Retail 80 plus
Elenco retail 80 plus
-
3 condizioni ambientali intervallo temperatura di funzionamento 0 - 40 °c certificati di sicurezza certificazione energetica 80 plus white certificazione ce, cb dimensioni e peso peso 1sharkoon alimentatore shp v2 550w 80 plus modulare: non modulare potenza totale: 550 w diametro del ventilatore: 120 mm certificazione energetica: 80 plus white connettori pci express: si livello di rumore: 28,65 db lshp v2 di sharkoon è un alimentatore versatile con certificazione "80 plus"; grazie al suo involucro nero e discreto può essere utilizzato in ogni pc, che sia destinato alluso in ufficio o alluso multimedialelshp v2 può rifornire di energia fino a quattro unità sata e tre periferiche idela ventola da 120 mm dellshp v2 è in grado di funzionare in modo estremamente silenzioso e garantisce un raffreddamento efficiente anche alle velocità di rotazione più contenutelshp v2 è stato concepito per garantire una lunga durata e un approvvigionamento di energia affidabile, fornendo un voltaggio costante e a bassa interferenza con un impatto sonoro e unemissione di calore minimiefficienza certificatalalimentatore è munito della certificazione di carico "80 plus": fornisce unottimizzazione dellutilizzo energetico pari ad almeno l80 % al 20 %, al 50 % e al 100 % del caricolalimentatore non è solo resistente, ma perfettamente affidabile nel fornire la potenza necessariaversatile e durevoleil sharkoon shp v2 è di lunga durata e garantisce una potenza continua dai 550 ai 650 watt, con un consumo massimo in standby di 0,3 watti cavi per le periferiche neri e il cavo per la scheda madre, sempre rivestito in nero, si armonizzano alla perfezione con lo stile discreto delloggetto e contribuiscono a rendere uniforme il suo designgestione energetica potenza totale 550 w frequenza di ingresso ac 47 - 63 connettività modulare non modulare connettori pci express si lunghezza del cavo di alimentazione pci express 45 cm numero di connettori sata 4 lunghezza del cavo di alimentazione cpu 45 cm connettori floppy si connettore scheda madre 20+4 pin atx lunghezza del cavo di alimentazione della scheda madre 45 cm design colore del prodotto nero raffreddamento diametro del ventilatore 120 mm collocazione ventole alto tipo di raffreddamento attivo specifiche tecniche livello di rumore 28,65 db tecnologia dei cuscinetti cuscinetto radente utilizzo pc versione atx 2
Italia
459900016784668 €
-
Crea il nucleo ● certificato 80 plus gold ● compatto con design modulare ● curva della ventola intelligente a basso rumore ● condensatori giapponesi premium al 100% ● protezione di livello industriale ● garanzia di 10 anni certificato 80 plus gold xpg core reactor certificato 80 plus gold offre unefficienza del 90% con un carico del 50%xpg core reactor xpg core reactor è un alimentatore modulare 80 plus gold dotato di condensatori giapponesi al 100%compatto e modulare xpg core reactor è di dimensioni compatte grazie alla combinazione di componenti di alta qualità, un layout ben congegnato e un nuovo processo di produzioneil controllo della ventola inizia a 3,3 v, 660 giri/mininoltre, il suo design modulare riduce lingombro dei cavi e semplifica la struttura del sistemaprotezione da sovracorrente (ocp) protezione da sovratensione (ovp) protezione da sottotensione (uvp) protezione da sovrapotenza (opp) protezione da cortocircuito (scp) protezione da surriscaldamento (otp) funzionamento senza carico (nlo) protezione da sbalzi e picchi di tensione (sip)combinato con la topologia risonante line level control (llc), è efficiente dal punto di vista energetico, affidabile e semplifica la creazione di una struttura ordinatacondensatori giapponesi premium dotato di tutti i condensatori giapponesi a 105°c, xpg core reactor offre affidabilità e stabilitàprotezione di livello industriale xpg core reactor viene fornito con una serie di meccanismi di protezione per la massima tranquillità e con una garanzia di 10 anni± 10% e rimane a questa velocità fino a superare il carico del 50%, prolungando la durata della ventola e dellalimentatorecurva della ventola intelligente la curva della ventola intelligente offre operazioni quasi silenziose, anche a pieno caricola tensione cc di xpg core reactor viene mantenuta entro ±2% e riduce ondulazione e disturbo fino al 35% per una maggiore affidabilitàè disponibile a 650 w, 750 w e 850 w per esigenze diverse
Italia
11269999694824219 €
-
Efficienza straordinaria con meno calore convertito dalla potenza residua, kratos m1 750b soddisfa lefficienza 80 plus bronzekratos m1 750b panoramica "the silence of the rigs" kratos m1 750b soddisfa lefficienza 80 plus bronze, riducendo notevolmente il rumore e i costi operativicaratteristiche ● efficienza bronze 80 plus meet ● sincronizzazione scheda madre rgb ● effetti di illuminazione incorporati neon-flex rgb 30 ● led indirizzabili ● modalità silenziosa ● supporto dello stato di alimentazione c6 / c7di conseguenza, non sprecherà energia e non causerà calore in eccessovisual adventure dotato di neon-flex rgb, kratos m1 750b offre effetti di luce senza pariin modalità silenziosa, la velocità automatica della ventola può essere ottimizzata in base alla temperatura; disattivazione della modalità silenziosa, massima velocità della ventola per la massima dissipazione del calore e miglioramento delle prestazioniminore è il calore generato, minore è il rumorecon la sincronizzazione della scheda madre rgb (5 v a 3 pin), lilluminazione rgb indirizzabile può essere sincronizzata tramite il software di fabbricazione della scheda madre creando uno stile coerente in tutto il computercon effetti di illuminazione rgb integrati e led indirizzabili, uno stile individuale preferibile può essere raggiunto senza sforzopremendo un pulsante, lilluminazione può essere facilmente commutata tra 30 effetti rgb integrati, multi-color e led spentiultra silence kratos m1 750b viene fornito con una ventola per offrire ai giocatori di spicco un raffreddamento ineguagliabile in silenzio
Italia
56599998474121094 €
-
Alimentatore atx 450w plus bronze lc-power lc6450 super silent design fan diameter: 120 mm number of fans: 1 fan(s) product colour: black performance 80 plus certification: 80 plus bronze atx version: 23v): 20 a max output current (+5v): 22 a power factor correction (pfc) type: active power protection features: over current, over power, over voltage, short circuit, under voltage total power: 450 watt product dimensions depth (product,cm): 14 cm height (product,cm): 8,6 cm width (product,cm): 15 cm3 certification: ce / tãœv power supply unit (psu) form factor: atx purpose: pc ports & interfaces eps power connector (8-pin): si motherboard power connector: 20+4 pin atx number of pata power connectors: 4 number of sata power connectors: 4 pci express power connectors (6+2 pin): 1 power ac input frequency: 50 hz ac input voltage: 230 v efficiency: 88 % input current: 4 a max output current (+12v1): 16 a max output current (+12v2): 18 a max output current (+3
Italia
5940999984741211 €
-
Alimentatore atx 650w plus bronze lc-power lc6650 super silent caratteristichetipo di alimentazione: serie super silentstandard atx: atx v2combinato: 100 w; + 12v 50 amaxefficienza:> 88%consumo in standby: <0,5w erp 2013controllo della temperatura per la ventola del case circuiti di sicurezzaovp = protezione da sovratensioneocp = protezione da sovracorrenteopp = protezione da sovratensionescp = protezione da cortocircuitouvp = protezione da sottotensionemulti range (110 v / 220 v): nocompatibile con haswell: sã¬carico di picco: 650 w; + 3,3v 18 a; + 5v 18 amaxcombinato: 600 w3 connettorischeda madre 20 + 4 pin: 1x 55 cmscheda madre 4 + 4 pin 12v (8 pin eps): 1x 55 cmpci express: 2x pci express v20 6 + 2 pin (1x 55 / 1x 70 cm)sata: 5 (2x 55 / 2x 65 / 1x 75 cm)pata: 3 (1x 55 / 1x 65 / 1x 75 cm)fdd: 1x 55 cmventola: 120 mmpfc: attivodimensioni gabbia (h x l x p): 86 x 150 x 140 mmmax
Italia
7805000305175781 €
-
The retail shop assistant plays a key role in a busy environment providing a prompt and professional service to customersdo you have a passion for retail? are you looking for a varied role, with a competitive salary, progression opportunities and the autonomy to make your mark on a rapidly expanding business? if so, keep reading! we are looking for an enthusiastic retail assistant to join our team of like-minded individuals within the dash convenience stores division of our companythis role isn’t heavy liftingready to apply? upload your covering letter, previous salary details and cv to https://wwwwe are forward-thinking with a culture of continuous growth and improvement - in our products, services, and our peopleflexible days/evenings with the ability to cover holiday and sickness salary: £9this is bringing together many hands to make light work! why should you work with us? no two days are the same… what are we looking for? you have great customer service skills good attention to detail a proactive can-do attitude there is a problem? you see this as a challenge waiting to be overcome! you understand the need to be flexible in your working hours to get the job done our commitment to you in return we offer a competitive salary as well as the opportunity to develop and grow your career to the next level and most importantly ensure you are happy as a much-valued member of the dash group team! hours of work: 16 hours a week90 per hour *rate payable for 18 years plus* want to know more about the role? a full job description can be downloaded from the careers page on the dash group websitewe are a family run business based in redruth, our working environment is dynamic, fast-moving, and responsive to our client’s needs, but it’s not all work and no play here; we all work hard and take a lot of pride in what we achieve but also like to have fun too! keen to learn more about us? click here to explore our full range of servicesthis role will report to the shift supervisor
-
Our customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticssalary: £21k pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location early finish friday free onsite parking subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 26th april did you know inenco offers many varied and interesting roles: energy, trading, analysis, consultancy, finance, sales, sustainability and compliancesend your cv to and we will be in touch to discuss our opportunitiesthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resilienceyour role as client services advisor in our data integrety team is to review and resolve queries relating to our clients property and asset data, achieving 100% client satisfaction across all areas of client service deliveryongoing and proactive management of customer issues and escalations through effective case management ensuring that clients are kept updated on case status ensuring excellent client satisfactionkey tasks will include: case management resolving client queries ensuring excellent client satisfactionthis role is based at our lytham office – there will be the opportunity for hybrid working where you may work part of the week in the office and part of the week from home upon successful completioninenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customersfor further information please download the job description attached belowthis can be discussed further at interviewwe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationthe successful candidate will be able to demonstrate the below: intermediate energy industry experience and knowledge an advantage strong communication skills – verbal and written to articulate to the client confident in liaising with internal and external stakeholders advanced excel user confident user of in house systems strong problem solving skills ability to keep calm under pressure and balance multiple workstreams adaptability & willingness to learn a can-do attitude numerical aptitude if this role sounds like your next career move, we want to hear from youhit apply or equally if you would like more information contact our talent teaminbound call and email handling and query resolution case queue management, triaging and delegating cases to other team members where applicableresolution of standard invoice validation cases passed from data and invoice management teams ensuring net savings are acceptedhandling of customer and supplier debt and disconnection issueshandling change of tenancy(cot) requests including, completion of missing data on forms ensuring that these are complete and accurate for the cot team to process
-
Our customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticssalary: £23k - £27k pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 27th april if you have any questions please contactable to express ideas orally & written effectively, with respect for others if this role sounds like your next career move, hit apply or equally if you would like more information contact our talent teamthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resiliencequalified or working towards either an mcsa or mcse or hold similar level professional qualifications previous experience of working within technical operation or engineering teams that supports a business of a similar sizethis is a support position the majority of your work will involve managing the support queue, answering support calls, troubleshooting, installation of hardware, software, and network connections) working knowledge of networking: routing, switching, ethernet, broadband, snmp, qos, firewalls and wireless technologies etcinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customersfor further information please download the job description attached belowwe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationyour role as service desk engineer is an integral part of the technology department, you will support the business by managing, maintaining and improving the technical systems and processes for both inenco’s customer facing services and the corporate services as used by internal userswe have an exciting opportunity for someone who has good it skills with knowledge and experience looking to further their it career400 users) experience of a technical services environment, preferably within an itil based environment working knowledge of corporate telephony solutions technical knowledge of systems; dns, mail, voip, databases, monitoring platforms, virtualisation, cloud solutions and san data storage in-depth working knowledge of windows platform based technologies (windows server, exchange, ad, group policies, dhcp, office365 etc
-
Our customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticssalary: £ pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 11th may we endeavour to respond to all applications within two weeks of the closing datealthough this is a temporary post it is a great opportunity to increase your skills, experience and knowledge - and a foot in the door for other internal vacanciesthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resilienceyou will be highly organised with strong communication skillsthe daily tasks and responsibilities of the role are as follows: - chasing suppliers and clients for confirmations and maintain accurate site lists (portfolio) focus on obtaining electronic data wherever feasible entry to be completed in line with appropriate slas ownership of targeted levels of data completeness this is is a 6 months fixed role due to additional workloadwe are really invested in your progression and development, we aim to support and promote where possibleif you have any questions please contactinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customersfor further information please download the job description attached belowwe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationhit apply or equally if you would like more information get in touch with our talent teamwe are looking for someone with a strong administrative background to join our client services teamthe successful candidates must be able to demonstrate the following: experience of working in an office environment sound working knowledge of microsoft office confident user of excel organisational skills good communication skills - both verbal and written if this role sounds like your next career move, we want to hear from you
-
Our customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticssalary £30k - £40k doe benefits: flexible working with the option to work from office / home location early finish friday free onsite parking subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 26th april we endeavour to respond to all applications within two weeks of the closing datethis role is ideally based in our head office in lytham but we are flexible and are happy to have this role as fully remote, this can discussed further at interviewyou will: implement code changes to inenco’s bi & data systems develop relationships with internal & external clients to support the delivery and understanding of bi reports & dashboards prepare changes to reports & bi tools for deployment collect requirements and manage workflows required to keep inenco data workflows in sync contribute to resolution of data & reporting issues enhance documentation of reporting & dashboard outcomes reduce level of change against existing reports & dashboards this is a fixed term role for 6 months to support with qlik and sql reporting and will be reviewed and possibly extendedthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resilienceinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customersfor further information please download the job description attached belowwe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationas business intelligence analyst you will engage with internal and external stakeholders to support requirements gathering, bug management and deploying bi improvements across inenconot the job for you? did you know inenco offers many varied and interesting roles: energy, trading, analysis, consultancy, finance, sales, sustainability and complianceto be successful in the role you will have: experience of ms sql server & ssis workflow management experience across at least one programming language experience of working within a bi/ reporting or analysis function working knowledge of ssrs, power bi or other business reporting and visualization tools demonstrable ability to write and optimize t-sql statements advanced / intermediate knowledge or ms excel ablility to express ideas orally & written effectively ablility to ensure stakeholders are receiving relevant and timely data experience adapting to change well and to make suggestions for improvement if this role sounds like your next career move, hit apply or equally if you would like more information contact our talent teamsend your cv to to discuss your opportunitiesyour objective as business intelligence analyst is to work collaboratively with business users and other members of the bi team to deliver reporting outcomes that meet the internal and external customers’ needs effectively
-
Lettore di codici a barre ccd 80mm usb retail box nero · permette un inserimento dati più veloce, riduce l incidenza di errori e migliora l efficienza - ideale per nella vendita al dettaglio e nei processi automatizzati · keyboard wedge decoder visualizza i dati come se inseriti direttamente dalla tastiera · l ampio campo si scansione fornisce una rapida e accurata lettura fino a 50 scansioni al secondo · riconosce le più popolari simbologie inclusi upc, ean e gs1 databar · l interfaccia permutabile si integra con la maggior parte dei pc · facile da installare e da usare, non richiede software o uno speciale tirocinio standard e certificazioni:· fcc· ce· usbinformazioni generali:· fonte luminosa: led rosso· larghezza scanner: 80 mm · range scanner: 20 mm· risoluzione: 035 cm· peso: 190 g· lunghezza del cavo: 1529· conferma di lettura: segnale acustico e led· illuminazione ambiente: 3,000 lux massimo (luce solare)· velocità di scansione: 50 scansioni/ secondo· interfaccia: usb· switch: pulsantecodifiche supportate:· upc/ean/jan & addon 2/5, code 39, code 39 full ascii, code 11, matrix 25, code 128, code 93, interleave 25, industrial 25, codabar/mw7, msi/plessey, china postage, code2 of 6, lcd25, telepen, gs1 databar (rss code) informazioni fisiche:· dimensioni: 174 cm· temperatura d esercizio: 0 - 50 °· temperatura di stoccaggio: -20 - 60°c· umidità relativa: 20% a 85% (senza condensa) · alloggiamento: abs e gommainformazioni elettriche:· voltaggio: dc +5 v +/- 5%· consumo elettrico: 130 macontenuto della confezione:· lettore di codice a barre ccd· manuale d istruzione1 mm (4 mil) @ pcs 0
Italia
-
Siamo alla ricerca di un retail specialist gdo per un progetto di field marketing all’interno della gdoil retail specialist dovrà occuparsi di implementare attività rivolte all'incremento del sell-out all'interno di un panel di punti venditale attività da svolgere sono le seguenti: massimizzazione della presenza dei prodotti esposti nei punti di vendita; risoluzione rotture di stock; posizionamento materiale di visibilità e miglioramento della qualità espositiva sul lineare e in extra display; rilevamento dati relativi alla presenza prodotto, facing e di altre informazioni utili il candidato ideale risponde ai seguenti requisiti: esperienza come retail specialist, field specialist, merchandiser o ruolo simile, nella gdo competenze commerciali e relazionali disponibilità a trasferte su tutto il territorio assegnato patente b conoscenza pacchetto office1 della succitata legge68 inventa cpm promuove l'inserimento e l'integrazione delle persone disabili nel mondo del lavoro, per questo motivo verranno tenute in particolare considerazione le candidature di tutti i soggetti indicati al comma 1 artcpm italy è un'azienda specializzata nel field marketing presente in italia dal , con un profilo del management caratterizzato da significative esperienze acquisite in importanti società multinazionali, ha l’obiettivo di incrementare le vendite dei suoi clienti attraverso le attività di auditing, merchandising, consumer activation, customer care e digital marketingper lo svolgimento dell'incarico verrà fornita tutta la strumentazione necessaria: auto aziendale, card carburante, ticket pasto, tablet e telefonocpm italy grazie alla sua esperienza è specializzata nella creazione e gestione di reti di vendita attraverso personale qualificato e specializzatoinoltre, completano il profilo proattività, assertività, flessibilità, entusiasmo, organizzazione e problem solvingai sensi della legge 12 marzo , n
-
Brand: epson compatible for epson fx fx 80 / fx 80 ii / fx 80 plus / fx 800 / fx 800 dpm / fx 85 / fx 870 / fx 880 / fx 880 fdw / fx 880 plus / fx 880 series lx lx 300 / lx 300 plus / lx 300 plus ii / lx 300 plus ii colour / lx 350 / lx 400 / lx 80 / lx 800 / lx 810 / lx 850 c13s015019 epson 8750 mx mx 80 / mx 80 f / mx 80 i / mx 80 ii / mx 80 t / mx 82 / mx 82 f / mx 82 ii / mx 82 iii / mx 82 t / mx 85 rx rx 105 / rx 70 / rx 80 / rx 80 f / rx 80 f plus / rx 80 t / rx 80 t plus / rx 82 / rx 85 / rx 88 ft epson lx350/lq350/epson erc19/vp80k/vp85k/prt4282/prt9282/epsonlq200/lq300/lq300k/lq300k+ii/400/450/500/510/550/570/800/850/850+/870/lq305kt/epson 942n/epson p88ea-lq800/epson italia 4/24n/epsonlq580/lq570e/lq580k+/lq950/lq305k/epson actionprinter3000/4000/5000/l1000/ citizen 124/hqp40/ shinwa el2410/genicom geniprint 20/nixdorfnd48/75/92/94/olympia np70-24/np80-24/np80-24e/np80-24l/sanyo pr241/tec gp8404/jolimark lq300kⅱ/mx80 msp 250 champion/msp 240 star/vp-700u/vp-1200u/vpsizes: dddd box: 100 color: black certificate: iso9001 comp
Italia
-
Il/la candidato/a, inserito/a nella funzione information technology di un gruppo internazionale della grande distribuzione fashion, si occuperà di analizzare, sviluppare e gestire i seguenti moduli della piattaforma oracle retail suite: xoffice (xadmin + xcenter) v16 e successive xstore eftlink orce integration layer con external provider (crm, e-commerce, etcnell’ambito di un ampio progetto di digitalizzazione e riorganizzazione dei processi aziendali, siamo alla ricerca di un application & operation manager in grado di seguire la progettazione, lo sviluppo e la gestione dei principali moduli di oracle retail sulla base delle esigenze del business e nel rispetto dei vincoli tecniciazienda globale con oltre dipendenti, oltre negozi in più di 70 paesi in tutto il mondo, bata fornisce le migliori scarpe al miglior rapporto qualità-prezzo, supportate da un servizio impareggiabile, da oltre 120 annioggi, i principi pionieristici di bata consentono all'azienda di adattarsi rapidamente ai cambiamenti del mercato) in particolare, sarà responsabile di: ottimizzare l'infrastruttura aziendale per supportare la gestione della domanda strategica del business, anche attraverso la definizione e il monitoraggio di kpi analizzare e valutare le proposte evolutive della direzione aziendale e definire i driver decisionali convalidare, le soluzioni applicative e architetturali proposte dai fornitori e dai system integrators, dal punto di vista funzionale e di compliance alle policy di sicurezza aziendale e di legge del deploymen t dei progetti ottimizzazione dell’architettura aziendale e del relativo supporto hd2 esperienza di almeno tre anni nell’implementazione del ciclo di vita di oracle xstore pos esperienza nella gestione dei problemi di supporto l2_l3 su oracle xstore conoscenze tecniche su db oracle esperienza e competenza nelle tecnologie j2ee esperienza in build deployment, packaging e shell scripting esperienza in data migration, rollouts laurea in scienze informatiche, ingegneria informatica/gestionale o discipline equivalenti completano il profilo: buona conoscenza della lingua inglese ottime doti di pianificazione e programmazione tenendo conto di obiettivi e scadenze leadership, abilità organizzative, capacità negoziale e orientamento al cliente (interno ed esterno) cosa offriamo: - luogo di lavoro: limena (pd) - modalità di lavoro ibrida dopo il primo periodo di onboardingsin dalla sua fondazione nel da parte di thomas bata, la società ha costantemente dimostrato il suo impegno verso modelli di business responsabili e innovativi nella convinzione che il capitale non sia solo denaro, ma, soprattutto, persone, conoscenze e valori fondamentaliil gruppo bata è uno dei principali produttori e rivenditori al mondo di calzature di qualitàcontinua anche la lunga tradizione di bata di essere sensibile alle differenze culturali e nazionali e le consente di funzionare con orgoglio come azienda inclusiva in ogni paese in cui opera
-
Compatible for epson fx fx 80 / fx 80 ii / fx 80 plus / fx 800 / fx 800 dpm / fx 85 / fx 870 / fx 880 / fx 880 fdw / fx 880 plus / fx 880 serieslx lx 300 / lx 300 plus / lx 300 plus ii / lx 300 plus ii colour / lx 350 / lx 400 / lx 80 / lx 800 / lx 810 / lx 850 c13s015019 epson 8750mx mx 80 / mx 80 f / mx 80 i / mx 80 ii / mx 80 t / mx 82 / mx 82 f / mx 82 ii / mx 82 iii / mx 82 t / mx 85 rx rx 105 / rx [
Italia
28499999046325684 €