulltime permanent employment) meal allowance (czk 55/day to be paid within your salary) multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for alldeltatre is a leading end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorsdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclewe serve both end-to-end clients and those who wants to internalise part of their platform through products and componentswe're fully flexiblewe are looking for a passionate, hands-on software engineering leader with a proven track record of building great engineering teams to work within the video experiences unitrecruiters – we have handled this one internally! thanksyou will be responsible for influencing the direction of the axis platform, ensuring that engineering practices and culture are centred around delivering strategic improvements across both platformsyou will be technically strong in architecting and building scalable distributed systemsyou will be actively involved in enhancing the product codebase and developing new featureschampioning agile development practices working with the product managers and product owners to deliver high-quality solutions as part of the product roadmapsunderpinned by data, we're able to determine the best experiences to drive business growthnet; nodejs; sql; mongodb, kafkaplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdepending on the role this normally includes a written test and interviewplease note that we will only contact successfully shortlisted candidatesthe main technologies in use for the platforms includevideo experiences unit is a leading ott products and services provider delivering best-of-breed products and components as well as comprehensive end-to-end solutions
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The partner: ricerchiamo un product manager per importante realtà operante nella produzione e distribuzione di componentistica elettronica ed elettricaingenn: engineering & manufacturing technical recruiters | head hunter ingenn è la società di head hunting unicamente focalizzata nella ricerca e selezione di profili tecnici e ingegnerielaborazione e rispetto del budgetgestione di key accountsottima conoscenza della lingua inglesecapacità di leadershipoptional skills: capacità di analisilocation: vicenzathe role: project management & field servicesupporto tecnicomandatory skills: esperienza consolidata nel ruolocapacità organizzative e di gestione del tempoabilità comunicativeassistenza e supporto alla forza venditacoordinamento di fornitori nazionali e internazionali
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The partner: ricerchiamo un lean manufacturing manager per azienda leader nella produzione di componentistica elettricaingenn: engineering & manufacturing technical recruiters | head hunter ingenn è la società di head hunting unicamente focalizzata nella ricerca e selezione di profili tecnici e ingegneriguidare il miglioramento della qualità dei prodotticollaborare in modo costante con la direzione e la produzionethe role: gestione e ottimizzazione del processo produttivobuona conoscenza della lingua ingleseoptional skills: ottime capacità organizzative e di gestione del tempocompetenze di project managementabilità comunicativegestione del personale operativosviluppo e ampliamento della capacità di messa in produzione di nuovi prodottimandatory skills: laurea in discipline tecnicheesperienza nella produzione di documentazione tecnicaapproccio proattivo e costruttivolocation: milanoesperienza di almeno 5 anni nel ruolo
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The partner: ricerchiamo un supply chain manager per azienda cliente operante nel settore alimentareingenn: engineering & manufacturing technical recruiters | head hunter ingenn è la società di head hunting unicamente focalizzata nella ricerca e selezione di profili tecnici e ingegnerioptional skills: problem solvingmandatory skills: laurea in ingegneria gestionale o equivalentiinglese fluentereali competenze in ambito operations maturate in un percorso di almeno 5 annilocation: bergamoassicurare l’efficienza della pianificazione delle attività di produzione, dei fabbisogni di materie prime e dei flussi di uscita del prodotto finitothe role: analizzare, sviluppare e ottimizzare i flussi di supply chain sia interni sia esternicollaborare con l’area addetta all'organizzazione di depositi e magazzinodisponibilità a trasferte a livello nazionale e internazionalegestire rapporti con fornitoricapacità organizzative e di gestione del tempoesperienza nel coordinamento di team
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We are currently in the process of recruiting a candidate to cover a position of junior project manager (internship)provide regular updates on the status of projects, their progress, problems and solutions to the steering committees, through the collection of information on the project and its timely distribution - manage, through support teams and technical bridge calls, the critical issues related to the normal conduct of operations and the activities of elica users related to the business, until their complete resolution - ensure the necessary training on processes and systems for key users, encouraging them to participate in the key user's community - have well trained key users, providing comprehensive insight and intensive training for business process and key users as needed, and encourage them to participate in the key user communityour production platform centres around five countries including italy, poland, mexico, india and china and makes us the outright leaders in the world in the sector of hoods and among the leaders in europe in the design, production and distribution of electric motors for hoods and heating system boilerswe have transformed them from simple accessories into unique design items capable of improving the quality of life of those who choose our productsthe impact: provides effective business solutions and optimized / integrated processes implementing the best systems availablewe have managed this because the elica group is now in a class of its own in the market thanks to its experience, attention to design, refinement in the use of materials and its interest in state-of-the-art technologies that guarantee maximum efficiency and energy savingsmain activities and accountabilities: the trainee will support the tutor in the following activities: - implement best in class systems and processes, enhancing them through new features / improvements for development and customizationcollaborate in business transformation activities providing expert support in process diagnosisguarantee full support to it teams and corporate functions defining and drafting business requirements - collaborate with all it teams to drive end-to-end process design, with the right technology and data solutions, ensuring a robust integrated landscape - execute the relevant it projects (ethe company has been active since the s under the chairmanship of francesco casoliour expertise has led us to revolutionise the traditional image of kitchen hoodsbuild a detailed project plan, govern the project as per plan identifying and managing conflicts, resources, costs, risks, time and budget)promptly manages system issues in collaboration with the maintenance & support team and external partnersnegotiate, together with management, the best conditions with it suppliers - degree in economics, management or similar - fluent in written and spoken english - good knowledge of excel and powerpoint (good knowledge of access will be considered a plus) - positive and business partnering approach - open-minded and innovative mindset - data driven and problem-solving approach - team working and communication skills - curiosity, proactivity and agilityover employees play their part in helping us produce about 17 million items a year between hoods and electric motors
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We are looking for a treasury and finance manager who, working with the cfo, will be involved in the following activities: support to development of company tms to support cash flow activities monthly cash flow reporting 3 months rolling monthly / quarterly / yearly internal reporting, variance analysis vs actual / budget analyse cash management operations, support in identifying and recommending areas for improvement monitor payments activities provide support to develop and implement f/x hedging strategy be responsible in managing banking relationships with italian and international banks including bank system reporting, account balances, corporate guarantees, kyc maintenance in collaboration with the cfo, coordinate internal resources and external consultants on extraordinary operations (m&a, capital increase) support the cfo on shareholders and other stakeholders management preparation of documentation for the bod education & experience: master’s degree in economics, finance, business administration at least 7 - 8 years experience in finance functions of which 3 - 4 in treasury / cash flow management role, preferably in industrial companies fluent in english, both written and spoken chinese speaker is definitively a plus proficiency in excel skills excellent interpersonal and communication skills, with the ability to build relationships with different stakeholders ability to work under pressure and deliver to tight deadlines with “can do” attitude; able to work independently and within a cross-functional team, managing multiple priorities and deadlines in a fast-paced environment what we offer you a permanent full-time contract an ambitious employer; we only want the best for you; professional experience in an international environment with frequent contact with other colleagues and partner around the world; strengthen cross-functional communication skills; learning & development programs; be part of the young (36 on avgpeople with disability status are encouraged to applynhoa, with offices in france, the united states and australia, maintains entirely in italy research, development and production of its technologiesit operates through its three global business lines: nhoa energy, free2move esolutions and atlanteborn in as a technological spin-off of the politecnico di torino and milano, nhoa leverages its best-in-class technology and engineering edge, developed in over 15 years of r&d, paired with strategic partnerships and global procurement, to deliver the most competitive tailor-made turn-key solutions that allow the integration of renewable sources with all forms of energy storage, from batteries to hydrogen and even electric vehiclesenergy/sustainability/familyworking/) a fast career track like only few other companies can match; always room for new ideas! location: hybrid remote (from italy) and milan we are an equal opportunity employer) and international (+20 nationalities) group and work in a dynamic and fast-moving environment; a revolutionary way of remote working that meets your needs (https://nhoa(formerly electro power systems - engie eps), global player in energy storage and e-mobility, active in the construction of the largest fast and ultra-fast charging infrastructure in southern europe, develops technologies enabling the transition towards clean energy and sustainable mobility, shaping the future of a next generation living in harmony with our planet
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Divano cairo illuminabile modum divano dal design moderno, versatile, pratico e funzionale, ideale per arredamento da esternomisure divano cairo illuminabile: le misure del divano cairo illuminabile sono le seguenti: larghezza: 159 cm altezza: 80 cm profondità: 83 cm su richiesta è possibile avere l'articolo nei seguenti colori (per maggiori informazioni rivolgersi al servizio clienti): tempi di consegna: tempo stimato per la consegna 15/18 giorni lavorativi dalla verifica pagamento avvenutostruttura divano cairo illuminabile: struttura in polipropilene di alta qualità che conferisce al prodotto caratteristiche eccezionali: lavabile resistente agli urti, al gelo e al solleone colori stabilizzati anti uv lunga vital'alta qualità dei materiali utilizzati garantisce l'unicità dei prodotti che solo un autentico made in italy sa darekit luce led 5 disponibilecreato appositamente per l'uso contract con l'intento di rendere speciale tutti i locali open air come bar, ristoranti, club o piscinesfoderabile con apertura a zipper la versione colorata il tempo stimato per la consegna è di 40 giorni lavorativi dalla verifica di pagamento avvenutoil cuscino in grigio chiaro è realizzato con tessuto idrorepellente, idoneo anche per esterno
Italia
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Poltrona cairo illuminabile modum poltrona dal design moderno, versatile, pratico e funzionale, ideale per arredamento da esternomisure poltrona cairo illuminabile: le misure della poltrona cairo illuminabile sono le seguenti: larghezza: 89 cm altezza: 80 cm profondità: 83 cm su richiesta è possibile avere l'articolo nei seguenti colori (per maggiori informazioni rivolgersi al servizio clienti): tempi di consegna: tempo stimato per la consegna 15/18 giorni lavorativi dalla verifica pagamento avvenutostruttura poltrona cairo illuminabile: struttura in polipropilene di alta qualità che conferisce al prodotto caratteristiche eccezionali: lavabile resistente agli urti, al gelo e al solleone colori stabilizzati anti uv lunga vitaordine d'acquisto minimo di 4 pezzil'alta qualità dei materiali utilizzati garantisce l'unicità dei prodotti che solo un autentico made in italy sa darecreato appositamente per l'uso contract con l'intento di rendere speciale tutti i locali open air come bar, ristoranti, club o piscinesfoderabile con apertura a zipper la versione colorata il tempo stimato per la consegna è di 40 giorni lavorativi dalla verifica di pagamento avvenutoi kit luce disponibili sono i seguenti: kit luce sch kit led 9 kit led rgb 10 cv kit led rgb 1 bt il cuscino in grigio chiaro è realizzato con tessuto idrorepellente, idoneo anche per esterno
Italia
33982000732421875 €