Office administrative assistant

Elenco office administrative assistant

  • Per prestigiosa azienda strutturata di trento selezioniamo un/a impiegato/a amministrativo/a front office assistantla risorsa individuata si occuperĂ  di fornire supporto alla gestione aziendale ordinaria: accoglienza visitatori, gestione delle risorse aziendali (sale, autovetture, prenotazioni, etcil livello contrattuale e la retribuzione saranno commisurati a seconda delle competenze ed esperienze maturate dal/la candidato/a prescelto/a), collaborazione con gli uffici amministrativi, ricezione e smistamento delle chiamatediploma di scuola secondaria superiore e/o laurea, ottima conoscenza degli applicativi informatici di base (ms office, posta elettronica, web), dinamismo e capacitĂ  di adattamento

  • Hai esperienza come amministrativo? sei interessato al mondo delle agenzie per il lavoro? vuoi entrare a far parte dello staff di una realtĂ  moderna, strutturata e dinamica? allora fatti trovare! synergie italia - agenzia per il lavoro ricerca per la filiale di tradate hr administrative la risorsa sarĂ  insertita in un team di lavoro e si occuperĂ  di gestire le attivitĂ  amministrative della filiali di tradate il nuovo collega si occuperĂ  in autonomia di caricamento delle presenze, creazione dei contratti di prestazione e somministrazione, preparazione delle pratiche di assunzione, assistenza ai lavoratori in fase di assunzione e successivamente durante la missione lavorativa, gestione burocratica dei tirocini) sono invitati a leggere l'informativa privacy regolamento (ue) autstiamo cercando una risorsa che abbia maturato esperienza specifica anche breve nella amministrazione del personale, preferibilmente all'interno di una agenzia per il lavoro, e sia determinata, orientata all'obiettivo, organizzata, dinamica, comunicativa, che non si spaventi di fronte agli imprevisti, ai ritmi incalzanti e alle sfide quotidiane offerti dal nostro settorei candidati ambosessi (ll'attivitĂ  si svolgerĂ  presso l’hub synergie di tradate inquadramento e proposta contrattuale saranno discusse nel corso del processo di selezioneper lo svolgimento dell’attivitĂ  lavorativa oggetto del presente annuncio è necessario il possesso del green passti offriamo un percorso di formazione in ingresso e continua, momenti di condivisione e confronto con i colleghi di altre filiali, figure di supporto territoriali, un contesto operativo stimolante e in crescitainoltre si occuperĂ  di inserire e aggiornare le anagrafiche di candidati, lavoratori e aziende clienti, gestire l’archivio digitale e cartaceo di contratti e documenti di clienti e lavoratori e offrire un servizio di helpdesk di primo livello alle aziende

  • Salary: up to ÂŁ22k doe + bonus hours: full time 37hrs mon-fri location: remote working with 1-2 days in northampton office contract: temporary with potential to go permanent onlinedirect are looking to recruit an accounts assistant to join our small and supportive finance teamwe have a proud history that charts over 20 years of innovation, growth and adaption to market needs complete partner support including reporting forecasting, dealing with queries and calculating payments energy supplier reporting, identifying any overdue payments build and maintain excellent internal and external relationships champion and lead by example – demonstrating the people charter and our company values in everything you do a willingness to learn and develop in a finance position the ability to work effectively within a team and independently good attention to detail and production of high accuracy work working knowledge of excel (ideally including vlookup and pivot tables) numeracy skills - gcse grade a-c or new level equivalent advantage if you have work experience in a busy finance department experience in the utilities industry desirable but not essential key benefits study support may be considered for the right candidate competitive salary + bonus career development and on-going training 25 days holiday + bank holidays (with the option to purchase additional days) company pension / cycle to work scheme / employee reward schemes / team incentive days / dis/ health cash plan / free parking / early friday finishif you are hard working, enjoy working in a team and keen to grow and develop within a challenging but rewarding environment, we want to hear from you! we are the uk’s leading energy sales solutions company, providing intermediary, business and technology services to b2b energy brokersreporting to the finance manager, you will be responsible for working with energy suppliers to ensure timely payments, formatting commission reports and dealing with any external queries

  • 9-12 months maternity cover we are looking for an ambitious & fun individual to join the hr team, as a hr assistant based in munich or amsterdam, to work with our offices in germany, france, and the netherlandsexperience of hr administration and support for germany, the netherlands and france, preferred experience in managing employee's health and wellbeing experienced in employee relations desireable bachelor’s degree in human resources or management or equivalent degree minimum of 2 years’ experience in hr administration and recruiting proficient in ms office must have very strong organization skills, attention to detail, and multi-tasking skills outstanding communication and interpersonal skills ability to work well individually and as part of a team ability to work to tight deadlines bilingual in english and advanced in german fluency in dutch would also be beneficial our work and global focus on systems change in society is incredibly diverse and so we are very keen to receive applications from all parts of the global communityyou much have the right to work in the country location you are applying to - systemiq usually cannot provide sponsorshipprimary hr administrator for netherlands, france and germany ework with the hr team on adhoc projects when needed, ekey responsibilities include: managing sick leave returners and to provide support to employees in the re-integration after sickness managing local employee relations managing changes to employment contracts for the european offices, ewe work with pioneering companies that want to drive the change in their industry 3we combine high-level research with high-impact, on-the-ground workwe convene and support coalitions of leaders to shape policies and business strategies that will rapidly transform economic activity 2we direct larger pools of capital so that they are invested for long-term sustainability, and we work to accelerate the transformation to a greener, more inclusive financial systemorganize and manage the onboarding process across europe and brazil (communicate onboarding plan with the new hire and relevant stakeholders, schedule diary invites, deliver the hr induction, probation tracking)systemiq is a systems change company that partners with business, finance, policy-makers, and civil society to make economic systems truly sustainablenew hris implementationwe invest our own venture capital and expertise to accelerate business innovation and drive system change 5provide reporting as requested by internal stakeholdersupdate our people hub on systemiq’s intranetthe ideal candidate must be a self-starter, detail oriented, organized, personable, an effective multi-tasker, and have excellent communication skillsleave of absence, benefits, employee files, reference letters, inbound international relocationswe co-create and incubate the market solutions most likely to build regenerative economic systems 4these disruptions are not only vital to the future of humanity and our planet, they also open up immense opportunities for the businesses that drive themjob duties include human resource management, onboarding new hires, off-boarding, managing contract changes, maintaining hris database with personnel changes, managing sickness and employee queries, assisting with benefits administration, and working on ad hoc projects as assignedour purpose is to catalyse good disruptions in critical economic systems, with a current focus that includes low-carbon energy, materials and the circular economy, and regenerative oceans and land usemanage leavers process for the european offices, including exit interviewsassist with monthly payroll processes for the european officesbe the primary point of contact for hr queries and employee relation issues, for employees in europe and provide additional assistance to uk and brazil, as requiredsystemiq connects the right people, ideas, technologies, and capital to transform economic systems: 1maintain hris data for our europeans officeschange to hours, contract extensions

  • 1 assistant coordinator si ricerca una risorsa da formare al fine di diventare un supporto per il team coordinamento e una risorsa skillata per il supporto dei clienti nella zona di bergamoe' necessario che la risorsa soddisfi i seguenti requisiti: diploma conoscenza media o medio/alta della lingua inglese discreta conoscenza del pacchetto office e dimestichezza nell’utilizzo del computer residenza/domicilio in provincia di bergamo orario di lavoro: full time il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e e a persone di tutte le etĂ  e nazionalitĂ , ai sensi dei dper ampliamento del proprio organico ricerca: nab oil & gas è una societĂ  di ispezione ed expediting, controllo qualitĂ  e attivitĂ  di formazione e consulenzala risorsa si occuperĂ  in particolare di fornire supporto documentale ed operativo presso i nostri uffici secondari di bergamo, pertanto si richiede disponibilitĂ  a svolgere attivitĂ  di supporto presso i nostri clienti della zona di bergamo

  • Completano il profilo la buona conoscenza della lingua inglese e l’ottima padronanza del pacchetto officeil nostro dipartimento marketing è alla ricerca di una risorsa junior di supporto alle attivitĂ  di analisi del mercato di riferimento e dei canali utilizzatila nostra offerta ha come protagonisti tigelle, gnocco fritto, primi piatti della tradizione e golose insalate arricchite con prodotti tipici del territorio: il tutto rigorosamente preparato e cucinato al momento per garantire ai nostri ospiti la massima esperienza di gusto, in un’atmosfera resa calda ed accogliente grazie alla professionalitĂ  delle persone del nostro team che giorno dopo giorno portano avanti i valori dell’azienda: vivacita’, semplicita' e franchezzadispensa emilia nasce nel a modena, nel cuore della food valley, con l’obiettivo di coniugare il piacere della buona tavola emiliana con un servizio attento e veloceci piacerebbe investire su una risorsa dinamica, positiva, open minded, con buone doti organizzative e con ottime doti relazionalisei interessato/a al progetto? sarai inserito/a in un contesto dinamico, in fase di sviluppo, dove avrai l’opportunitĂ  di acquisire importanti competenze tecniche ma anche soft skills quali organizzazione, problem solving e teamworkingi nostri ristoranti sono oggi dislocati tra emilia romagna, veneto, lombardia e toscana e abbiamo un importante piano di sviluppo che porterĂ  nuove aperture nel corso dei prossimi mesidi cosa ti occuperai? gestione di reviews on line e sentiment analysis con relativa reportistica gestione dei ticket nel customer care analisi di geomarketing utili alla pianificazione di nuove aperture analisi dei dati di vendita assistenza ai colleghi su varie attivitĂ  di marketing cerchiamo una persona che possieda una laurea in ambito scientifico o economico, con particolare propensione alla statistica

  • Other versions of microsoft office suite are available in our store: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010, is also available microsoft office for macoffice for mac is also availablemicrosoft office 2021 professional plus licenses are perpetualdownload microsoft office 2021 professional plus suite purchase and download office 2021 professional plus from mr key shopbuy the microsoft office 2021 professional plus suite *important: this version of office 2021 professional is not for mackey shop and have a ground-breaking experience with office 2021 professional pluspurchase microsoft office 2021 professional plus from mr key shop at a low priceoffice 2021 professional plus and windows to date, windows 10 and windows 11 are the only microsoft operating systems that support office 2021 professional plus installation and compatibilitya true no-brainer! once i purchase my office 2021 professional plus suite from mr key shop, what will i get? buy and download office 2021 professional plus with mr key shopin case of reinstallation, just deactivate the previous setup, install office 2021, and reactivate it using your credentialseach order is covered by our full money-back warranty: buy your news office 2021 professional plus suit with confidenceafter your successful transaction, youll receive an email with the following attached: - your new microsoft office 2021 professional plus suite (1-user license) - official download link to the iso file for office 2021 professional plus - clear and complete instructions on how to download, install and activate office 2021 professional plus - free english-speaking customer service - invoice are you a reseller? if youre a reseller of products like office 2021 professional plus, contact us at sales@mrkeyshopoffice 2021 professional plus is the ideal choice if you upgraded to windows 11 or youre willing to do itcheck our online catalog and save! office 2021 professional plus includes word 2021, excel 2021, powerpoint 2021, and onenote 2021click here for office for mac now you can buy your suite for microsoft office 2021 professional plus from mr key shop ! enjoy the new professional version of the popular productivity suite, with a new and more modern user experiencethis means that your product key for office 2021 you purchased from mr key shop is bound to your microsoft accountin case of doubt, questions, or issues, contact our customer service, always at your disposal for free and in english! install microsoft office 2021 professional plus suite with a digital license you can install office 2021 professional plus in a few minutes thanks to our digital delivery systemwell send you an official download link to the iso setup file and complete instructions you can use to install office 2021 professional plus in a few simple steps*available but not compatible with office 2021 professional plus: windows 7 - windows 8 find more products in mr key shops catalog antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus there is an expiry date for microsoft office 2021 professional plus licenses sold by mr key shop? noour company is fully sustainablewe always recommend installing an antivirus to protect your device, you can choose your antivirus by clicking heredynamic arrays: a single formula to get an array of valuesleverage the news let function to name your calculation results, store intermediate values, or use names in formulaewe built an authorized and professional store ! with us, you can save money, cut delivery times, and benefit from a 100% green serviceaccess 2021: build and share a database in a few seconds, with simpler data creation and structure - publisher 2021: design and make unique and original materials, also in collaboration with your team members - translate your email directly on outlook 2021 and use the virtual ink to take notes with your finger, your mouse, or a stylusif you work in teams, make the best out of the advanced co-authoring features, including customized commentslets work together! system requirements cpu 1ghz dual-core processor gpu directx 9 or higher with wddm 2licenses are 100% genuine, payment methods are secure, with a full money-back warrantyresolution of 1280 x 768com now for a tailor-made catalogthe main features include: - word 2021: create captivating content with new collaboration, drawing, and multimedia features - excel 2021: now you can search data and text both at a cell and a table level with the advanced xlookup featureoptimize your formula with names that are easy to rememberthere are significant benefits for you: firstly, you can save over the price list and receive your 100% genuine license immediately after purchaseemail delivery within a few seconds, with free english-speaking customer serviceofficial support for openoffice formats buy your genuine license from mr0 or higher memory 4gb ram storage 4gb of free space display minbrowser up-to-date versions of internet explorer, microsoft edge, safari, chrome, or firefoxfurthermore, the key feature is skype for business, not available on other versionsmr key shop only provides secure payment methodsenjoy the improved recording feature from powerpoint 2021 and make links to single slides to share them with your coworkers with no hassleoperating systems compatibility windows 10 and windows 11therefore, we can reduce pollutants and waste caused by the physical transport systemsmr key shop is an eco-friendly companywe do not ship physical goods, since you receive everything you need via email

    Italia

    10998999786376953 €

  • Artelia sta selezionando per il reparto "mobilita' e infrastrutture urbane", 5 figure da integrare nel proprio organico per le seguenti posizioni - structural engineer - project manager assistant - construction manager assistant - engineer design assistant diploma tecnico o laurea specialistica (ingegneria/architettura), partita iva ed iscrizione all'albo sede di lavoro: romaartelia è un gruppo internazionale presente a livello mondiale, leader nell’ingegneria integrata, nel project management e nella consulenzaoggi le sue aree di business in italia sono molteplici: opera con successo nei settori retail multisite, building & industry, energia & sostenibilitĂ  ambientale, trasporti e sviluppo urbanoartelia italia è una tra le piĂą rilevanti aziende del gruppo per ampiezza dei servizi offerti, volume d’affari e dimensioni dell'organico

  • *available but not compatible with office 2019: windows 8 - windows 7 other versions of microsoft office suite are available in our store: office 2021 - office 2016 - office 2013 - office 2010office for mac is also availableoffice 2019 professional plus 32 e 64 bit *important: this version of office 2019 professional is not for macclick here for office for mac office 2019 professional plus software is available in both 32 bit and 64 bit versionsthe applications included in office 2019 professional plus are listed belowoffice 2019 professional and windows to date, windows 11 and windows 10 are the only microsoft operating systems that support office 2019 professional installation and compatibility1 activation code for microsoft office 2019 professional plus 32/64-bit valid for use in 1 pc- (product key) download link for office 2019 32/64-bit (iso file) quick and easy installation guide free technical support invoice are you a reseller? if youre a reseller, mail us at sales@mrkeyshopin this respect software office 2019 pro provides impeccable performance thanks to the various tools which allow for seamless sharing of files and databy purchasing office 2019 professional plus 32/64 bit you will receive an original microsoft license that can be activated directly on the official microsoft websitethe full version of office 2019 professional plus for home and businesses office 2019 professional plus is certainly the ideal solution for all your business needs; indeed, fluid communication and information sharing between colleagues is an essential aspect of every project, in order to effectively streamline every stage of the workthanks to its wide range of applications, office 2019 pro is suitable for both personal and business purposes, with useful functionalities that apply to all types of text or business documentsby purchasing office 2019 pro plus, you will own the software permanently without any additional future expenses, and you will enjoy all the benefits of owning an original microsoft license that you can use on your computer or device, even if you format your current device or switch to a new onefind more products in mr key shops catalog antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus what will i receive if i purchase office 2019 professional plus 32/64-bit? the product is delivered within seconds directly via email, thus avoiding the environmental impact of shipping physical goodsnew graphics and mathematical functions have also been added, whilst preserving full compatibility with all csv filescreate publications that will impress partners and customerssome of the main novelties of this remarkable software are built-in voice recognition and virtual ink, which converts handwriting into digital text characters directly on your screenlets work together! system requirements platform windows supported operating systems windows 10 - windows 11 - windows server 2019 processor 3 gb or more of available memory ram 2 gb ram or higher hard disk 3 gb graphic card directx 10 support is required for the gpu-accelerated interface and 1,024 * 768-pixel resolution or higher browser current version of internet explorer, chrome, firefox, microsoft edge or safarieach application has been revamped and enhanced to provide maximum performance to userswe always recommend installing an antivirus to protect your device, you can choose your antivirus by clicking here• access 2019: in the current version of this software, data coordination between colleagues has been made more effective, offering enhanced performance to create, edit and access databases of all kinds directly within the browser, for a fast and lightweight experience*skype for business subscription not included• onenote 2019: download is available from the microsoft websiteit also offers the possibility to create and manage multiple accountsyou can create any type of document, for personal or business purposesfurthermore, the workspaces have been revamped with a tidier and simpler layout, for quicker and easier access to the various individual elements and functionalitiesthis software is also equipped with handwriting recognition capabilitieswhat happens if you format or replace your pc? (lifetime license) this microsoft license is a lifetime licensethis is the most complete, updated, and powerful suite ever released by microsoftnet version net 3• word 2019: the word 2019 interface has been enhanced and improvedit is not a subscription service and therefore does not require periodic renewals for a feenew additions include built-in voice recognition and virtual ink, which converts handwriting into digital text characters directly on your screen• excel 2019: a program that offers an even wider range of professional features, from the creation of financial tables, data collection for tax filing, product databases, and excel tables of all kindsall these functions and many more significantly streamline your workcom and well send you a tailor-made price list• publisher 2019: easily design and publish professional-looking flyers, advertisements, magazines, and much morethe key aspect which allows users to substantially streamline tasks is mobile-based capabilities: files can be opened and edited directly from the online memory, providing the user with quick access on-the-go and altogether eliminating the need to carry a pc along• powerpoint 2019: the most important presentation software on the market, now enhanced to boost performancein this new version, it is possible to work with ultra hd images, zoom images, and slides directly, resize graphic elements without having to process them externallyhd video call support is another functionality worth mentioningall the data is stored in the sql database, which makes for an extremely secure processour secure payment methods gives you a total guarantee and you will receive your software by e-mail after a few minutes of purchasetake notes on the move and share them with your colleagues• outlook 2019: swift management of contacts, appointments, and the ability to have access to updated partner and customer information are essential requirements, particularly in business offices, and this is possible thanks to an exchange server that allows you to keep your data always up-to-the-minuteyou can also link files, web pages, audio, video, and much moreyou can reuse it forever, bearing in mind that it is valid for one device only and must be therefore deactivated on any previous devices before reactivating on a new device

    Italia

    7998999786376953 €

  • 5 cm office cabinets 1 cassetto l56 cm office cabinets 3 cassetto lcassettiera office cabinets mdf italia cassettiera office cabinets mdf italia, comodissima e versatile adatta per larredo ufficio dei sognisono disponibili 3 diverse tipologie di cassettiere office cabinets, in modo da garantire ai clienti maggiori opzioni dacquistoscopri le offerte per il tuo arredo ufficio moderno! struttura cassettiera office cabinets mdf italia: le tipologie disponibili sono le seguenti: office cabinets basic (cassettiera a 3 cassetti con serratura e accessorio porta cancelleria, con ruote e sistema di antiribaltamento) office cabinets 1 cassetto (cassettiera a 1 cassetti con serratura, completa di cassetto porta cancelleria con ruote e sistema di antiribaltamento) office cabinets 3 cassetto (cassettiera a 3 cassetti con serratura, completa di cassetto porta cancelleria con ruote e sistema di antiribaltamento) la struttura è disponibile in alluminio verniciato nelle seguenti finiture: bianco opaco grigio medio grigio grafite misure cassettiera office cabinets mdf italia: le misure disponibili sono le seguenti: office cabinets basic l56 cm finitura struttura: tempi di consegna: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 5/6 settimane lavorative dal pagamento ricevutola struttura è verniciata nelle finiture bianco opaco, grigio medio e grigio grafitein questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardicassetti estraibili 80% su guide a sferasistema di chiusura selettivale ruote sono nascoste e piroettanti, la zavorra antiribaltamento è incemento

    Italia

    41895001220703125 €

  • The retail shop assistant plays a key role in a busy environment providing a prompt and professional service to customersdo you have a passion for retail? are you looking for a varied role, with a competitive salary, progression opportunities and the autonomy to make your mark on a rapidly expanding business? if so, keep reading! we are looking for an enthusiastic retail assistant to join our team of like-minded individuals within the dash convenience stores division of our companyflexible days/evenings with the ability to cover holiday and sickness salary: ÂŁ9we are a family run business based in redruth, our working environment is dynamic, fast-moving, and responsive to our client’s needs, but it’s not all work and no play here; we all work hard and take a lot of pride in what we achieve but also like to have fun too! keen to learn more about us? click here to explore our full range of servicesready to apply? upload your covering letter, previous salary details and cv to https://wwwthis role isn’t heavy lifting90 per hour *rate payable for 18 years plus* want to know more about the role? a full job description can be downloaded from the careers page on the dash group websitethis role will report to the shift supervisorthis is bringing together many hands to make light work! why should you work with us? no two days are the same… what are we looking for? you have great customer service skills good attention to detail a proactive can-do attitude there is a problem? you see this as a challenge waiting to be overcome! you understand the need to be flexible in your working hours to get the job done our commitment to you in return we offer a competitive salary as well as the opportunity to develop and grow your career to the next level and most importantly ensure you are happy as a much-valued member of the dash group team! hours of work: 16 hours a weekwe are forward-thinking with a culture of continuous growth and improvement - in our products, services, and our people

  • Sales assistant appartenente alle categorie protette magicmotorsport is an italian company built on a long-standing passion for motorsportpassion and courage guide magicmotorsport's activities, alongside respect, efficiency, innovation: the company's three core values! we assume that everyone has a talent and our mission is to be able to intercept those that fit together with mms in synergy and give you the opportunity to win, because your victory is our victory! the opportunity we are looking for an enthusiastic sales assistant with a can-do attitude to join our team  responsabilities: collect and process requests by email, ticket, chat and phone; ensure high levels of customer satisfaction through excellent sales service; provide product information and offering advice on products that'll best meet set requirements; up-sell and cross-sell products; provide proper and competitive quotes; issue invoices (if needed); requirements: proficient knowledge of english (mandatory); good it technical skills; excellent customer orientation and communication skills; outstanding multitasking skills; excellent problem-solving and stress tolerance skills; strong can-do attitude; team player; willingness to adapt to flexible working hours; high school diploma; preferred skills: prior experience in sales; passionate of electronics and computer science; good math skills; what we offer: an innovative, young and dynamic environment; the chance to work in a team where people are passionate about their workwe strongly believe in our work and we always tackle it while motivated by the enthusiasm, curiosity, and determination of those who want to leave a mark in the future, with the certainty of those who know, in their hearts, that they can do itdon't miss this opportunity, send us your cv!your role will be to assist our customers, collecting their requests by chat, phone, email and ticket system to satisfy our customer needs and build customer loyaltywhy magicmotorsport? we are a passionate, brave, and innovative teamour products have been designed to meet any performance challenge and offer solutions to mechatronics looking to outfit their automotive workshops with the latest innovations in the field

    Palermo (Sicilia)

  • Presentazione dell'aziendamelluso è il noto brand dello storico calzaturificio, azienda specializzata nella produzione e commercializzazione di calzature e pelletteria dal 1945, che sta sviluppando una propria rete di negozi diretti descrizione l’obiettivo dei nostri sales assistant sarĂ  quello di promuovere l'immagine del brand e di mantenere i piĂą alti standard di servizi per fidelizzare i clienticerchiamo una persona che abbia maturato un’esperienza pregressa come venditore/venditrice in contesti dinamici e che abbia anche una conoscenza commerciale solida la mission dei nostri sales assistant sarĂ  scoprire le esigenze di ogni cliente e di guidarlo all’interno del mondo melluso attivitĂ  e responsabilitĂ  · raggiungere gli obiettivi individuali e di squadra; · accogliere ogni cliente e fornire la migliore customer experience; · supportare i clienti nell'acquisto di tutti i prodotti; · fidelizzazione dei clienti; · avere un'approfondita conoscenza del prodotto; profilo - avere un’ampia conoscenza dei prodotti così da poter consigliare i clienti in modo preciso e ottimoe' richiesta una conoscenza ottima della lingua inglese - passione per le calzature; - ottime capacitĂ  relazionali e di teamworking; - flessibilitĂ  e problem solvinginoltre si occuperĂ  di un’ottima customer experience attraverso lo storytelling del brand, la vendita assistita, il visual merchandising ed un affiatato gioco di squadra

    Roma (Lazio)

  • Google home smart speaker with google assistant enjoy your favorite music, learn about traffic, enjoy your entertainment and control your smart home appliances with just your voice using this google home smart speaker with google assistant

    Italia

    1428000030517578 €

  • Bluetooth speaker with voice assistant gs009 and led light - bluetooth 50, 400mah, 100hz - 20khz make your life more enjoyable with this fantastic bluetooth speaker! this excellent bluetooth speaker comes with a voice assistant and makes your life easier and more interesting

    Italia

    20799999237060547 €

  • Finiture struttura itala office bonaldo: finiture rivestimento itala office bonaldomisure itala office bonaldo: tempi di consegna itala office bonaldo: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 7/9 settimane lavorative dal pagamento ricevutosedia itala office bonaldo itala office di bonaldo è una sedia da ufficio dal design elegante, con limbottitura accentuata nella seduta e lo schienale leggermente rastremato verso lalto, elemento che alleggerisce limmagine del prodotto, slanciandolostruttura itala office bonaldo: la struttura della sedia itala office è in acciaio verniciato nelle seguenti finiture: bianco grigio antracite marrone nero tortora bronzo oro perlato supreme anthracite piombo brunito ottone opaco rame opaco la seduta è imbottita in poliuretano schiumato a freddo, che rende la seduta di una comoditĂ  assolutail rivestimento non è sfoderabilequesta elegante sedia da ufficio sa perfettamente integrarsi in spazi classici o modernila semplicitĂ  del segno e la pulizia strutturale si accompagnano così a un ampio ventaglio di possibilitĂ  di personalizzazione, consentendo di giocare con i materiali, andando alla ricerca di accostamenti diversi e garantendo sempre unelevata resa esteticail rivestimento è disponibile in: pelle capri tessuto must tessuto special ecopelle ecopelle vintage tessuto 800 tessuto 900 tessuto extra tessuto class in varie finiture di colorein questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardivisualizza e scegli il colore del rivestimento in tessuto 900, extra, must, special e class nel campionario dei materiali e inserisci il codice del colore tessuto in "personalizzazione del prodotto"

    Italia

    7041799926757812 €

  • Finiture struttura miss itala office bonaldo: finiture rivestimento miss itala office bonaldomisure miss itala office bonaldo: tempi di consegna miss itala office bonaldo: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 7/9 settimane lavorative dal pagamento ricevutosedia miss itala office bonaldo miss itala office di bonaldo è una sedia da ufficio dal design elegante, con l'imbottitura accentuata nella seduta e lo schienale leggermente rastremato verso l'alto, elemento che alleggerisce l'immagine del prodotto, slanciandolostruttura miss itala office bonaldo: la struttura della sedia miss itala office è in acciaio verniciato nelle seguenti finiture: bianco grigio antracite marrone nero tortora bronzo oro perlato supreme anthracite piombo brunito ottone opaco rame opaco la seduta è imbottita in poliuretano schiumato a freddo, che rende la seduta di una comoditĂ  assolutavisualizza e scegli il colore del rivestimento nel campionario dei materiali e inserisci il codice del colore tessuto in "personalizzazione del prodotto"il rivestimento non è sfoderabilequesta elegante sedia da ufficio sa perfettamente integrarsi in spazi classici o modernila semplicitĂ  del segno e la pulizia strutturale si accompagnano così a un ampio ventaglio di possibilitĂ  di personalizzazione, consentendo di giocare con i materiali, andando alla ricerca di accostamenti diversi e garantendo sempre un'elevata resa esteticail rivestimento è disponibile in: pelle capri tessuto must tessuto special ecopelle ecopelle vintage tessuto 800 tessuto 900 tessuto extra tessuto class in varie finiture di colorein questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardi

    Italia

    7836300048828125 €

  • Finiture struttura itala office bonaldo: finiture rivestimento itala office bonaldomisure itala office bonaldo: tempi di consegna itala office bonaldo: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 7/9 settimane lavorative dal pagamento ricevutosedia itala office bonaldo itala office di bonaldo è una sedia da ufficio dal design elegante, con l'imbottitura accentuata nella seduta e lo schienale leggermente rastremato verso l'alto, elemento che alleggerisce l'immagine del prodotto, slanciandolostruttura itala office bonaldo: la struttura della sedia itala office è in acciaio verniciato nelle seguenti finiture: bianco grigio antracite marrone nero tortora bronzo oro perlato supreme anthracite piombo brunito ottone opaco rame opaco la seduta è imbottita in poliuretano schiumato a freddo, che rende la seduta di una comoditĂ  assolutail rivestimento non è sfoderabilequesta elegante sedia da ufficio sa perfettamente integrarsi in spazi classici o modernila semplicitĂ  del segno e la pulizia strutturale si accompagnano così a un ampio ventaglio di possibilitĂ  di personalizzazione, consentendo di giocare con i materiali, andando alla ricerca di accostamenti diversi e garantendo sempre un'elevata resa esteticail rivestimento è disponibile in: pelle capri tessuto must tessuto special ecopelle ecopelle vintage tessuto 800 tessuto 900 tessuto extra tessuto class in varie finiture di colorein questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardivisualizza e scegli il colore del rivestimento in tessuto 900, extra, must, special e class nel campionario dei materiali e inserisci il codice del colore tessuto in "personalizzazione del prodotto"

    Italia

    7041799926757812 €

  • Finiture struttura miss itala office bonaldo: finiture rivestimento miss itala office bonaldomisure miss itala office bonaldo: tempi di consegna miss itala office bonaldo: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 7/9 settimane lavorative dal pagamento ricevutosedia miss itala office bonaldo miss itala office di bonaldo è una sedia da ufficio dal design elegante, con limbottitura accentuata nella seduta e lo schienale leggermente rastremato verso lalto, elemento che alleggerisce limmagine del prodotto, slanciandolostruttura miss itala office bonaldo: la struttura della sedia miss itala office è in acciaio verniciato nelle seguenti finiture: bianco grigio antracite marrone nero tortora bronzo oro perlato supreme anthracite piombo brunito ottone opaco rame opaco la seduta è imbottita in poliuretano schiumato a freddo, che rende la seduta di una comoditĂ  assolutavisualizza e scegli il colore del rivestimento nel campionario dei materiali e inserisci il codice del colore tessuto in "personalizzazione del prodotto"il rivestimento non è sfoderabilequesta elegante sedia da ufficio sa perfettamente integrarsi in spazi classici o modernila semplicitĂ  del segno e la pulizia strutturale si accompagnano così a un ampio ventaglio di possibilitĂ  di personalizzazione, consentendo di giocare con i materiali, andando alla ricerca di accostamenti diversi e garantendo sempre unelevata resa esteticail rivestimento è disponibile in: pelle capri tessuto must tessuto special ecopelle ecopelle vintage tessuto 800 tessuto 900 tessuto extra tessuto class in varie finiture di colorein questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardi

    Italia

    7836300048828125 €

  • Misure sedia sorrento office tonin casa: disponibile nella seguente dimensione: -sedia sorrento office senza braccioli -sedia/poltroncina sorrento office con braccioli finiture: -finiture rivestimento tempi di consegna: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 7/9 settimane lavorative dal pagamento ricevutosedia sorrento office tonin casa girevole con ruote sorrento office di tonin casa è una sedia girevole di design che offre comfort e prestigio al proprio luogo di lavorostruttura sedia sorrento office tonin casa: la sedia con base in metallo verniciato nero e ruoteguarda la nostra video intervista al ceo di tonin casa:tonin casa - storie di architettura e design made in italy guarda il video su produzione e qualitĂ  di tonin casa: tonin casa - produzione e qualitĂ  made in italyrivestita in tessuto, pelle ed ecopelleĂ© la combinazione perfetta tra eleganza e funzionalitĂ in questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardisi presenta con una base a cinque ruote gommate che sostiene la seduta dinamica, oscillante ed ergonomicarivestimento non sfoderabile disponibile nelle seguenti finiture: ecopelle ecopelle nabuk tessuto shade velluto vega pelle pelle nabuk pelle fiore cordonatura disponibile in: s70 testa di moro (standard) 01 bianco (su richiesta) 02 nero (su richiesta) 60 tortora (su richiesta) visualizza il colore nel campionario dei materiali

    Italia

    8465999755859375 €

  • About the company: per importante azienda logistica operante in ambito export, i nostri recruitment engineer ricercano un/una back office logisticotechyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose societĂ  di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companycore responsibilities: ricezione, gestione ed archiviazione della documentazione di spedizione; gestione e monitoraggio degli stock di magazzino; inserimento ordini a sistema tramite il gestionale; supporto nella pianificazione delle spedizioni; emissione e registrazione fatture di vendita; gestione contatti telefonici e via email con fornitori e/o clienti; attivitĂ  generalistiche di back office; must have: esperienza pregressa in ruoli affini; dimestichezza nell'utilizzo del pacchetto office; patente di guida b; nice to have: conoscenza di una seconda lingua (tedesco, inglese, francese); location: milano

  • Season:winter,fall; fabric:polyester; sleeve length:long sleeve; look after me:wash separately; gender:women's; style:windbreaker,casual daily,simple,basic,traditional / classic,classic timeless; elasticity:micro-elastic; occasion:work,going out,new year,valentine's day,workwear,work dress,casual,return to office,daily,night,office / career,office,vacation,weekend,dailywear,office party; outerwear length:long; placket:single breasted; function:warm; pattern:solid color; design:oversize,with pockets; neckline:crewneck; outerwear type:coat; front page:ff; production mode:external procurement; bust:; length:; shoulder width:; sleeve:; fit us size:null; fit uk size:null; fit eu size:null

    Italia

    63779998779296875 €

  • Season:winter,fall; fabric:polyester; sleeve length:long sleeve; look after me:machine wash; gender:womens; style:lady,casual daily,tranditional,classic style,casual,traditional / vintage; elasticity:micro-elastic; occasion:work,casual daily,wear to work,workwear,casual,daily,street,work dress,office / career,return to office,dailywear,office,daily wear,office party; outerwear length:long; placket:single breasted; fit type:regular fit; function:warm; pattern:pure color,solid color; design:slim fit; neckline:turndown; outerwear type:coat; front page:ff; production mode:external procurement; bust:; length:; fit us size:null; fit uk size:null; fit eu size:null

    Italia

    63779998779296875 €

  • Season:winter,fall; fabric:polyester; sleeve length:long sleeve; look after me:wash separately; gender:womens; style:windbreaker,casual daily,simple,basic,traditional / classic,classic timeless; elasticity:micro-elastic; occasion:work,going out,new year,valentines day,workwear,work dress,casual,return to office,daily,night,office / career,office,vacation,weekend,dailywear,office party; outerwear length:long; placket:single breasted; function:warm; pattern:solid color; design:oversize,with pockets; neckline:crewneck; outerwear type:coat; front page:ff; production mode:external procurement; bust:; length:; shoulder width:; sleeve:; fit us size:null; fit uk size:null; fit eu size:null

    Italia

    63779998779296875 €

  • Season:summer,spring,fall; fabric:polyester; sleeve length:long sleeve; look after me:hand wash,machine wash; gender:womens; style:casual daily,simple,modern style,classic style,casual,lady; elasticity:micro-elastic; occasion:work,casual daily,going out,wear to work,workwear,daily,street,office / career,return to office,office,office party; outerwear length:regular; placket:open front; fit type:regular fit; function:breathable,warm; pattern:striped,solid color,stripes,stripes and plaid,pure color; design:slim fit; neckline:turndown; outerwear type:suits; front page:ff; bust:; length [bottom]:; length [top]:null; shoulder width:null; sleeve:null; waist:; fit us size:null; fit uk size:null; fit eu size:null

    Italia

    63779998779296875 €

Non hai trovato ciò che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate office administrative assistant