Management of all hr
Elenco management of all hr
-
Hai esperienza come recruiter? sei interessato al mondo delle agenzie per il lavoro? vuoi entrare a far parte dello staff di una realtà moderna, strutturata e dinamica? allora fatti trovare! synergie italia - agenzia per il lavoro ricerca per la filiale di pavia hr recruiter la risorsa affiancherà il responsabile commerciale della filiale allo scopo di consolidare il pacchetto clienti e offrire ad aziende e lavoratori un servizio competente e di qualità stiamo cercando una risorsa che abbia maturato esperienza all'interno di una agenzia per il lavoro sia in ambito selezione che amministrazione, e sia determinata, orientata all'obiettivo, organizzata, dinamica, comunicativa, che non si spaventi di fronte agli imprevisti, ai ritmi incalzanti e alle sfide quotidiane offerti dal nostro settorela risorsa infine seguirà l'attività di politica attiva nella ricerca degli utenti e nella gestione dell'attività di orientamentoinoltre curerà le attività amministrative di filiale, inserendo e aggiornando le anagrafiche di candidati, lavoratori e aziende clienti, caricando mensilmente le presenze, generando contratti di somministrazione e prestazione, gestendo le variabili collegate alle assunzioni (tfr, detrazioni fiscali, anf, ecci candidati ambosessi (ll'inquadramento sarà discusso in fase di selezione) e in generale offrendo un servizio di helpdesk di primo livello a lavoratori e clienti) sono invitati a leggere l'informativa privacy regolamento (ue) autti offriamo un percorso di formazione in ingresso e continua, momenti di condivisione e confronto con i colleghi di altre filiali, figure di supporto territoriali, un contesto operativo stimolante e in crescitail nuovo collega si occuperà in autonomia di ricerca e selezione del personale, sia per la somministrazione sia per il permanent, attivando tutti i canali a disposizione (annunci di lavoro, consultazione di data base per ricerca attiva, contatto con enti e istituzioni del territorio, partecipazione ad eventi, ecc
-
Demonstrate experience of managing hmrc obligations around customs/import/exportwe have a dedicated team of staff who have experience in providing tailored logistic, freight, distribution, and warehousing services to companies of all sizes and across all industry sectors, throughout the uk, europe and worldwideduties liaising with importers/exporters and internal operational colleagues to obtain mandatory information for import and export entries aiding clients on the classification of goods entering details onto specialised customs software including chief, cns, destin8, ncts, nes etc allocating the correct licences depending on type of goods being imported accuracy in the completion of hmrc entries and related documentation calculation and processing of taxes and duties to be paid by buyers of goods and collection of same by utilising the established company recovery processes safeguarding of company funds and use of deferment account application of duty refunds and tariff reclassification as appropriate and will assist with any appeals that may arise be fully conversant with import and export customs regulations, whilst keeping up to date with changes as they occur inform customers on import and export restrictions, tariff systems, insurance requirements and all other customs related matters arrange the release of goods from simarco customs approved sites (etsf locations) and/or port of arrival with liaison with internal colleagues on release, transport & warehousing issues shift pattern monday to friday till hour lunch break) key skills recognised pass rate for gcse in maths and english / a level qualification(or equivalent) demonstrate experience within an operational customs environment, managing international logistics customs documentation for at least 1 yearmust be fully conversant with customs applications such as chief, cns, destin8, ncts, nes etc and have a good understanding of etsf warehouse processeswork in a fast-paced environment ensuring clearance processes are completed in a complaint and timely manner excellent numerical skills are essential due to the calculation of vat and duty on behalf of hmrc salary & benefits salary dependant on experience 31 days annual holiday, including bank holidays contributory pension scheme employee assistance programme remote workingrole purpose the customs clerk will contribute to the smooth running of the customs department by ensuring that all clearance processes are completed in a compliant and timely mannerstrong communication skills complex problem solving and the ability to engage critical thinking skills will be required as well as the ability to actively listen and interpret concisely although you will work as part of a team, you need to be self-motivating and be able to organise your work effectively and maintain recordssimarco worldwide logistics is a family-owned business that was established init is a varied role where they will be working closely with internal and external parties alike on a daily basis to enable us to provide a best-in-class service for our customerswe currently have a vacancy in our sea & air freight department for a customs clerk based remotely anywhere in the uk
-
It financing from 12 to 84 months breakdown warranty activated on request from 12 to 36 months management of bureaucracy and change of ownership link motors personal assistancethe van is registered as an 8-seater car (asi gold plate registration in progress) new tyres, new brakes differentials and hubs just checked and a thorough maintenance of the entire 4x4 system has been carried out the van works in every part in a perfect way very comfortable on long journeys with average speeds of km7hit enjoys the tax benefits of classic cars engine rebuilt km vehicle viewable by appointment at the headquarters link motors milano 3 link motors milan agency 3 via frosinone mi telgode delle agevolazioni fiscali delle auto depoca motore rifatto km veicolo visionabile su appuntamento presso la sede link motors milano 3 link motors milano agenzia 3 via frosinone mi telthanks to the gas system, consumption is low and use in urban areas is permitted** (utilizza il modulo di contatto per inviare email) web: wwwil furgone immatricolato vettura 8 posti (iscrizione asi targa oro in corso) gomme nuove, freni nuovi differenziali e mozzi appena controllati ed eseguita un accurata manutenzione di tutto il sistema 4x4 il furgone funziona in ogni sua parte in modo perfetto comodissimo nei lunghi viaggi con medie di velocità di km7hanno: km: alimentazione: gpl cilindrata: optional: tettuccio apribile inserzionista: link motors - milano baggiomobile email: ****@****it finanziamento da 12 a 84 mesi garanzia guasti attivabile su richiesta da 12 a 36 mesi gestione burocrazia e passaggio di proprietà assistenza personale link motors link motors milano agency 3 offers this introvabile t3 syncro petrol injection, central sunroof, differential locks, velvet interioremail: ****@****grazie allimpianto a gas i consumi sono ridotti e lutilizzo nelle aree urbane è consentitothe meticulous maintenance carried out by the 2 previous owners makes it a unique vehicle on the marketla scrupolosa manutenzione fatta dai 2 precedenti proprietari lo rende un mezzo unico sul mercatovolkswagen t3 volkswagen - t3 gl syncro gpl link motors milano agenzia 3 propone questa introvabile t3 syncro benzina iniezione, tetto apribile centrale, blocchi del differenziale, interni in velluto
379900016784668 €
-
9 | 5 out of 5 stars), confirming the high quality of our storehere we have achieved an average rating of excellent (4with flowcharts, for example, you can facilitate more elaborate design work, while libraries of predefined shapes and templates allow you to save time and focus on the most important aspects of the idea processwe are a 100% eco-friendly company and have decided from the beginning to never use physical transportation of goodsif you have any doubts, questions or problems, our technical support is at your disposal free of charge and in englishtake advantage of all the benefits of the best digital store, such as secure and tracked payments, real-time e-mail delivery, full money-back warranty and free english-speaking technical support microsoft visio 2010 professional microsoft visio 2010 professional is a software tool for creating, editing and managing diagrams and templates that offers a wide range of tools for creating flowcharts, organization charts, network maps, uml diagrams and morein addition, this tool makes it easy for you to create professional diagrams for a wide range of business applications, such as documenting business processes, designing network infrastructure, and creating flowchartsin this way, we do not contribute to the production of polluting gases and packaging waste: together, we can make a difference! are you a reseller? introducing mkreseller, an opportunity you shouldnt miss! if youre working in the digital world too and provide your clients with software products and licenses, you shouldnt miss the opportunity to become a member of our mkreseller partner programimprove your productivity with microsoft visio 2010 professional and help us protect the planet with microsoft visio 2010 professional, you can improve your workflows by creating intuitive and engaging visualizations of your ideasupon completion of checkout, you will receive your order confirmation email, containing your 100% genuine and guaranteed activation key, clear and simple instructions including official and malware-free download links, as well as your purchase invoicebuy microsoft visio 2010 professional now from mr key shop and save on the official list price! downloading, installing and activating microsoft visio 2010 professional within seconds is the benefit of mr key shop with our digital store, you can download, install and activate microsoft visio 2010 professional within seconds from your secure purchasekey features include: - intuitive and easy-to-use interface - libraries of pre-designed shapes and templates - advanced drawing tools for customizing diagrams - data import and export capabilities - support for real-time collaboration with other users you can use microsoft visio 2010 professional to create visual support to help communicate complex ideas and information effectivelywhats included with each microsoft visio 2010 professional order from mr key shop? complete your secure checkout and get all you need in your inbox, so that you can immediately make the most out of microsoft visio 2010 professional: - your microsoft visio 2010 professional license - official download links - clear and simple instructions on how to download, install, and activate your microsoft visio 2010 professional software - invoice - free, english-speaking technical support find more products in mr key shops catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements operating system: windows 7, windows server 2003 r2 with sp2, windows server 2008 r2 or windows server 2008 with sp2, windows vista with sp1 or later, windows xp with sp3 or later processor: 500mhz or faster ram: at least 256mb hard disk space: 3gb of free space video resolution: 1024 x 576 or highercom for more info about this initiativewith microsoft visio 2010 professional you easily communicate even the most complex ideas microsoft visio 2010 professional is a tool that allows you to communicate very complex concepts in an easy and understandable waycheck out mr key shops digital store now and save on your next order! shop securely on our site: every transaction is protected by the best security technologies and all orders are covered by a full money back warrantythrough diagrams, you can better coordinate design and production phases with your team and moreand if you purchase microsoft visio 2010 professional, you get additional benefits, such as affordable pricing and real-time digital deliverykey shop, you can also do your part in saving the planetnet: framework 35 or later web browser: internet explorer 7we designed a unique journey to help you grow your business and successfully serve your customersbuy microsoft visio 2010 professional now at mr key shop and save significantly off the list pricetransactions are secured and handled through the industrys best payment services, such as paypal, stripe, amazon/apple/google pay, plus you can always pay by credit/debit cardby purchasing microsoft visio 2010 professional from mrwith us you will find only and exclusively 100% genuine and guaranteed product keysvisit the official mkreseller program page now, or mail us at sales@mrkeyshopour digital delivery system allows you to get your orders via email in real time, at no extra cost for shippingfor more than 18 years, we have been successfully serving clients around the world, as evidenced by more than 2,000 positive reviews on trustpilotwe can also recommend the best software for you to purchase based on your specific needsand for example, you can buy windows 11 at an unrivaled price, order and download office 2021 and office for mac in a flash and much morein addition to fast delivery and transparent service, you save up to 70% on the entire catalog from usour offerings also include the best backup and recovery solutions to help you better manage systems, disks and partitionsyou can expand your software library with the best programs designed for security, such as antivirus and vpn, and then move on to professional-grade programs such as windows storage server and microsoft sql servereven more: you can improve productivity and work efficiency with automation and easy-to-use tool smr key shop is your one-stop shop on the digital marketplace
Italia
8998999786376953 €
-
La mansione, commerciale con un approccio tecnico, prevede: • gestione e sviluppo commerciale dei clienti, comprendendone le esigenze e fornendo loro il servizio più adeguato, attraverso una corretta conduzione della trattativa di vendita ma anche conoscenza del servizio che veramente può essere adatto • preparazione di preventivi e aggiornamento del crm aziendale • fidelizzazione clienti con upselling e cross selling • sviluppo dei piani di vendita a medio e lungo termine e preparare strategie per mantenere, far crescere e diversificare il rapporto con i clienti target preferiamo candidati che abbiano una provenienza di vendita tecnico commerciale in settori come facility management o noleggio attrezzature tecniche, preparati in ambito elettrico/condizionamento o temperature controlspesso i clienti hanno emergenze ed è qui che l’azienda offre il suo meglio, ma per questo il nostro tecnico commerciale deve essere rapido e presente, vero punto di riferimento per il clienteil lavoro viene svolto da remoto quando non si è dal clientela sede aziendale italiana è ad assago, non è però prevista una presenza regolare in ufficio, solo per riunioni o altre necessità l’offerta prevede un contratto a tempo indeterminato tarato sull’esperienza del candidato, formazione e affiancamento, auto aziendale e rimborsi spese oltre provvigioni importanti sul vendutoabituato a gestire trattative importanti con aziende in ambito industriale, il nostro candidato ideale è orientato al raggiungimento degli obiettivi stabiliti da casa madre e ha una buona capacità di lavorare sotto stressse ti piace il settore tecnico, ami essere sempre sul pezzo e pronto a dare servizio al cliente e all’azienda, inviaci il tuo cv con rifarea di lavoro venetoil nostro cliente, importante multinazionale presente nel mercato italiano con servizi estremamente innovativi a supporto dell’edilizia e impiantistica industriale, ricerca un account manager da dedicare al settore del noleggio generatori e chiller per gli impianti industriali e semi industriali
-
Ecco perché questo prodotto è composto da una miscela di diversi elementi, i quali creano, all'interno dell'organismo, una condizione sfavorevole per la proliferazione di batteri oofferta risparmio: acquista 2 sacchi e risparmia € 4,00 farmina gatto vet life struvite management, è un alimento indicato per gatti con problemi di struvite o cistite idiopaticaconfezione da 5 kg
Italia
659000015258789 €
-
Whether its saving coins to get stars in board game mode or practicing in free mode, nothing beats the exhilaration of being the last player left in "the color of mushrooms" or "shy guy says"a collection of game boards for nintendo 64 mario party returns with five classic nintendo 64 game boardsvictory will always be sweet (and stealing stars always delicious) from any corner of the planet you connectparty off! enjoy 5 classic boards from the nintendo 64 era and 100 minigames from the entire catalog of the series with mario party superstars for nintendo switchsmash your way through icing and flowers as you try to get the most stars of all (and sabotage your opponents) in the "peachs birthday cake" board from the first mario partythis mode, along with all the others, also supports online play! 100 classic minigames from nintendo 64, nintendo gamecube and more! dive into a stellar collection of mini-games from the entire mario party seriesor, follow the countdown that activates bowsers coin steal beam and hold onto your loot on the "space station" boardin games with friends in board game mode, progress is saved at each turn, so you can take a break whenever you want and resume playing where you left offparty with players from near and far bring the party with you wherever and whenever you want, with multiplayer gaming on the same console, locally or onlinethings can turn around quickly in mario party, so never let your guard downuse the stickers to encourage or tease other players as you zip across the board to collect starsall modes support online multiplayer, so you can play with friends in hit and run sessions or 30-round marathonsall minigames are button compatible, so you can play with joy-con controllers, take out the nintendo switch pro controller, or have fun on nintendo switch lite
Italia
6020000076293945 €
-
The quality of our service is proven by the average rating of excellent (4first of all, you turn to an authorized and professional store, with all the protection features you can expect from one of the best digital stores on the marketfor example, you can buy windows 11 at a fraction of the official price, or order and install office 2021 and office 2021 for mac in the blink of an eye9 | 5 out of 5 stars) on trustpilot, where we have received more than 2,000 positive reviewsthanks to the anti-phishing, kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) in this is impeccable, it offers performance on the very powerful protection by alerting the user who surfs to the presence of unsafe websites, counterfeit sites, paid service providers preventing the misuse of their data and keeping safe the account, pins, passwords and all access dataonce you complete the secure transaction, with one of the supported payment methods (paypal, stripe, amazon/google/apple pay or credit/debit cards), you will immediately receive your summary email with everything you needwe also have a wide range of security features including the best antivirus and vpns on the market, while dedicated tools for professionals range from sql server to microsoft windows storage serverupgrade your pc with the latest version of windows 10 or windows 11 operating systems while also installing microsoft office 2019 or microsoft office 2021 to take your device's performance to the topmr key shop is a professional service that leaves nothing to chance, plus your purchase is protected by our full money-back warranty, while our technical support is always at your disposal free of charge and in englishtogether, we really do make a difference! are you a reseller? mkreseller is your chance to expand business if you also work in the digital world by distributing software products and licenses to your customers, don't miss the opportunity to become a member of our mkreseller programin addition to the features already included in kaspersky standard, the kaspersky plus subscription gives you these benefits: - real-time antivirus - online payment protection - performance optimization - unlimited and fast vpn - compatibility: pc - mac - android - ios having the ability to browse safely and anonymously with kaspersky vpn is not a feature to be underestimated, especially if you travel and are in the habit of connecting to sensitive services such as email and home banking via public wi-fi accesswhat do you get purchasing your subscription for kaspersky plus from mr key shop? upon completion of your secure payment, you'll receive everything you need to achieve full operability with your kaspersky plus subscription via e-mail: - your kaspersky plus subscription - clear and precise instructions on how to download, install and activate kaspersky plus on your devices - invoice - free technical support other kaspersky versions: kaspersky anti-virus 2023 - kaspersky internet security 2023 - kaspersky internet security for android 2023 find more products in mr key shop's catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements operating systems: windows-based systems: windows 11/10/8and don't forget, at mr key shop you'll also find the best backup and recovery solutions at the best pricefor you, it means saving on shipping costs, but also receiving the goods in real timethe main feature introduced by security experts at kaspersky labs is the hybrid antivirus scanner that works in real timein no time, you will be able to download kaspersky plus and activate your subscription via the activation key attached to the email, just follow the simple step-by-step instructions includedprotecting your device and data is pricelessin addition, you will also find your invoice heredownloading, installing and activating kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) is easy and secure with mr key shop thanks to our store, you can easily and securely download, install and activate kaspersky total security 2023 (kaspersky plus)this is perfectly in line with mrvisit the official mkreseller program page now or write to us at sales@mrkeyshopand it is precisely the " safe money " technology that ensures maximum security in transactionscom for more information about the initiativewe have set up a unique path that will help you grow your business and satisfy your customer basein addition, with us you have the opportunity to save up to 70% on the entire catalog compared to official price lists1/8/7 sp1+ mac: macos 11 - 13 mobile devices: android 8 - 13, ios 15 - 16 technical requirements: internet connection my kaspersky account 2with mr key shop, you will easily create your my kaspersky account and then you can choose which versions to download and install on your devices! windows operating systems and microsoft office packages are also available in our storeand if you decide to purchase your kaspersky plus subscription from mr key shop you get several benefitsas you noted, kaspersky total security 2023 has become kaspersky plus, an annual or two-year subscription plan that gives you the benefits just listeddownload and install your antivirus in minutes receiving it right after purchase directly to your email, with secure, tracked payments, full money-back warranty and free english-speaking technical support mr key shop is an official kaspersky reseller kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) buy kaspersky total security 2023 (kaspersky plus), the antivirus compatible with both windows and mac operating systems, but also for mobile devices, the solution for total protection on your devicethis means that distribution is 100% digital, cutting out physical transportkey shop's philosophy: we are an eco-friendly company and since our founding we have decided to use digital delivery as our only channel for order distributionchoose your kaspersky plus subscription from mr key shop and help us protect the environment kaspersky plus is a digital service, which therefore does not include paper documentation and physical mediafor us, it means making a difference in protecting the environment by making a concrete contribution to reducing pollution and wastebuy kaspersky total security 2023 (kaspersky plus) and savesubscribe to kaspersky plus and get total security for files and documents in your home and business today, more than ever, most transactions are handled online, and for this reason it is essential that devices have total protection7gb free space 1ghz processor 2gb memory
Italia
29989999771118164 €
-
Realizza le tue aspirazioni professionali ed entra a far parte del mondo zucchetti! a supporto del team di post vendita della sede di lodi, siamo alla ricerca di risorse junior da inserire nel ruolo di help desk in ambito hrla figura supporterà i clienti tramite contatto remoto (mail, telefono e sistema di ticketing) nell’utilizzo della soluzione applicativa hcm, dedicata al mondo delle risorse umane; il software modulare garantisce un’offerta completa per le esigenze di pmi, grandi aziende e multinazionali nei seguenti flussi: selezione, talent acquisition, formazione, e-learning, valutazione e compensationil nostro obiettivo? realizzare soluzioni di successo per i nostri clienticompletano il profilo resistenza allo stress, capacità di team working e proattività seniority: esperienza minima workplace: ibrido la chiave del successo della nostra attività sono le persone che lavorano in azienda: disponibilità -flessibilità , coraggio-sincerità , creatività -buon senso, delega-qualità , innovazione-successo, passione-entusiasmo sono le nostre carte vincentise credi di possedere questi valori non vediamo l’ora di incontrarti! vuoi scoprire come si lavora in zucchetti? seguici su instagram e metti mi piace alla nostra pagina facebook! #bezucchettizucchetti è la prima software house italiana e da oltre 40 anni aziende, professionisti e associazioni di categoria trovano in zucchetti un partner che realizza soluzioni con la tecnologia più avanzata per garantire un vantaggio competitivoinoltre, con più di 350 partner nel mondo, supportiamo le necessità dei clienti con sedi e filiali all’estero in austria, brasile, bulgaria, francia, germania, romania, spagna, svizzera, uk, usaottime doti relazionali e comunicative; esperienze pregresse, anche brevi di customer care o supporto clienti; ottima conoscenza del pacchetto office; preferibile conoscenza della lingua inglese; preferibile ma non indispensabile conoscenza di sql, dei sistemi operativi e database relazionali più diffusisiamo al fianco dei nostri clienti con circa 30 sedi e più di partner in tutta italia così da garantire un supporto costante e tempestivo
-
), cerca: hr recruiting & administration il nuovo collega si occuperà in autonomia di ricerca e selezione del personale, sia per la somministrazione sia per il permanent, attivando tutti i canali a disposizione (annunci di lavoro, consultazione di data base per ricerca attiva, contatto con enti e istituzioni del territorio, partecipazione ad eventi, eccil nuovo collega dovrà essere determinato, orientato all'obiettivo, organizzato, comunicativo, in grado di far fronte agli imprevisti, con forte predisposizione al contatto con un’alta affluenza di pubblicohai esperienza nella selezione e/o nell' amministrazione del personale? vuoi entrare a far parte dello staff di una realtà moderna, strutturata e dinamica? allora fatti trovare! synergie, filiale medical - assistenziale di milano, che si occupa della gestione di lavoratori domestici (assistenti familiari, colf, custodi, baby sitter, eccinoltre curerà le attività amministrative di filiale, inserendo e aggiornando le anagrafiche di candidati, lavoratori e aziende clienti, caricando mensilmente le presenze, generando contratti di somministrazione e prestazione, gestendo le variabili collegate alle assunzioni (tfr, detrazioni fiscali, anf, eccstiamo cercando una risorsa che abbia maturato esperienza di almeno 1 anno nel recruiting e/o nell'amministrazione del personale preferibilmente presso agenzie per il lavoro o cooperatve sociali) e in generale offrendo un servizio di helpdesk di primo livello a lavoratori e clientidovrà avere ottima gestione organizzativa ed elevata resistenza allo stressi candidati ambosessi (l) sono invitati a leggere l'informativa privacy regolamento (ue) aut) e del settore medicale (infermieri, ostetriche, tecnici di laboratorio, fisioterapisti, oss, educatori professionali, eccti offriamo un percorso di formazione in ingresso e continua, momenti di condivisione e confronto con i colleghi di altre filiali, figure di supporto territoriali, un contesto operativo stimolante e in crescital'attività si svolgerà presso la filiale di milano dal lunedì al venerdì dalle 9a seconda del profilo, tipologia contrattuale e retribuzione verranno valutati in fase di colloquio00 alle e dalle alle
-
Per ampliamento dell’organico interno ricerchiamo una figura di addetto/a commerciale hrlaurea in materie giuridico – economiche o umanistiche; esperienza pregressa di 1 o 2 anni in ambito di risorse umane, attività di consulenza o sales; buona conoscenza del mercato del lavoro locale; gradita esperienza in agenzie per il lavoro; attitudine commerciale e al contatto con il pubblico; propensione al lavoro per obiettivi; capace di operare in team, condividendo le strategie e l’operato necessario al raggiungimento degli obiettivimy job, sede accreditata di fondazione consulenti per il lavoro, c/o regione veneto per i servizi al lavoro, è da sempre al fianco delle imprese per comprenderne i bisogni e affiancarle nella gestione delle risorse umaneorario di lavoro: full time dal lunedì al venerdì; inquadramento e retribuzione: commisurata all'esperienza maturata del candidato/ail candidato/a si occuperà di: analisi di mercato e definizione della strategia di sviluppo commerciale sul territorio di competenza; mappatura del mercato territoriale di riferimento attraverso visite e telefonate commerciali; organizzazione di appuntamenti e visite; attività commerciali proattive (sales calls, presentazione profili, visite on site); rispetto dei kpi commerciali
-
Fascia cardio polar 92081566 h9 hr h9 hr xs s black fascia cardio polar 92081566 h9 hr h9 hr xs s black attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni
Italia
-
Calcolatrice casio hr 8rce bk hr series printing calculator black calcolatrice casio hr 8rce bk hr series printing calculator black attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni
Italia
-
Calcolatrice casio hr 150rc hr series printing calculator black calcolatrice casio hr 150rc hr series printing calculator black attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni
Italia
-
Ig samsic hr, filiale di legnago ricerca per conto di realtà cliente operante nel settore metalmeccanica un addetto/a all' assemblaggio meccanico la risorsa selezionata verrà inserita all'interno del comparto produttivo aziendale dove si occuperà di assemblaggio componenti meccaniche mediante utilizzo dei principali strumenti da banco e di misurasi richiede esperienza pregressa, anche minima, in ambito metalmeccanico e buon utilizzo dei principali strumenti di lavorosi offre: contratto di somministrazione con possibilità di assunzione alle dirette dipendenze dell'azienda utilizzatrice orario di lavoro: full time su due turni di lavoro e zona di lavoro: legnago (vr) #iglegnago
-
Ig samsic hr filiale di bergamo ricerca per propria azienda cliente, leader nella produzione di micro componenti meccaniche, addetta/o all'assemblaggio addetta/o all'assemblaggio la risorsa, inserita in produzione, si occuperà di assemblaggio meccanico, movimentazione di materiali leggeri requisiti: - precisione - buona manualità e dimestichezza con gli strumenti di assemblaggio da banco; - disponibilità al lavoro a giornata e su due turnitipologia contrattuale: assunzione iniziale in somministrazionesede di lavoro: bergamo (bg)
-
Two professional digital processing dsp chips to independently manage the electronic frequency division and dynamic management of the high-pitched and medium-bass channel, to precisely control the frequency distribution and fully release the characteristic advantages of the high-pitched and low-pitched units
Italia
569 €