Reportisticajunior demand
Elenco reportisticajunior demand
-
Per l’implementazione di un nuovo progetto, ci ha incaricati di selezionare un/una demand planneril professionista, inserito all’interno del sales department, si occuperà dell’analisi della domanda e dei dati storici; analizzerà i sales forecast suddivisi per mercato di riferimento/prodotto/canale di vendita del prodotto stesso allo scopo di supportare l’elaborazione delle strategie di pianificazione della produzioneun forte orientamento alla sostenibilità dimostrato anche dall’adozione di misure tracciate e certificate di economia circolare e dall’utilizzo di bioplastichecom alla sezione ricerche in corso, citando il rifluogo di lavoro: provincia di padova gli interessati sono pregati di inviare il proprio cv, indicando il consenso al trattamento dei dati personali (dlgsle principali attività riguarderanno: importazione ed elaborazione dei dati storici di vendita; creazione di previsioni statistiche; interfaccia con caricamento e modifica a sistema del dato di forecast e generazione di forecast interni a partire da dati storici, mediante l’utilizzo di strumenti a supporto dedicati; analisi e opportune correzioni del forecast cliente/interno; integrazione degli input commerciali a disposizione della forza vendite; presentazione della proposta di piano di domanda in occasione del meeting sales-operations; monitoraggio delle performance e ottimizzazione del processoper questo ruolo pensiamo ad un professionista in possesso delle seguenti caratteristiche: esperienza pregressa nella mansione, maturata anche in altri settori; ottima padronanza di sistemi di analisi finalizzati a forecast di vendita; capacità nell’interpretare, formalizzare e presentare il dato e gli output derivanti dalle attività di analisi; conoscenza di sap o sistemi erp equivalenti; buona propensione ai rapporti interpersonali; determinazione nel raggiungimento degli obiettivi; autonomia organizzativa; predisposizione ad una rapida comprensione e acquisizione delle peculiarità di mercato e di business; attitudine al ragionamento analitico e conoscenza delle principali logiche di data analysis e modelling; proattività e abilità ad agire a più livelli organizzativi (forza vendita, management, …)realtà in crescita, dinamica e vivace, dallo stile giovane e informale, caratterizzata da meritocrazia e ampie possibilità di mobilità internan° del , consultando il sito wwwil nostro cliente è una realtà internazionale e multiculturale, leader a livello mondiale nella fornitura di soluzioni di materiali termoplastici: 13 stabilimenti perfettamente integrati nelle comunità locali, contribuendo alla loro crescita economica e sociale
-
Main activities and accountabilities: - define the three-year logistics strategic plan and the annual budget with particular focus on the service level, maximizing the economic and financial efficiency of logistics processes; - guarantee the achievement of the targets defined for the logistics area at group level in line with the guidelines defined with the coo and shared with the other functions involved, through the definition of an action plan aimed at achieving the main targets (measured with specific kpis); - supervise the logistical plans of the various subsidiaries ensuring that local execution is in line with the level of service expected at the predetermined competitiveness; - supervise demand planning and production planning activities to guarantee markets demand and optimize operational resources; - supervise all central and local warehouse activities in line with current regulations and the procedures defined at group level; - guarantee the best service to internal customers in the context of logistics activities, supporting them in solving problems that require escalation; - ensure that the areas of competence are structured and the activities are carried out in line with the group's objectives and strategies, in collaboration with the hr function and the operations department; - ensure that the team has a set of appropriate skills in line with the needs by bridging any gaps through targeted training; - create a work environment that encourages to communicate, delegate, work towards objectives and be accountable in carrying out daily activitiesour production platform centres around five countries including italy, poland, mexico, india and china and makes us the outright leaders in the world in the sector of hoods and among the leaders in europe in the design, production and distribution of electric motors for hoods and heating system boilerswe are currently in the process of recruiting a candidate to cover a position of logistics directorwe have transformed them from simple accessories into unique design items capable of improving the quality of life of those who choose our productswe have managed this because the elica group is now in a class of its own in the market thanks to its experience, attention to design, refinement in the use of materials and its interest in state-of-the-art technologies that guarantee maximum efficiency and energy savingsat least bachelor’s degree; - at least 5 years of experience in structured companies (preferably in international contexts); - knowledge of the main processes of the logistics function; - knowledge of the main management tools used in the logistics function; - fluent in written and spoken english; - positive and business partnering approach; - open-minded and innovative mindset; - data driven and problem-solving approach; - team working and communication skills; - curiosity, proactivity and agilitythe company has been active since the s under the chairmanship of francesco casoliour expertise has led us to revolutionise the traditional image of kitchen hoodsthe impact: s/he guides the group logistics processes, ensuring the on-time delivery of the products required by the market, at the expected distribution cost with effective inventory management and ensuring their integrity with a transport policy appropriate to the quality and regulatory requirements setover employees play their part in helping us produce about 17 million items a year between hoods and electric motors
-
Ts32 smx10 di tele system coniuga luniverso delle app e dei servizi on demand ai contenuti free e pay terrestri e satellitari in tecnologia dvb-t2/s2 hevc a 10 bit dopo aver installato il tv e connesso ad internet attraverso alcuni semplici passaggi guidati, potrai accedere alle funzioni smart, scaricare centinaia di applicazioni disponibili sullapp store android dedicato e spaziare tra contenuti di informazione, sportivi, social e servizi video on demand o navigare sul web con il browser integratolapp store è ottimizzato per la navigazione tramite telecomando, ma se cerchi unesperienza utente ancora più semplice ti basterà scaricare lapp eshare sul tuo smartphone per trasformarlo in un controller interattivo per gestire app e contenuti in streamingi canali hd tivùsat e la pay tv digitale terrestre lo slot ci+ offre la massima compatibilità con le cam tele system certificate tivùsat e la cam hd per la pay tv digitale terrestre per ampliare lesperienza e la qualità di visionecon lapp eshare il tuo smartphone diventa il controller del tuo tvlo slot ci/ci+ è compatibile con le cam hd per accedere ai contenuti pay sul digitale terrestre e con la cam certificata tivùsat smartphone e tv, un unico schermo! con la funzione mirroring puoi condividere i contenuti dei tuoi dispositivi mobili sullo schermo del tv: foto, film, musica, giochi e altro ancoracondividi sul tv lo schermo del tuo smartphone o tablet con la funzione mirroring puoi condividere i contenuti dei tuoi dispositivi mobili sullo schermo del tv: foto, film, musica, giochi e altro ancoramediaplayer salva i tuoi contenuti preferiti sulla memoria interna oppure collega qualsiasi memoria via usb per accedere ai tuoi film, foto, playlist musicale con la massima semplicitàtutto il divertimento che vuoi con le app android! accedi allo store android e scarica lapplicazione che preferisci! intrattenimento on-demand per tutta la famiglia, contenuti dinformazione, sportivi, social
Italia
2003000030517578 €
-
Silence on demand a volte abbiamo bisogno di più tranquillità, più silenzio in casain questi momenti, la funzione silence on demand è quello che fa per noihome connect: lavastoviglie connesse per una vita più sempliceecosilence drive: potente, duraturo, silenzioso ed efficienteprogramma preferito con il programma preferito, si possono attivare i programmi di lavaggio più utilizzati e le opzioni preferite, combinandoli fra loro, in modo facile e velocesi attiva tramite la app home connect e riduce ulteriormente il livello sonoro della lavastoviglie fino a 30 minuti, in qualsiasi momentocon la app home connect è possibile controllare da remoto la lavastoviglie connessa, accedere ai manuali di istruzioni in formato digitale e consultare utili suggerimenti dutilizzo direttamente dal proprio smartphone o tabletil detergente fuoriesce dal relativo dispenser riversandosi in uno speciale contenitore sul cestello superiore in cui si scioglie completamenteil motore senza spazzole ecosilence drive è estremamente efficiente, veloce e silenzioso e adegua accuratamente la pressione dellacqua sulle stoviglie per un trattamento adeguato ad ogni tipo di caricoanche in termini di pulizia e lavaggio silenziosola lavastoviglie penserà al resto! easy start hai bisogno di qualcuno che ti consigli come sfruttare almeglio tutte le potenzialità della tua nuova lavastoviglie bosch? semplice, ti basta chiedere al tuo smartphone! grazie ad easy start, riceverai utili suggerimenti sul programma di lavaggio più adatto per le tue stovigliepuò essere attivata con la app home connect o direttamente dal pannello dicontrollo della lavastoviglie attraverso il pulsante dedicatotutto questo per utilizzare meno acqua, meno energia ed avere sempre risultati impeccabiligrazie alleffettivo scioglimento del detergente, ecodosage garantisce risultati ottimali
Italia
46529998779296875 €
-
Massima efficienza energetica il kit fritz!powerline 510e è particolarmente adatto alle applicazioni di rete che usano molto la banda larga, come la trasmissione di video hd, laccesso veloce a internet, gaming, tv web e video on demandil kit fritz!powerline 510e di avm in sintesi - estende la rete domestica attraverso la linea elettrica di casa - è immediatamente pronto per luso con qualsiasi presa di corrente, non è necessario installarlo - risparmia molta energia: la potenza assorbita è inferiore a 2 watt in funzione e a 0,5 watt in stand-by - collega in rete il fritz!box con pc, stampante, tv, impianto hi-fi, lettore blu-ray, console di gioco ed altri dispositivi di rete - ideale per accedere velocemente a internet, per trasmettere musica, fotografie e video nella rete e per gaming, voip e video on demand - velocità di trasferimento powerline fino a 500 mbit/s (lordo) - portata di varie centinaia di metri nella rete elettrica di casa - codificato di fabbrica in modo personalizzato e sicuro con aes a 128 bit - struttura compatta e particolarmente discreta - porta lan fast ethernet (100 mbit/s) per collegare dispositivi di rete - è supportato ipv6 - per collegare altri adattatori in modo facile e sicuro basta premere un tasto - interfaccia utente semplice per tutti gli adattatori collegati della rete e che supporta i sistemi operativi windows - compatibile con ieee p1901 e con tutti gli adattatori powerline delle categorie da 500 e 200 mbit/spratico e sicuro una caratteristica distintiva del kit fritz!powerline 510e è la sua codifica preliminare di fabbrica, che consente di metterlo in funzione subito e in modo sicuroun adattatore in funzione consuma meno di 2 watt e sempre meno di 0,5 watt in stand-bynon appena collegati gli adattatori alle rispettive prese e, mediante cavo lan, al fritz!box o al dispositivo da collegare in rete (pc, tv, console di gioco, riproduttore multimediale, eccin questi casi, il fritz!powerline 510e dà il meglio di sé in quanto a risparmio energeticoper aggiungere altri adattatori alla rete sicura fritz!powerline basta premere un tastoin questo modo, si può usufruire in casa di un collegamento in rete di alta qualità che usa la linea elettrica e va ben oltre le pareti e i soffitticon il kit fritz!powerline 510e, avm offre un altro prodotto concepito per trasmettere velocemente i dati attraverso la linea elettricaqualsiasi presa di corrente diventa in un attimo una connessione di rete rapida e sicura con velocità di trasmissione powerline che arrivano a 500 mbit/sgli adattatori si caratterizzano per la struttura compatta e discreta e per la nuovissima tecnologia chipset che contribuisce notevolmente al basso consumoil kit fritz!powerline 510e è compatibile con i dispositivi attuali delle categorie da 500 e 200 mbit/spowerline della categoria 500 gli adattatori fritz!powerline 510e collegano i dispositivi come pc, tv e console di gioco nella rete domestica in modo veloce e affidabile, anche se le distanze sono considerevolirispetto agli adattatori powerline della categoria da 200 mbit/s, il fritz!powerline 510e, la cui efficienza energetica è stata considerevolmente migliorata, offre una maggiore capacità di trasmissione e collegamenti più stabili soprattutto quando la distanza fra due adattatori powerline è notevole) la rete è disponibile e sicura con una codifica aes a 128 bit personalizzata (plug & play)in confronto ai prodotti powerline in commercio, ciò consente di ridurre quasi della metà i costi di elettricità annuali
Italia
54 €
-
Silence on demand a volte abbiamo bisogno di più tranquillità, più silenzio in casain questi momenti, la funzione silence on demand è quello che fa per noiecosilence drive: potente, duraturo, silenzioso ed efficientegrazie al terzo cestello le lavastoviglie offrono ancora più spaziohome connect: lavastoviglie connesse per una vita più sempliceprogramma preferito con il programma preferito, si possono attivare i programmi di lavaggio più utilizzati e le opzioni preferite, combinandoli fra loro, in modo facile e velocespazio per le posate e i piccoli utensili da cucina grazie al terzo cestellosistema up&down a 3 livelli massima flessibilità di carico, il cestello superiore può essere regolato in altezza a seconda delle necessitàinfolight - un punto rosso che fornisce informazioniun punto rosso a led sul pavimento segnala se la lavastoviglie a scomparsa totale è ancora in funzione o ha già finitosi attiva tramite la app home connect e riduce ulteriormente il livello sonoro della lavastoviglie fino a 30 minuti, in qualsiasi momentocon la app home connect è possibile controllare da remoto la lavastoviglie connessa, accedere ai manuali di istruzioni in formato digitale e consultare utili suggerimenti dutilizzo direttamente dal proprio smartphone o tabletil detergente fuoriesce dal relativo dispenser riversandosi in uno speciale contenitore sul cestello superiore in cui si scioglie completamenteil motore senza spazzole ecosilence drive è estremamente efficiente, veloce e silenzioso e adegua accuratamente la pressione dellacqua sulle stoviglie per un trattamento adeguato ad ogni tipo di caricoanche in termini di pulizia e lavaggio silenziosola lavastoviglie penserà al resto! easy start hai bisogno di qualcuno che ti consigli come sfruttare almeglio tutte le potenzialità della tua nuova lavastoviglie bosch? semplice, ti basta chiedere al tuo smartphone! grazie ad easy start, riceverai utili suggerimenti sul programma di lavaggio più adatto per le tue stovigliepuò essere attivata con la app home connect o direttamente dal pannello dicontrollo della lavastoviglie attraverso il pulsante dedicatotutto questo per utilizzare meno acqua, meno energia ed avere sempre risultati impeccabiligrazie alleffettivo scioglimento del detergente, ecodosage garantisce risultati ottimali
Italia
5180999755859375 €
-
Dual wan capacity all gigabit network port design, provides 2 wan\lan turntable ports and 2 fixed lan ports, it can flexibly match the number of network ports according to the actual network demand and meet the actual application network demandbrand: ip-com ac1200 enterprise mesh wi-fi system is a wiring-free solution that is special designed for office, restaurant, hotel and other places of wlanit adopts new true mesh technology,using 1167 mbps dual bandfree your wire, free your handssms authentication: based on portal authentication, the portal push page can be customizedusers need to enter their mobile phone number and pass the authentication before they can access the internetunique mesh technology makes a revolution to the installation of the wireless project which avoid wiring and manpowertrue mesh ip-com ew9+ep9 products apply true mesh technology, the devices can fulfill plug and play, self-discovery, self-configutation and self-networkingsizes: 0 box: 5 color: white certificate: ce rohs fcc compsmart bandwidth management with the intelligent bandwidth management technology (qos), the device will adjust the bandwidth intelligently according to the utilization rate of the bandwidth and the network applicationcaptive portal built-in multiple authentication management systems, authentication based on portal, can completely solve the problem of traditional wireless password sharing by wifi sharing software, network being rubbed, and internal network data being stolenseamless roaming mesh network supports seamless roaming, when wireless users roaming among multiple nodes, the system can maintain the user`s ip address information and keep the certification status, user roaming from node a to node b rapidly, roaming speed < 50 ms, the users can feeling nothing in the surfing experienceone key authentication: authentication based on portal, customizable portal push page, users don`t need account and password to access to the internet11 ac wave 2 mu (mimo) technology, faster your surfing experence and strongly improve the capacityhardware optimization and built-in antennas optimization technology makes outstanding performance1200m 11ac wave 2 wi-fi using 802app management ip-com mesh products support app cloud management, the management and maintenance of devices can be realized through mobile appdiversity founction mount bracket combined with easy mounting bracket and fittings, four installation modes can be realized: wall mount/ceiling mount/pole mount/desk mountby using ip-com cloud account login, the app can be managed and maintained remotelyweb account password authentication: based on portal authentication, the portal push page can be customized, and users need to verify account and password to access to the internetin dual wan network, wan port bandwidth will be automatically superimposed and load balancedomni antenna design ip-com mesh wifi products use innovative signal design, built-in antennas combine with beam forming technology, focus signal on the users location, greatly improved the quality of the wireless coverage
Italia
-
To meet the demand of high-performance access, the switch provides 24 10/100/1000 mbps base-t ethernet ports and 4 separate 1000 mbps base-x sfp ports, and a poe power of up to 370 wlayer-3 routing protocol supports layer-3 static routing protocol, meeting the demand of the 3-layer networking environment in which layer-3 networks should be interconnected while layer-2 networks should be isolated, thus realizing an efficient and fast layer-3 routing forwarding 410 w high-power offers 24 gigabit poe ports complaint with ieee 8023af/at standards 24 x 10/100/1000 base-t ethernet ports (data/power), 4 separate 1000 base-x sfp ports,1 x console port 16 k mac address table and mac address auto-learning 12mb large buffer switching capability: 56gbps supports abundant services, such as static routing based on ipv4, vlan, igmp, qos, acl, dhcp snooping, arp and telnet built-in 6 kv professional lightning protection power, 19 inch/1 u standard rack-mounted design g5328p-24-410w is an ip-com layer-3 managed poe switchwith an innovative hardware structure and software platform, it features a powerful processing capacity and complete security protection mechanism, making management and maintenance easy and simple, fully meeting the demands of high-density user access and high-performance aggregation, ideal for the aggregation layer or access layer of such medium to large networks as enterprises and campusessizes: 0 box: 3 color: bronze certificate: ce rohs fcc compdual 6 kv professional lightning protection provides dual 6 kv port and power lightning protection, and supports multiple protection features, such as pse short circuit protection, poe overload protection, power over-temperature and overvoltage protection, and surge current protection3af and ieee 802with a maximum 370 w poe output power of the whole switch, and a maximum 30 w poe output power of a single port, the switch helps provide stable power and data transmission for gigabit wlan and high definition digital monitoring devices sound security features supports ip address filtering, mac address filtering, arp filtering, dos attack defense, and acl access control list, improving network securitybrand: ip-com g5328p-24-410w l3 managed poe switch comply with ieee 802
Italia
-
Plus its fashion rectangular design, always match your daily dressing demandand secondly, the polarized lenses reduce flare and glare【ultra photochromic design】this magical photochromic lens are based on the intensity of sunlight and ultraviolet light, darkening the light grey lens【usage occasions】 photochromic looking sunglasses can do a good job of stopping the dazzling effects of sunlight when you are driving, running, fishing, biking or other outdoor activities【uv400 polarized protective lens】these sunglasses are superior to the previous type of sunglasses in three ways - when moving indoors or outdoors, the lenses adjust to the reduced light conditions automatically【high-strength lightweight materials】【no matter day or night, it works well】our sunglasses are made of special photochromic polarized lenseswhen driving at night or into a dark environment, the lenses are lightcolored transparent to enhancing the visibility while effectively reducing the glareduring the daytime, it can effectively filter the strong light, enhance the visual sharpness, reduce eyes fatigue, and keep the eyes always in the most comfortable state of outdoor activitiesmeanwhile, 100% uv protection layers against harmful uva/uvb rayskeep your safety always by your sidewhats more, these glasses protect the eyes without interfering with your perception of colorfeatures:lightweight al-mg alloy metal frameadjustable temple, nose pad and flexible arm bring you a better and comfortable
Italia
14930000305175781 €
-
La più recente innovazione di novus è limpugnatura del dispositivo b 8 fc power on demandoltre alla ben nota pinzatura flat-clinch, offre notevoli vantaggi applicativi che rendono possibile la
Italia
359900016784668 €
-
Color changing: light strip with 44keys ir remote controller for the led tape can fit your all changing demandspecifica:voltaggio in uscita: dc12vtipo di led: 3528 led smdquantità led: 60 leds / mlight color: rgbtemperatura di lavoro: -20 ° c ~ 60 ° clivello impermeabile: non impermeabilelunghezza: 3x5 m, 10 mcaratteristiche:kit striscia flessibile led: 15 m / 49,2 piedi 3528 rgb totale 900 led striscia luminosa e controller ir e telecomando a 44 tasti e alimentatore e cavo splitter a 3 viememory function: this led strip lights have memory functionsuper luminoso ma funzionante a bassa temperatura, basso consumo energetico, minore irraggiamento di calorewidely use: perfect for home lighting, festival decoration44 tasti ir remoto controller: 8 schemi di luce: rapido / lento / automatico / flash / 3 cambio di colore saltato / 7 cambio di colore saltato / 3 cambio di dissolvenza colore / 7 cambio di dissolvenza colore e controllo di aumento e diminuzione r / g / b6 chiavi fai da te per i ricordi i colori che preferivistable lighting led chips allows the led lights to be very colorful and durabletagliabile e collegabile, tagliabile ogni 9 led, facile da adattare a decorazioni di tutte le formeinstallazione semplice: il forte nastro autoadesivo trattiene la luce di striscia in modo sicuro e sicuroyou can choose different colors, adjust brightness, turn on/offwhen the strips are used again, they remember the last mode settings without having to repeat the settings
Italia
17309999465942383 €
-
Offerta contratto full time indeterminato ral a partire da 24k per le figure più junior e da k per quelle con maggiore seniority, a cui aggiungere variabili e welfare aziendale possibilità di lavorare in modalità ibrida con smart working % del tempo percorsi formativi top down e formazione on demand formazione su tecnologie microsoft a carico dell’azienda con rilascio di certificazioni ambiente giovane e informale pregressa esperienza come functional tester in ambiti altamente dinamici conoscenza delle dinamiche di software quality assurance: definizione e realizzazione dei piani di test, studio delle specifiche delle nuove release di prodotto, esecuzione dei test, verifica aderenze del software rispetto ai requisiti e segnalazione e tracciamento delle anomalie esperienza di test funzionali, di regressione, esplorativi, black e white box esperienza con framework agile come scrum e kanban conoscenza di strumenti quali jira, confluence, e gitlab conoscenza della lingua inglese scritta e parlata costituiscono dei plus capacità di redigere analisi funzionali e documentazione tecnica esperienza in settore farmaceutico certificazione istqb o equivalente occasione perfetta per tester in cerca di un ambiente di lavoro giovane e dinamico che offre opportunità di formazione e crescita professionale! seguici sui nostri canali per scoprire tutte le job opportunities e ricevere consigli di carriera dai nostri recruiter! facebook: https://wwwcom/groups/lavorodigitaleitalia/ telegram: https://til nostro cliente è una storica realtà ict con headquarter a verona specializzata in soluzioni digitali di customer engagement, bi e artificial intelligence basate su cloud e pronte all'uso per i mercati pharma & life sciencesiamo alla ricerca di un software test engineer con esperienza di functional testing su tecnologie front-end, web (cross-browser) e mobile (app native e ibride) o in ambito data warehousing / big datal'obiettivo di lavoro digitale italia è mettere i migliori professionisti del mondo digital italiano in contatto con le aziende che possono aiutarli a realizzarsi professionalmentecom/company/lavoro-digitale-italialavoro digitale italia è un punto di riferimento per lo sviluppo delle carriere dei professionisti del mondo digital in italiame/lavorodigitaleitalia linkedin: https://wwwi nostri recruiter sono a disposizione per analizzare il percorso professionale e le aspettative dei professionisti agevolandone il contatto con le aziende o con il mondo delle start-up in cerca di professionisti digitali
-
Work with some of the top names in media and broadcasting become passionate about technology and digital video on demand market and applications role responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility and accountability for the quality, accuracy, completeness and usability of project documentation and any project artefacts work with product owners, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements take a highly consultative approach in managing the customer and provide clear recommendations for solution strategies and options support team members throughout the product life-cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework essential minimum of 3 years’ experience as a mid-level business analyst extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints work in the agile sprint format using jira for epics, features and stories and have experience of waterfall methodology experience handling multiple agile projects in parallel (where applicable) experience in coordinating agile milestones which include user story definition, grooming, commitment and delivery software development level experience with debugging/result analysis skills ability to use the same toolkit as business partners must be proactive and show due diligence effective communication skillsthe role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthproven experience in working on client site are highly desirable desirable excellent customer-facing skillsas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorswe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillshands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for alldeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclewe're fully flexiblerecruiters – we have handled this one internally! thanksplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processas an effective communicator, you must to able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationproven experience in working on client site are highly desirable hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clientswe will support you in your career progressionworked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work outstanding customer-facing skillsyou must become a subject matter expert (sme) and be the central hub of communication between all project team membersyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teamswe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the ba teamwhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client value
-
You’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clients – we take into account current global situation with covid as the well-being of our employees is paramount work with some of the top names in media, broadcasting and sport become passionate about technology and digital video on demand and live streaming applicationsthe role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work desirable worked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthcritical thinking - while discovering the problem / business need to be solved, you must listen to stakeholder needs but also critically consider those needs and ask probing questions until the real need is surfaced, understood and documentedas an effective communicator, you must be able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorswe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the global ba teamhands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allthe ability to be a strong communicator in a virtual setting (via conference calls or web meetings) is equally importantdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclewe're fully flexiblewe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience in streaming sport and entertainment content; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsrecruiters – we have handled this one internally! thanksplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processproblem solving - bas facilitate a shared understanding of the problem and business need, and ensure they understand the scope of the projectthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe will support you in your career progressionrole responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility for the quality, accuracy, completeness and usability of requirements in the form of user stories and any project artefacts work with customer product owners and project managers, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements support team members throughout the product life cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework core skills effective communication – be clear and concise in your day-to-day communication, be able to express yourself within a multi-national team, ask good solid questions, listen to the answers (really listen)this is for a well-known sporting brand based in usa who has an award-winning app in the market, they have a strong presence in the sports and entertainment field in north america and europeas a ba, you will facilitate the technical teams regarding what is in and out of scopecompetencies and skills essential minimum of 2-3 years’ experience as a business analyst excellent customer-facing skillsproven experience in working on client site ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints experience of scrum or any other agile methodology experience of the software delivery lifecycle must be proactive and show due diligence effective communication skillsyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teams, such as developers, designers and test team memberswhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client value
-
Alma laboris: digital marketing management and strategic communications per favorire la crescita professionale, alma laboris business school propone il percorso formativo in digital marketing management and strategic communications (320h di formazione, 160h project work, 640 in azienda) l’obiettivo di: fornire conoscenze tecniche, attraverso l’esame di numerosi casi aziendali, esercitazioni pratiche e la presenza di esperti del settore; costruire opportunità di carriera, con il supporto gratuito di consulenti qualificati; sono tanti più di 40 gli sbocchi occupazionali per cui è pensato il percorso formativo di alta formazione in digital marketing management and strategic communications di alma laboris business school: junior product manager, product manager, marketing analyst, marketing coordinator, marketing consultant, marketing manager, marketing specialist, brand manager, content manager, content marketing manager, content marketing producer content specialist, content strategist, content writer, digital marketing manager, digital strategist, internet marketing specialist, paid search manager, sem manager, sem specialist, seo manager, seo specialist web marketing manager, web marketing specialist, campaign manager, demand generation manager, e-commerce content specialist, e-commerce marketing analyst, corporate communications assistant, corporate communications manager, marketing communications specialist, media relations coordinator, public relations manager, digital product marketing manager, portfolio marketing manager, product marketing manager, senior product marketing manager, community manager, engagement manager, multimedia communications specialist, social media editor, social media manager, social media marketing manager, social media strategistla carriera dei discenti è al centro delle nostre attività, grazie a un servizio placement gratuito che nel corso degli anni ha rappresentato per i profili che ne hanno beneficiato un acceleratore verso il raggiungimento di obiettivi professionali sempre più ambiziosiagevolazioni entro il 21 giugnoil percorso formativo prevede 640 ore di tirocinio in aziendele principali materie trattate nel percorso formativo: il contesto azienda fondamenti di marketing management digital marketing management strategic communications il project management per la digital strategy l’evoluzione del marketing: tips and trends opportunità di carriera: alma laboris business school rappresenta un punto di riferimento per i partecipanti del percorso formativo di alta formazionecon la candidatura all'annuncio riceverà info sulle attività formativesei interessato/a? invia la candidatura e potrai fissare un colloquio di orientamento (gratuito e non vincolante) con la business school, in cui valutare le opportunità di carriera legate al tuo profilo
-
Alma laboris: digital marketing management and strategic communications per favorire la crescita professionale, alma laboris business school propone il percorso formativo in digital marketing management and strategic communications (320h di formazione, 160h project work, 640 in azienda) l’obiettivo di: fornire conoscenze tecniche, attraverso l’esame di numerosi casi aziendali, esercitazioni pratiche e la presenza di esperti del settore; costruire opportunità di carriera, con il supporto gratuito di consulenti qualificati; sono tanti più di 40 gli sbocchi occupazionali per cui è pensato il percorso formativo di alta formazione in digital marketing management and strategic communications di alma laboris business school: junior product manager, product manager, marketing analyst, marketing coordinator, marketing consultant, marketing manager, marketing specialist, brand manager, content manager, content marketing manager, content marketing producer content specialist, content strategist, content writer, digital marketing manager, digital strategist, internet marketing specialist, paid search manager, sem manager, sem specialist, seo manager, seo specialist web marketing manager, web marketing specialist, campaign manager, demand generation manager, e-commerce content specialist, e-commerce marketing analyst, corporate communications assistant, corporate communications manager, marketing communications specialist, media relations coordinator, public relations manager, digital product marketing manager, portfolio marketing manager, product marketing manager, senior product marketing manager, community manager, engagement manager, multimedia communications specialist, social media editor, social media manager, social media marketing manager, social media strategistla carriera dei discenti è al centro delle nostre attività, grazie a un servizio placement gratuito che nel corso degli anni ha rappresentato per i profili che ne hanno beneficiato un acceleratore verso il raggiungimento di obiettivi professionali sempre più ambiziosiagevolazioni entro il 21 giugnoil percorso formativo prevede 640 ore di tirocinio in aziendele principali materie trattate nel master: il contesto azienda fondamenti di marketing management digital marketing management strategic communications il project management per la digital strategy l’evoluzione del marketing: tips and trends opportunità di carriera: alma laboris business school rappresenta un punto di riferimento per i partecipanti del percorso formativo di alta formazionecon la candidatura all'annuncio riceverà info sulle attività formativesei interessato/a? invia la candidatura e potrai fissare un colloquio di orientamento (gratuito e non vincolante) con la business school, in cui valutare le opportunità di carriera legate al tuo profilo