Security risk documentation specialist mo

Elenco security risk documentation specialist mo

  • ResponsabilitĂ : implementare e coordinare l’attivitĂ  di monitoraggio dei processi di gestione e analisi degli incidenti di cyber security studiare e integrare contromisure e procedure sia tecniche che organizzative con la finalitĂ  di rilevare, diagnosticare e contrastare minacce di sicurezza informatica configurare, gestire ed utilizzare tools investigativi di analisi implementare e gestire soluzioni e tecnologie di information security condurre indagini su potenziali attivitĂ  fraudolente redigere incident report misurare le metriche e redigere reportistica sulle operazioni di sicurezza svolte requisiti: motivazione e capacitĂ  di lavorare in team problem solving esperienza maturata in ambito ict security curiositĂ  e predisposizione all'innovazione e all'aggiornamento comprovate skill tecniche in tema di: linee guida owasp, tecniche di penetration test e modalitĂ  di rilevazione delle minacce informatiche; fraud management, risk analysis e incident response; principali strumenti di protezione delle reti e dei sistemi (esips, ids, firewall, proxy, sistemi antivirus e antispam, eccl’attivitĂ  quindi prevedrĂ  una stretta collaborazione con professionisti interni ed esterni all’azienda, che lavorano su diversi livelli dell'infrastruttura e dell’organizzazionenet, php) e di gestione database requisiti preferenziali: competenza su infrastrutture cloud e sullo sviluppo di applicazioni cloud-native); conoscenza dei principali protocolli di rete analisi dei log e traffico di rete padronanza dei linguaggi di programmazione (in particolare javapartecipazione a corsi di formazione avanzata e certificazionie' richiesta la disponibilitĂ  a trasferte sul territorio nazionale presso aziende clientiil candidato sarĂ  di supporto all'interno dell’azienda per la definizione di soluzioni infrastrutturali e applicative sicure, per l’implementazione dei monitoraggi e per la definizione delle linee guida aziendali

  • Buy kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) and saveand it is precisely the " safe money " technology that ensures maximum security in transactionsdownloading, installing and activating kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) is easy and secure with mr key shop thanks to our store, you can easily and securely download, install and activate kaspersky total security 2023 (kaspersky plus)the main feature introduced by security experts at kaspersky labs is the hybrid antivirus scanner that works in real timeas you noted, kaspersky total security 2023 has become kaspersky plus, an annual or two-year subscription plan that gives you the benefits just listedchoose your kaspersky plus subscription from mr key shop and help us protect the environment kaspersky plus is a digital service, which therefore does not include paper documentation and physical mediawe also have a wide range of security features including the best antivirus and vpns on the market, while dedicated tools for professionals range from sql server to microsoft windows storage serverdownload and install your antivirus in minutes receiving it right after purchase directly to your email, with secure, tracked payments, full money-back warranty and free english-speaking technical support mr key shop is an official kaspersky reseller kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) buy kaspersky total security 2023 (kaspersky plus), the antivirus compatible with both windows and mac operating systems, but also for mobile devices, the solution for total protection on your devicesubscribe to kaspersky plus and get total security for files and documents in your home and business today, more than ever, most transactions are handled online, and for this reason it is essential that devices have total protectionthanks to the anti-phishing, kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) in this is impeccable, it offers performance on the very powerful protection by alerting the user who surfs to the presence of unsafe websites, counterfeit sites, paid service providers preventing the misuse of their data and keeping safe the account, pins, passwords and all access datawhat do you get purchasing your subscription for kaspersky plus from mr key shop? upon completion of your secure payment, you'll receive everything you need to achieve full operability with your kaspersky plus subscription via e-mail: - your kaspersky plus subscription - clear and precise instructions on how to download, install and activate kaspersky plus on your devices - invoice - free technical support other kaspersky versions: kaspersky anti-virus 2023 - kaspersky internet security 2023 - kaspersky internet security for android 2023 find more products in mr key shop's catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements operating systems: windows-based systems: windows 11/10/8in addition to the features already included in kaspersky standard, the kaspersky plus subscription gives you these benefits: - real-time antivirus - online payment protection - performance optimization - unlimited and fast vpn - compatibility: pc - mac - android - ios having the ability to browse safely and anonymously with kaspersky vpn is not a feature to be underestimated, especially if you travel and are in the habit of connecting to sensitive services such as email and home banking via public wi-fi accesswe have set up a unique path that will help you grow your business and satisfy your customer basein addition, with us you have the opportunity to save up to 70% on the entire catalog compared to official price listsfor us, it means making a difference in protecting the environment by making a concrete contribution to reducing pollution and wasteand if you decide to purchase your kaspersky plus subscription from mr key shop you get several benefitscom for more information about the initiative9 | 5 out of 5 stars) on trustpilot, where we have received more than 2,000 positive reviewsfirst of all, you turn to an authorized and professional store, with all the protection features you can expect from one of the best digital stores on the marketfor example, you can buy windows 11 at a fraction of the official price, or order and install office 2021 and office 2021 for mac in the blink of an eye1/8/7 sp1+ mac: macos 11 - 13 mobile devices: android 8 - 13, ios 15 - 16 technical requirements: internet connection my kaspersky account 2in addition, you will also find your invoice herefor you, it means saving on shipping costs, but also receiving the goods in real timewith mr key shop, you will easily create your my kaspersky account and then you can choose which versions to download and install on your devices! windows operating systems and microsoft office packages are also available in our storevisit the official mkreseller program page now or write to us at sales@mrkeyshopthis is perfectly in line with mronce you complete the secure transaction, with one of the supported payment methods (paypal, stripe, amazon/google/apple pay or credit/debit cards), you will immediately receive your summary email with everything you needupgrade your pc with the latest version of windows 10 or windows 11 operating systems while also installing microsoft office 2019 or microsoft office 2021 to take your device's performance to the topkey shop's philosophy: we are an eco-friendly company and since our founding we have decided to use digital delivery as our only channel for order distributionin no time, you will be able to download kaspersky plus and activate your subscription via the activation key attached to the email, just follow the simple step-by-step instructions includedthe quality of our service is proven by the average rating of excellent (4protecting your device and data is pricelessthis means that distribution is 100% digital, cutting out physical transportand don't forget, at mr key shop you'll also find the best backup and recovery solutions at the best pricemr key shop is a professional service that leaves nothing to chance, plus your purchase is protected by our full money-back warranty, while our technical support is always at your disposal free of charge and in english7gb free space 1ghz processor 2gb memorytogether, we really do make a difference! are you a reseller? mkreseller is your chance to expand business if you also work in the digital world by distributing software products and licenses to your customers, don't miss the opportunity to become a member of our mkreseller program

    Italia

    29989999771118164 €

  • Buy mcafee internet security 2023buy mcafee internet security 2023 buy mcafee internet security 2023, one of the most popular antivirus suites in the worldas easy as it can be! *visit our antivirus catalog to discover all the security suites availablepurchase your mcafee internet security license from mr key shop and help to protect the environment: we are a green company, therefore we believe in delivering digital goods to reduce pollution and waste from vehicle traffic and unnecessary packaging and documentationwhat happens if i format or replace my device? mcafee internet security is a multi-platform suite and your subscription is linked to your accountwhat do i receive when i purchase mcafee internet security from mr key shop? the product is delivered within seconds directly via email, thus avoiding the environmental impact of shipping physical goodscompatibility: pc - mac - android what are the benefits of buying mcafee internet security 2023? remove the spam, harmful programs, and other threats from your systems, protect your kids while they surf the web, and more1 subscription code for mcafee internet security (one account) - download link to the mcafee suite - installation and activation instructions - free support in english - invoice are you aiming to grow your business as a reseller? discover mkreseller offer your customer genuine digital products at competitive price points0 or higher - firefox - google chrome - safari (only mac os and ios) - microsoft edge (based on chromium) - microsoft edge non-supported devices: all huawei devices are no longer compatible hardware 2gb ram for windows 8 and higher - 500mb of disk free space - 1ghz processorget protected from cyber-threats right nowwe offer premium services, secure and guaranteed payments, instant email delivery, and a full money-back warrantyvisit mkresellers page and learn about our reseller program, or mail us at sales@mrkeyshopif youre a power user, you can access the advanced settings for more organic protection of your systems, and to better manage how your children and your family access the internetour trustpilot speaks for us: do not trust the gray market or questionable merchantspurchase safely and with a full money-back warranty, and receive your order right away in your inboxother mcafee versions: mcafee total protection find more products in mr key shops catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements operating systems windows 8 - windows 10 - windows 11 supported browsers internet explorer 10why choose mr key shop? we are a 100% reliable resellera simple and effective solution that ensures your peace of mind while you and your family enjoy digital contents and other features from the web with your devicesupdate your pc with the latest version of windows 10, or windows 11 operating system and install microsoft office 2019 or microsoft office 2021 suite to bring the performance of your device to the topbuying your license code from mr key shop via secure and guaranteed payment methods, you will immediately get your order in your email box, together with the download link and the instructions you need to install and activate your productin case of doubt or issues, you can always rely on our free english-speaking customer servicefrom windows to mac), you only have to reinstall your suite and access using your credentialswindows operating systems and microsoft office suite are also available in our storecom for more info and pricingyou can surf the web and use your computer and device with total confidencethus, when formatting your device or choosing a different platform (iprotect yourself from viruses, malware, and other cyber-threats with one of your subscriptions at the best price aroundprotect your devices with a 100% genuine and guaranteed licensewe are an official professional resellersafeguard your digital identity, monitor your network traffic for possible abnormal connections, and let your suite manage things like updates and analysis

    Italia

    12989999771118164 €

  • He will be the group technical reference for initial technical deployment of the new solutions towards early-adopters customers and branches (selected for the development), for which he defines, implements and validates adequate guidelines, supporting documentation and trainingwe are currently seeking a solution engineering specialist refrigeration to join our sales&marketing department at carel hqs in brugine (padova) the candidate will operate within the refrigeration distribution channel, featuring a structured network of refrigeration distributors that supplies products and tools to installers on the field (targeting cold rooms, plug-in cabinets, bottle coolers, catering equipment, etc) particularly in this channel, and with these stakeholders, reliability, high product usability and adequate product guiding/selecting/sizing tools are mandatory for a successful product launchto foster our continuous growth, we're strengthening our organization looking at smart professionals willing to join the team as contributors to company mission and goalsthe candidate will be responsible for the technical stability and usability of products/solutions during the launch phase and achieves this result by contributing to the functional specifications and by defining and executing adequate test planstechnical training for customers and branchestechnical support for early adopters and branches (sizing, fine tuning, troubleshooting, etccarel is an innovative global high-tech company, leader in the evolution of control technology and humidification for air conditioning and refrigeration, listed at the italian stock exchange) - early adopters field support, start-ups and commissioningmain activities: - supports the definition of solution specifications (sw and hw) - defines and executes test plans in the pre-launch phase - manage troubleshooting issues and bugs from customers and branches in the pre-launch phase - defines and performs usability and configuration check - critical reading, revision, integration and update of technical documentations - creation of videos on product configuration/settings for commissioning and fine tuning

  • Purpose of the job reporting directly to the mis finance director, our it finance specialist will daily manage piteco and kci application programs, acting in observance of procedures and guidelines, and will contribute to the implementation of the software and of its interfacescore job responsibilities work with business owners to define and analyze new business requirements and operational issues communicate with technical implementation team lead software project implementation provide proactive support towards effectively testing any enhancement and ensuring they meet the objectives coordinate erp interface development and testing manage implementation issues collection of new business requirements work closely with the end-user community to ensure piteco and kci systems are properly and optimally utilized contact the software supports in order to fix the software bugs configure piteco in order to improve end-user activities train end-user community create and maintain appropriate documentation minimum 4-5 years of experience excellent knowledge of piteco knowledge of ibm tm1 planning analytics is considered to be a plus good understanding of finance and treasury processes problem-solving and decision-making skills teamwork attitude proficient in englishwe are a big family united by great human values: belief, hope, destiny, trust and respectthrough principled leadership, we embrace diversity and cultivate strength, pride and passion for what we doat guess, we are committed to our people and to the world as a team working to be a sustainable global leader in the fashion industryeveryone in the company contributes to its progress and to make the brand growestablished in , guess began as a jeans company and has since successfully grown into a global lifestyle brandfor more information about the company, please visit wwwdesigns, markets, distributes and licenses a lifestyle collection of contemporary apparel, denim, handbags, watches, eyewear, footwear and other related consumer products

  • Willingness to travel and visit project sites track project deliverables & monitor physical percent complete (tracking installed quantities) plan / actual / earned / forecast curves provide project cost data and supporting documentation within the project controls systems of recorddevelop reports on actuals, variances, trends, and re-forecast as necessarytherefore, we pride ourselves in consistently delivering excellence, no matter how complex the projectmain responsibilities provide support in the management of project budget and cost control functions including budgeting, scheduling, change management, estimating, tracking progress, forecasting, and earned value management provide support to track project progress and perform analysis of bottlenecks, trends and critical path provide support to track project progress and perform analysis of bottlenecks, trends and critical path identify and communicate project risks and develop mitigation plans prepare project status presentations, highlighting key accomplishments, risks and changes develop custom projects reports as needed to facilitate project discussions monitor and maintain daily production reports and update the project schedules and reports accordinglywe are passionate about our customers and the work we do for themwhen you join our team, you will become involved in supporting or delivering some of the biggest and most complex machinery installation and relocation projects in the worldbeck & pollitzer is the world’s leading provider of industrial installation and machine relocation servicescomplete and submit required reports, which include, but are not limited to, financial forecasts, project schedule updates, and project progress reportsat beck & pollitzer everything we do is based on our core values; colleagues working together, passion for our customers and the work we do for them and being consistent and persistent in all we dodevelop customized schedule reports as per project needs (two-week look ahead, variance reports, progress reports, milestone reports as needed)we firmly believe that we achieve more when we work together, and recognise that people are the heart of the businessreview and validate contractual compliance of project invoicesmonitor the progression of the projects as it relates to the project scheduleat the completion of the project, develop and ensure recording of the project’s historical cost information and “lessons learned” for future usewe deliver an unrivalled range of services to all clients, both locally and internationallywe recruit people who demonstrate these values and are good at what they dooversee standard operating procedures to help control the risks associated with projects, as well as monitor key project metrics and perform quality control initiatives and reviewsstrong communication including writing reports and presenting excellent it skills and relevant knowledge of planning software including ms project four-year relevant bachelor’s degree plus five years or more of relevant cost control, planning & scheduling experienced setting up and monitoring complex project schedules basic experience and understanding of estimating and benchmarkingpurpose of role ensure that projects are completed on time and within budgetadhere to company policies, regulations, procedures, and principlesassist in other duties as needed and directedour people are experts in a diverse range of industries including automotive, aerospace, infrastructure, print, packaging, fmcg, metals and many moreutilize job cost accounting techniques; create project budgets, monitor actual results, and report project resultsensures proper change management throughout the project phases

  • Assure deliverables to the business team meet the adoption expectation through the following: high levels of usability, users training sessions, and go-live support; • collaborate with representatives of other sap functional areas to ensure end to end process integration and consistency; must have: strong in sap bw configuration experience; • strong bi implementation skills • admin experience of sap business objects platform; • experience in sap business planning consolidation; • good knowledge and understanding of the data relationships in sap s4hana modules; • desire to learn new modules and work on leading edge projects; • excellent interaction and communication skills: strong presentation/ communication / facilitation skills (oral and written); • willingness to work on international team’s environment, with the ability to work independently; • fluent in english nice to have previous experiences in consultancy firms is a plus; experience in the design of olap functionality experience in microsoft sql server experience in sap / bo data integrator location: vittorio veneto (tv)our recruitment engineers select the best it profiles for prestigious it consulting firms, banks, service companies, manufacturing groups, start-ups of excellence and digital dna companiestechyon is the first head hunter exclusively specialized in search and selection of senior professionals and managers in the field of information technologyabout the company: for a renowned and international company our recruitment engineers are looking for a sap business intelligence analyst core responsabilities: analyse detailed requirements from the business and then scope, plan, design, test, train and deliver required data and reporting solutions, seeking assistance from other reporting team members as required; • define business requirements in sufficient detail to determine the appropriate designs and development required or to document why the requirement cannot be satisfied; • develop functional design specifications and other detailed enhancement documentation, create and execute unit, integration and acceptance testing plans based on input from business, process owners and it team members; • emphasize strong coordination and planning to assure effective delivery and minimize duplication and gaps where possible

  • Be responsible for overseeing the security architecture and it compliance of the cloud infrastructuredeploy, automate, maintain and manage aws cloud-based production system, to ensure the availability, performance, scalability and security of production systemsabout the company: for an innovative and digital reality, our recruitment engineers are looking for a cloud software engineer core responsibilities: as a cloud software engineer, you will be responsible for improving the cloud infrastructure, by designing, building and maintaining a scalable and reliable architecture, capable of supporting both the consumer and the research ecosystemsede di lavoro: milano, ibridoyou’ll be working closely with a team of software engineers and you’ll be involved in design scalable solutions and identify best design pattern and tools to deploy new feature in productionmust have: -cloud management experience around basic infrastructure (iaas & paas) services (aws preferred); -experience with microservices architecture & relational/nosql databases; -scripting skills (bash or python); -network topologies and common network protocols and services; -main os linux rhel based administration skills;- day by day operation and system engineering experience on large topologiesbuild, release and configurate management of production systemsthe stack features are some of the most exciting technologies out there (terraform, languages like java, javascript, python, and a wild number of aws services)techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon is the first head hunter exclusively specialized in search and selection of senior professionals and managers in the field of information technologyour recruitment engineers select the best it profiles for prestigious it consulting firms, banks, service companies, manufacturing groups, start-ups of excellence and digital dna companiesassess current components and analyze to re-architect, design, develop, implement data processing in aws adhering to aws best practices using infrastructure as a code language such as terraform

  • Siamo alla ricerca di un retail specialist gdo per un progetto di field marketing all’interno della gdoil retail specialist dovrĂ  occuparsi di implementare attivitĂ  rivolte all'incremento del sell-out all'interno di un panel di punti venditale attivitĂ  da svolgere sono le seguenti: massimizzazione della presenza dei prodotti esposti nei punti di vendita; risoluzione rotture di stock; posizionamento materiale di visibilitĂ  e miglioramento della qualitĂ  espositiva sul lineare e in extra display; rilevamento dati relativi alla presenza prodotto, facing e di altre informazioni utili il candidato ideale risponde ai seguenti requisiti: esperienza come retail specialist, field specialist, merchandiser o ruolo simile, nella gdo competenze commerciali e relazionali disponibilitĂ  a trasferte su tutto il territorio assegnato patente b conoscenza pacchetto officeper lo svolgimento dell'incarico verrĂ  fornita tutta la strumentazione necessaria: auto aziendale, card carburante, ticket pasto, tablet e telefono1 della succitata leggecpm italy è un'azienda specializzata nel field marketing presente in italia dal , con un profilo del management caratterizzato da significative esperienze acquisite in importanti societĂ  multinazionali, ha l’obiettivo di incrementare le vendite dei suoi clienti attraverso le attivitĂ  di auditing, merchandising, consumer activation, customer care e digital marketingai sensi della legge 12 marzo , n68 inventa cpm promuove l'inserimento e l'integrazione delle persone disabili nel mondo del lavoro, per questo motivo verranno tenute in particolare considerazione le candidature di tutti i soggetti indicati al comma 1 artcpm italy grazie alla sua esperienza è specializzata nella creazione e gestione di reti di vendita attraverso personale qualificato e specializzatoinoltre, completano il profilo proattivitĂ , assertivitĂ , flessibilitĂ , entusiasmo, organizzazione e problem solving

  • Le crocs™ specialist vent, scarpe da lavoro che lasciano respirare i tuoi piediunendo comfort, personalizzazione ed una vasta selezione di colori le crocs™ specialist sono tra le scarpe da lavoro migliori sul mercatocaratteristiche delle crocs™ specialist vent: nuovo design per la scarpa da lavoro perfetta disegnata per fare incontrare i requisiti richiesti ad una scarpa da lavoro con un tallone chiusocostruzione in morbido croslite™ che garantisce un comfort esclusivo e una calzata personalizzata cinturino ruotabile al tallone per una calzata piu sicura sostegno dellarco e incluso sporgenze per la circolazione sul plantare per stimolare la circolazione sanguigna dei piedi fori laterali di ventilazione che favoriscono lareazione, incassati per proteggere dagli schizzi area piu spessa al metatarso per una maggiore protezione della parte alta del piede una calzata lasca che permette al piede di muoversi e piegarsi ed espandersi in modo naturale per una scarpa ergonomica resistente agli odori semplici da sterilizzare e da pulire in acqua e candeggina anche le specialist clog possono essere personalizzate con gli jibbitz™ sul cinturinoiconic crocs comfort ™: leggerosuola in croslite™, tallone chiuso e bordi piu alti la rendonola scarpa perfetta per il lavorocon unarea piu spessa al metatarso per una maggiore protezione della parte alta del piedecomfort a 360 gradi

    Italia

    31920000076293945 €

  • Le crocs™ specialist vent, scarpe da lavoro che lasciano respirare i tuoi piediunendo comfort, personalizzazione ed una vasta selezione di colori le crocs™ specialist sono tra le scarpe da lavoro migliori sul mercatocaratteristiche delle crocs™ specialist vent: nuovo design per la scarpa da lavoro perfetta disegnata per fare incontrare i requisiti richiesti ad una scarpa da lavoro con un tallone chiusocostruzione in morbido croslite™ che garantisce un comfort esclusivo e una calzata personalizzata cinturino ruotabile al tallone per una calzata piu sicura sostegno dell'arco e incluso sporgenze per la circolazione sul plantare per stimolare la circolazione sanguigna dei piedi fori laterali di ventilazione che favoriscono l'areazione, incassati per proteggere dagli schizzi area piu spessa al metatarso per una maggiore protezione della parte alta del piede una calzata lasca che permette al piede di muoversi e piegarsi ed espandersi in modo naturale per una scarpa ergonomica resistente agli odori semplici da sterilizzare e da pulire in acqua e candeggina anche le specialist clog possono essere personalizzate con gli jibbitz™ sul cinturinoiconic crocs comfort ™: leggerosuola in croslite™, tallone chiuso e bordi piu alti la rendonola scarpa perfetta per il lavorocon un'area piu spessa al metatarso per una maggiore protezione della parte alta del piedecomfort a 360 gradi

    Italia

    31920000076293945 €

  • Requisiti: esperienza di almeno 5 anni come rspp presso aziende manifatturiere con abilitazione al ruolo laurea, buona conoscenza dell’inglese (interazione con hse di plant in europa e con hse manager in lingua inglese) disponibilitĂ  a trasferte (nord italia) giornalieretor si impegna per dare ai propri consulenti il metodo, l’affiancamento e gli strumenti per esprimersi al meglio in quello che amano fare: trovare le persone migliori sul mercato e le piĂš adatte ai contesti aziendali dei nostri partnercoopera nelle indagini su tutti gli incidenti e i mancati incidenti verifica la corretta e regolare effettuazione dei periodici controlli sulle attrezzature, il piano del piano di emergenza internoforte crescita del gruppo e forte espansione in italiayour goal, our mission! i candidati migliori vanno cercati, contattati e valutati con i migliori strumenti e con la massima curapossibili spazi di crescita e coinvolgimento sulle attivitĂ  su ambiente e qualitĂ  in ottica gestione sistema integrato retribuzione e livelli commisurati all’esperienza, premio integrativo aziendale, home office parzialezona di lavoro: provincia nord di bolognaindividua i fattori di rischio e definisce le misure per la sicurezza e salubritĂ  degli ambienti di lavoro nel rispetto della normativa vigente; elabora le misure preventive e protettive e dei sistemi, definisce ed attua i programmi di informazione e formazione dei lavoratori, redige il duvri ai sensi dell’artcomunica con le autoritĂ  locali nei settori della salute e della sicurezza sul lavoro e della protezione ambientalegestire la fase preparatoria per l'approvazione degli investimenti in termini di impianti e macchinari verifica, in collaborazione con la manutenzione, il funzionamento degli impianti e delle attrezzature in produzione per garantirne l'idoneitĂ  ed il corretto ed ottimale funzionamento nel rispetto delle condizioni di sicurezzaattenzione alle risorse e alla crescita professionale dei dipendentitor nasce per questoraccoglie, organizza e comunica gli indicatori di performance, registra e analizza infortuni e malattie professionaliconoscenza anche giuridica della normativa di riferimento forte attitudine alla collaborazione e a progetti da gestire in team chi cerca e cosa si offre: azienda appartenente a gruppo internazionale ( dipendenti nel mondo) con 5 plant in italia (130 dipendenti)tor nasce dall’esperienza del gruppo lavoropiĂš che dal opera nei servizi alle imprese nell’ambito delle risorse umane e propone servizi di consulenza hr per ricerca e selezione di profili altamente qualificatisi occupa delle azioni di miglioramento per ridurre il rischio di incidenti ai lavoratori ed il rischio impatti ambientaleattivitĂ : monitora il rispetto dei sistemi di prevenzione e protezione presso i 5 plant italiani del gruppo, con la necessitĂ  di trasferte ma particolare attenzione su quello piĂš strutturato (nord di bologna), si rapporta con i preposti, l’rsu e l’hse manager di gruppotor cerca re sponsabile del s ervizio di protezione e prevenzione con esperienza di almeno 5 anni come hs e manager o security, safety & environment specialist, abilitato come rspp, buon inglese, per azienda della provincia nord di bologna

  • Vichy liftactiv specialist collagen specialist night sensitive skin è una crema notte che agisce sugli effetti nocivi degli agenti esterni che si accumulano sul viso ogni giorno e che portano al suo progressivo danneggiamentodurante il riposo, quando la pelle è piĂš ricettiva, questo trattamento antietĂ  uniforma il colorito e leviga le rughe donando al risveglio una pelle dall'aspetto luminoso, naturale e sano

    Italia

    3697999954223633 €

  • risk (risiko) walking dead (english verison) risk (risiko) walking dead (english verison) attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • risk (risiko) walking dead (english verison) risk (risiko) walking dead (english verison) attenzione: il prezzo fa riferimento al singolo pezzo e non alla confezionenota sulla gestione ordine: acquistando questo prodotto i tempi di gestione possono arrivare fino a 10 giorni lavorativi

    Italia

  • About the company: per prestigiosa realtĂ , leader nel settore manufatturiero, i nostri recruitment engineer selezionano un ict crm specialist core responsibilities: eseguire la configurazione e la messa a punto di moduli, sistemi e tecnologie assegnate, volti a soddisfare le necessitĂ  richieste eseguire la raccolta dei requisiti funzionali dell’area assegnata, conducendo interviste preliminari con gli utenti, individuando tutti i flussi di attivitĂ  coinvolti, insieme ai relativi punti di forza da sviluppare e punti deboli da eliminare coordinare gli utenti chiave, i fornitori e gli ulteriori interlocutori coinvolti, nelle fasi di analisi, disegno, implementazione, test e formazione di progetti di sistemi e soluzioni applicative rilevare le richieste di modifica al sistema coordinando le fasi di rilascio, al fine di garantire l’operativitĂ  e l’integritĂ  dei sistemi applicativi must have: ottima conoscenza di almeno una soluzione crm di fascia entreprise tra: microsoft dynamics crm, salesforce crm, sap crm, sugar crm buona conoscenza della lingua inglese nice to have: e' gradita esperienza con strumenti e-commerce, web portal, web application server, seo, cms e sem gradita esperienza pregressa con tecnologie cloud e soluzioni saas/paas conoscenza della lingua spagnola location: provincia di messinai nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose societĂ  di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companyulteriori informazioni: smart workingtechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technology

  • Space work seleziona junior planner specialist multinazionale specializzata nella produzione di beni di lussonon è richiesta esperienza pregressadescrizione dell’attivita’: la persona inserita supporterĂ  la pianificazione della produzione nelle attivitĂ  di pianificazione e forecastè richiesta buona conoscenza della lingua inglese, conoscenza del pacchetto officesede di lavoro: brescia nord referente della selezione: dottavrĂ  il compito di collaborare con la pianificazione nella supervisione dei processi d’acquisto, negli approvvigionamenti e avrĂ  la responsabilitĂ  di coordinare i flussi degli ordini di produzione e verificarne gli stati di avanzamento nel rispetto del piano principale di produzionesi occuperĂ  dell’inserimento delle anagrafiche clienti per supportare il passaggio dall’attuale gestionale al nuovo erprequisiti richiesti: diplomato con una piccola esperienza operativa, neolaureato con laurea, preferibilmente in economia/statistica/matematicassa francesca bonari per partecipare alla selezione candidarsi all’annuncio https://spaceworkl’azienda offre: contratto di assunzione a tempo determinato di 1 annoit/jobs/__junior_planner_specialist_/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dcompletano il profilo capacitĂ  organizzative, di analisi e di elaborazione dei dati, buone doti comunicative e relazionali e forte orientamento al risultato

  • Space work seleziona it specialist per azienda produttrice di impianti in alluminioeseguirĂ  installazione, aggiornamento e manutenzione hardware, software, licenze, database e server aziendali, delle infrastrutture di back-up e delle linee di connessione dei dati; aggiornerĂ  i software aziendali e il sito web, rinnoverĂ  i domini aziendalil’azienda offre: contratto di assunzioneinquadramento e retribuzione commisurati all’esperienzait/jobs/a__it_specialist_/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (daffiancherĂ  l’ufficio amministrazione per la gestione dei software di rilevazione presenze e di gestione delle note spesecompletano il profilo flessibilitĂ , proattivitĂ , disponibilitĂ , dinamicitĂ  e riservatezzarequisiti richiesti: diploma di perito informatico o laurea in informatica o in ingegneria informatica, esperienza lavorativa di 2/3 anni presso aziende di medio-piccole dimensioniavrĂ , inoltre, compiti di analisi dei dati commerciali delle vendite e delle attivitĂ , aggiornando i database sui clientiinfine, si interfaccerĂ  con la societĂ  di consulenza informatica per la gestione del software gestionale (teamsystem – alyante), del crm e dei server virtualiconoscenza di crm e gestionaliè richiesta disponibilitĂ  per occasionali trasferte per partecipazione a fiere di settore, per le quali è preferibile la conoscenza della lingua inglesedescrizione dell’attivita’: la persona inserita si occuperĂ  della sicurezza della rete informatica, tramite la gestione di antivirus, firewall e software per l’abilitazione dell’allarme (telecamere, varchi); inoltre, affiancherĂ  e formerĂ  i dipendenti sulle procedure di sicurezza informaticassa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi all’annuncio al link https://spaceworksede di lavoro: desenzano del garda (bs) referente della selezione: dott

  • Space work seleziona lean specialist per azienda leader nel settore del facility managementssa laura cocca l'offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dinquadramento e retribuzione commisurati all’esperienzasede di lavoro: brescia referente della selezione: dottesperienza pregressa di almeno 2 anniit/jobs/lean_specialist_rif__/it/in particolare si occuperĂ  di:  coordinare e supportare le implementazioni di contromisure di ps kaizens  sviluppare analisi di processo e reingegnerizzazione per migliorare l'efficienza, ridurre i costi e migliorare la qualitĂ  del servizio  supportare il responsabile qualitĂ  e sicurezza nelle procedure di controllo e documentazione in conformitĂ  con le pratiche e le modalitĂ  operative aziendali approvate requisiti richiesti: laurea di discipline tecniche o equipollenti) per partecipare alla selezione candidarsi all’annuncio https://spaceworkdescrizione dell’attivitĂ : la risorsa inserita, rispondendo al lean manager, avrĂ  la responsabilitĂ  di monitorare e migliorare i processi aziendali; supportare e coordinare il way of working; collaborare al raggiungimento degli obiettivi aziendali per produttivitĂ  e marginalitĂ  degli appaltiè richiesta buona conoscenza del pacchetto office e conoscenza della lingua inglesepensiero analitico, buone capacitĂ  comunicative, organizzative e di leadership ne completano il profilo l’azienda offre: contratto di assunzione

  • Lines specialist classic pants maxi tg14 lines specialist classic pants maxi tg14 attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • Lines specialist mutande elastiche mismedia 3pz lines specialist mutande elastiche mismedia 3pz attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • Lines specialist mutande elastiche misgrande 3pz lines specialist mutande elastiche misgrande 3pz attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • Lines specialist mutande elastiche misxxl 3pz lines specialist mutande elastiche misxxl 3pz attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • Lines specialist classic traversa 80x180 pz30 lines specialist classic traversa 80x180 pz30 attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • Lines specialist classic rettangolare c/barriera pz30 lines specialist classic rettangolare c/barriera pz30 attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

  • Lines specialist classic traversa 60x90 pz30 lines specialist classic traversa 60x90 pz30 attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni

    Italia

Non hai trovato ciò che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate security risk documentation specialist mo