Service desk sistemistico
Elenco service desk sistemistico
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Multinazionale specializzata in soluzioni di automazione per i laboratori di analisi, ricerca una risorsa in qualità di ict service desk specialist junior, appartenente alle categorie protette (lla risorsa inserita si occuperà delle seguenti mansioni: gestire le postazioni di lavoro e prepararle; lavorare al service desk, gestire le stampanti e i dispositivi mobili; gestire e mantenere l'infrastruttura del cliente; creare procedure per gli utenti; lavorare per kpi su service desk; gestione attività di ticketingorario: part time/full timediploma in informatica; un anno di esperienza pregressa in ruoli similari è gradita; buona conoscenza di windows 10; passione per l'informatica; precisione, pazienza e capacità di lavorare per priorità sede di lavoro: val della torre
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Beantech è alla ricerca di un system engineer addetto al service desk da inserire nel proprio team presso la sede di udineil system engineer addetto all'help desk lavorerà a supporto degli utenti finali eseguendo attività di gestione ordinaria e supportando tutte le fasi di erogazione del servizio, in particolare gestione workspace (sistemi operativi client da windows 7 in su)sarai inserito in un contesto aziendale dinamico, in cui potrai fare il lavoro che ti appassiona in una realtà italiana di successo con un team it di spessore con cui confrontarti ogni giornocosa troverai: formazione e certificazioni ms ambiente giovane e dinamico, troverai nuovi amici oltre che colleghi progetti basati sui più avanzati stack tecnologicibeantech pone al centro dell’attenzione le esigenze concrete, trovando assieme alle aziende gli strumenti digitali più adatti in una logica di collaborazione e condivisione fra dipartimenti e funzioni ma anche in relazione con gli obiettivi aziendalibeantech è una realtà informatica che, da venti anni, affianca le aziende nelle sfide della digital transformation e le aiuta a cogliere le opportunità dell’industry 4grazie alla conoscenza dell’ it ed all’ esperienza maturata in centinaia di progetti, beantech offre soluzioni innovative che permettono di migliorare il business attraverso la crescita del fatturato e la diminuzione dei costi, fino ad ottimizzare gli aspetti più indiretti ma altrettanto importanti quali l’aumento dell’efficienza e la riduzione degli sprechi, l’incremento della soddisfazione dei propri clienti ed il miglioramento della loro conoscenzamust have: buona conoscenza sistemi operativi linux buona conoscenza sistemi operativi windows server buone competenze interpersonali, sopratutto di comunicazione conoscenza pacchetto office attitudine al problem solving inglese b2 nice to have: gradita conoscenza sistema operativo windows server e active directory disponibilità a trasferte di breve durata se credi di avere le caratteristiche giuste, inviaci la tua candidatura, con autorizzazione ai sensi del gdprbeantech è il partner informatico che può aiutare a gestire l’intera filiera del dato sia nell’azienda che nella fabbrica con un’ offerta di soluzioni a 360 gradi che vanno dall’acquisizione dati all’architettura it, dagli sviluppi software personalizzati alla gestione dei processi interni, dall’analisi del business all’implementazione di sofisticati algoritmi di intelligenza artificialel’obiettivo è mettere passione ed approccio al servizio del cliente, non come un semplice fornitore, bensì come un partner di business
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Core informatica è alla ricerca di due operatori service desk da inserire in ambito it nella sede di pont saint martin diploma in ambito informatico o analogole due risorse saranno inserite in un team giovane e dinamico con possibilità di ulteriore crescita professionaleorario di lavoro: dal lunedì al sabato su turnipregressa esperienza in ambito di helpdesk o servicedesk informatici buone doti relazionali, disponibilità e flessibilità conoscenza e capacità di applicare le tecniche dell’assistenza telefonica dei clienticore informatica è una società specializzata nei servizi di supporto tecnico e di consulenza ad aziende di ogni dimensione, garantendo la perfetta funzionalità delle loro strutture informaticheconoscenze informatiche di basecapacità di guidare il cliente assistito nella identificazione e nella risoluzione dei problemi riscontrati inglese b1/b2contratto di inserimento iniziale tramite apl della durata di 3 mesi, con visibilità di proroga a fine annocapacità di utilizzare gli strumenti a supporto dell’identificazione e risoluzione dei problemila società ha più di venti anni di esperienza nel curare la gestione e l'evoluzione degli ambienti it sulle piattaforme eterogenee di clienti pubblici e privaticapacità di identificare problemi softwarelivello di inserimento: d2, ccnl metalmeccanico
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Your role as service desk engineer is an integral part of the technology department, you will support the business by managing, maintaining and improving the technical systems and processes for both inenco’s customer facing services and the corporate services as used by internal usersinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customersthis is a support position the majority of your work will involve managing the support queue, answering support calls, troubleshooting, installation of hardware, software, and network connectionswe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logistics400 users) experience of a technical services environment, preferably within an itil based environment working knowledge of corporate telephony solutions technical knowledge of systems; dns, mail, voip, databases, monitoring platforms, virtualisation, cloud solutions and san data storage in-depth working knowledge of windows platform based technologies (windows server, exchange, ad, group policies, dhcp, office365 etcwe have an exciting opportunity for someone who has good it skills with knowledge and experience looking to further their it careerfor further information please download the job description attached belowable to express ideas orally & written effectively, with respect for others if this role sounds like your next career move, hit apply or equally if you would like more information contact our talent teamsalary: £23k - £27k pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 27th april if you have any questions please contactqualified or working towards either an mcsa or mcse or hold similar level professional qualifications previous experience of working within technical operation or engineering teams that supports a business of a similar size) working knowledge of networking: routing, switching, ethernet, broadband, snmp, qos, firewalls and wireless technologies etcthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resilience
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Experience with jira service deskconfigure jira software, including jira core and jira service desk / jira service managementreview and configure current service desk portal for easier navigation by usersimproved customer satisfaction from: stakeholders/owners who request the automation of a workflow, the end-users of those workflowsunderstanding of system administration principles (monitoring, network, storage, scripting)managers need to inspire and develop their teams to get the most out of themtailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationfor more efficient ticket handlingimprove team jira metrics (especially cost-per-ticket) with optimised workflowsin september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! responsibilities manage atlassian settings, including users, groups, roles and permissionsputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the businessgrit and determination is a prerequisite for all lottolanderslottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outscreate and maintain custom dashboards and jira filters for end users, encouraging reuse and a consistent experience across the businessexperience customizing workflows, setting up dashboards, and generating reportsdevelop training materials and deliver training to power usersunderstand the current tool process, gather requirements, investigate potential solutions, analyze impact, communicate with stakeholders, and implement solutions, all in accordance with current best practices and industry standardsgood experience of writing and supporting custom jql to help teams get the information they needimprove the return on investment by handling licensing and atlassian spendlottoland could be just the place for youability to prioritize across various tasks and manage changes in daily workloadlottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathswe like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwmust have 2+ year’s experience in atlassian administrator rolelottolandcorporateextensive knowledge of administering atlassian applications in medium-to-large businessatlassian certificationknowledge and experience in implementing jira plug-ins, including gliphy, lucidchart, etcpassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeesnice to have experience with okta sso integrationit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritageemployees are empowered to do their best but held accountable for their actionsremember you do not have to tick all boxes these are just an example of skills/experience that may support you in the role! a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del solcom right to work in gibraltar no agencies at this time pleaseevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunityhonesty, integrity and trust are a givenotherwise good knowledge of general it skills and concepts to support the rest of the team with infrastructure issues, including: networks, wi-fi & security, windows and linux (ubuntu) servers, advanced troubleshooting to assist helpdesk, active directory, azure mdm with intune and jamf, optimising workflows and processesdesire to work in a diverse environment, interacting with many roles and teams made up of passionate industry experts working toward a common goalwrite and maintain technical documentation such as user manuals, system documentation, and training materialsexperience of other workspace and collaboration tools, including: microsoft 365 (in particular sharepoint online), aha, asana, agile methods, change & configuration managementhelp teams to set up and manage slas, issue types, etcreview requested jira adds-ons, plugins and extensions and fitness for purpose, including any security and privacy implicationsmeasures of success reduced costs of collaboration tools and increased value-for-money
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Core informatica è alla ricerca di due tecnici help desk it - 2° livello per la gestione delle seguenti attività : gestione ticket (incident, service requests) tramite applicativi itsm (remedy, service now) installazione e sostituzione macchine (attività onsite e/o remota con l'utente finale) installazione e gestione software/applicativi vari gestione di hardware e cablaggi nelle postazioni di lavoro (pdl) e nelle macchine (desktop, laptop, workstation) ottima conoscenza sistema operativo windows (win10 e win7 principalmente) e ambiente microsoft (pacchetto office) conoscenza buona dei sistemi citrix (workspace e vpn/gateway) buona conoscenza principi di asset management (hw) preferibili un paio d'anni di esperienza nella mansione di help desk 2°livsoft skills richieste: troubleshooting e problem solvingcore informatica è una società specializzata nei servizi di supporto tecnico e di consulenza ad aziende di ogni dimensione, garantendo la perfetta funzionalità delle loro strutture informatichela società ha più di venti anni di esperienza nel curare la gestione e l'evoluzione degli ambienti it sulle piattaforme eterogenee di clienti pubblici e privatiimpiego full timeluogo di lavoro: trieste c/o cliente ramo assicurativoè previsto un iniziale inserimento con ccnl metalmeccanico con livello d2 o c2 in base all'esperienza/formazione/competenze della risorsa
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Brand: xiaomi xiaomi mi smart led desk lamp pro - cct- tutte le tonalità di bianco - lampada da scrivania smart con controllo vocale design elegante, indice di colore alto, semplice e intuitivo, classe di efficienza energetica a++, google&alexa regolazione flessibile a tre assi per unilluminazione 3d completa da tavolo; libera la tua ispirazione creativa tre punti di snodo, progettati per illuminare unarea di 12 m2; soddisfa le esigenze di illuminazione a ogni angolazione certificazione professionale tedesca tuv rheinland; lampada da tavolo con luce blu bassa per una protezione degli occhi conforme agli standard nazionali per le lampade da tavolo professionali per la lettura e la scrittura illuminazione laterale per una distribuzione della luce più uniforme specifiche: luminous flux up to 700 lm color temperature 2500k - 4800 k color rendering index ra90 rated power 14w service life approx91 dbm (wi-fi) 54ghz maximum output power 1745a wireless connectivity wi-fi ieee 8020a rated input 220-240v~50/60hz, 025,000 hours operating temperature -10°c to 35°c operating humidity 0-85% rh operating frequency 2412-2472 mhz (wi-fi) 2402-2480 mhz (bt) power factor 05 lamp input 12v 1sizes: dddd box: 4 color: vario certificate: ce comp
Italia
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Manage end-user requests via ticketing-based service desk to resolve any it related issues (examples: microsoft 365, active directory, voip telephony, etcmaintain operational, configuration, or other proceduresensuring compliance with tungsten network support and information security policies and associated standard operating procedures experience and knowledge: required basic knowledge and understanding of: networking firewalls routers switches windows active directory ad forests ad domains dns dhcp virtualisation vmware (vsphere, vcentre) vmware horizon view – vdi aws workspaces security backup/restoration ip phone system, voip required basic experience with the following operating systems: windows 10 windows 7 mac os x windows server personality & attributes: attention to detail passion for it enthusiastic committed strong team player excellent communication skills organised problem solverconfigure cpu, memory, and disk partitions as requiredthe tungsten network also provides users with real-time spend analysis through analytics, and offers access to early payment, a form of alternative finance for businessesthis includes provisioning new infrastructure, monitoring the existing platform, planning upgrades, and maintaining backupssupport and maintain internal infrastructure and applicationsabout us: we are a secure e-invoicing platform that brings businesses and their suppliers closer together with unique technology that revolutionises invoice processing, maximises efficiency and improves cashflow managementinstall new / rebuild existing desktop and laptop computers as well as configure hardware, peripherals, operating system, etcmaintain lifecycle of both user accounts and user hardwareperform ongoing performance tuning, hardware upgrades, and resource optimisation as requiredto ensure information technology helps users work efficiently and simplifies their daily routinekey responsibilities: act as the first line of defence against it related issues and ensure users can work free from problemsin accordance with standards and project/operational requirementsinternal systems support includes it infrastructure of offices and end-user services (pcs, phones, mobile devices, e-mail)perform daily system monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware, server resources, systems and key processes, reviewing system and application logs and verifying completion of scheduled jobs such as backupsjob purpose: to contribute to the availability, integrity and security of the tungsten it servicesmaintain existing server infrastructure in accordance with operational procedures
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Manage end-user requests via ticketing-based service desk to resolve any it related issues (examples: microsoft 365, active directory, voip telephony, etcmaintain operational, configuration, or other proceduresconfigure cpu, memory, and disk partitions as requiredthe tungsten network also provides users with real-time spend analysis through analytics, and offers access to early payment, a form of alternative finance for businessesthis includes provisioning new infrastructure, monitoring the existing platform, planning upgrades, and maintaining backupssupport and maintain internal infrastructure and applicationsabout us: we are a secure e-invoicing platform that brings businesses and their suppliers closer together with unique technology that revolutionises invoice processing, maximises efficiency and improves cashflow managementinstall new / rebuild existing desktop and laptop computers as well as configure hardware, peripherals, operating system, etcmaintain lifecycle of both user accounts and user hardwareperform ongoing performance tuning, hardware upgrades, and resource optimisation as requiredto ensure information technology helps users work efficiently and simplifies their daily routinekey responsibilities: act as the first line of defence against it related issues and ensure users can work free from problemsin accordance with standards and project/operational requirementsinternal systems support includes it infrastructure of offices and end-user services (pcs, phones, mobile devices, e-mail)perform daily system monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware, server resources, systems and key processes, reviewing system and application logs and verifying completion of scheduled jobs such as backupsensuring compliance with tungsten network support and information security policies and associated standard operating procedures experience and knowledge: required basic knowledge and understanding of: networking firewalls routers switches windows active directory ad forests ad domains dns dhcp virtualisation vmware (vsphere, vcentre) vmware horizon view – vdi aws workspaces security backup/restoration ip phone system, voip required basic experience with the following operating systems: • windows 10 • windows 7 • mac os x • windows serverjob purpose: to contribute to the availability, integrity and security of the tungsten it servicesmaintain existing server infrastructure in accordance with operational procedures
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Per ulteriori soluzioni non esitate a contattare il nostro customer serviceversione proposta come in immagini: gruppo di sedili con piano colore 04 chiaro, altezza regolabile elettricamente con due piani d'appoggio, regolabili individualmente da 650 a 1250 mm; include cavo di alimentazione, fonoassorbente passacavi e meccanismo anticollisione + supporto cpu + barra di supporto per monitor + porta documenti per barra di supporto + pannello divisore in tessutoi celebri fratelli bouroullec disegnano così tavoli con gambe regolabili in altezza e supporti per nascondere con discrezione cavi e meccanismi; grazie alla solida struttura in acciaio e ai piedini pressofusi, i tavoli sono straordinariamente robusti anche senza una traversainoltre, gli schermi di nuova concezione in pile di poliestere funzionano in modo efficace con la copertura per attutire il rumore ambientale e separano le due facce della medesima scrivaniale scrivanie tyde si compongono di innumerevoli varianti per permettere di configurare al meglio lo spazio di lavoro senza rinunciare alla bellezza e allo stilela collezione tyde workstations dei designer ronan & erwan bouroullec per il brand vitra mixa stile contemporaneo e moderna tecnologia al servizio delle soluzioni ideali per l'uffciotyde incorpora caratteristiche speciali per affrontare le sfide acustiche degli odierni uffici open space: il motore elettrico di regolazione dell'altezza è particolarmente silenzioso e nascosto sotto il tavolo all'interno di una copertura fonoassorbente
Italia
5324 €
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Come optional si può scegliere un modulo 36e8 laterale aggiuntivo oppure fatevi consigliare dal nostro servizio di customer service per personalizzare il vostro ambientesono inclusi nel contenitore:illuminazione interna (led da incasso, accensione touch system, luce dimmerabile 4000°k)alimentatore (12v, 6 uscite max 30w)plug presa elettrica (uscita usb 5v e schuko, max 5 w)il modulo 36e8 è stato il primo mattoncino del design lago: un quadrato di 36,8 cm di lato che ha rivoluzionato il linguaggio del settore, consegnando alle persone la possibilità di progettare in completa libertà la scrivania al muro 36e8 è una assoluta novità , un contenitore con anta in wildwood o laccata che diventa scrittoiosia il contenitore che il frontale possono essere laccati con un colore diverso
Italia
1278 €
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Per ulteriori soluzioni non esitate a contattare il nostro customer servicela collezione tyde workstations dei designer ronan & erwan bouroullec per il brand vitra mixa stile contemporaneo e moderna tecnologia al servizio delle soluzioni ideali per luffcioversione proposta come in immagini: gruppo di sedili con piano colore 04 chiaro, altezza regolabile elettricamente con due piani dappoggio, regolabili individualmente da 650 a 1250 mm; include cavo di alimentazione, fonoassorbente passacavi e meccanismo anticollisione + supporto cpu + barra di supporto per monitor + porta documenti per barra di supporto + pannello divisore in tessutoi celebri fratelli bouroullec disegnano così tavoli con gambe regolabili in altezza e supporti per nascondere con discrezione cavi e meccanismi; grazie alla solida struttura in acciaio e ai piedini pressofusi, i tavoli sono straordinariamente robusti anche senza una traversainoltre, gli schermi di nuova concezione in pile di poliestere funzionano in modo efficace con la copertura per attutire il rumore ambientale e separano le due facce della medesima scrivaniale scrivanie tyde si compongono di innumerevoli varianti per permettere di configurare al meglio lo spazio di lavoro senza rinunciare alla bellezza e allo stiletyde incorpora caratteristiche speciali per affrontare le sfide acustiche degli odierni uffici open space: il motore elettrico di regolazione dellaltezza è particolarmente silenzioso e nascosto sotto il tavolo allinterno di una copertura fonoassorbente
Italia
5324 €