Mastering continuous integration

Elenco mastering continuous integration

  • Per il rafforzamento della nostra factory ricerchiamo un/una: tableau server administrator cosa farai: all'interno del team di business intelligence, ti occuperai della gestione dell'infrastruttura, attraverso l'installazione e la configurazione di piattaforme applicative on premisis e in cloudnato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionaleci aspettiamo che tu possegga le seguenti competenze ed esperienze: pregressa esperienza nel ruolo di almeno 3 anni buona conoscenza di tableau server e/o tableau dataprep buona conoscenza della lingua inglese (b2) l'assunzione preferenziale Ăš a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricerca, tuttavia si valuta anche profili di freelance in partita iva"il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi eil lavoro puĂČ essere anche svolto in full remotecon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Per il rafforzamento della nostra factory ricerchiamo un/una: analista funzionale (sistemi di pagamento) cosa farai: all'interno di un team di 10 persone, ti interfaccerai con clienti interni ed esterni, per la raccolta dei requisiti funzionali e successivamente con il team di sviluppo e testerci aspettiamo che tu possegga le seguenti competenze ed esperienze: ‱ almeno 3 anni di esperienza nel ruolo e in ambiente it ‱ ottima conoscenza inglese, specialmente scritto (b2) e’ prevista assunzione diretta a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricercanato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionalelavorerai su sistemi centrali legati alla sepa, sct (bonifici) e sdd (incassi)"il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi eil lavoro puĂČ essere anche svolto in full remotecon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Nato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionaleant, maven, gradle) e ambienti di sviluppo integrati (ad escompetenze nei sistemi di versione software (git, svn), script di build (ad esesperienza su architetture orientate ai servizi (rest)l'attivitĂ  si puĂČ anche svolgere in full remote "il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi ebuona conoscenza della lingua inglese l'assunzione preferenziale Ăš a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricerca, tuttavia si valuta anche profili di freelance in partita ivabuona conoscenze di repository dbms relazionali (mysql, sqlite, postgresql) e/o nosql (mongodb o simili)una buona conoscenza di tale piattaforma di scienza costituisce un plus, in caso contrario verrĂ  fornita una formazione on the job su knime ci aspettiamo che tu possegga le seguenti competenze ed esperienze: esperienza nello sviluppo di applicazioni web con tecnologia web all'avanguardia (html5, angular, bootstrap, json)per il rafforzamento della nostra factory ricerchiamo un/una: nlp specialist cosa farai: l'esecuzione delle attivitĂ  comporterĂ  l'implementazione di soluzioni basate su knime a vari utentiprogrammazione java e conoscenza di altri linguaggi di programmazione rilevanti (tra cui in particolare python, c, c++, php, javascript)con i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Nato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionalebuona conoscenza di framework e librerie javascript come angular e bootstrapcompetenza con linguaggi e framework back-end come python, flaskconoscenza degli strumenti di controllo delle versioni del codice come git o svn"il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi eci aspettiamo che tu possegga le seguenti competenze ed esperienze: laurea in ingegneria informatica o affini conoscenza dei linguaggi front-end fondamentali come javascript, html e cssfamiliaritĂ  con la tecnologia di database come mongodbper il rafforzamento della nostra factory ricerchiamo un/una: full stack developer cosa farai: sarai inserito all'interno del team di sviluppo e ti occuperai di evolutive relative a web applicationil lavoro puĂČ essere anche svolto in full remotel'assunzione preferenziale Ăš a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricerca, tuttavia si valutano anche profili freelance in partita ivafamiliaritĂ  con motori di ricerca e analisi come elasticsearchcon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Et si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? intĂ©grez l’atelier volkswagen de cessy et vous dĂ©couvrirez pourquoi 95% de nos collaborateurs sont fiers de travailler chez nous ! dans le cadre d’un accroissement d'activitĂ©, jean lain recrute un(e) mĂ©canicien(ne) (h/f) en cdichez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutnous vous assurons un parcours d’intĂ©gration individualisĂ©, et un suivi tout au long de votre carriĂšre (entretiens annuels, plan de progression, formation, opportunitĂ©s en interne) rejoignez un groupe qui se dĂ©veloppe, et qui accompagne ses collaborateurs dans leur Ă©volution ! poste en cdi - du lundi au vendredi - rĂ©munĂ©ration fixe + variablevotre dynamisme et votre sens du service vous permettront de vous intĂ©grer rapidement au sein de nos Ă©quipesquelles seront vos missions ? vous effectuez les diagnostics de pannes vous prenez en charge les rĂ©parations: le remplacement de distribution, turbo, embrayage, boite de vitesse, moteur
 vous complĂ©tez les ordres de rĂ©parations vous rĂ©aliserez des prestations dans un esprit de qualitĂ© et de satisfaction client vous ĂȘtes responsable de votre poste de travail: rangement et nettoyage "aprĂšs ma premiĂšre journĂ©e, je n'avais qu'une envie c'est de revenir !" duncan, mĂ©canicien audi https://youtuau-delĂ  de votre savoir-faire, c’est votre personnalitĂ© qui fera la diffĂ©rence ! pourquoi nous ? chez jean lain, vous bĂ©nĂ©ficierez d’un cadre de travail confortable, de conditions de travail optimales et de divers avantages (tickets restaurant, bons cadeaux de noĂ«l, carte de remise locale, participation, accompagnement rh, prime cooptation, offre mobilitĂ© et cafĂ© a volontĂ© !)be/e1h60fsv7iw vous ĂȘtes titulaire d'un bac pro maintenance des vĂ©hicules automobiles par alternance et vous disposez d'une expĂ©rience similaire d'au moins 1 ou 2 ans pour les opĂ©rations d'entretien et des opĂ©rations courantes (embrayage, distribution)le permis b est indispensablela mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationnotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tous

  • Worked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work outstanding customer-facing skillswe're fully flexiblewe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsas an effective communicator, you must to able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycledepending on the role this normally includes a written test and interviewwe will support you in your career progressionplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teamsunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthwork with some of the top names in media and broadcasting become passionate about technology and digital video on demand market and applications role responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility and accountability for the quality, accuracy, completeness and usability of project documentation and any project artefacts work with product owners, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements take a highly consultative approach in managing the customer and provide clear recommendations for solution strategies and options support team members throughout the product life-cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework essential minimum of 3 years’ experience as a mid-level business analyst extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints work in the agile sprint format using jira for epics, features and stories and have experience of waterfall methodology experience handling multiple agile projects in parallel (where applicable) experience in coordinating agile milestones which include user story definition, grooming, commitment and delivery software development level experience with debugging/result analysis skills ability to use the same toolkit as business partners must be proactive and show due diligence effective communication skillsproven experience in working on client site are highly desirable hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredyou must become a subject matter expert (sme) and be the central hub of communication between all project team membersproven experience in working on client site are highly desirable desirable excellent customer-facing skillswhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clientsas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentthe role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudewe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the ba teamrecruiters – we have handled this one internally! thanksthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorshands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for all

  • Ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work desirable worked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredwe're fully flexibleyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teams, such as developers, designers and test team memberscritical thinking - while discovering the problem / business need to be solved, you must listen to stakeholder needs but also critically consider those needs and ask probing questions until the real need is surfaced, understood and documenteddeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycledepending on the role this normally includes a written test and interviewwe will support you in your career progressionplease note that we will only contact successfully shortlisted candidatesproven experience in working on client site ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints experience of scrum or any other agile methodology experience of the software delivery lifecycle must be proactive and show due diligence effective communication skillswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processthis is for a well-known sporting brand based in usa who has an award-winning app in the market, they have a strong presence in the sports and entertainment field in north america and europeas a ba, you will facilitate the technical teams regarding what is in and out of scopeproblem solving - bas facilitate a shared understanding of the problem and business need, and ensure they understand the scope of the projectunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthcompetencies and skills essential minimum of 2-3 years’ experience as a business analyst excellent customer-facing skillswe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the global ba teamwhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personrole responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility for the quality, accuracy, completeness and usability of requirements in the form of user stories and any project artefacts work with customer product owners and project managers, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements support team members throughout the product life cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework core skills effective communication – be clear and concise in your day-to-day communication, be able to express yourself within a multi-national team, ask good solid questions, listen to the answers (really listen)as an effective communicator, you must be able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clients – we take into account current global situation with covid as the well-being of our employees is paramount work with some of the top names in media, broadcasting and sport become passionate about technology and digital video on demand and live streaming applicationsthe role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudewe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience in streaming sport and entertainment content; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsrecruiters – we have handled this one internally! thanksthe ability to be a strong communicator in a virtual setting (via conference calls or web meetings) is equally importantthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorshands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for all

  • We're fully flexiblewe try to be agile driven, progressive, respectful, and continuously improving how we workvideo experiences serves both end-to-end clients and those who wants to internalize part of their platform through products and componentsgrpc) and asynchronous (edeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycledepending on the role this normally includes a written test and interviewplease note that we will only contact successfully shortlisted candidatesall these apps are powered by the backend that you will work on plus an editorial interface used by our clients to manage their offering and to configure the appsjs components tooaxis product team is mainly based in prague and turin but has colleagues in other places around europe toowe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processapacha kafka) communication technologies/protocols ability to problem solve complex technical issues app (client-side) development experience redis or other in-memory key-value dbs git power user powershell power user what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allwe are a proud team that tries hard to meet commitments and loves to celebrate successes! our technology stack is mostlynet core (server side) cloud technologies (ideally aws) docker, containers (ideally hosted in ecs/eks) unit/integration/component tests http, caching sql, sql server or other rdbms mongodb or other document dbs 
 and we will probably love you if you know about some of these too: kubernetes or similar container orchestrator service discovery, service mesh modern synchronous (eunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthwe are a group of talented developers, infrastructure engineers, qas, business analysts and product owners who will work with you, challenge you and support you on an everyday basisnet based, but we have some important nodewe are looking for someone who is: driven to push the boundaries and lead change and performance communicative to leave no-one in the dark and to manage other engineers successfully reliable so we know that we can rely on you when we need to deliver on time passionate about the latest technologies and standards proactive to suggest improvements, identify and fix potential issues we need you to know most of these things well: bsc in computer science or similar experience strong written and verbal communication in english 3+ year of commercial back-end experience inwould you like to work on a back-end designed to withstand millions of concurrent users? learn latest technologies and innovate? in a small team where every contribution counts? if you like that, read on! axis is an over-the-top (ott) platform used by leading telecom, cable, broadcast and media companies all around the globe to offer and deliver their catalogues and channels to end-users via axis apps for phones, tvs, tablets, pcs, consoles
 basically any device where people watch videoswe run everything in aws in a mixture of cloud services, containers, and virtual machinesnet c# 4+ years of experience in back-end development architecting public apis, open api (swagger specs) high performance and scaled services microservices and event-driven architecturewe continuously upgrade our technologies to the latest versions and best practices, but we need to maintain and evolve some legacy systems as wellas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentrecruiters – we have handled this one internally! thanksthe video experiences unit is leading ott products and services provider delivering best-of-breed products and components as well as comprehensive end-to-end solutionswe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operators

  • 000 km
    04/2017
    173 kw 235 cvcerchi 19' 5 triple razze diamond cut
    volante in pelle riscaldabile elettricamente
    smartphone integration
    ricezione radio digitale dab / dab+
    volvo on call
    lettore cd nella consolle centrale
    intellisafe surround
    specchio retrovisore interno con bussola digitale
    visual park assist 360°
    parabrezza riscaldabile elettricamente
    presa 230v
    sedili comfort pelle nappa traforata e ventilata antracite
    sedili anteriori con funzione elettrica di regolazione del supporto laterale e dell'estensione della parte anteriore del cuscino
    tendina parasole per cristalli laterali posteriori
    cristalli laterali posteriori e vano bagagli oscurati

    Brescia (Lombardia)

    15600 €

  • You can hold it on your handwarm and gentle led lights: touch the metal ring to switch the color and turn off the light91- material: pla- bulb: 1pcs white led light and 1pcs yellow led light- battery capacity: 1 x 300mah li-po battery (built-in)- charging time: about 2 hours- working time: about 6 hours at least (depends on brightness)- power supply: usbhow to use:1specifications:- diameter: 15cm/5easy to put anywhere you like with the wood holdercharging port and switch integration: simple, beautiful and practical, easy to operatesafe and environmentally friendly: pla material extracted from corn stalks, hard and smooth, non-toxic, odorless, environmentally friendlya perfect gift: express your love with this warm giftlong using time: 300mah built-in battery, after the full charge, the lamp can be used at least about 6 hours, a full charge takes about 2 hoursbrand: decbestfeatures:- 3d printing technology: print layer by layer, restore the real appearance of the moonyour kids or beloved one are unable to resist this charming giftlong press the metal ring to adjust the brightness, and it has the brightness memory functionand its also a great decoration for your houseif your hand is too dry or the temperature is too low, the light may not respondthe white light will not shine when power is lowtouch the metal ring at the bottom of the moon lamp to turn on / off the light and change color from yellow to whiteinsert the dc connector

    Italia

    26739999771118164 €

  • )size55x18x145mmfeature:-no screw design- vintage light weight-tac polarized lenses- integration nose pad design- self-repairing slight scratches- polarized lens 6 layer polarizing filmpackage included:1x mijia sunglasses1xleather pounch1x clean cloth1x manual- polarized lens 6 layer polarizing filmdescription:xiaomi unisex sunglasses with tac polarizing lens, 6-layer polarizing film, and lens self-repairing coatingunibody nose pad which gives an excellent comfortable wearing experiencespecification:brandxiaomi mijiamodeltyj01tsframe materialtaccolorblackweight24g(approxdesigned for versatile outdoor activities like driving climbing, driving, fishing, hiking, and more

    Italia

    27850000381469727 €

  • Inquadramento e retribuzione saranno commisurati alle effettive competenze ed esperienze rilevate in fase di selezioneil range retributivo indicativamente previsto per questa posizione sarĂ  comunicato immediatamente in fase di primo contatto telefoniconato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionaledead reckoning) soft skills ‱ percorso di studi in ambito informatico ‱ capacitĂ  analitica e di pensiero critico ‱ curiositĂ  e passione verso le nuove tecnologie ‱ team working ‱ problem solving si offre assunzione diretta a tempo indeterminato con ccnl commerciola sede effettiva di lavoro coincide con quella del team di progetto a torino con possibilitĂ  di lavorare in modalitĂ  ibridaper rafforzamento del team di progetto dedicato allo sviluppo di soluzioni telematiche per la geolocalizzazione, la diagnostica remota e le applicazioni iot, ricerchiamo un* c++ embedded software developer con una seniority nel ruolo non inferiore a 5 anni ed esperienza nello sviluppo di embedded applications"il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi enello specifico la figura si dovrĂ  occupare di: ‱ applicare gli standard interni in ambito sviluppo software ‱ contribuire allo sviluppo e design in ambito progettuale insieme al team dedicato all'architettura software ‱ gestire gli unit test relativamente alle funzionalitĂ  in carico, automatizzandoli quando possibile ‱ occuparsi dello sviluppo e relativo tool chain riferiti alle proprie attivitĂ  progettuali ‱ garantire la code compliance in ottica sdlc ‱ seguire le direttive relative ai sistemi di versioning e agli standard iso ‱ realizzare la documentazione tecnica di progetto relativamente ai progetti assegnati hard skills ‱ embos o freertos ‱ conoscenza preferenziale di mqtt communication protocol ‱ can ‱ git/github ‱ embedded linux ‱ unit tests, bdd ‱ gps-based techniques e relativi algoritmi (escon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Inquadramento e retribuzione saranno commisurati all'effettiva rispondenza ai requisiti del ruolo ricercatonato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionale) e devops buona conoscenza della lingua inglese scritta e parlata; attitudine alla relazione con referenti a vari livelli (tecnici e manageriali), proattivitĂ , senso di responsabilitĂ , capacitĂ  di lavoro in teamcliente strategico, ricerchiamo un test manager possibilmente certificato istqb con competenze pregresse funzionali in ambito bancario e la conoscenza degli strumenti di test automatione' previsto inserimento a tempo indeterminato con ccnl commerciola sede di lavoro Ăš torino o milano, con modalitĂ  di lavoro ibrido il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi e #li-gi1le competenze ed esperienze ideali per il profilo ricercato sono le seguenti: esperienza non inferiore ai 4 anni nella gestione di progetti it, maturata prevalentemente in societĂ  di consulenza; comprovata esperienza con soluzioni per la creazione di ambienti di automated testing (quali ad esempio microfocus uft, ranorex studio, postman) pregressa esperienza con database e piattaforme di tipo etl preferibile conoscenza delle principali piattaforme e architetture cloud (iaas, paas, saascon l'obiettivo di ampliare il nostro team di progetto in ambito testing - data preparation a supporto di un nscon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Chez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutnous vous offrons un cadre de travail confortable au sein d’un univers en pleine mutation ! environnement de travail challengeant, groupe en pleine transformation, tournĂ© vers l’avenir locaux agrĂ©ables, Ă©quipes bienveillantes mutuelle compĂ©titive, tickets restaurant dĂ©matĂ©rialisĂ©s, bons cadeaux de noĂ«l, participation aux bĂ©nĂ©fices, prime cooptation, cafĂ© Ă  volontĂ© un parcours d’intĂ©gration individualisĂ© et un suivi tout au long de votre carriĂšre le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tousdirectement rattachĂ©(e) Ă  gilles, directeur commercial du groupe, vous pilotez l'ensemble des Ă©quipes commerciales toyota et dĂ©veloppez la stratĂ©gie commerciale du constructeur et du groupe pour garantir la performance de la marquevous souhaitez rejoindre un groupe en pleine transformation, et tournĂ© vers l’aveniren vĂ©ritable patron de la marque, vos missions consistent Ă : dĂ©velopper et assurer le suivi de l'activitĂ© commerciale Ă  particuliers et professionnels dĂ©ployer les standards de la marque toyota dans l'ensemble des concessions du groupe jean lain mobilitĂ©s assurer le suivi des actions marketing liĂ©es Ă  la marque participer au dĂ©veloppent des nouveaux parcours clients et veiller au dĂ©veloppement et au suivi de la satisfaction client encadrer et animer les Ă©quipes: responsables commerciaux, conseillers commerciaux, secrĂ©taires commerciales, hĂŽtes(ses) d'accueilcdi temps plein ref: sp1et si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? envie d'un nouveau challenge ? rejoignez notre Ă©quipe commerciale en tant que patron(ne) de marque e t soyez le/la leader du dĂ©veloppement de la marque toyota au sein du groupe jean lain mobilitĂ©svous intervenez sur l'ensemble de nos 8 sites basĂ©s en savoie, isĂšre et drĂŽme et travaillez en Ă©troite collaboration avec les directeurs de plaques gĂ©ographiques ainsi qu’avec les services financement, vo et aprĂšs-ventereprĂ©senter le groupe jean lain auprĂšs du conseil de la marque (suivi des objectifs, actions, process, standards, audit) et travailler sur les stratĂ©gies commerciales et marketing de la marque votre profil: a la lecture de ces missions vous n'avez qu'une hĂąte, c'est de relever le dĂ©fi et de prendre en charge le dĂ©veloppement de toyota au sein de jean lain mobilitĂ©s ? vous avez une solide connaissance du secteur de l'automobile et une expĂ©rience rĂ©ussie en tant que directeur de concession ou de responsable de marquevous savez vous positionner en tant que coach pour accompagner le dĂ©veloppement de vos Ă©quipes et atteindre vos objectifsla mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationdĂ©finir et suivre les objectifs de vente, coacher les Ă©quipes pour atteindre ces objectifs et dĂ©velopper le commerce de la marquevous avez le goĂ»t du challenge ? n'hĂ©sitez-plus ! envoyez-nous votre candidature pour ĂȘtre le/la futur(e) responsable de marque toyota du groupe jean lain mobilitĂ©snotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tous

  • Inquadramento e retribuzione saranno commisurati alle effettive competenze ed esperienze rilevate in fase di selezioneil range retributivo indicativamente previsto per questa posizione sarĂ  comunicato immediatamente in fase di primo contatto telefonicola sede effettiva di lavoro coincide con quella del team di progetto a torinonato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionale"il presente annuncio Ăš rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi ehard skills ‱ ottima conoscenza di java (dalla versione 8 e successive) ‱ buona conoscenza di spring – springboot ‱ conoscenza dei principi del clean code, possibilmente attraverso l'uso di tdd/bdd ‱ buona conoscenza di database rdbms (preferibilmente postgresql, in via opzionale sqlserver) ‱ dimestichezza nell'utilizzo di git ‱ buona esperienza in ambito devops (richiesti terraform e ansible) ‱ conoscenza di aws soft skills ‱ percorso di studi in ambito informatico ‱ orientamento al risultato ‱ team working ‱ problem solving si offre assunzione diretta a tempo indeterminato con ccnl commercioper rafforzamento del team di progetto focalizzato sullo sviluppo di soluzioni telematiche per la geolocalizzazione, la diagnostica remota e le applicazioni iot, ricerchiamo un* java back end developer con una seniority nel ruolo non inferiore a 5 anni ed esperienza preferenziale nell'ambito dei microservizicon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Proven ability to design complex systems in a software product context previous experience with rest apis or soap web-services and integration projectskubernetes, helm) good ability to read/write/speak technical english needed to work in an international global organization location: milanprevious knowledge and experience using of graphql will be a plus experience of advanced gui frameworks based on graphic components (eplease apply attaching an updated cv in english languagereactjs) knowledge of container-based and microservices architectures with related deployment and monitoring processes and technologies (eabout the company: for an important global procure to pay company, our recruitment engineers are looking for 1 java solution/software architectdedicate part of the time for technologies scouting ‱ define technical coding standards for the team, coding best practices, as well as development tools to be used supervise and coordinate the assigned team and collaborate with product development manager to evaluate developers' performance participate to functional discussions with product managers/ product owners and provide estimates required for the evolution of existing functionality and development of new onessmart or full remote workingcore responsibilities: the role is actually a software architect position reporting to the product development manager in the milan office, which is part of the global j1 engineering teamtechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon is the first head hunter exclusively specialized in search and selection of senior professionals and managers in the field of information technologyour recruitment engineers select the best it profiles for prestigious it consulting firms, banks, service companies, manufacturing groups, start-ups of excellence and digital dna companiesdefine product high-level design guidelines and select frameworks and libraries to be adoptedcollaborate with other solution architects and development managers to improve the software development process and the ci/cd pipeline must have: bachelor’s degree in a technical or scientific discipline above average communication skills (written and verbal) experience in organizing own team activities based on available experience and skills and given deadlines proven ability to analyse specific functional and business requirements and to estimate time/resource needs based on team skills and experience more than 5 years of experience in autonomous design and development of web based applications using java with spring framework

  • Le principali attivitĂ  consisteranno in: sviluppo di funzionalitĂ  backend in java (e spring boot) sviluppo di funzionalitĂ  frontend in angular creazione di endpoint rest integrazione verso servizi esterni (java e/o webservice) documentazione tecnica delle funzionalitĂ  create scrittura di unit test, integration test e test end to end preferibile laurea triennale o magistrale in ingegneria informatica e dell’automazione con preferibile indirizzo in sviluppo software o ambito cloud o ambito intelligenza artificiale, ingsiamo il partner ideale perchĂ© profiliamo soluzioni end-to-end su mercati verticali e sulla realtĂ  di ciascun cliente, grazie alle nostre tre anime: lutechtechnology, lutechdigital e lutechproductsbuona conoscenza del framework java spring mvc, spring boot e swaggerper il nostro centro di competenza fintech, cerchiamo una figura di full-stack developer su piattaforma java e angular da inserire nel team di r&d che sviluppa le soluzioni di applicazioni finanziariesiamo leader in italia e player europeo nei servizi e soluzioni ict, supportiamo la digital evolution delle aziende clienti, grazie alle competenze di oltre professionisti, abilitandole a lavorare piĂč facilmente, raggiungere i loro obiettivi e far evolvere il loro businessbuona conoscenza di java full framework esperienza nello sviluppo e nel software design con logiche di prodotto e soluzioni enterprise conoscenza delle architetture basate java microservices e su api e web services rest buona conoscenza del linguaggio sql buona conoscenza angular e superiore buona conoscenza html5, css, javascript, js+ node, jquery e angular buona conoscenza del linguaggio typescript buona conoscenza dei principi di design, user experience e user interface (ux/ui) metodologie di sviluppo agile e capacitĂ  di lavorare in team di sviluppo sono richieste, oltre alla conoscenza della lingua inglese, buona capacitĂ  di problem solving, gestione del tempo, proattivitĂ  e lavoro in teamdelle telecomunicazioni, scienze dell’informazione, ingla risorsa, lavorando nel team di r&d, svilupperĂ  funzionalitĂ , componenti e moduli applicativi che gestiscono i processi del framework su cui si basano le soluzioni del crm, npl e piattaforma gestione bancagrazie a un investimento strategico complessivo di 14 milioni di euro, stiamo ampliando in maniera importante la sede di valenzano (bari) con l’inserimento immediato di neolaureati ed esperti per la creazione di un polo di innovazione per lo sviluppo di soluzioni applicative per l’area ehealth, fintech e loyalty, basate su architetture cloud e a microservizi e sull’integrazione di tecnologie innovative quali data intelligence, data virtualization, artificial intelligence, machine/deep learning, federated learning, realtĂ  aumentata ed estesatitolo preferenziale: conoscenza di pl/sql gradita conoscenza sql server, rdbms oracle, mongodb conoscenza di git conoscenza di sistemi server linux conoscenza di design pattern, strutture dati e algoritmi conoscenza dei framework vue e react sede di assunzione: valenzano (ba) modalitĂ  di lavoro: ibrida (remote working + lavoro in presenza)delle telecomunicazioni o diploma di perito informatico

  • L’avventura mondo convenienza inizia nel a civitavecchia, per poi estendersi in tutto il lazio e, progressivamente, nel resto d’italia, in cui ora conta 45 punti vendita e 41 hub logisticiconoscenze tecniche richieste: pentaho data integration; microsoft sql server o superiore; conoscenze di networking conoscenza di almeno un linguaggio di programmazione conoscenza di metodologie di modellazione dati sede di lavoro: civitavecchia (rm) orario di lavoro: full timemondo convenienza Ăš una azienda italiana specializzata nella grande distribuzione organizzata di mobili e complementi d'arredo al miglior rapporto qualitĂ  - prezzo sul mercato, per rendere la casa un progetto alla portata di tuttiil candidato ideale Ăš laureato in informatica o ingegneria informatica e ha 2-3 anni di esperienza in ambito etl e dbms managementinfatti, dal mondo convenienza ha intrapreso un percorso di digitalizzazione che sta abbracciando progressivamente ogni settore aziendale, con l’obiettivo di offrire ai clienti un’esperienza d’acquisto omnicanale e personalizzatadal il brand si affaccia al mercato home furniture spagnolo, con l’apertura di 3 punti vendita e 3 hub logistici tra madrid e barcellonanei suoi 35 anni di attivitĂ , infatti, mondo convenienza Ăš arrivata nelle case di milioni di famiglie, grazie al lavoro e alla passione dei suoi collaboratori e ad una solida visione della famiglia carosiun successo consolidato nel tempo, costruito sull’expertise di fornitori storici (l’85% dei quali ubicati in italia), e su modelli d’innovazione sempre piĂč all’avanguardia e customer-basedricerchiamo per la sede centrale di civitavecchia uno specialista database e datawarhousing che, riportando al responsabile di funzione, si occupi di garantire lo sviluppo e la manutenzione di database e datawarehouse complessi in particolare dovrĂ : sviluppare e manutenere sistemi di datawarehouse; gestire i sistemi di database aziendali, garantendo attivitĂ  di tuning, controllo, profilazione e sviluppo sia applicativo che sistemistico; sviluppare etl seguendo le specifiche di progetto definite; sviluppare e proporre regole di utilizzo e organizzazione dei dati aziendali predisporre la documentazione tecnica

  • Nous vous assurons un parcours d’intĂ©gration individualisĂ©, et un suivi tout au long de votre carriĂšre (entretiens annuels, plan de progression, formation, opportunitĂ©s en interne)chez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutvous ĂȘtes dotĂ©(e) de bonnes qualitĂ©s relationnelles, apprĂ©ciez le travail en Ă©quipe et ĂȘtes capable de travailler dans un environnement exigeantvous ĂȘtes reconnu(e) pour votre rigueur, votre sens de l’organisation et votre rĂ©activitĂ©rattachĂ©(e) au chef de marque hyundai, vos tĂąches quotidiennes sont: - vĂ©rification des bons de commande transmis par les conseillers commerciaux - constitution des dossiers de vente des vĂ©hicules (neufs ou occasions) - saisie informatique sur logiciel spĂ©cifique - prĂ©paration des dossiers de livraison - suivi administratif des dossiers - rapprochement de comptes, relance impayĂ©s - gestion du courrier, archivage, stock vĂ©hicule, mise Ă  jour du crm (logiciel de gestion commerciale)
 au-delĂ  de la formation, nous privilĂ©gions une expĂ©rience rĂ©ussie en tant que secrĂ©taire commerciale, idĂ©alement dans le secteur automobilejours de travail: lundi au vendredi horaires: de 8h Ă  12h et de 14h Ă  18h (17h le vendredi) chez jean lain, vous bĂ©nĂ©ficierez d’un cadre de travail confortable, de conditions de travail optimales et de divers avantages (tickets restaurant, bons cadeaux de noĂ«l, carte de remise locale, participation, accompagnement rh, prime cooptation, offre mobilitĂ© et cafĂ© a volontĂ© !)et si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? dans le cadre d'un rempalcement, nous recrutons un(e) secrĂ©taire commerciale en cdi pour notre concession hyundai Ă  la motte-servolexvous maitrisez l'outil informatique et les logiciels du pack office (excel - word - outlook)rejoignez un groupe qui se dĂ©veloppe, et qui accompagne ses collaborateurs dans leur Ă©volution ! ref: sp1 #jeanlain #recrutement #automobile #vente #jeanlainrecruteetforme #opportunitĂ© #carriĂšrela mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationnotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tous

  • Chez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutvous souhaitez donner un nouvel Ă©lan Ă  votre carriĂšre et rejoindre une entreprise qui saura vous offrir de belles perspectives d'Ă©volutionet si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? rejoignez l'Ă©quipe de pierre en tant que comptable confirmĂ©(e) en cdi Ă  chambĂ©ry (73) ! au sein du service comptable et rattachĂ©(e) au chef de groupe comptabilitĂ© des sociĂ©tĂ©s dont vous aurez le suivi, vos missions consistent Ă : - comptabiliser les opĂ©rations d'achats et de trĂ©sorerie - etablir les Ă©tats de rapprochements - tenir la comptabilitĂ© des clients et fournisseurs - etablir les rĂšglements fournisseurs et suivre les dus clients - vĂ©rifier la symĂ©trie des comptes - assurer tous travaux de comptabilitĂ© confiĂ©s par votre responsable hiĂ©rarchique - elaboration des rĂ©sultats financiers mensuel - participation Ă  l’élaboration du bilan en lien avec le responsable comptable titulaire d’un bac+2 en comptabilitĂ©/gestion, vous avez au moins 5 annĂ©es d’expĂ©rience rĂ©ussies, au sein d’un cabinet comptable ou d'une entreprise du secteur privĂ©cdi temps plein tĂ©lĂ©travail possible ref: sp1de nature organisĂ©(e), votre capacitĂ© Ă  prioriser et votre autonomie seront des atoutsla mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationvous ĂȘtes reconnu(e) pour votre rigueur, votre professionalisme et votre discrĂ©tionau-delĂ  de votre savoir-faire, c’est votre personnalitĂ© qui fera la diffĂ©rence ! nous vous offrons un cadre de travail confortable au sein d’un univers en pleine mutation ! locaux agrĂ©ables, Ă©quipes bienveillantes environnement de travail challengeant, groupe en pleine transformation, tournĂ© vers l’avenir mutuelle compĂ©titive, tickets restaurant dĂ©matĂ©rialisĂ©s, bons cadeaux de noĂ«l, participation aux bĂ©nĂ©fices, prime cooptation, cafĂ© Ă  volontĂ© un parcours d’intĂ©gration individualisĂ© et un suivi tout au long de votre carriĂšre le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tousnotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tous

  • Vous connaissez les rĂšgles d’hygiĂšne et de propretĂ© et savez manipuler les produits de nettoyage et d’entretienvous ĂȘtes reconnu pour votre rigueur dans le suivi des rĂšgles et processchez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutce que nous proposons du matĂ©riel et un environnement de travail de qualitĂ©un parcours d’intĂ©gration individualisĂ© et un suivi tout au long de votre carriĂšre un salaire fixe complĂ©tĂ© d’une rĂ©munĂ©ration variable qui rĂ©compense vos performances, divers avantages (titres restaurant, bons cadeaux de noĂ«l, participation, accompagnement rh, prime cooptation, perspectives d’évolution, offre mobilitĂ© et cafĂ© Ă  volontĂ©)votre rapiditĂ© d’exĂ©cution et de finition vous permettront de dĂ©velopper la qualitĂ© de nos servicesau quotidien, vous ĂȘtes en charge de / d': suivre le planning de nettoyage des vĂ©hicules rĂ©aliser des prĂ©parations esthĂ©tiques des vĂ©hicules: nettoyage, lustrage
 effectuer le nettoyage intĂ©rieur (siĂšges, tableau de bord etc
) et extĂ©rieur (carrosserie, jantes etc
) informer l’atelier mĂ©canique ou carrosserie en cas d’anomalie dĂ©tectĂ©e poser les plaques d’immatriculation et rĂ©aliser le plein de carburant pour la bonne prise en main du client rĂ©aliser des mises Ă  la route des vĂ©hicules neufs selon un mode opĂ©ratoire dĂ©fini ref: sp1 vous possĂ©dez idĂ©alement une premiĂšre expĂ©rience en tant que prĂ©parateur automobile, vous ayant permis d’acquĂ©rir des compĂ©tences mĂ©tieret si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? rattachĂ©(e) Ă  thierry, responsable prĂ©paration du site audi annemasse, vous assurez la prĂ©paration esthĂ©tique du vĂ©hicule clientla mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationnotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tous

  • Nous vous assurons un parcours d’intĂ©gration individualisĂ©, et un suivi tout au long de votre carriĂšre (entretiens annuels, plan de progression, formation, opportunitĂ©s en interne) « 95% des collaborateurs sont fiers de travailler chez nous »chez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutpassionnĂ©(e) de mĂ©canique et d’automobile avec d’excellentes connaissances en mĂ©canique, technologies Ă©lectriques et Ă©lectroniquesvous intervenez rapidement et efficacement sur les vĂ©hicules (services rapides)et si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? rattachĂ© au responsable aprĂšs vente du site de grĂ©sy sur aix, vous: vous rĂ©aliserez les diffĂ©rents contrĂŽles et essais et Ă©tablir un diagnostic de dysfonctionnement vous effectuerez les opĂ©rations de maintenance ou rĂ©paration vous effectuerez la rĂ©paration ou le remplacement de piĂšces mĂ©caniques, Ă©lectriques et Ă©lectroniques vous poserez des accessoires sur les vĂ©hicules vous remplirez les bordereaux d’ordres de rĂ©paration vous travaillez dans le respect des procĂ©dures en vigueur dans l’entreprise (rĂ©daction des or, consignes iso, utilisation des epi, tri des dĂ©chets, 
)vous ĂȘtes Ă  l'aise dans la recherche de pannes et avez un bon esprit d'analysevous ĂȘtes issu d’une formation type: bac professionnel « maintenance automobile »,bts «aprĂšs-vente automobile »,certificat de qualification professionnelle « technicien electricien electronicien automobile » (cqp) vous justifiez d’une expĂ©rience rĂ©ussiepermis b indispensablejean lain propose divers avantages (tickets restaurant, bons cadeaux de noĂ«l, carte de remise locale, participation, accompagnement rh, prime cooptation, offre mobilitĂ© et cafĂ© a volontĂ© !)la mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationa l’aise avec la mĂ©thodologie du diagnostic et d’analyse fonctionnelle et structurellenotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tousplus qu’un groupe, rejoignez un cadre de travail confortable avec des conditions de travail optimales

  • Et si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? site jean lain carriĂšre nous recrutons un bac pro maintenance des vĂ©hicules automobiles (h/f) pour notre site basĂ© Ă  annonay (07)chez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutla mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationrattachĂ©(e) au responsable aprĂšs-vente au sein d’une Ă©quipe, vos missions consistent Ă : diagnostiquer les pannes intervenir sur des systĂšmes complexes qui mettent en Ɠuvre des technologies avancĂ©es vĂ©rifier, mesurer, rĂ©gler les ensembles mĂ©caniques et Ă©lectriques rĂ©ceptionner et procĂ©der Ă  l’examen du vĂ©hicule evaluer l’importance, le coĂ»t et la durĂ©e d’immobilisation du vĂ©hicule intervenir sur l’ensemble des systĂšmes Ă©lectriques vous prĂ©parez un bac pro maintenance des vĂ©hicules automobiles en alternance vous ĂȘtes rigoureux(se) et avec le sens de la logique vous ĂȘtes passionnĂ©(e) par le monde automobile plus que votre expĂ©rience c'est votre profil qui fera la diffĂ©rence ! contrat d'apprentissage ou de professionnalisation dĂ©marrage en septembre en rejoignant le groupe jean lain mobilitĂ©s vous pourrez bĂ©nĂ©ficier de nombreux avantages tels que: tickets restaurant dĂ©matĂ©rialisĂ©s une prise en charge financiĂšre sur vos vacances, activitĂ©s culturelles et sportives et autres (permis de conduire) une aide au logement (garants / aide au loyer) un environnement de travail moderne: des outils de pointes, des espaces aĂ©rĂ©s et confortables avec chauffage et climatisationune Ă©quipe accueillante prĂȘte Ă  partager son expĂ©rience ! un parcours d'intĂ©gration dĂ©diĂ©, et suivi tout au long de votre contrat des opportunitĂ©s en cdi Ă  la fin de votre contrat (80 % des alternants sont embauchĂ©s chez jean lain)notre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  tous

  • Le80 software platform (smart integrated logistics), the "orchestra conductor" that ensures the efficient integration of the systems, guaranteeing the optimal management of all operations, from the entry of raw materials to storage right through to shippingthe group, based in reggio emilia, is present in australia, brazil, chile, china, the united arab emirates, france, japan, mexico, spain, sweden, the united kingdom, poland, russia, thailand and usa with the aim of being close to its customershigher diploma or degree in technical address previous and proven experience gained in the role or as an electromechanical maintenance technician or transfer technician in structured companies operating in the automation or plant engineering sector good / excellent ability to read and understand electrical, hydraulic, pneumatic and technical drawings knowledge of sw plc siemens, backhoff, allen bradley, rockwell, fanuc dynamism and strong problem-solving skills excellent communication skills stress management - full-time contract -full remote/ customer plant basedas an e80 reliability maintenance engineer you will be in charge to keep complex systems in operation at the customer's premisesfor this reason, the group relies on five values that lead e80 people towards success: innovate, dare, solve, value, connecte80 group has always been close to its customers, its people and to the local communities in which the company operatesthanks to innovative technologies and a thorough understanding of the customers' logistic processes, the company anticipated the concept of industry 4the main systems produced by e80 group include palletizing robots, a wide range of laser guided vehicles, high speed robotic stretch wrappers, pallet control systems, robotic labelers, layer picking and repacking solutions, and automated high-density warehousesresponsibilities: ensure the proper functioning of the plant in compliance with any kpi and contractual performance; collaborate with the technical offices for problem resolution, organization of on-site and remote interventions, procurement and shipment of spare parts, and offers; perform corrective maintenance and troubleshooting activities on the installed machinery aimed at guaranteeing its operation; carry out all or part of preventive maintenance activities in accordance with the maintenance plans, as stipulated with the customer and company provisions; take part in meetings with clients; draw up reports to the customer regarding the activities carried out and the performance of the plant, according to agreed methods; draw up reports on the elettric80 structure, regarding the activities carried out, performance, anomalies and corrective actions, according to agreed methods; foster improvement activities, modifications, possible solutions; carry out periodic training to the customer's operators, according to methods to be agreed; manage any spare parts stock at the customer's, suggesting reorder points and purchases as needed; organize, manage and update any security documentation requested by the customere80 group is specialized in the development of automated and integrated intralogistics solutions for manufacturers of consumer goods operating in the beverage, food, tissue and other sectorsthe entire logistics flow is centrally managed by the sm0: the smart factory, sustainable, interconnected and safe

  • Kotuko Ăš una digital agency di respiro internazionale con sedi a milano, aosta, zaandam (nl) e cracovia (pl)la sua mission consiste nell'accompagnare le aziende nel proprio percorso di evoluzione digitale, offrendo molteplici servizi erogati dalle due main business: digital marketing (e-commerce strategy, search engine optimization, search engine marketing, content marketing, social media, direct email marketing, brand reputation management) e digital transformation (e-commerce development, website development, app development, system integration, blockchain, augmented reality)cerchiamo profili appassionati del mondo dei motori di ricerca, con orientamento al risultato, buone capacitĂ  strategiche e capacitĂ  di lavorare in teamper la nostra sede di milano siamo alla ricerca di un paid media specialist che si occuperĂ  della gestione multicanale di campagne a pagamento search, social e display, principalmente su google ads, bing ads, facebook e linkedintitoli preferenziali: precedente esperienza all’interno di agenzie di web marketing e/o centri media; certificazioni google ads / facebook / analytics; esperienza su altri canali di adv come criteo, marketplace, programmatic e google 360; buona conoscenza di google tag manager e google search consolel’eventuale conoscenza di un’altra lingua straniera sarĂ  un requisito preferenzialela figura sarĂ  inserita nel gruppo di lavoro dell’area paid e si occuperĂ  dell’analisi, dell’impostazione e della gestione di campagne adv basate su obiettivi di performance, svolgendo la propria attivitĂ  sulle principali piattaforme di digital advertising) e video; capacitĂ  nel gestire campagne a performance in ambito nazionale e internazionale; ottime capacitĂ  di analisi logiche su dati e conoscenza di piattaforme di monitoraggio, in particolar modo google analytics 4; ottime capacitĂ  di problem solving; ottima conoscenza dei pacchetti microsoft e google; ottima conoscenza di google datastudio; buona conoscenza della lingua inglesecosa offriamo: contratto a tempo indeterminato, full-time; ral commisurata al livello di esperienza; ambiente di lavoro smart e stimolante, aperto al confronto; team di giovani professionisti e appassionati del proprio lavoro; buoni pasto; corsi di formazione professionale; possibilitĂ  di remote working (fino a un massimo di 12 giorni al mese); foorban: frigo smart in azienda con possibilitĂ  di acquisto di piatti pronti e sani; frutta fresca settimanale e calcio-balilla in pausa pranzosei il nostro candidato ideale se hai: esperienza nella gestione di campagne adv con obiettivi di awareness, lead generation ed e-commerce sulle principali piattaforme di adv, attraverso campagne su reti di ricerca, display, shopping, social (meta, linkedin ads, etc

  • Requisit i le competenze professionali richieste sono: capacitĂ  di analisi, disegno e sviluppo di soluzioni software; ottima conoscenza dei principi della programmazione e dei principali design pattern, microservizi e architetture; ottima conoscenza dei principali framework di tests (junit) conoscenza approfondita delle tematiche di system integration conoscenza di symfony e/o laravel conoscenza di php 5jakala Ăš la prima societĂ  martech italiana che offre ai propri clienti supporto in ambito strategico, analytics, digital e technologynell' ambito del potenziamento della divisione technology consulting, presente nelle sedi di milano, torino, padova, roma, bari e rende, jakala ricerca per l’area tech engagement delivery solutions, php frontend developer che saranno coinvolti in attivitĂ  di analisi, disegno e sviluppo frontend di piattaforme in ambito engagement per i clienti jakala6+ buona conoscenza di jquery, typescript gradita conoscenza di html, css, javascript/jquery familiaritĂ  con problematiche di sviluppo/mantenimento applicazioni microservizi enterprise conoscenza dei principi architettura rest conoscenza sistemi di versionamento git / svn completano il profilo: laurea in discipline informatiche e/o ingegneristiche almeno 3 - 5 anni di esperienza nel settore ottima propensione al coaching e alla condivisione del knowhow ottimo livello di conoscenza della lingua inglese sia parlata che scritta autonomia organizzativa all'interno di un team di lavoro consolidato e coordinato approccio alla qualitĂ  e all'aggiornamento tecnologico propositivo e proattivo disponibilitĂ  a trasferte in italia e all'estero spiccate capacitĂ  analitiche forte orientamento al risultato problem solving e orientamento a lavorare per obiettivi completano il profilo laurea in discipline informatiche e/o ingegneristiche almeno 3 - 5 anni di esperienza nel settore ottima propensione al coaching e alla condivisione del knowhow ottimo livello di conoscenza della lingua inglese sia parlata che scritta autonomia organizzativa all'interno di un team di lavoro consolidato e coordinato approccio alla qualitĂ  e all'aggiornamento tecnologico propositivo e proattivo disponibilitĂ  a trasferte in italia e all'estero spiccate capacitĂ  analitiche forte orientamento al risultato problem solving e orientamento a lavorare per obiettivi sede di lavoro: milano, torino, padova, roma, bari, rendela missione di jakala Ăš creare un vantaggio competitivo per i suoi clienti, con un impatto misurabile sulla top line, grazie al miglior utilizzo combinato di dati, advanced e location analytics, tecnologie, contenut i e progettazione dell’esperienza del cliente

  • Born in as a technological spin-off of the politecnico di torino and milano, nhoa leverages its best-in-class technology and engineering edge, developed in over 15 years of r&d, paired with strategic partnerships and global procurement, to deliver the most competitive tailor-made turn-key solutions that allow the integration of renewable sources with all forms of energy storage, from batteries to hydrogen and even electric vehicles) and international (+20 nationalities) group and work in a dynamic and fast-moving environment; ‱ a revolutionary way of remote working that meets your needs (wwwwe are looking for an accounting specialist who, as part of the finance department of nhoa enrgy, will primarily be involved in: ‱ general accounting; ‱ support monthly, quarterly and annual closings following local and ifrs gaap; ‱ accounting of trade receivables and accounts payables; ‱ intercompany reconciliation; ‱ cash management and reporting, supervise payment preparation; ‱ bank reconciliation; ‱ prepare f24 and other government-related returns accurately requirements: the ideal candidate must have ‱ qualified accountant (degree); ‱ 2 to 5 years in accounting (with both local gaap and ifrs) in international corporations; ‱ very good language skills in italian and englishit); ‱ a fast career track like only few other companies can match; ‱ always room for new ideas! location: hybrid remote (from italy) and milan(formerly electro power systems - engie eps), global player in energy storage and e-mobility, active in the construction of the largest fast and ultra-fast charging infrastructure in southern europe, develops technologies enabling the transition towards clean energy and sustainable mobility, shaping the future of a next generation living in harmony with our planetnhoa, with offices in france, the united states and australia, maintains entirely in italy research, development and production of its technologiesfrench appreciated (but not necessary); ‱ discipline and organizational skills; ‱ flexibility; ‱ excellent interpersonal and communications skills; ‱ autonomy; ‱ timeliness; ‱ good knowledge of excel; ‱ knowledge of sap b-one appreciated what we offer you: ‱ a permanent full time contract ‱ an ambitious employer; we only want the best for you; ‱ professional experience in an international environment with frequent contact with other colleagues and partner around the world; ‱ strengthen cross-functional communication skills; ‱ learning & development programs; ‱ be part of the young (36 on avgit operates through its three global business lines: nhoa energy, free2move esolutions and atlante

  • Nato a torino nel , il gruppo scai Ăš un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionalenello specifico ricerchiamo: sviluppatori senior java full stack le risorse entreranno a far parte di una societĂ  dinamica in un contesto internazionale, in progetti di carattere tecnologicamente innovativoscai lab, societĂ  del gruppo scai, consulenza aziendale informatica, Ăš alla ricerca di nuovi talenti da inserire presso un nostro prestigioso cliente in ambito finanziario e di sistemi di pagamento digitalei candidati ideali sono in possesso dei seguenti requisiti: - java - spring - spring boot - spring batch - sql - sql server - jenkins - jira offriamo: prospettiva di lavoro in una realtĂ  dinamica formata da giovani professionisti inserimento in un team internazionale di sviluppo e analisi su progetti ad alto contenuto innovativo corsi di formazione mirati in aula o on line (scai academy) e training on the job crescita personale, professionale ed economica commisurata alle competenze acquisite tipologia di contratto: tempo indeterminato full time, ccnl commercio commisurato alla effettiva seniority del candidato sede di lavoro: smart working o nelle sedi di bari, cosenza, materacon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, Ăš stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience design

  • Chez jean lain mobilitĂ©s, nous sommes avant tout une famille investie dans un projet collectif au service de nos clients et de nos collaborateurs: jean lain s’occupe de vous, jean lain s’occupe de toutnotre cƓur de mĂ©tier ? distribution (neuf et occasion), rĂ©paration et location de vĂ©hicules notre orientation ? ĂȘtre fournisseur de toutes les mobilitĂ©s notre fil conducteur ? la qualitĂ© de la relation clients notre fibre ? bienveillance, esprit d’équipe et crĂ©ativitĂ© le groupe jean lain est acteur de la diversitĂ© au travail, nos postes sont ouverts Ă  touset si nous Ă©tions faits ‘lain’ pour l’autre ? site jean lain carriĂšre nous recrutons un bac pro/cap rĂ©paration des carrosseries (2ans) h/f pour notre site basĂ© Ă  seyssinet-pariset (38) rattachĂ©(e) au chef d’atelier au sein d’une Ă©quipe, vos missions consistent Ă : mener des opĂ©rations de tronçonnage, de soudage et de dĂ©bosselage remplacer les piĂšces irrĂ©cupĂ©rables vĂ©rifier les coques contrĂŽler et rĂ©gler la gĂ©omĂ©trie des tains roulants dĂ©brancher et rĂ©installer les liaisons Ă©lectriques vous prĂ©parez un bac pro ou cap rĂ©paration des carrosseries en alternance sur 2 ans avec un sens de l'esthĂ©tique et du dĂ©tail vous ĂȘtes passionĂ©(e) par le monde automobile ! plus que votre expĂ©rience c'est votre profil qui fera la diffĂ©rence ! contrat d'apprentissage ou de professionnalisation de 2 ans dĂ©marrage en septembre en rejoignant le groupe jean lain mobilitĂ©s vous pourrez bĂ©nĂ©ficier de nombreux avantages tels que: tickets restaurant dĂ©matĂ©rialisĂ©s une prise en charge financiĂšre sur vos vacances, activitĂ©s culturelles et sportives et autres (permis de conduire) une aide au logement (garants / aide au loyer) un environnement de travail moderne: des outils de pointes, des espaces aĂ©rĂ©s et confortables avec chauffage et climatisationla mobilitĂ© du futur est l’enjeu majeur de notre transformation et depuis plus de 55 ans, nous sommes collaborateurs Ă  mettre Ă  profit nos compĂ©tences pour satisfaire nos clients et imaginer les mobilitĂ©s de demain avec innovationune Ă©quipe accueillante prĂȘte Ă  partager son expĂ©rience ! un parcours d'intĂ©gration dĂ©diĂ©, et suivi tout au long de votre contrat des opportunitĂ©s en cdi Ă  la fin de votre contrat (80 % des alternants sont embauchĂ©s chez jean lain)

Non hai trovato ciĂČ che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate mastering continuous integration