Sales support engineer bs
Elenco sales support engineer bs
-
Nellâottica del potenziamento del nostro gruppo, siamo alla ricerca di un/a sales support key customer che, inserito/a all'interno della divisione business e in particolare nellâarea key customer back office divisione, si occuperĂ della gestione e relazione dei clienti assegnatila nostra vision è quella di semplificare la vita a persone e organizzazioni, ampliando e facilitando la distribuzione e la fruizione della tecnologiaesprinet è unâazienda multinazionale leader in italia e spagna nella distribuzione "business-to-business" di information technology e consumer electronics a reseller it, var, system integrator, negozi specializzati, retailer e portali di e-commerce con circa rivenditori clienti, oltre 600 brand in portafoglio e 17 punti vendita (esprivillage) sul territorio nazionaleorientamento al cliente e al teamworking, ottime capacitĂ relazioni e di comunicazione, precisione e capacitĂ organizzativecompletano il profilo: buone doti di ascolto e problem solving, capacitĂ di mediazione e gestione dello stress; sede di lavoro: vimercate (mb) contratto a tempo determinato per una sostituzione maternitĂ nello specifico si occuperĂ di: assistenza diretta ai clienti tramite telefonate, e-mail, chat per la tempestiva evasione degli ordini, fornendo risposte precise e puntuali alle richieste di informazioni su prodotti e/o assortimenti; allineamento costante con gli stakeholders interni all'azienda, quali account, brand manager e dipartimento logistica per la risoluzione di eventuali criticitĂ e/o domande da parte dei clienti; inserimento ed aggiornamento degli ordini clienti; sarĂ responsabile dalla piena soddisfazione del cliente (in ottica di customer centricity) raccogliendo e gestendo, inoltre, reclami ed eventuali problematiche; è richiesta una comprovata esperienza, anche breve, allâinterno di aziende strutturate con il ruolo di back office commerciale/customer service; buona conoscenza del pacchetto office, in particolare excelabbiamo conquistato la leadership puntando sullâinnovazione e sulla capacitĂ dei nostri collaboratori di tendere a risultati eccellenti
-
Space work seleziona junior proposal engineer per importante multinazionale operante nel settore impiantisticocollaborerĂ con lÂarea acquisti nella gestione del rapporto con i fornitori relativamente alla fase di offerta e si interfaccerĂ costantemente con i colleghi dellÂarea salespreparerĂ gli elaborati tecnici necessari alla presentazione dellÂofferta e predisporrĂ quindi lÂofferta redigendo la relativa la documentazione contrattuale e monitorando il budget di commessalÂazienda offre: contratto di assunzione preferibile esperienza pregressa di 1 /2 anni in aziende impiantistiche e di processo, verranno valutati anche profili di neolaureati con forte interesse nel settore completano il profilo ottime doti organizzative, grande precisione e attenzione al dettaglio e predisposizione al lavoro in teamrequisiti richiesti:  laurea in ingegneria meccanica/energetica o chimicadescrizione dellÂattivitaÂ: la persona risponderĂ al proposal leader ed avrĂ il principale compito, dopo un periodo di formazione e affiancamento, di occuparsi della fase di ingegneria dellÂofferta: nello specifico analizzerĂ le specifiche del cliente e svolgerĂ : i dimensionamenti di massima dei componenti elettromeccanici dellÂimpianto, stimando i costi dei componenti dimensionati, del trasporto, del montaggio, del cablaggio e dellÂavviamentosede di lavoro: brescia referente della selezione: dottssa martina bettariga si richiede ottima conoscenza della lingua inglese, buona conoscenza del pacchetto office, in particolare excel e conoscenza di auto cadinfine segnalerĂ e gestirĂ le non conformitĂ / reclami di cui viene a conoscenzainquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienza
-
Space work seleziona junior service engineer per azienda impiantisticadescrizione dellÂattivitaÂ: la persona inserita risponderĂ al service and remote control engineers coordinator e, dopo un iniziale periodo di formazione, si occuperĂ in affiancamento al senior service engineer dellÂassistenza dei clienti italiani ed esteri nella fase di post-venditabuona conoscenza dellÂinglese e conoscenza discreta del tedesco e/o del franceselÂazienda offre: contratto di assunzionenon è richiesta pregressa esperienza, si valutando anche neolaureati/esi richiede conoscenza base del disegno tecniconello specifico la figura ricercata dovrĂ : ď ricevere segnalazioni da clienti italiani e/o esteri, effettuare la diagnosi dei problemi e supportarli telefonicamente impostando la soluzione ď pianificare e gestire lÂorganizzazione degli interventi delle squadre operative, ď partecipare allÂintervento on-site fornendo supporto alla squadra operativa ď predisporre report tecnici per i clienti ď segnalare le eventuali non conformitĂ /reclami di cui viene a conoscenza e gestire le azioni correttive, preventive e di miglioramento assegnate requisiti richiesti: laurea magistrale ingegneria, preferibilmente nei settori energetici, industriali o ambientalisede di lavoro: brescia referente della selezione: dottssa martina bettarigacompletano il profilo flessibilitĂ , buone doti relazionali e organizzative, e forte predisposizione al lavoro in teaminquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienza
-
Space work seleziona junior service engineer per azienda impiantisticadescrizione dellÂattivitaÂ: la persona inserita risponderĂ al service and remote control engineers coordinator e, dopo un iniziale periodo di formazione, si occuperĂ in affiancamento al senior service engineer dellÂassistenza dei clienti italiani ed esteri nella fase di post-venditabuona conoscenza dellÂinglese e conoscenza discreta del tedesco e/o del franceselÂazienda offre: contratto di assunzionenon è richiesta pregressa esperienza, si valutando anche neolaureati/esi richiede conoscenza base del disegno tecniconello specifico la figura ricercata dovrĂ : ricevere segnalazioni da clienti italiani e/o esteri, effettuare la diagnosi dei problemi e supportarli telefonicamente impostando la soluzione pianificare e gestire lÂorganizzazione degli interventi delle squadre operative, partecipare allÂintervento on-site fornendo supporto alla squadra operativa predisporre report tecnici per i clienti segnalare le eventuali non conformitĂ /reclami di cui viene a conoscenza e gestire le azioni correttive, preventive e di miglioramento assegnate requisiti richiesti: laurea magistrale ingegneria, preferibilmente nei settori energetici, industriali o ambientalisede di lavoro: bresciacompletano il profilo flessibilitĂ , buone doti relazionali e organizzative, e forte predisposizione al lavoro in teaminquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienza
-
Space work seleziona hydraulic engineer per rinomata multinazionale metalmeccanicacompetenze maturate nella progettazione oleodinamica e/o idraulica e conoscenza della fluidodinamicalÂazienda offre: contratto di assunzionesede di lavoro: provincia di brescia referente della selezione: dottbuona padronanza del pacchetto office e di cadcompletano il profilo flessibilitĂ , problem solving e spiccata predisposizione al lavoro in teamssa martina bettarigadescrizione dellÂattivitĂ : il candidato avrĂ la responsabilitĂ di supportare lÂarea tecnica nella progettazione dei circuiti oleodinamici degli impianti dellÂaziendarequisiti richiesti: si richiedono laurea in ingegneria o diploma di perito tecnico e pregressa esperienza di almeno 5 anni in ruolo analogobuona conoscenza dellÂingleseinquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienzanella fattispecie si occuperĂ di: ď progettazione del layout della macchina dal punto di vista oleodinamico; ď interfaccia con la produzione per definire il passaggio dei tubi; ď definizione della parte impiantistica, interfacciandosi con il cliente e i fornitori, supportando i commerciali nei kick off meeting iniziali
-
support sales department determining project scope, evaluating the activities to perform, defining prices and timingbasic qualification bs / ms electrical/electronic/biomedical engineering (or similar field) 3+ years of experience in the medical field, production or testingintertek, a leading provider of atic (assurance, testing, inspection, and certification) services, is looking for a senior medical project engineer to join our italian teamread and determine the applicability of national/international codes and standards for the product being tested and/or evaluated becoming a reviewer to check and support other engineerstraining other colleagues to strengthen the capability of the team participating in the technical committee, local and internationalwill be responsible for executing the medical projects according to the applicable standards in coordination with the reviewers and technical staff to help the client to reach compliancecommunicating with clients to discuss projects, technical issues found in the investigations, explain the applicable standards requests, and intertek proceduregood knowledge of the following standards: iec and collateral medical safety standards ability to make technical decisions and engineering judgments independently within established parameters desire to work in a fast-paced environment ability to resolve complex issues excellent written and oral communication skills good written and oral communication skills in englishthe business line electrical operates with a global network of laboratories and provides testing, inspection, and certification services to clients worldwidewhere smart working and partial laboratory presence in north east italywe assist manufacturers across a wide range of industries, including lighting, householding, renewable energy, professional food equipment, medical, industrial, life safety/security, it and telecom, and many more
-
About the company: for a multinational company, leader in log and lumber scanning for the global wood processing industry, our recruitment engineers are looking for a software engineeras a software engineer in their technical and operational teams, you will become an expert of their scanning and optimization systems for the food sector, having the opportunity to see the 360 ° industrial processescore responsibilities: design, adaptation and implementation of their software to meet needs customer specifications, customization and commissioning of their solutions within the production line directly in the field, software development and implementation for new machine features, for example computer vision and ux / ui design, collaboration in all phases of projects: start-up, testing, delivery, commissioning e software optimization, collaboration with customer support and the sales area in defining specific requirements of the software, drafting of software documentationinfo: fixed-term contract at the beginning with the transform into permanent contract after 1 yearlocation: province of venicemust have: bachelor of information engineering or similar, a major in image processing is an advantage, good knowledge of c / c ++, familiarity with the microsoft visual studio development environment and knowledge of vision artificial and image processing are an advantage, good command of english and italian, knowledge of german is an advantage, ability to work in an autonomous and structured way with an orientation to the needs of the customer, curious and open-minded, willing to travel abroad frequently, problem-solving skills, strong interpersonal and communication skills, driving license btechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon is the first head hunter exclusively specialized in research and selection of senior professionals and managers in the information technology segmentin this role you will implement, validate and optimize their software on the basis to the needs of industry, contributing to the success of their innovative companyour recruitment engineers select the best it profiles for prestigious consulting firms it, banks, service companies, manufacturing groups, excellent start-ups and digital dna companynice to have: a systematic, independent and precise way of working
-
Understand and support established after sales policies and procedurespreparation of format and modification quotations for sales staffmarchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for an entry level after sales associate to support and work with senior sales staff on sales of modification and formats within north americaprepare sales presentations by compiling data; developing presentation formats and materialsaligns work with strategic goals of company and after sales departmentresponsibilities: support and work closely with senior sales staff to manage company allocated customer accounts to ensure quality, standards and client expectationsattend and participate in sales meetings, conference calls, training programs, and conventions as directedanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesdisplays orientation to profitabilitylearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at homecontributes to building a positive team spirita self-starter and team player who is motivated to succeedproblem solving: identifies and resolves problems in a timely mannerresponds promptly to customer needs to meet commitmentsmotivation:sets and achieves challenging goalsgathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionsstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goalscollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiessuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillsnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statussoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teamsitalian/spanish language - not a requirement but an advantage salary: negotiable please email resume toaligns organization and resources to deliver on customer commitmentsunderstands organization's strengths & weaknesseswill not sponsor visascompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmenttravel 25%+ high school diploma or general education degree (ged) and âindustry experience & tenureâ as outlinedcustomer service: focuses on serving customers as the organizationâs top prioritydemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellencethe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriesunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationshipsmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationadapts strategy to changing conditionsindustry experience & tenure: entry level positionbusiness acumen: understands business implications of decisionspivotal experience & expertise functional experience: demonstrates an independent, results-driven work ethicdriven to create value for customersinnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessplanning/organizing: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timeexpert communication: excellent verbal and written communication skills
-
La societĂ nostra cliente, da oltre 70 anni nel mercato dei prodotti e delle soluzioni per lâenergia rinnovabile, per il potenziamento della propria struttura interna, ci ha incaricato di ricercare il seguente profilo: service sales engineer il / la candidato / a ideale ha preferibilmente conseguito laurea triennale in ingegneria elettrica o ha equivalente preparazione tecnica ed ha maturato 1 / 2 anni di esperienza nella stessa posizione in settori affiniriportando direttamente al service sales coordinator, la figura dovrĂ svolgere le seguenti attivitĂ : principali obiettivi e compiti: supporta la vendita dei ricambi (offerte e commesse) promuove e gestisce lâofferta e la vendita dei ricambi âspecialiâ quali revamping e retrofit promuove interventi di manutenzione straordinaria ai clienti promuove contratti di service ai clienti gestisce le problematiche tecniche post-vendita con i clienti analizza i report di intervento e riporta le problematiche principali prepara e verifica il budget delle attivitĂ di service realizza statistiche sulle problematiche riscontrate in impianto supporta i tecnici commerciali in fase di offerta requisiti e competenze: buone capacitĂ di comunicazione orientamento agli obiettivi aziendali e al risultato attitudine alla gestione di progetti ottime doti organizzative capacitĂ relazionali e commerciali intelligenza sociale flessibilitĂ , resistenza - gestione stress, proattivitĂ completano il profilo: disponibilitĂ a trasferte lingue: italiano e inglese ottima occasione di inserimento in un contesto giovane, dinamico ed in crescitauna precedente esperienza come tecnico-commerciale sarĂ considerato un plussede di lavoro: milano est
-
About the company: per importante azienda informatica leader nel settore industrial iot, i nostri recruitment engineer ricercano un commerciale iti nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companycore responsibilities: ampliare il portafoglio clienti; gestire e pianificare le attività di vendita delle soluzioni software sviluppate; garantire i controlli delle offerte di vendita; must have: diploma ad indirizzo tecnico, considerato un plus la laurea (anche breve) in facoltà tecnica o commerciale; competenze in ambito informatico, con esperienza commerciale in ambito it; disponibilità a svolgere trasferte in italia; nice to have: buone doti relazionali e comunicative; orientamento al lavoro per obiettivi; buona conoscenza della lingua inglese; location: reggio emilia, smartworking; further information: ambiente giovane e dinamico in fortissima crescitatechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technology
-
Atenajob, società autorizzata da anpal per la ricerca e selezione di personale, ricerca 1 technical sales engineerprincipali responsabilità e mansioni: definire le proposte commerciali verso i clienti; gestire i clienti attivi e lo sviluppo commerciale; valutare tecnicamente progetti e collaborazioni; monitorare il raggiungimento degli obiettivi di vendita e di marginalità ; redigere la reportistica per il forecast mensile e il budget annualesi offre contratto a tempo indeterminatorequisiti richiesti: laurea in ingegneria elettronica# requisito indispensabile # esperienza minima di 3/5 anni in ruoli tecnico/commerciali maturata in aziende del settore elettrico/elettronico/; ottime doti relazionali e capacità di negoziazione; buona conoscenza della lingua inglese; disponibilità ad effettuare trasferte completano il profilo capacità di problem solving, di organizzazione, autonomia, orientamento al risultatoil committente è una società consolidata che si occupa di progettazione, industrializzazione e sviluppo di circuiti elettronici, analogici, digitali, di potenza, segnaletica / sensoristicala risorsa selezionata contribuirà al consolidamento dei rapporti commerciali esistenti e allo sviluppo di nuove opportunità di businessral compresa tra ibenefit: auto ad uso promiscuoo, pc, cellulare, premi produttività variabiliorario di lavoro: luogo di lavoro: torino nordccnl: metalmeccanico
-
Our solutions support over clinical laboratories worldwidewhat are you waiting for? come join the inpeco team and innovate with us! for our quality department, in our company site in novazzano, switzerland, we are looking for a quality assurance engineer sr who is responsible for: support the company conformity to the fda 21cfr part 820 regulation and to the medical device european directive(s)/regulations and following quality management systems standards: iso support the company for environmental, health & safety management system: iso support the company on designing and improving the cross-functional processes support the management review process and enterprise risk management draw up procedures and instructions for integrated management systemsmanage the capa, process non-conformities and enhancements support the quality team during internal audits and the third and second party auditscapability to provide sustainable solutions in compliance with regulation/standardspartecipate to the continuos improvement projects and compliance projects (egood communication skills capability to manage the conflicts english b2 level what we offer: a dynamic work environment where you can make a difference and grow your career; an international work location in our headquarter in switzerland (novazzano); home office; flexible working hours; working time account: possibility to accrue additional hours of free time in addition to holidays; additional contribution to the pension fund; professional and non-professional accident insurance; company restaurant for the lunch break; car pooling; incentives for mobility by public transport; agreements for bank account, credit card and personal purchases; opportunity of professional and salary growth through various initiatives: annual performance appraisal in order to evaluate the achievement of individual objectives; inner job posting to apply for career opportunities in inpeco, even between different locations; annual salary review linked to performance and professional development; continuous training on the job, through meetings or conferences, seminars and eventswould you like to work in a technological company dedicated to the development of medical solutions? inpeco is the world leader in the automation of clinical laboratories, where we create innovative robotic solutions to manage biological sampleswe are looking for a candidate with these skills: project management methods iso ivdr knowledge/experience 21 cfr 820 audit techniques capability to summarize and discuss critical matters with middle level managers analytical critical problem setting and solving skill capability to independently manage projects or problemsour systems reduce the possibility of human error, limit the risks of contamination and guarantee complete traceability of the samplethe inpeco group has its headquarters in novazzano (switzerland), a production plant in val della torre (torino), a site dedicated to innovative projects in pula (sardinia), a small site in verona and two reference locations for the foreign market in brussels (belgium) and new jersey (united states)
-
This is a support position the majority of your work will involve managing the support queue, answering support calls, troubleshooting, installation of hardware, software, and network connectionswe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationyour role as service desk engineer is an integral part of the technology department, you will support the business by managing, maintaining and improving the technical systems and processes for both inencoâs customer facing services and the corporate services as used by internal usersable to express ideas orally & written effectively, with respect for others if this role sounds like your next career move, hit apply or equally if you would like more information contact our talent teamwe have an exciting opportunity for someone who has good it skills with knowledge and experience looking to further their it careerqualified or working towards either an mcsa or mcse or hold similar level professional qualifications previous experience of working within technical operation or engineering teams that supports a business of a similar sizesalary: ÂŁ23k - ÂŁ27k pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto ÂŁ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards â employee recognition programme â winners get ÂŁ250 of vouchers every quarter closing date: 27th april if you have any questions please contactinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customers400 users) experience of a technical services environment, preferably within an itil based environment working knowledge of corporate telephony solutions technical knowledge of systems; dns, mail, voip, databases, monitoring platforms, virtualisation, cloud solutions and san data storage in-depth working knowledge of windows platform based technologies (windows server, exchange, ad, group policies, dhcp, office365 etcour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticsthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resiliencefor further information please download the job description attached below) working knowledge of networking: routing, switching, ethernet, broadband, snmp, qos, firewalls and wireless technologies etc
-
Space work seleziona system engineer senior per azienda fornitrice di sistemi di sicurezzarequisiti richiesti: diploma di perito informatico o laurea in ambito sicurezza informaticacompletano ulteriormente il profilo spiccate doti organizzativelÂazienda offre: contratto di assunzionesede di lavoro: provincia di brescia (bs) referente della selezione: dottdescrizione dellÂattivitaÂ: la persona inserita dovrĂ garantire lÂerogazione di un servizio personalizzato in materia di sistemi di sicurezza informatica al clientesi richiede inoltre un buon livello di conoscenza di nas synology, dei principali firewall di mercato e unÂottima conoscenza della lingua ingleseinquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienzassa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi allÂannuncio https://spaceworksi richiedono almeno 10 anni di esperienza, preferibilmente nel settore della sicurezza informaticait/jobs/a__system_engineer_senior_/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dsarĂ incaricata di documentare, rilevare ed analizzare lo stato di sicurezza delle reti aziendali, dei sistemi informatici e dei software, valutando, proponendo ed identificando interventi e processi correttivi; gestirĂ il risk assessment e organizzerĂ lÂinfrastruttura it lavorando ad un livello di complessitĂ strutturata crescente (purple team  blue team)è richiesta la conoscenza ed utilizzo dei principali software opensource (kali, zabbix, graylog, wazuh), di bash, linux shell script e dei tool di osintsi occuperĂ della gestione di prevenzione, rilevazione e gestione delle minacce informatiche e digitalisi richiede padronanza nellÂutilizzo di strumenti diagnostici come tcpdump e lettura dei logè richiesto un ottimo livello di conoscenza in ambito vmware, del funzionamento di architettura san, vsan e dei fondamenti di iperconvergenza
-
Space work seleziona un sales consultant per agenzia di servizi nel settore automobilisticosi occuperĂ della richiesta, analisi e raccolta delle documentazioni amministrative dei clienti e costruirĂ relazioni durature con i clienti attuali e potenzialinegozierĂ i termini della vendita, redigendo le offerte e le proposte commercialilÂazienda offre: contratto di assunzionesi richiedono ottime doti comunicative, relazionali ed organizzative, empatia, proattivitĂ e motivazioneit/jobs/a__sales_consultant_/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (drequisiti richiesti: diploma o laurea; pregressa esperienza di almeno un anno nella vendita, preferibilmente in ambito finanziario o assicurativossa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi allÂannuncio https://spaceworkdescrizione dellÂattivitaÂ: la persona inserita dovrĂ accompagnare il cliente nel processo decisionale d'acquisto, rispondendo alle domande sul prodotto/servizio offertoinquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienzabuona conoscenza del pacchetto officesede di lavoro: brescia (bs) referente della selezione: dott
-
About the company: per importante realtà statunitense leader di settore nello sviluppo di apparecchiature radiotelevisive, i nostri recruitment engineer ricercano un fpga design engineeri nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companymust have: laurea in ingegneria delle telecomunicazioni 2+ anni di esperienza nello sviluppo fpga; ottima conoscenza di xilinx (spartan 6, arctic, ultrascale); conoscenza di tools vivado, ise, matlab; conoscenza dell'inglese tecnico; nice to have: conoscenza di aspetti legati all'ambito telco/broadcasting (fft, filtraggi, algoritmi adattivi); 4+ anni di esperienza maturata nel settore delle telecomunicazioni e/o broadcasting; location: brescia (bs) smart-working: possibilità di smart-working 2/3 giorni la settimana compatibilmente con le necessità progettualitechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti e manager nel segmento information technologycore responsibilities: la figura inserita andrà in affiancamento al responsabile del reparto fpga, sviluppando nuovi progetti in collaborazione con il team americano e svolgendo minima attività di reverse engineering e maintenance su progetti già esistenti
-
About the company: per un'importante realtà tecnologica del territorio, i nostri recruitment engineer ricercano un business development specialisti nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companynice to have: buona conoscenza della lingua inglese location: milano (possibilità di smart working, modalità ibrida)techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologymust have: esperienza pregressa nel ruolo; conoscenza approfondita del mondo fintech; competenze su servizi e prodotti it (software e sistemi operativi)core responsibilities: mappatura del mercato in ottica new business; ricerca e sviluppo di nuovi partner e di nuove opportunità commerciali; costruzione e mantenimento delle relazioni con prospect e clienti acquisiti; definizione di linee guida per lo sviluppo del business
-
support sat and fat activitiesabout the company: for an innovative reality, an industrial and engineering company working in pharmaceutics, our recruitment engineers are looking for an automation engineercore responsibilities: responsible for working in the automation team focused to design, develop and integrate automated solutions in support of the masco group complete product portfolio, based on plc, hmi, scada and dcs technologiescontribute to the development of product performance improvements as well as to the engineering of existing productspharma market experiencecollaborate with other teams to achieve project delivery targetsour recruitment engineers select the best it profiles for prestigious it consulting firms, banks, service companies, manufacturing groups, start-ups of excellence and digital dna companiesit skills: db, sql, network location: milan (1 day on-site per week with km refund) willingness to travel: international, less than 20%techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon is the first head hunter which exclusively specializes in the search and selection of professionals and managers in the information technology fieldcontribute to produce sw documentationmust have: university degree in informatics/meccatronics/electronics or technical diploma experience: junior/mid level (up to 3 years of experience) plc, hmi and scada experience, with a focus on siemens and rockwell platformsenglish b2/c1 nice to have: dcs knowledge (siemens pcs7 in particular)owner of sw development, testing and debugging for automation solutionscontribute to the analysis of functional specificationstest and debug sw solutions
-
This would suit someone who has previously been a: sales administrator, customer service advisor or customer support officerday-to-day: liaising with customers and suppliers to resolved issues and delays when a switch of supplier has occurred working with our customers to obtain missing information essential for a successful contract switch working with our suppliers to ensure customers terminations have been successfully logged working through outstanding pending contracts each month to ensure our systems reflect accurate information recommend process improvement of the back-understanding root cause issues within our processes training and development of colleagues in both the sales departments and other operational teams to ensure repeat issues do not occurthe main focus of the role is to the be the primary liaison between our customers and energy suppliers and ensure that all contracts that are sold go from sale to live with limited delaysthis is an excellent opportunity for an individual to join a high performing team within a rewarding department â offering great personal development and trainingwe use smart technology and data and combine it with world class human service, to help business owners sort their business essentials: business energy, insurance, connectivity, telecoms, and commercial finance solutionsskills needed to do the job: experience of working in a customer-support role good excel skills excellent time management, attention to detail and multi-tasking skills experience in contract management is preferable proactive approach maintaining a high level of productivity of all tasks and functions proven experience of working with set targets able to understand trends and identify root cause analysis what we offer: clear internal progression and structured training days off between christmas + new year dynamic team culture free fruit, coffee and tea rewards and recognition + christmas, summer and monthly celebrations summer and winter highflyers trips for top performers ability to buy and sell holiday smart casual dress code vitality program auto-enrolment pension scheme (5% employee and 3% employer) about bionic: at bionic, we want to make it radically easier to run a small businesswe are looking for a pro-active individual to join the commercial operations department as a supplier liaison advisorcollaboration across multiple teams and departments to ensure high live rate performance across all group companies
-
It/jobs/electronic_engineer_rif__/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dssa francesca bonari per partecipare alla selezione candidarsi allÂannuncio https://spaceworkin grado di svolgere immediatamente il ruolo con la responsabilitĂ della gestione della componentistica elettrica/elettronica/connettivitĂ , dalla specifica alla messa in produzionecostituirĂ titolo preferenziale lÂaver giĂ svolto il ruolo in aziende di produzione di prodotti di massa, organizzativamente strutturatebuona padronanza della lingua inglese sia scritta che parlata, in modo da poter agilmente interagire, sia via mail che via teleconferenza, con fornitori internazionali, oltre che con le sedi estere del gruppo, localizzate in diversi paesi esteridotato di autonomia operativa, abituato a lavorare per obiettivi in team di progetto multifunzionali e a gestire fornitori, anche internazionaliavrĂ il compito di definire lo sviluppo tecnico di tutti gli aspetti elettrico/elettronici dei prodotti e della loro validazione, in stretta collaborazione con i progettisti meccanici ed i tecnici di laboratoriodescrizione dellÂattivitĂ : la figura si occuperĂ della gestione completa di tutta lÂattivitĂ di progettazione elettrico/elettronica, compresa la specifica hw/sw/connettivitĂ , la definizione degli algoritmi di controllo, che vengono condivisi con i fornitori esterni impegnati nella progettazione elettronicasono richieste una robusta dimestichezza con la progettazione elettronica e preferibilmente una conoscenza di base dellÂoperativitĂ del ciclo e degli algoritmi di regolazione delle macchinelÂazienda offre: contratto di assunzioneseguirĂ la gestione della progettazione elettrica e gestione dei fornitori esterni per il relativo cablaggio oltre alla gestione delle relazioni con le altre funzioni aziendalisede di lavoro: provincia di brescia referente della selezione: dottla posizione riporta direttamente al direttore ricerca & sviluppo e le attivitĂ di sviluppo prodotto verranno coordinate insieme ai project leaderla persona dovrĂ definire, supportato dalla direzione ricerca & sviluppo e dal project leader, in collaborazione con il marketing, performance, obiettivi di costo, qualitĂ e time to market del nuovo prodottodisponibile a trasferte anche fuori italiarequisiti richiesti: laureato in ingegneria elettronica con 5-7 anni di esperienza preferibilmente maturata nel settore hvac/refrigerazione o nel settore controllo elettronico per hvac/refrigerazione e con competenze tecniche in ambito elettrico/elettronicoinquadramento e retribuzione commisurati allÂesperienzala figura seguirĂ la gestione del rapporto con i fornitori (anche esteri ed in particolare cinesi) coinvolti nel progetto elettronico per la definizione dei tempi e costi in unÂottica di efficienza, qualitĂ e saving e la relazione con gli enti di certificazione per le prove di sicurezza e la compatibilitĂ elettromagnetica
-
Our solutions support over clinical laboratories worldwidewhat are you waiting for? come join the inpeco team and innovate with us! for our software test team based on val della torre, torino, we are looking for a software test engineerwe are looking for candidates with: robust experience in verification frameworks; demonstrated experience in formulating, executing, and documenting test procedures experience in sw testing and/or sw programming (python, c, c#, java preferred) experience with automated testing technology and implementation ability to pick up new technologies easily and quickly excellent troubleshooting skills knowledge on agile practices nice to have: knowledge of canopen communication protocol; experience with test frameworks (such as robot framework) in a ci/cd environment - jenkins, bitbucket, kubernetes; knowledge of git or other software versioning applications; knowledge of devops continuous integration (jenkins, cloudbees, etcâŚ) knowledge and practice on industrial automation systems and medical devices; what we offer: a dynamic work environment where you can make a difference and grow your career; smart working 4 days per week; company restaurant for the lunch break; agreements for bank account, credit card and personal purchases; opportunity of professional and salary growth through various initiatives: annual performance appraisal in order to evaluate the achievement of individual objectives; inner job posting to apply for career opportunities in inpeco, even between different locations; annual salary review linked to performance and professional development; continuous training on the job, through meetings or conferences, seminars and eventswould you like to work in a technological company dedicated to the development of medical solutions? inpeco is the world leader in the automation of clinical laboratories, where we create innovative robotic solutions to manage biological samplesour systems reduce the possibility of human error, limit the risks of contamination and guarantee complete traceability of the samplethe inpeco group has its headquarters in novazzano (switzerland), a production plant in val della torre (torino), a site dedicated to innovative projects in pula (sardinia), a small site in verona and two reference locations for the foreign market in brussels (belgium) and new jersey (united states)key responsibilities: cooperate to design products with high focus on quality in terms of performance, robustness, re-usability, serviceability and maintainability of the solutions, driving verification test campaigns; formulate, execute and document tests at software component level; runintensive functional/non_functional testing, performance, stress testing; collaborate daily with the developers analyzing each user stories and implementing proper tests; cooperate with other team members and project managers in order to deliver best in class products driving the best quality at the right time
-
support and maintain internal infrastructure and applicationsinternal systems support includes it infrastructure of offices and end-user services (pcs, phones, mobile devices, e-mail)ensuring compliance with tungsten network support and information security policies and associated standard operating procedures experience and knowledge: required basic knowledge and understanding of: networking firewalls routers switches windows active directory ad forests ad domains dns dhcp virtualisation vmware (vsphere, vcentre) vmware horizon view â vdi aws workspaces security backup/restoration ip phone system, voip required basic experience with the following operating systems: ⢠windows 10 ⢠windows 7 ⢠mac os x ⢠windows serverin accordance with standards and project/operational requirementsperform daily system monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware, server resources, systems and key processes, reviewing system and application logs and verifying completion of scheduled jobs such as backupsthe tungsten network also provides users with real-time spend analysis through analytics, and offers access to early payment, a form of alternative finance for businessesperform ongoing performance tuning, hardware upgrades, and resource optimisation as requiredto ensure information technology helps users work efficiently and simplifies their daily routinemanage end-user requests via ticketing-based service desk to resolve any it related issues (examples: microsoft 365, active directory, voip telephony, etcmaintain existing server infrastructure in accordance with operational proceduresabout us: we are a secure e-invoicing platform that brings businesses and their suppliers closer together with unique technology that revolutionises invoice processing, maximises efficiency and improves cashflow managementinstall new / rebuild existing desktop and laptop computers as well as configure hardware, peripherals, operating system, etcjob purpose: to contribute to the availability, integrity and security of the tungsten it servicesmaintain lifecycle of both user accounts and user hardwaremaintain operational, configuration, or other procedureskey responsibilities: act as the first line of defence against it related issues and ensure users can work free from problemsconfigure cpu, memory, and disk partitions as requiredthis includes provisioning new infrastructure, monitoring the existing platform, planning upgrades, and maintaining backups
-
Ambire societĂ benefit (sb) ricerca per il proprio cliente, societĂ internazionale leader nella fornitura di soluzioni e servizi per clienti in ambito telecomunicazioni, una/un onsite engineer telecom oss sviluppo di adaptper/drivers software secondo le richieste dei clienti e dei progetti telco installazione, configurazione e supporto nello sviluppo della miglior soluzione per i clienti supporto e testing dellâaggiornamento delle nuove release supporto ai clienti sia da remoto che in sede supporto tecnico prevendita e demo laurea in ingegneria informatica, elettronica, o equivalenti almeno tre anni di esperienza in posizioni similari esperienza come oss (operational support system) telecomunicazioni esperienza in gruppi di delivery e/o nel settore telecomunicazioni conoscenza di almeno uno dei seguenti linguaggi di programmazione: c, c++, java o similari conoscenza di unix e sql la conoscenza dei big data è titolo preferenziale ottime capacitĂ comunicative, consolidata esperienza nella relazione con il cliente e abilitĂ a lavorare in team capacitĂ nella presentazione dei dati e nelle attivitĂ di formazione capacitĂ di gestire piĂš progetti contemporaneamente e lavorare sotto pressione proattivitĂ e predisposizione a lavorare in un ambiente dinamico ottima conoscenza della lingua inglese - si prega di inviare il cv il lingua inglese - location: roma contratto: indeterminato autl'offerta di lavoro si intende riferita ad entrambi i sessi secondo il disposto delle leggi en°13/i// per ricdel personale tutti i cv devono essere inviati comprensivi di autorizzazione al trattamento dei dati personali in conformitĂ al regolamento ue n
-
Space work seleziona sales account per azienda produttrice di impianti in alluminiola persona inserita gestirĂ le relazioni con clienti giĂ esistenti e si occuperĂ dellâindividuazione e acquisizione di nuova clientela, al fine di cogliere opportunitĂ commerciali sul territoriolâazienda offre: contratto di assunzionesede di lavoro: zona desenzano del garda (bs) referente della selezione: dottdiploma o laurearichiesta esperienza pregressa di almeno 2 anni in ambito tecnico-commerciale; conoscenza di una seconda lingua (inglese, francese o spagnolo) e disponibilitĂ per trasferte allâestero e in italiacompletano il profilo attitudine alla vendita, buone doti di comunicazione, flessibilitĂ , dinamismo e proattivitĂ ssa marta bontempi l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dpromuoverĂ e venderĂ i prodotti dellâazienda attraverso visite presso clienti esistenti e potenzialiinquadramento e retribuzione commisurati allâesperienza
-
Follow, support and implement the skf policiesevaluate manufacturing processes by designing and conducting research programsdigitalization and automation knowledge will be considered a plus you will be required to travelimprove manufacturing efficiency by analyzing and planning workflow, space requirements, and equipment layoutexcellent verbal and written communication skills in englishexcellent in communication, networking and forming strong partnershipsskf works to reduce friction, make things run faster, longer, cleaner and more safelyservices include technical support, maintenance services, condition monitoring, asset efficiency optimization, engineering consultancy and trainingjob requirements university degree in mechanical/mechatronic/automation or electrical engineering, with 2/3 years of experience in a manufacturing environmentapply knowledge of product design, fabrication, assembly, tooling, and materialshigh level of personal drive and commitment in delivering resultscreating value for our customers and society as a whole has always been at the core of what we dodeep understanding and experience of successful implementation of lean manufacturing methods or lean manufacturing conceptsdoing this in the most effective, productive and sustainable way has made the skf group a leading global supplier of products, solutions and services within rolling bearings, seals, mechatronics, services and lubrication systemskey responsibilities design new equipment, processes, procedures and systemsinfo on the position the candidate will experience a month-job rotation, with specific responsibilities among different factory functionsgood analytical, problem solving and organization skills, general financial analysis skillswould you like to join us in shaping the future of motion and in building a more intelligent and clean skf? you will ensure that all technical processes are reliable and cost-effective and to develop and improve manufacturing processes by studying product and manufacturing methods supporting the organizationâs short and long-term business objectivesprepare product and process reports by collecting, analyzing, and summarizing information and trendsassure product and process quality by designing testing methods; testing finished- product and process capabilities; establishing standards; confirming manufacturing processesmake improvements to current operations to enhance efficiencyproven strong leadership capabilitiesdiagnose faults
-
After sales forecast planningdrive growing sales in expanding marketmarchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for, is searching for an experienced after sales â regional sales manager to generate and handle sales with emphasis on sales of modification and formats in designated territory within north americaresponsibilities: develop, generate and manage sales activity for multinational accounts as well as small to mid-size customers with the emphasismotivation: sets and achieves challenging goalssalary: negotiable please email resume toanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesitalian/spanish language - not a requirement but an advantage full benefits package including health, pension, 401k and paid vacation timedisplays orientation to profitabilitylearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackdemonstrates an independent, results-driven work ethicit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at hometravel 50%+ high school diploma or general education degree (ged) and âindustry experience & tenureâ as outlinedcontributes to building a positive team spirita self-starter and team player who is motivated to succeedresponds promptly to customer needs to meet commitmentsgathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionsstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goalssuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillscollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiesnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statussoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teamsaligns organization and resources to deliver on customer commitmentsunderstands organization's strengths & weaknesseswill not sponsor visascompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmentcustomer service: focuses on serving customers as the organizationâs top prioritydemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellencethe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsaligns work with strategic goalsdemonstrates knowledge of market and competitionover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriescreate and maintain strong working customer relationsbrings strong network connections and relationshipsmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationmaintain and manage customer data base and reports in crmunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationshipsexpert communication: excellent verbal and written communication skillsadapts strategy to changing conditionsbusiness acumen: understands business implications of decisionssell and promote formats, modifications, and sla contractsdriven to create value for customersindustry experience & tenure: 5 yearsâ broad experience and knowledge of pharmaceutical packaging equipment and processesinnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessplanning/organizing: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timeproblem solving:identifies and resolves problems in a timely mannerpivotal experience & expertise functional experience: brings strong commercial experience
-
We are a group of talented developers, infrastructure engineers, qas, business analysts and product owners who will work with you, challenge you and support you on an everyday basisthe video experiences unit is leading ott products and services provider delivering best-of-breed products and components as well as comprehensive end-to-end solutionswe run everything in aws in a mixture of cloud services, containers, and virtual machinesall these apps are powered by the backend that you will work on plus an editorial interface used by our clients to manage their offering and to configure the appsrecruiters â we have handled this one internally! thanksnet core (server side) cloud technologies (ideally aws) docker, containers (ideally hosted in ecs/eks) unit/integration/component tests http, caching sql, sql server or other rdbms mongodb or other document dbs ⌠and we will probably love you if you know about some of these too: kubernetes or similar container orchestrator service discovery, service mesh modern synchronous (ewe're fully flexiblewe try to be agile driven, progressive, respectful, and continuously improving how we workwe are looking for someone who is: driven to push the boundaries and lead change and performance communicative to leave no-one in the dark and to manage other engineers successfully reliable so we know that we can rely on you when we need to deliver on time passionate about the latest technologies and standards proactive to suggest improvements, identify and fix potential issues we need you to know most of these things well: bsc in computer science or similar experience strong written and verbal communication in english 3+ year of commercial back-end experience injs components toovideo experiences serves both end-to-end clients and those who wants to internalize part of their platform through products and componentsnet based, but we have some important nodeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthwe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valuewe are a proud team that tries hard to meet commitments and loves to celebrate successes! our technology stack is mostlydepending on the role this normally includes a written test and interviewaxis product team is mainly based in prague and turin but has colleagues in other places around europe tooapacha kafka) communication technologies/protocols ability to problem solve complex technical issues app (client-side) development experience redis or other in-memory key-value dbs git power user powershell power user what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days â per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allgrpc) and asynchronous (eplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswould you like to work on a back-end designed to withstand millions of concurrent users? learn latest technologies and innovate? in a small team where every contribution counts? if you like that, read on! axis is an over-the-top (ott) platform used by leading telecom, cable, broadcast and media companies all around the globe to offer and deliver their catalogues and channels to end-users via axis apps for phones, tvs, tablets, pcs, consoles⌠basically any device where people watch videoswe continuously upgrade our technologies to the latest versions and best practices, but we need to maintain and evolve some legacy systems as wellnet c# 4+ years of experience in back-end development architecting public apis, open api (swagger specs) high performance and scaled services microservices and event-driven architecturedeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycleas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operators
-
Siamo alla ricerca di un sales merchandiser per un nostro cliente leader nel settore delle batterieil sales merchandiser si occuperĂ di implementare e gestire le attivitĂ rivolte ad incrementare il sell-in e del sell-out all'interno di un panel di punti vendita della gdoesperienza come field merchandiser, sales merchandiser, sales specialist o junior key account, per aziende operanti nel settore gdo esperienze di vendita in una delle seguenti aree: gdo supermercati area food o mass market order taking / presa d'ordine visibility in store attitudine al lavoro in team gestione e pianificazione del panel assegnato focus sui risultati patente b disponibilitĂ a trasferte sul tutto il territorio assegnato offriamo auto aziendale, telefono cellulare, kpi raggiungimento obiettivi assegnati1 della succitata legge68 cpm italy promuove l'inserimento e l'integrazione delle persone disabili nel mondo del lavoro, per questo motivo verranno tenute in particolare considerazione le candidature di tutti i soggetti indicati al comma 1 artallestimenti e cura scaffale/espositore massimizzando la presenza dei prodotti esposti nei punti di venditaraccolta informatizzata dei dati in storein particolare con azioni specifiche volte a: vendita presso punti vendita e piattaforme d'acquisto con gestione di ordini in direttaai sensi della legge 12 marzo , nimplementazione di piani promozionali migliorando la qualitĂ espositiva e la visibilitĂ a scaffale e delle aree promoinserimento strutture visibilitĂ utilizzando materiali pop dedicati per attivitĂ instore lanci in accordo al capo repartocpm italy è un'azienda specializzata nel field marketing presente in italia dal , con un profilo del management caratterizzato da significative esperienze acquisite in importanti societĂ multinazionali, ha lâobiettivo di incrementare le vendite dei suoi clienti attraverso le attivitĂ di auditing, merchandising, consumer activation, customer care e digital marketingcpm italy grazie alla sua esperienza è specializzata nella creazione e gestione di reti di vendita attraverso personale qualificato e specializzato
-
Percorso formativo in ingresso e in itinere: in fase di on-boarding la figura di sales account viene affiancata dallâ area sales manager di riferimento assieme al responsabile innovazione e sviluppo it per la formazione relativa al crm, alle procedure ed alla modulistica relativa alla venditaal momento la societĂ si compone da uno schema organizzativo costituito da oltre 40 collaboratori per la provincia di milano siamo alla ricerca di una risorsa che ricoprirĂ il ruolo di sales account il sales account di area in facile626 si occupa dellâacquisizione e mantenimento della clientela appartenente al settore hola risorsa opera tramite una strategia commerciale definita dal giusto matching tra attivitĂ sul territorio ed attivitĂ online (liste preselezionate, rdc derivanti dalle operazioni di marketing) con lâobiettivo di effettuare appuntamenti tecnico-consulenziali sia presso cliente che via webassieme allâasm verrĂ allineato sui temi dellâapproccio, della trattativa, della chiamata commerciale sul processo consulenzialetutto lâiter formativo avviene sia in sede che presso cliente, in modo tale da fornire lâaccount di tutte le skills e le competenze adatte per raggiungere il risultato attesoche necessita di supporto in tema di ssl ed haccpper la posizione il package economico retributivo è composto da: inserimento a tempo indeterminato piano incentivante mensile a corredo della componente fissa rimborso delle spese kilometrico per eventuali trasferte mbo mensile / premialitĂ da contest settimanali pregressa esperienza in forza vendita abitudine a sostenere incontri commerciali, primi incontri, consulenze, trattative capacitĂ di gestione delle obiezioni capacitĂ di pianificare in modo organizzato ed autonomo l'attivitĂ quotidiana motivazione al guadagnola rete commerciale di facile626 adotta lâutilizzo di processi e procedure standardizzate ed un pool di strumentazione tecnica e formativa calibrata per la corretta performance di ogni singolo lavoratore del teamcon oltre clienti attivi, la societĂ in forte crescita vanta l'avvio di un piano espansionistico finalizzato alla presenza su tutto il territorio nazionaleda oltre 10 anni, ottantuno srl si occupa dell'erogazione del servizio facile626 tramite la specializzazione in italia sul tema della sicurezza sul lavoro e haccp per il settore ho
-
Percorso formativo in ingresso e in itinere: in fase di on-boarding la figura di sales account viene affiancata dallâ area sales manager di riferimento assieme al responsabile innovazione e sviluppo it per la formazione relativa al crm, alle procedure ed alla modulistica relativa alla venditaal momento la societĂ si compone da uno schema organizzativo costituito da oltre 40 collaboratori per la provincia di brescia siamo alla ricerca di una risorsa che ricoprirĂ il ruolo di sales account il sales account di area in facile626 si occupa dellâacquisizione e mantenimento della clientela appartenente al settore hola risorsa opera tramite una strategia commerciale definita dal giusto matching tra attivitĂ sul territorio ed attivitĂ online (liste preselezionate, rdc derivanti dalle operazioni di marketing) con lâobiettivo di effettuare appuntamenti tecnico-consulenziali sia presso cliente che via webassieme allâasm verrĂ allineato sui temi dellâapproccio, della trattativa, della chiamata commerciale sul processo consulenzialetutto lâiter formativo avviene sia in sede che presso cliente, in modo tale da fornire lâaccount di tutte le skills e le competenze adatte per raggiungere il risultato attesoche necessita di supporto in tema di ssl ed haccpper la posizione il package economico retributivo è composto da: inserimento a tempo indeterminato piano incentivante mensile a corredo della componente fissa rimborso delle spese kilometrico per eventuali trasferte mbo mensile / premialitĂ da contest settimanali pregressa esperienza in forza vendita abitudine a sostenere incontri commerciali, primi incontri, consulenze, trattative capacitĂ di gestione delle obiezioni capacitĂ di pianificare in modo organizzato ed autonomo l'attivitĂ quotidiana motivazione al guadagnola rete commerciale di facile626 adotta lâutilizzo di processi e procedure standardizzate ed un pool di strumentazione tecnica e formativa calibrata per la corretta performance di ogni singolo lavoratore del teamcon oltre clienti attivi, la societĂ in forte crescita vanta l'avvio di un piano espansionistico finalizzato alla presenza su tutto il territorio nazionaleda oltre 10 anni, ottantuno srl si occupa dell'erogazione del servizio facile626 tramite la specializzazione in italia sul tema della sicurezza sul lavoro e haccp per il settore ho