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Ambire società benefit (sb) ricerca per il proprio cliente, società internazionale leader nella fornitura di soluzioni e servizi per clienti in ambito telecomunicazioni, una/un onsite engineer telecom oss sviluppo di adaptper/drivers software secondo le richieste dei clienti e dei progetti telco installazione, configurazione e supporto nello sviluppo della miglior soluzione per i clienti supporto e testing dell’aggiornamento delle nuove release supporto ai clienti sia da remoto che in sede supporto tecnico prevendita e demo laurea in ingegneria informatica, elettronica, o equivalenti almeno tre anni di esperienza in posizioni similari esperienza come oss (operational support system) telecomunicazioni esperienza in gruppi di delivery e/o nel settore telecomunicazioni conoscenza di almeno uno dei seguenti linguaggi di programmazione: c, c++, java o similari conoscenza di unix e sql la conoscenza dei big data è titolo preferenziale ottime capacità comunicative, consolidata esperienza nella relazione con il cliente e abilità a lavorare in team capacità nella presentazione dei dati e nelle attività di formazione capacità di gestire più progetti contemporaneamente e lavorare sotto pressione proattività e predisposizione a lavorare in un ambiente dinamico ottima conoscenza della lingua inglese - si prega di inviare il cv il lingua inglese - location: roma contratto: indeterminato autdel personale tutti i cv devono essere inviati comprensivi di autorizzazione al trattamento dei dati personali in conformità al regolamento ue nl'offerta di lavoro si intende riferita ad entrambi i sessi secondo il disposto delle leggi en°13/i// per ric
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Tris tarot formato da solo n° 22 arcani maggiori senza custodia : la zingara cm 14 x cm 8 € 25- i tarot dell'immaginario scarabeo 1991 cm 11,5 x cm 6 € 45 – i tarot confidenze anni '80 cmgradito contatto telefonico wappvendo in blocco € 88
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Salary £30k - £40k doe benefits: flexible working with the option to work from office / home location early finish friday free onsite parking subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 26th april we endeavour to respond to all applications within two weeks of the closing dateas business intelligence analyst you will engage with internal and external stakeholders to support requirements gathering, bug management and deploying bi improvements across inencothis role is ideally based in our head office in lytham but we are flexible and are happy to have this role as fully remote, this can discussed further at interviewnot the job for you? did you know inenco offers many varied and interesting roles: energy, trading, analysis, consultancy, finance, sales, sustainability and compliancethis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resilienceto be successful in the role you will have: experience of ms sql server & ssis workflow management experience across at least one programming language experience of working within a bi/ reporting or analysis function working knowledge of ssrs, power bi or other business reporting and visualization tools demonstrable ability to write and optimize t-sql statements advanced / intermediate knowledge or ms excel ablility to express ideas orally & written effectively ablility to ensure stakeholders are receiving relevant and timely data experience adapting to change well and to make suggestions for improvement if this role sounds like your next career move, hit apply or equally if you would like more information contact our talent teamyou will: implement code changes to inenco’s bi & data systems develop relationships with internal & external clients to support the delivery and understanding of bi reports & dashboards prepare changes to reports & bi tools for deployment collect requirements and manage workflows required to keep inenco data workflows in sync contribute to resolution of data & reporting issues enhance documentation of reporting & dashboard outcomes reduce level of change against existing reports & dashboards this is a fixed term role for 6 months to support with qlik and sql reporting and will be reviewed and possibly extendedour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticsfor further information please download the job description attached belowwe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationsend your cv to to discuss your opportunitiesyour objective as business intelligence analyst is to work collaboratively with business users and other members of the bi team to deliver reporting outcomes that meet the internal and external customers’ needs effectivelyinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customers
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You will receive cover for all kinds of treatments including eye care and dentistry, specialist consultations, x-ray etc • 4 x salary life assurance – creating financial security for you and your family • 2 onsite gyms / showers facilities • onsite catering facilities • regular family eventsan exciting opportunity has arisen within our operations department for a labour planner, to be based out of london gateway stanford-le-hope, essexunder the supervision of the labour superintendent, they will need to plan, organise and manage labour required for terminal operationskey responsibilities: working with the labour superintendent and the operations management team, and through own efforts, establish the daily demand for labour and ensure that the requirements are met and that the correct numbers of staff with the right skills are present on the shifts planned in planning labour, take into account the demands for labour on a longer-term basis to ensure that short term deployment does not impact upon more urgent longer-term needs monitor, record and ensure the effectiveness of labour deployment deploy labour, with high attention to cost control at all times ensure overtime, under hours are within the target agreed by operations management actively identify opportunities to improve labour efficiencies & effectiveness and implement improvement suggestions in conjunction with the hc department, administrate operations labour resource, holiday and sickness arrangements liaise with company representatives for agencies supplying contract labour with regards to labour resourcing if additional resources are required for a shift maintain records for financial reports and other management reports as required work with the training department to ensure that skill levels are appropriate supply labour statistics on a daily, weekly, and monthly basis responsibility for updating and maintaining computerised systems used for the management of terminal labour resourcing maintain total confidentiality regarding all phone calls and conversations with employees and management keep and maintain labour key performance indicators as agreed by operations management (examples: overtime hours, under time hours, leave, moves per man working hours, gang utilisation, lashers per gang, moves, etcmaximise efficiency and effectiveness whilst considering commercial, operational and safety factors) qualifications & experience: • a level standard maths and english or equivalent – desirable • port industry experience –essential • ability to interface at all departmental levels, and present clear and concise reports • excellent organisational skills to deal with last minute changes to the work schedule • good communication and influencing skills to ensure that all resource requirements are met for each shift • ability to establish, build and maintain stakeholder relations • ability to work autonomously and as an effective member of a team • excellent attention to detail qualities • ability to build relationships with all departments within the organisation and achieve buy in and ownership to quality standards / initiatives • ability to problem solve • ‘completer / finisher’ mindset • intermediate level it skills outlook, excel, word and power point as well as rostering systems • flexibility will be required in this role which will include working shifts and overtime to meet business requirements • generous annual leave allowance (25 days – excluding bank holidays) • attractive annual bonus scheme(10 %) • flexible benefits platform allowing you to pick and choose the benefits that suit you • professional membership subscription - fee paid for by us • health cash plan – low-cost insurance package that provides cash back towards healthcare bills and a wide range of other wellbeing benefitsreporting to the labour superintendent, the labour planner will support the planning and deployment of adequate manpower resources, to meet the requirements of the terminal operationdp world in the uk is at the heart of britain’s trading future, providing the right trading infrastructure, smart logistical solutions and the benefits of freeport status to our customersalso, whilst adhering to terminal policies, procedures and the working time directive
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You will receive cover for all kinds of treatments including eye care and dentistry, specialist consultations, x-ray etc • 4 x salary life assurance – creating financial security for you and your family • 2 onsite gyms / showers facilities • onsite catering facilities • regular family eventsreporting to the vessel & rail superintendent, the berth planner will ensure an effective terminal berth plan is delivered, in conjunction with planning manager, for the efficient execution of terminal operationsclashes to be discussed with relevant operations management• rail scheduling to be updated in xps ensuring a minimum of 2 weeks advance data available • focal point for the day to day scheduling of vessel movements • cost focused, in conjunction with planning manager, balancing commercial reasoning with cost when deploying labour & thus ensuring the operation is run efficiently with cost per box kept within budget • gain an understanding on the planned maintenance schedule and agree what engineer department what can be released on a day to day basis • build excellent rapport with internal customers, shipping lines, vessel agencies, harbor authority and other key stakeholders • request vessel move-count information & crane splits in advance, allowing accurate labour ordering to minimise disruption to operations and cost • discuss the current and next day berth plans at the daily operations briefings • gain a full understanding of navis ship editor and be responsible for managing the ship structure (nsd file) library • ensure that required management information and statistics are maintained and available • ordering of reefer sub-contract labour on a day to day basis • send advance plan on a daily basis, of equipment outages that will impact the execution team • to be an ambassador for the company always, internally and externally • a degree in a numerate subject • marne certificate of competency or equivalent industry experience • sound knowledge of terminal operations • proficient in navis n4, xps, ms word and ms excel • effective customer service skills to deliver exceptional standards, whilst aligning with terminal objectives • excellent interpersonal, influencing and communications skills, due to close contact with customers • excellent planning and organisational skills, with a high level of attention to detail • solid negotiation skills when dealing with customers • generous annual leave allowance (25 days – excluding bank holidays) • attractive annual bonus schemean exciting opportunity has arisen within our operations department for a berth planner, to be based out of london gateway in stanford-le-hope, essexto include duties such as: • ensuring close cooperation & planning with the engineering department for planned outage of machinery or yard space for maintenance purposes • liaise with shipping lines, agents and authorities to ensure fluid movement of vessels into and out of the port considering both financial and commercial impact of the business key responsibilities & accountabilities: • excellent customer service skills with the ability to communicate to all levels of the business • ensure vessel & rail plan maintained, running seven-day berthing plan, constantly updated as changes occur(10 %) • flexible benefits platform allowing you to pick and choose the benefits that suit you • professional membership subscription - fee paid for by us • health cash plan – low-cost insurance package that provides cash back towards healthcare bills and a wide range of other wellbeing benefitsberth planning to take account of commercial obligationsthey are to consider the financial, commercial & operational factors, as well as ensuring compliance with safetydp world in the uk is at the heart of britain’s trading future, providing the right trading infrastructure, smart logistical solutions and the benefits of freeport status to our customers
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Salary: £21k pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location early finish friday free onsite parking subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 26th april did you know inenco offers many varied and interesting roles: energy, trading, analysis, consultancy, finance, sales, sustainability and complianceinbound call and email handling and query resolution case queue management, triaging and delegating cases to other team members where applicablethe successful candidate will be able to demonstrate the below: intermediate energy industry experience and knowledge an advantage strong communication skills – verbal and written to articulate to the client confident in liaising with internal and external stakeholders advanced excel user confident user of in house systems strong problem solving skills ability to keep calm under pressure and balance multiple workstreams adaptability & willingness to learn a can-do attitude numerical aptitude if this role sounds like your next career move, we want to hear from youhandling of customer and supplier debt and disconnection issuesongoing and proactive management of customer issues and escalations through effective case management ensuring that clients are kept updated on case status ensuring excellent client satisfactionthis can be discussed further at interviewthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resiliencehandling change of tenancy(cot) requests including, completion of missing data on forms ensuring that these are complete and accurate for the cot team to processsend your cv to and we will be in touch to discuss our opportunitieshit apply or equally if you would like more information contact our talent teamour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticskey tasks will include: case management resolving client queries ensuring excellent client satisfactionresolution of standard invoice validation cases passed from data and invoice management teams ensuring net savings are acceptedfor further information please download the job description attached belowyour role as client services advisor in our data integrety team is to review and resolve queries relating to our clients property and asset data, achieving 100% client satisfaction across all areas of client service deliverywe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationthis role is based at our lytham office – there will be the opportunity for hybrid working where you may work part of the week in the office and part of the week from home upon successful completioninenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customers
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Salary: £23k - £27k pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 27th april if you have any questions please contactqualified or working towards either an mcsa or mcse or hold similar level professional qualifications previous experience of working within technical operation or engineering teams that supports a business of a similar sizethis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resiliencethis is a support position the majority of your work will involve managing the support queue, answering support calls, troubleshooting, installation of hardware, software, and network connections) working knowledge of networking: routing, switching, ethernet, broadband, snmp, qos, firewalls and wireless technologies etcour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticsable to express ideas orally & written effectively, with respect for others if this role sounds like your next career move, hit apply or equally if you would like more information contact our talent teamwe have an exciting opportunity for someone who has good it skills with knowledge and experience looking to further their it careerfor further information please download the job description attached belowyour role as service desk engineer is an integral part of the technology department, you will support the business by managing, maintaining and improving the technical systems and processes for both inenco’s customer facing services and the corporate services as used by internal userswe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and education400 users) experience of a technical services environment, preferably within an itil based environment working knowledge of corporate telephony solutions technical knowledge of systems; dns, mail, voip, databases, monitoring platforms, virtualisation, cloud solutions and san data storage in-depth working knowledge of windows platform based technologies (windows server, exchange, ad, group policies, dhcp, office365 etcinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customers
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Core informatica è alla ricerca di due tecnici help desk it - 2° livello per la gestione delle seguenti attività : gestione ticket (incident, service requests) tramite applicativi itsm (remedy, service now) installazione e sostituzione macchine (attività onsite e/o remota con l'utente finale) installazione e gestione software/applicativi vari gestione di hardware e cablaggi nelle postazioni di lavoro (pdl) e nelle macchine (desktop, laptop, workstationcore informatica è una società specializzata nei servizi di supporto tecnico e di consulenza ad aziende di ogni dimensione, garantendo la perfetta funzionalità delle loro strutture informatiche) ottima conoscenza sistema operativo windows (win10 e win7 principalmente) e ambiente microsoft (pacchetto office) conoscenza buona dei sistemi citrix (workspace e vpn/gateway) buona conoscenza principi di asset management (hw) preferibili un paio d'anni di esperienza nella mansione di help desk 2°livimpiego full timeluogo di lavoro: trieste c/o cliente ramo assicurativosoft skills richieste: troubleshooting e problem solvingè previsto un iniziale inserimento con ccnl metalmeccanico con livello d2 o c2 in base all'esperienza/formazione/competenze della risorsala società ha più di venti anni di esperienza nel curare la gestione e l'evoluzione degli ambienti it sulle piattaforme eterogenee di clienti pubblici e privati
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Salary: £ pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 11th may we endeavour to respond to all applications within two weeks of the closing datehit apply or equally if you would like more information get in touch with our talent teamwe are looking for someone with a strong administrative background to join our client services teamfor further information please download the job description attached belowthis gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resiliencealthough this is a temporary post it is a great opportunity to increase your skills, experience and knowledge - and a foot in the door for other internal vacanciesthe successful candidates must be able to demonstrate the following: experience of working in an office environment sound working knowledge of microsoft office confident user of excel organisational skills good communication skills - both verbal and written if this role sounds like your next career move, we want to hear from youour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticsif you have any questions please contactyou will be highly organised with strong communication skillsthe daily tasks and responsibilities of the role are as follows: - chasing suppliers and clients for confirmations and maintain accurate site lists (portfolio) focus on obtaining electronic data wherever feasible entry to be completed in line with appropriate slas ownership of targeted levels of data completeness this is is a 6 months fixed role due to additional workloadwe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationwe are really invested in your progression and development, we aim to support and promote where possibleinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customers
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Benefits hourly rate £ hours guarenteed per week 30 days holiday (including bank holidays) monday-friday working pattern with an early finish on a friday overtime rates payable free onsite car parking company pension scheme employee support programme non-contractual company bonus (eligibility applies) employee events, discounts at high street retailers and much morealuk systems are suitable for both renovations and the construction of new buildings in all sectors - from commercial to industrial, from residential to publicknowledge & experience previous experience in a fast-paced warehouse environment forklift licence; knowledge of picking systems, despatch methods and couriers; and enthusiastic and flexible, with a can-do attitude and ability to work under pressurewith more than 60 years of expertise and operations in major countries around the globe, our façade systems have been specified for many of the world's most advanced and prestigious buildingsour long heritage of family-run businesses means we believe in a local approach, bringing aluk closer to our clients through expert service and support tailored to each marketkey responsibilities and activities to pick, check & pack orders ready for dispatch, ensuring that all documentation is accurately completed and all goods are adequately packaged for the method of delivery; to pack customer and supplier orders as required ready for despatch; ensure that the batch numbers of all outgoing and incoming goods are maintained for traceability; assisting with the cycling counting/stocktake when required; to ensure that the warehouse in excellent operational order; practice good housekeeping to maintain the quality of materials and a safe working environment; cleaning of the factory and bailing of cardboard and plastics ready for recycling; ensure that the forklift trucks in good operative order identifying any defects; and any other duties that may be requiredgeneral duties lead by example through exhibiting and living the aluk values; ensure that all activities are: exercised in accordance with company policy and procedure (including standard operating, health and safety and hr procedures); undertaken in an ethical manner with due consideration to the needs and concerns of others (particularly in relation to equality and diversity), effective use of company resources and sustainability; and carried out with an enthusiasm for learning, personal development and continuous improvementwith its 8 business units serving over 50 countries worldwide, aluk remains a family-owned business with strong european roots that aspires to achieve sustainable growth through product innovation, technical expertise and leadership, and expand into new marketsjob purpose to pick and pack orders ready customers and suppliers contributing towards the smooth running of the warehousethrough accredited testing facilities and in-house research and development, we ensure our products offer high-performance solutions and exceed many industry standardsfor each market in which it operates, aluk research and develops product ranges that meet the needs of the local marketaluk international is a global leader in the design and engineering of aluminium window, door and curtain walling systems
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Sys è un’azienda che opera nel mercato dei servizi di information technology dalcompletano il profilo ottime capacità di customer orientation, risk management nonché capacità di ascolto attivoda sempre integra innovazione e flessibilità operativa con qualità dei servizi e delle risorse in un contesto di elevata specializzazione tecnica e professionale, garantita da un processo continuo di audit interno nonché dall’adozione degli standard internazionali: • uni en iso • iso/iec • iso/iec • uni en iso • uni en iso compla figura ricercata sarà chiamata a: fornire gli indirizzi generali al fine di ottenere il risultato desiderato in termini di soluzione ed impegni sottoscritti gestire migrazioni verso sap s/4 hana svolgere attività di quality assurance per conto del cliente verso i fornitori esterni predisporre i piani generali di progetto sulla base dei piani tecnici di dettaglio, verificandone la coerenza e l'aggiornamento per la durata dell'intero progetto controllare l'andamento del progetto mediante il monitoraggio di risorse e di scadenze raccogliendo tutte le informazioni relative alle presenze dei consulenti e consuntivando le attività degli stessi nell’ambito dei progetti assegnatigli individuare iniziative per risolvere scostamenti redigere la documentazione relativa a reportistica, a piani di progetto e a presentazioni sviluppare i piani di problem management e service improvement supportare sia l’infrastruttura sia i processi di business del cliente costituiscono requisiti minimi: laurea in materie scientifiche 5 anni di seniority nel ruolo capacità di coordinamento e mediazione di team interni ed esterni conoscenza approfondita di sap in ambito funzionale, logistico o amministrazione, finanza e controllo e relativi processi aziendali deve saper gestire infrastrutture sistemistiche e network complesse on premise o cloud, preferibilmente hybrid cloud costituisce titolo preferenziale nella selezione del profile anche il possesso delle certificazioni itil e prince 2per sostenere la nostra continua crescita ricerchiamo una risorsa da inserire come sap service manager per un progetto presso un nostro grande cliente in ambito trasporti e infrastrutturecosa offriamo? contratto di assunzione tempo indeterminato con ral commisurata all'esperienza ticket restaurant da 5,20€ welcome kit: pc e zaino modalità di lavoro ibrida (smart working e onsite) formazione tecnica e managerialesys ha sviluppato e consolidato significative partnership con importanti società nazionali ed estere, aumentando e diversificando il proprio portafoglio clienti
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new marcaeconomico e facile da gestire, smart-ups sc di apc è stato studiato per piccole e medie imprese che desiderano proteggere server e apparati di networking entry levellups economico per dare inizio alla propria attività smart-ups sc di apc è la protezione ideale per risorse informatiche aziendali in espansioneItalia
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L'unità è soggetta ai termini di garanzia del sistema thinkcentre in cui è installata, offrendo potenzialmente il servizio onsite fino a tre anni2 msec tempo di ricerca medio di 8che rileva e avvisa l'utente prima che si verifichino errori dell'unità 5 msec buffer dati da 8 mbil trasferimento dati di 300 mb/sec è migliore di circa il 50% rispetto alla precedente tecnologia s-ataè compatibile con il software rescue and recovery, tecnologia thinkvantage sviluppata separatamente, che consente di eseguire in modalità non presidiata backup di dati dei clienti dall'unità prima che si verifichino erroriè possibile richiedere la sostituzione delle unità che prevedono possibili errori entro il periodo di garanzia limitataaumenta la produttività dei sistemi thinkcentre selezionati con il nuovo disco fisso thinkcentre 500gb serial atal'unità offre la tecnologia scapacità formattata fino a 500gb profilo in altezza di 1" velocità di rotazione di 7200 rpm con latenza media di 4
Italia
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Italia
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Italia
4550000190734863 €
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Danni di dimensioni maggiori possono essere riscaldati direttamente con la punta del ferro da stirose invece brilla troppo poco, trattare con cera a base di vinile (vinyl floor wax)applicare il materiale di riparazione:- utilizzare le spatole in dotazione (o simile oggetto idoneo) per applicare in modo omogeneo e sottile la massa di riparazione adattata nel colore sul punto danneggiatoinizialmente iniziare a miscelare sempre una piccola quantità fino ad ottenere la tonalità desideratanon applicare troppa massa di riparazione e togliere il materiale in eccesso (attenzione: evitare un riempimento in eccedenza)utilizzo della penna termica: regolate il vostro ferro da stiro sulla temperatura più alta e attendete 5 minuti finché si fosse riscaldatoper garantire la riparazione di buona qualità applicare la massa ben livellata e liscialavorare con precisione e diligenza e non toccare punti protettiin caso di danni di rotture o tagli di dimensioni maggiori, tagliare un pezzo poco più grande del danno e applicarlo, con laiuto della spatola, da sopra (attraverso il taglio o la rottura) sotto il punto danneggiatoprestare attenzione che più esattamente la miscela cromatica sarà sincronizzata al materiale di base da riparare e meglio saranno i risultatiprestate attenzione di non toccare mai con la sfera rovente punti non protetti dalla carta strutturata, si rovinerebbero immediatamentese non riuscite a miscelare una tonalità molto difficile rivolgetevi ad un negozio specializzato, lì vi potranno aiutare senzaltroin caso di tagli fissare con il collante solo la stoffa poggiata sottomuovete la sfera rovente, a giri lenti, per circa 35 - 45 secondi sul punto di riparazione contrassegnato di una xil collante richiede quattro ore per asciugarsi, prima di poter proseguirefare raffreddare la massa colorata di riparazione prima di togliere la carta strutturatase il risultato brilla troppo trattare il punto semplicemente con della lana dacciaio (reperibile in tutti i negozi di articoli per la casa) per ottenere il risultato previstoriempimento di collante:- utilizzare il collante adesivo in dotazione; per applicarlo usare la spatola di plasticacon il restringimento del collante si crea lo spazio necessario da riempire e strutturare quindi con pelle liquidafate raffreddare completamente la massa di riparazione prima di togliere la carta strutturataper tagli piccoli o abrasioni non occorre riempire il punto danneggiato o poggiarvi un pezzo di cotone sottoposizionare la x esattamente sulla massa colorata di riparazione e pressare con cautelariempimento di danni maggiori:- se si tratta di fitte maggiori, tagliare una quantità sufficiente del pezzo di cotone in dotazione (si possono utilizzare anche altri tipi di tessuto) e adattarlo nel punto danneggiatoquesta operazione può essere ripetuta quando e quante volte lo desideriate; potete anche ritoccare la riparazione già terminata: la carta strutturata e le spatole sono riutilizzabiliattenzione: evitare assolutamente leccesso di materialepulire dopo lusoattenzione: conservare fuori della portata di bambini! contenuto della confezione: 1 flacone colla 15 ml 7 colori 1 contenitore per mixare i colori 1 spatolina 1 tampone 1 mix di toppe pelle vinile ecc (1 pz x ogni tipologia per un totale di 5)grazie al materiale di riparazione nei colori di base siete in grado di miscelare tutte le tonalità attualieliminare tutto lo sporco e avere cura che il punto danneggiato, dopo la pulizia, sia pulito, privo di grassi e asciutto, prima di proseguire con la riparazioneutilizzzo della carta strutturata: scegliere la carta strutturata che assomiglia di più alla struttura superficiale delloggetto da riparare e segnare la faccia superiore con una xriempire il danno e livellarlopulire: pulire bene il punto danneggiato con un detergente normale (eventualmente anche con alcool)fare attenzione di poggiare il lato giusto della carta strutturata (lato superiore = this side up) quindi non spostare o togliere la carta strutturata! 7procedere come descritto sopra, ma fare attenzione di rimanere con la punta del ferro solo sul punto danneggiatose ci sono ancora delle buche al punto danneggiato ripetere la procedurapiù operazioni a strati sottili e meno plastilina colorata favoriscono un risultato miglioreimportante: durante il riscaldamento non spostare la carta strutturatakit riparazione pelle divani sedili auto cambio cuffie tappezzeria diy 8419 grazie a questo kit ripara sedili fai da te potrete riparare e colorare la parte danneggiata (tramite i colori in dotazione) e renderla più simile possibile al vostro colore! specifiche tecniche: adatto a pelle, pelle artificiale e vinile in caso di danni la riparazione è rapida importante: leggere con attenzione le istruzioni per luso e fare una prima prova della riparazione sul pezzo di vinile in dotazione, prima di compiere la riparazione desiderata 1solo ora miscelare una quantità sufficiente per compiere la riparazionemiscelazione cromatica della massa di riparazione: -la tabella di miscelazione cromatica vi dà una mano per trovare e miscelare la tonalità più adattaeventualmente lisciare bordi ruvidi con laiuto di una lama da barbacosì facendo si asciuga la massa colorata di riparazioneora tenete la piastra metallica della penna termica per circa 3 o 4 minuti contro il ferro rovente
Italia
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maggiori info sulla crema antirughe caratteristiche: morbida emulsione con estratti di ananas, ricca in principi attivi naturali che combatte efficacemente il precoce invecchiamento cutaneo, la formazione delle rughe e gli avvizzimenti dellepidermidemaggiori info sulla crema scrub levigante caratteristiche emulsione cremosa che svolge una blanda azione di rimozione delle cellule morte superficiali dallepidermide grazie alla presenza di microsferule a piccola granulometria opportunamente scelte in modo da non arrecare traumi allepidermide ed all azione chimica svolta dalla presenza di acido salicilicokit viso | idea regalo natale | spatola viso + crema antirughe + crema levigante scrub keopalia per ricevere la spedizione gratuita inserisci nel carrello il codice: kitviso kit per trattamento viso composto da: 1 x spatola viso 1 x crema antirughe keopalia nuova linea gold 1 x crema lenitiva scrub keopalia nuova linea gold _ maggiori info sulla spatola spatola sonic skin scrubber per pulizia del viso 3 funzioni: lifting idratazione pulizia questa spatola è perfetta per la pulizia del viso sia per uso domestico che per uso professionalemodo duso si può applicare, con frequenza settimanale, sia manualmente con movimenti circolari e lenti che con il disincrostanteprepara lepidermide ai successivi trattamentiquesto ultimo passaggio servirà a raccogliere il siero o crema residuo sul viso e porterà con se impurità della pelle, cellule morte, punti neri, brufolettiaspetto emulsione morbida colore bianco odore caratteristico della fragranza densita 0,96-1 ph 5-6 conta microbica ogni lotto viene sottoposto ad analisi microbiologicanon contiene enzimimodo duso: applicare preferibilmente la sera dopo il demaquillage per favorire, con il riposo, lazione benefica dei principi attiviprincipi attivi vitamina f, acido salicilico, estratti glicerici di lavanda, camomilla equerciafunzione moisturzing (idratazione) premere il pulsante per passare alla seconda funzione, si accenderà la lucetta blu subito sotto, ripassare nello stesso modo la spatola sul viso aggiungere altro prodotto se la pelle appare asciuttaspalmare una crema o siero sul viso accompagnandolo con la spatola tenendo attivata la funzione liftingfunzione cleasing passare la spatola sulla pelle del viso lentamente facendo una pressione leggermente superiore ai passaggi precedentipiccola e compatta, leggera e maneggevole! funzione lifting mantieni premuto il bottone, si attiverà la funzione liftingaspetto emulsione morbida con microsferule colore bianco odore caratteristico della fragranza densita 0,98-1 ph 5-5,5 conta microbica ogni lotto viene sottoposto ad analisi microbiologica
Italia
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Prezzo base ??? offerta minima ??? rialzo minimo in caso di gara ??? data e ora udienza ore tipo di vendita senza incanto modalit?? di vendita asincrona telematica ti piacerebbe comprare una casa all'asta ma non sai come fare perché non sei un esperto? contattaci per avere maggiori informazioni su questo immobile e su come poterlo acquistare in totale sicurezzamediazione creditizia servizio esclusivo ad alto valore aggiunto, proponendo un ventaglio di prodotti tra i più completi con studio fattibilità per la partecipazione in asta con mutuo fino al 100% - studio della perizia e della documentazione dell'immobile - accertamenti catastali per eventuali abusi edilizi - accompagnamento visita immobile - disbrigo pratiche per la partecipazione all'asta - rappresentanza legale il giorno della vendita - rilascio del decreto di trasferimento in tempi brevi - assistenza per il saldo prezzo - compilazione f24 per tasse - disbrigo pratiche per eventuale sanatoria - assistenza alla consegna immobile per maggiori informazioni inviaci un messaggio classe energetica: n/ddata la posizione a 300 m dal mare, l'immobile è ideale come residenza estiva o come investimentol'appartamento al piano terra si compone di: ingresso su soggiorno, cucinotto, bagno nel reparto giorno, camera da letto con bagno privatocondizioni immobile: da ripulire dimensione: 60 mq stanze: 1 bagni: 2 inserzionista: inzonainzona offre un servizio di assistenza tecnico - legale per l'acquisto di immobili in asta attraverso queste attività : prima consulenza appuntamento presso la nostra sede di mosciano sant' angelo viale europa 23 per offrire chiarimenti sulle aste ed ascoltare le tue esigenze immobiliaripiena proprietà su appartamento, facente parte di un… piena proprietà su appartamento, facente parte di un complesso immobiliare di maggiore consistenza ubicato nel comune di giulianova (te) alla via gfanno parte del compendio immobiliare i proporzionali diritti sulle parti comuni e condominiali
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