Presidenziale project

Elenco presidenziale project

  • Poltrona su ruote presidenziale direzionale oxford nome: poltrona su ruote presidenziale direzionale dotazioni di serie: n° 1 seduta caratteristiche del prodotto: - rivestimento in pelle con retro in similpelle coordinata - ruote ø mmlavorativi per isole dall'affidamento al corriere destinazione d'uso: interno informazioni utili: per caratteristiche tecniche, scelta colore e catalogo, scaricare allegati pdf (sotto galleria immagini) dettagli aggiuntivi o richieste dovranno essere inserite nelle note dell'ordine o inviate ad info@castellanishop50 - braccioli regolabili in plastica neri con pad girevole dimensioni esterne (lxh) cm700 in nylon caricato 30% - meccanismo syncro multiblock con regolazione di tensione laterale, con ros regolazione profonditĂ  del sedile, di serie visitatore girevole regolabile in altezza - sedile interno in legno multistrato imbottitura poliuretano espanso ø mmlavorativi / 7 gg81/08 tempi di approntamento: affidato al corriere in 15 gg50 - schienale interno in legno multistrato imbottitura poliuretano espanso ø mm68x66x120h colore: nero, bianco, avorio, blu o grigio a scelta dal menĂą a tendina installazione: in kit di montaggio con pratiche istruzioni conformitĂ : rispettati parametri richiesti dal d50 in nylon nere - base ø mmlavorativi circa tempi di consegna del corriere: 2-5 gg

    Italia

    501260009765625 €

  • Poltrona su slitta attesa presidenziale direzionale venus nome: poltrona su slitta attesa presidenziale direzionale venus dotazioni di serie: n° 1 poltrona su slitta caratteristiche del prodotto: - rivestimento in similpelle poliuretanica - base in tubo di acciaio ø mmlavorativi per isole dall'affidamento al corriere destinazione d'uso: interno informazioni utili: per caratteristiche tecniche, scelta colore e catalogo, scaricare scheda tecnica (sotto galleria immagini) dettagli aggiuntivi o richieste dovranno essere inserite nelle note dell'ordine o inviate ad info@castellanishop80 - braccioli fissi neri dimensioni esterne (lxpxh) cm30 - meccanismo oscillante 1 blocco con regolazione di tensione - interno in legno multistrato, imbottitura poliuretano espanso ø mm68x60x95h; schienale cmlavorativi / 7 gg52x47h colore: bianco, crema, nero, rosso vivo o blu a scelta dal menĂą a tendina installazione: in kit di montaggio con pratiche istruzioni conformitĂ : - tempi di approntamento: affidato al corriere in 15 gg51x58h; sedile cmlavorativi circa tempi di consegna del corriere: 2-5 gg

    Italia

    3727300109863281 €

  • Utilize job cost accounting techniques; create project budgets, monitor actual results, and report project resultsensures proper change management throughout the project phasesreview and validate contractual compliance of project invoiceswillingness to travel and visit project sites track project deliverables & monitor physical percent complete (tracking installed quantities) plan / actual / earned / forecast curves provide project cost data and supporting documentation within the project controls systems of recordcomplete and submit required reports, which include, but are not limited to, financial forecasts, project schedule updates, and project progress reportsmonitor the progression of the projects as it relates to the project scheduletherefore, we pride ourselves in consistently delivering excellence, no matter how complex the projectmain responsibilities provide support in the management of project budget and cost control functions including budgeting, scheduling, change management, estimating, tracking progress, forecasting, and earned value management provide support to track project progress and perform analysis of bottlenecks, trends and critical path provide support to track project progress and perform analysis of bottlenecks, trends and critical path identify and communicate project risks and develop mitigation plans prepare project status presentations, highlighting key accomplishments, risks and changes develop custom projects reports as needed to facilitate project discussions monitor and maintain daily production reports and update the project schedules and reports accordinglydevelop customized schedule reports as per project needs (two-week look ahead, variance reports, progress reports, milestone reports as needed)strong communication including writing reports and presenting excellent it skills and relevant knowledge of planning software including ms project four-year relevant bachelor’s degree plus five years or more of relevant cost control, planning & scheduling experienced setting up and monitoring complex project schedules basic experience and understanding of estimating and benchmarkingoversee standard operating procedures to help control the risks associated with projects, as well as monitor key project metrics and perform quality control initiatives and reviewsat beck & pollitzer everything we do is based on our core values; colleagues working together, passion for our customers and the work we do for them and being consistent and persistent in all we doour people are experts in a diverse range of industries including automotive, aerospace, infrastructure, print, packaging, fmcg, metals and many moreat the completion of the project, develop and ensure recording of the project’s historical cost information and “lessons learned” for future usepurpose of role ensure that projects are completed on time and within budgetdevelop reports on actuals, variances, trends, and re-forecast as necessaryassist in other duties as needed and directedwe firmly believe that we achieve more when we work together, and recognise that people are the heart of the businesswe are passionate about our customers and the work we do for themadhere to company policies, regulations, procedures, and principlesbeck & pollitzer is the world’s leading provider of industrial installation and machine relocation serviceswe deliver an unrivalled range of services to all clients, both locally and internationallywhen you join our team, you will become involved in supporting or delivering some of the biggest and most complex machinery installation and relocation projects in the worldwe recruit people who demonstrate these values and are good at what they do

  • Under the direct line management of the head of programmes/program manager, the project manager will be responsible for successfully implementing weworld-gvc’s components of the projects, in close cooperation with the project partners and the consortium coordinators, beneficiaries, and stakeholderspurpose of the role within this framework, weworld-gvc seeks to recruit a project manager to and lead the implementation of the two projectsother tasks provide inputs for the update weworld-gvc strategies, by conducting needs assessments when relevant contribute to the development of competitive and responsive project proposals the duties and responsibilities set forth above are not exhaustive and the role holder may be required to perform additional duties (imain functions and duties projects management (70%) plan and supervise the implementation of projects’ activities ensuring effective delivery in line with all donors’ regulations, lebanese legislation and professional standards ensure satisfactory management of project budgets in collaboration with finance and logistics conduct procurement processes in collaboration with the logistics and finance department closely monitor the contracted works and directly liaise with the consultants and contractors initiate and conduct assessments, baseline surveys, beneficiaries satisfaction surveys and end line surveys ensuring stakeholder participation plan and supervise the implementation of communication and behavioural change campaigns monitor and assess the progress of implementation of activities and devise corrective measures as and when required, ensure that project impact is maximized and lessons learnt are continuously documented and shared ensure timeliness and accuracy of internal and external reporting, in collaboration with the meal department communication, coordination and representation (15%) ensure effective coordination with support departments establish and maintain networks with operational and institutional interlocutors involved in the realization of the project represent weworld-gvc at relevant public, coordination and representation meetings involving local stakeholders, authorities, international agencies and ngos prepare visits of donor representatives / hq visitors / other stakeholders whenever requested participate in all consortium relevant meetings, as well as relevant sector meetings or other relevant coordination bodies in the target areas team management and hr (15%) ensure the appropriate staffing of the project, planning and implementing specific actions to recruit, manage and motivate staff ensure that directly line managed staff have clearly defined objectives, understand their responsibilities and receive meaningful feedback on their performance provide support and advice to project staff, ensuring clarity over project plans and priorities and encouraging effective teamwork establish and maintain a collaborative and high performing working environmentessential requirements qualifications and knowledge advanced university degree or equivalent in the field of water management, development studies, project management fluency in written and spoken english professional experience at least 4 years of experience in project management in development programs proven experience with impact-driven implementation of activities and team management, as well as logistics, meal and budgeting for programs above 1 m eur skills and abilities strong interpersonal relationships and good communication and leadership skills ability to perform under stress condition capacity to work autonomously and in problems prevention/resolution proven organizational skills and ability to effectively manage multiple tasks while fostering quality, team spirit and positive working relationships with colleagues integrity in line with the humanitarian principles and ethical standards cultural, gender, religion, and age sensitivity and adaptability strong commitment to weworld-gvc mission desirable requirements previous experience in lebanon or in the middle east previous experience in water programs availability to commit for a long-term deploymentposition: project manager – water development reporting to: head of programmes/program manager collaborating with: water advisor, senior hydraulic engineer, and support departments managing: field team of 5-6 individuals location: lebanon, bekaa, zahle office with frequent visit to field areas type of contract: a first 3 (three) month collaboration contract subject to verification of the achievement of specific objectives (these objectives will be agreed together with the country representative upon arrival on assignment); a second collaboration contract of 9 (nine) months renewable, following the positive evaluation of the first three months of contract starting date: asap gross salary: to be defined according to the candidate’s profile application deadline: 25 april working context weworld-gvc started operating in lebanon in and has refined its water governance program for over seven yearsimplementation of other specific tasks assigned by the line manager and preparation and transmission of additional information requested by hq)currently is implementing two multi-year water projects supporting public water and wastewater services through funding by afd and eu-madadjoining the weworld-gvc team means being part of the development of a dynamic organisation where the contribution of each staff member is promoted and valued, working together towards the collective achievement of shared goals and visionits approach is three-folded, and builds on (i) infrastructural interventions to improve service delivery, (ii) capacity building to water establishments’ local offices, and (iii) community engagement to promote water accountability and public participationsupports people overcoming emergencies and guarantees a life with dignity, opportunities and a better future through human and economic development programs, in the framework of the agendapresent in 29 countries with 128 projects, weworld-gvc operates in the following areas of assistance: human rights (gender equality, prevention and combating violence against children and women, migration), humanitarian aid (prevention, emergency relief and rehabilitation), food security, access to water, health and hygiene, education, global citizenship education, quality teaching and international volunteeringat present, the main donors are italy (aics), the eu (dg echo), unicef, ocha, and belgium (dgd)weworld-gvc, recently constituted from the merger of two ngos, is an italian secular and independent organization working since in international cooperation and humanitarian aidweworld-gvc works mostly with girls, boys, women and youth, actors of change in every community for a fairer and more inclusive world

  • Le ultime tendenze dal mondo del lavoro, infatti, segnalano la necessitĂ  di professionisti come: project manager, esperto in project management, project manager qualificato, project management office, project manager coordinator, junior project managerle principali materie trattate in formula week-end: predictive project management base, predictive project management avanzato, gestione dei rischi nei progetti, agile project management, strumenti informatici a supporto dei progetti, sviluppo di un project charter/plan, certificazioni - linee guida e simulazioni esami, preparazione per il conseguimento delle certificazioni, una sessione di simulazione degli esami pmp, capm, psm, pskil percorso formativo di alta formazione in project management in aula (roma e milano) e online (live streaming) è la strada piĂą concreta per adeguarsi alla crescente richiesta di figure professionali del settorealma laboris: project management alma laboris business school è la scelta migliore per l’inserimento nel mondo del lavoro, per la riqualificazione professionale, per ricollocarsi presso un’altra azienda: la formula unica “ formazione-placement-carriere ” è la soluzione ideale per tanti profili professionali, che intendono raggiungere nuovi obiettivi di carriera e/o acquisire le skill piĂą richieste dalle aziendeagevolazioni entro il 21 giugnoalma laboris è l’unica business school che si prende cura della carriera del partecipante sin dall’inizio del percorso formativo con un servizio placement completamente gratuito, dedicato allo sviluppo della carriera, con un complesso di azioni mirate alla massima spendibilitĂ  occupazionale! le principali azioni del servizio placement: promozione del profilo, colloqui e matching con aziende fidelizzate del network, coaching individuale, carnet di strumenti di presentazione, target mirato di contatti aziendali, sessioni di training sul mondo del lavoro e tanto altrosei interessato/a? invia la candidatura e potrai fissare un colloquio di orientamento (gratuito e non vincolante) con la business school, in cui valutare le opportunitĂ  di carriera legate al tuo profilocon la candidatura all'annuncio riceverĂ  info sulle attivitĂ  formative

  • Le ultime tendenze dal mondo del lavoro, infatti, segnalano la necessitĂ  di professionisti come: project manager, esperto in project management, project manager qualificato, project management office, project manager coordinator, junior project managerle principali materie trattate in formula week-end: predictive project management base, predictive project management avanzato, gestione dei rischi nei progetti, agile project management, strumenti informatici a supporto dei progetti, sviluppo di un project charter/plan, certificazioni - linee guida e simulazioni esami, preparazione per il conseguimento delle certificazioni, una sessione di simulazione degli esami pmp, capm, psm, pskil percorso formativo di alta formazione in project management in aula (roma e milano) e online (live streaming) è la strada piĂą concreta per adeguarsi alla crescente richiesta di figure professionali del settorealma laboris: project management alma laboris business school è la scelta migliore per l’inserimento nel mondo del lavoro, per la riqualificazione professionale, per ricollocarsi presso un’altra azienda: la formula unica “formazione-placement-carriere” è la soluzione ideale per tanti profili professionali, che intendono raggiungere nuovi obiettivi di carriera e/o acquisire le skill piĂą richieste dalle aziendeagevolazioni entro il 21 giugnoalma laboris è l’unica business school che si prende cura della carriera del partecipante sin dall’inizio del percorso formativo con un servizio placement completamente gratuito, dedicato allo sviluppo della carriera, con un complesso di azioni mirate alla massima spendibilitĂ  occupazionale! le principali azioni del servizio placement: promozione del profilo, colloqui e matching con aziende fidelizzate del network, coaching individuale, carnet di strumenti di presentazione, target mirato di contatti aziendali, sessioni di training sul mondo del lavoro e tanto altrosei interessato/a? invia la candidatura e potrai fissare un colloquio di orientamento (gratuito e non vincolante) con la business school, in cui valutare le opportunitĂ  di carriera legate al tuo profilocon la candidatura all'annuncio riceverĂ  info sulle attivitĂ  formative

  • Desirable project management qualification or specific trainingtherefore, we pride ourselves in consistently delivering excellence, no matter how complex the projectexperience managing a project team and controlling, organizing and motivating internal labor resources and sub-contractorsproduce estimates in support of change orders on the project effective liaison between the client jobsite personnel and the b&p program manager, providing meeting minutes of site meetingsmain responsibilities the management of jobsites associated with new installations and or relocations of equipment and or systems on behalf of key customers who operate in a high pressure, high-quality production/manufacturing environment effective planning, control, and monitoring, both internally and direct with the client, of the project effective and accurate project reporting to the program manager: maintain daily and weekly records and documentationdevelop a positive relationship with the client and end-user client (if applicable) ensure a project complies with safety, quality, and other company systems and procedures maintain non-conformance and punch list records, manage resolution and completionexperience and qualifications required essential experience in site management of projects particularly with regard to the relocation and installations of machinery educated to an advanced technical level in a relevant discipline and/or experience strong commercial skills and project management skills, particularly: change management, negotiating, and planning strong it (ms office) and numeracy skillsat beck & pollitzer everything we do is based on our core values; colleagues working together, passion for our customers and the work we do for them and being consistent and persistent in all we doknowledge of current safety requirements and risk management processes must be willing to travel 90% of timereceive and document vendor-supplied goodsour people are experts in a diverse range of industries including automotive, aerospace, infrastructure, print, packaging, fmcg, metals and many moreworking with the program manager to maximize margins and comply with contract requirementsensuring a safe jobsite for employees, subcontractors, and clientsreporting on contract performance regularly and to company standard requirements, ensuring all potential opportunities, variations and risks are identified and reported to the program manager as soon as possiblepurpose of role to provide jobsite leadership on complex automated logistics/ material handling systemswe firmly believe that we achieve more when we work together, and recognise that people are the heart of the businesswe are passionate about our customers and the work we do for themenable effective internal and external communicationbeck & pollitzer is the world’s leading provider of industrial installation and machine relocation servicesachievement of high-profit levels through effective contract management, cost tracking, and financial control, ensuring efficient utilization of labor resources at all skill levels and disciplines, sub-contractors, equipment, and plant supplierswe deliver an unrivalled range of services to all clients, both locally and internationallywhen you join our team, you will become involved in supporting or delivering some of the biggest and most complex machinery installation and relocation projects in the worldwe recruit people who demonstrate these values and are good at what they doconduct on-boarding and site-specific training for workers on siteassist in redefining, improving, and ensuring all on-site contract controls, labor management, and engineering standards are met

  • Artelia è un gruppo internazionale presente a livello mondiale, leader nell’ingegneria integrata, nel project management e nella consulenzaartelia italia ricerca per inserimento immediato project manager con laurea magistrale in ingegneria o architettura nell’ambito di progetti in ediliziae’ richiesta capacitĂ  di: coordinare team interdisciplinari di progettazione; coordinare team di controllo delle attivitĂ  di cantiere; comunicazione con i team di lavoro e con i clienti e imprese esecutrici; gestione dei processi autorizzativi edilizi in genere; gestione delle tecniche, degli strumenti e dei software di uso piĂą comune di project management e project control (planning, cost control, reporting)il project manager è responsabile della programmazione, coordinamento e controllo delle attivitĂ  di progetto e/o di cantiere con focus sulle attivitĂ  di controllo dei parametri tecnici, di qualitĂ  e di budgete inoltre: ottima conoscenza della lingua inglese con capacitĂ  di dialogare fluentemente nell’ambito professionale; disponibilitĂ  a trasferte sul territorio italiano il candidato dovrĂ  svolgere le seguenti attivitĂ : gestione e conduzione di riunioni di coordinamento e supervisione delle attivitĂ  di progettazione e conduzione dei cantieri; gestione e conduzione di riunioni con i committenti; verbalizzazione puntuale e sintetica delle riunioni; preparazione di report periodici sullo stato di sviluppo del progetti e dei cantieri con verifica puntuale e continuativa del rispetto dei tempi, della qualitĂ  e dei costi delle singole fasi del progetto; individuazione delle cause degli eventuali scostamenti rispetto agli obiettivi pianificati e identificazione delle azioni di rimedio; nello svolgimento dei propri compiti sulla commessa, il project manager dovrĂ  interagire con le imprese realizzatrici, verificando i contratti di appalto, assicurando il rispetto con sopralluoghi periodici dei parametri tecnici, qualitativi e di budgetesperienza a partire da 2 anni in studi professionali, imprese o societĂ  di ingegneria/architettura nella gestione di progetti preferibilmente in ambito hotel, terziario e sanitĂ artelia italia è una tra le piĂą rilevanti aziende del gruppo per ampiezza dei servizi offerti, volume d’affari e dimensioni dell'organicosede di lavoro milanocompletano il profilo ottime capacitĂ  relazionali, gestionali e di problem solvingoggi le sue aree di business in italia sono molteplici: opera con successo nei settori retail multisite, building & industry, energia & sostenibilitĂ  ambientale, trasporti e sviluppo urbanoverranno prese in considerazioni anche candidature con seniority medio alta se in possesso di documentata esperienza nei settori di interesse

  • Poltrona presidenziale con schienale alto e braccioli, rivestimento in puproduct by archimedesistema di elevazione a gas per la regolazione del sedile in altezzarazze in nylon con ruote piroettantimeccanismo oscillante bloccabile, manopola per la regolazione di tensione per il peso del corpo

    Italia

    1049000015258789 €

  • Poltrona presidenziale con rivestimento in puproduct by archimedesistema di elevazione a gas per la regolazione del sedile in altezzarazze in nylon con ruote piroettantimeccanismo oscillante bloccabile, manopola per la regolazione di tensione per il peso del corpo

    Italia

    17577000427246094 €

  • Poltrona presidenziale con struttura in acciaioproduct by archimedesistema di elevazione a gas per la regolazione del sedile in altezzarazze in acciaio cromato con ruote piroettantirivestimento dello schienale in rete traspirante colore nero e pumeccanismo oscillante bloccabile, manopola per la regolazione di tensione per il peso del corpo

    Italia

    1462899932861328 €

  • Poltrona presidenziale con braccioli struttura in acciaiorivestimento dello schienale in rete traspirante colore neroproduct by archimedemeccanismo evoluto oscillante bloccabile, manopola per la regolazione di tensione per il peso corporeo razze in acciaio cromato con ruote piroettanti

    Italia

    2857699890136719 €

  • Poltrona presidenziale con braccioli struttura in acciaiomeccanismo oscillante bloccabile, manopola per la regolazione di tensione per il peso corporeo razze in acciaio cromato con ruote piroettantirivestimento dello schienale in rete traspirante colore neroproduct by archimede

    Italia

    23813999938964844 €

  • Poltrona presidenziale girevole con rotelle e braccioli comodissima ed imbottita, ideale per l´ufficio o la casadispone di un pistone a gas per la regolazione dell´altezza edi un buon sistema di oscillazione per ottenere sempre una comoda posturastruttura in metallo effetto cromato con base a stella con 5 ruotealtezza regolabile a gas tramite levapoggiabraccia imbottiti e rivestiti in tintascocca imbottita, trapuntata capitonè e rivestita in similpelle colore biancoper la pulizia, si consiglia di utilizzare un panno di cotone inumidito con acqua tiepida misure:l 66 x p 68 x h totale 112/122 cmseduta h 46,5/56,5cmschienale h 75 cm consegna gratis in tutta italia in circa 10 ggclp big rodeo bianco

    Italia

    185 €

  • Poltrona presidenziale girevole con rotelle e braccioli comodissima ed imbottita, ideale per l´ufficio o la casadispone di un pistone a gas per la regolazione dell´altezza edi un buon sistema di oscillazione per ottenere sempre una comoda posturastruttura in metallo effetto cromato con base a stella con 5 ruote,movimento oscillatorio per una comoda postura,altezza regolabile a gas,poggiabraccia imbottiti e rivestiti in tinta,scocca imbottita e rivestita in similpelle colore crema con lavorazione capitonèmisure:l 66 x p 68 x h 112/122 cmseduta l 53 x p 50 x h 46,5/56,5 cmschienale h 75 cm consegna gratis in tutta italia in circa 10 ggclp big rodeo crema

    Italia

    230 €

  • Elegante e vistosa poltrona presidenziale di design, girevolescocca unica avvolgente ad orecchie, imbottita in poliuretano espanso, completa di cuscinoe rivestita in similpelle di alta qualitĂ  color visonestruttura a quattro zampe realizzata in legno massello di frassino tinto wengè scuroe struttura interna in legno di pino misure:l 82 x p 81 x h 107 cm consegna gratis in tutta italia in circa 30 ggangel cerdĂ  5072

    Italia

    1259 €

Non hai trovato ciò che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate presidenziale project