Locations coinvolte

Elenco locations coinvolte

  • Dovrà coordinare le risorse coinvolte sui progetti favorendo la diffusione di know-how relativoabout the company: per azienda leader nei servizi alla persona, i nostri recruitment engineer ricercano un: it business analysttechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologynice to have: conoscenze metodologie e tecniche di sviluppo web aggiornate linguaggio java e tecnologia j2ee web api, servizi rest, web services database relazionali più comuni (ms sql server) disegno di architetture applicative tecnologie cloud location: caresanablot (vc)must have: laurea in informatica pregressa esperienza come analista funzionale esperienza di project management capacità di stesura di documentazione tecnica e reportistica disponibilità a brevi trasferte sul territorio nazionale buone capacità relazionali e di comunicazione attitudine al problem solvingi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companysi interfaccerà con le varie aree aziendali (in particolare le varie sedi dislocate sul territorio) coinvolte, organizzerà e parteciperà a riunioni aziendali di aggiornamento sui progressi dei progetti in corso, individuando tempestivamente impatti, necessità o implementazioni it necessarie, rispettando gli obiettivi in ottica economica e di timing, fattibilità e ne definirà le prioritàsi occuperà inoltre dell'attività di scouting volta all'individuazione di potenziali fornitori per le varie soluzioni tecnologichecore responsibilities: la nuova risorsa inserita nell'area information technology, riportando direttamente all'it manager, si occuperà della realizzazione e implementazione dei vari progetti che gli verranno assegnati di cui produrrà la relativa documentazione e reportistica inerente la definizione di obiettivi e rischi rispettando la strategia it

  • The inpeco group has its headquarters in novazzano (switzerland), a production plant in val della torre (torino), a site dedicated to innovative projects in pula (sardinia), a small site in verona and two reference locations for the foreign market in brussels (belgium) and new jersey (united states)what are you waiting for? come join the inpeco team and innovate with us! for our software test team based on val della torre, torino, we are looking for a software test engineerwe are looking for candidates with: robust experience in verification frameworks; demonstrated experience in formulating, executing, and documenting test procedures experience in sw testing and/or sw programming (python, c, c#, java preferred) experience with automated testing technology and implementation ability to pick up new technologies easily and quickly excellent troubleshooting skills knowledge on agile practices nice to have: knowledge of canopen communication protocol; experience with test frameworks (such as robot framework) in a ci/cd environment - jenkins, bitbucket, kubernetes; knowledge of git or other software versioning applications; knowledge of devops continuous integration (jenkins, cloudbees, etc…) knowledge and practice on industrial automation systems and medical devices; what we offer: a dynamic work environment where you can make a difference and grow your career; smart working 4 days per week; company restaurant for the lunch break; agreements for bank account, credit card and personal purchases; opportunity of professional and salary growth through various initiatives: annual performance appraisal in order to evaluate the achievement of individual objectives; inner job posting to apply for career opportunities in inpeco, even between different locations; annual salary review linked to performance and professional development; continuous training on the job, through meetings or conferences, seminars and eventsour systems reduce the possibility of human error, limit the risks of contamination and guarantee complete traceability of the sampleour solutions support over clinical laboratories worldwidewould you like to work in a technological company dedicated to the development of medical solutions? inpeco is the world leader in the automation of clinical laboratories, where we create innovative robotic solutions to manage biological sampleskey responsibilities: cooperate to design products with high focus on quality in terms of performance, robustness, re-usability, serviceability and maintainability of the solutions, driving verification test campaigns; formulate, execute and document tests at software component level; runintensive functional/non_functional testing, performance, stress testing; collaborate daily with the developers analyzing each user stories and implementing proper tests; cooperate with other team members and project managers in order to deliver best in class products driving the best quality at the right time

  • The inpeco group has its headquarters in novazzano (switzerland), a production plant in val della torre (torino), a site dedicated to innovative projects in pula (sardinia), a small site in verona and two reference locations for the foreign market in brussels (belgium) and new jersey (united states)partecipate to the continuos improvement projects and compliance projects (ewhat are you waiting for? come join the inpeco team and innovate with us! for our quality department, in our company site in novazzano, switzerland, we are looking for a quality assurance engineer sr who is responsible for: support the company conformity to the fda 21cfr part 820 regulation and to the medical device european directive(s)/regulations and following quality management systems standards: iso support the company for environmental, health & safety management system: iso support the company on designing and improving the cross-functional processes support the management review process and enterprise risk management draw up procedures and instructions for integrated management systemswe are looking for a candidate with these skills: project management methods iso ivdr knowledge/experience 21 cfr 820 audit techniques capability to summarize and discuss critical matters with middle level managers analytical critical problem setting and solving skill capability to independently manage projects or problemscapability to provide sustainable solutions in compliance with regulation/standardsgood communication skills capability to manage the conflicts english b2 level what we offer: a dynamic work environment where you can make a difference and grow your career; an international work location in our headquarter in switzerland (novazzano); home office; flexible working hours; working time account: possibility to accrue additional hours of free time in addition to holidays; additional contribution to the pension fund; professional and non-professional accident insurance; company restaurant for the lunch break; car pooling; incentives for mobility by public transport; agreements for bank account, credit card and personal purchases; opportunity of professional and salary growth through various initiatives: annual performance appraisal in order to evaluate the achievement of individual objectives; inner job posting to apply for career opportunities in inpeco, even between different locations; annual salary review linked to performance and professional development; continuous training on the job, through meetings or conferences, seminars and eventsour systems reduce the possibility of human error, limit the risks of contamination and guarantee complete traceability of the sampleour solutions support over clinical laboratories worldwidemanage the capa, process non-conformities and enhancements support the quality team during internal audits and the third and second party auditswould you like to work in a technological company dedicated to the development of medical solutions? inpeco is the world leader in the automation of clinical laboratories, where we create innovative robotic solutions to manage biological samples

  • La zona notte si dispone al piano primo dove troviamo 4 camere da letto di cui 3 matrimoniali e 1 singola, e un bagno finestrato che affaccia su una terrazza solarium da cui si può godere di una vista a 360° dei colli euganeil'abitazione si compone di: - soggiorno e cucina separatala casa gode di uno scoperto esterno riservato e soleggiato di 600 mq3 camere da letto matrimonialiclasse energetica in fase di valutazione prezzo: € zona coinvolte: padova, monselice, este, solesino, sant'elena, abano terme, montegrotto terme, battaglia terme, baone, conselveriferimento: codlocale di servizio lavanderia1 camera da letto singolavendita residenziale casa singola con giardino a monselice monselice: posizionata nella frazione di ca oddo, posizionata a pochi passi dall'ospedale di schiavonia e allo stesso tempo comodissimo alla principale via di comunicazione tra monselice e este, proponiamo la vendita di un' abitazione indipendente con ampie metrature1 garage doppio - 1 taverna con camino - giardino di proprietà2 bagni spaziosi e entrambi finestrati uno al piano terra e uno al primo piano1 ripostiglioriscaldamento: autonomo dimensione: 200 mq stanze: 8 bagni: 2 inserzionista: monselicecompleta la proprietà un garage doppio in larghezza e un locale adibito a lavanderiala zona giorno si sviluppa al piano terra dove gli spazi sono suddivisi in quattro differenti locali: una cucina abitabile, il soggiorno molto luminoso dotato di tre finestre che danno sul giardino, una taverna con caminetto e il bagno di servizio8 vani 2 servizi monselice via roma 38 (pd)gabetti monselice via cavallotti, monselice t

    165 €

  • Supporta la potenza massima di 87 w (10a corrente elevata) per soddisfare i requisiti di ricarica rapidaè possibile utilizzare linterfaccia type-c, telefono cellulare / tablet / computerla confezione include:1 * adattatore di aspirazione magneticocontatti a 20 pin per la ricarica e la trasmissione alla stessa velocitàper evitare improvvise forze esterne coinvolte, la ventosa magnetica e il computer si separano, per evitare che il computer colpisca il suoloconnessione magnetica, adsorbimento automatico, nessuna necessità di plug, per evitare frequenti danni plug-in allinterfacciala carica non è divisa in aspirazione cieca lato positivo e negativo, positivo e negativospecifiche:- marchio: kinmax- nome prodotto: adattatore magnetico di tipo c- contatto: 20pin- materiale: metallo- potenza: 87 w / 10a- velocità di trasmissione: 10 gbps- colore: bianco / nero / argento- funzione: supporto ricarica rapida pd, trasmissione daticaratteristiche:- ricarica e trasmissione dati due in uno

    Italia

    21 €

  • Conoscenza delle macchine rotanti come pompe volumetriche, centrifughe e compressori gas; conoscenze relative all’ingegneria di serbatoi atmosferici ed in pressione; pacchetto office in particolare di excel; autocad 2d; problem solving e proattività; buona predisposizione ai rapport interpersonali; organizzazione, controllo e attenzione; laurea: magistrale in ingegneria meccanica; esperienza di almeno 5 anni nella posizione per un’azienda operante nel settore impiantistico industriale in cui si sia occupato sia della definizione che del dimensionamento di item meccanici rotanti e serbatoi; conoscenza della lingua: inglese, livello b2/c1, mentre sarà titolo di preferenza anche la conoscenza di una seconda linguatra le attività principali da svolgere (anche tramite la gestione ed il controllo del supporto di subappaltatori esterni), ci sono quelle di seguito elencate a titolo indicativo: analizzare le specifiche tecniche contrattuali, le norme e i requisiti applicabili, per eseguire il progetto in congruenza e per soddisfare lo scopo del lavoro affidatoci dal cliente; sviluppare la progettazione di base e dettaglio, in stretto coordinamento con il pem e con le altre discipline coinvolte; elaborare e redigere i documenti per le richieste l’acquisto dei materiali e gestire le tabulazioni tecniche degli item ed il follow-up delle forniture di competenza; gestire le attività di pertinenza nell’ambito del programma generale di progetto rispettando gli obiettivi intermedi e quelli finali come di volta in volta saranno definiti con il pm ed il pe sia per le attività specifiche di ingegneria sia per il follow up di fornitori e sub appaltatori (anche per le attività di officina e di cantiere); sorvegliare e controllare gli eventuali subappalti esterni di ingegneria garantendone: rispetto dei tempi; aderenza con le procedure definite; la qualità del servizio e degli elaborati forniti; la corretta gestione degli avanzamenti lavori e dei relativi sal, per una congruente fatturazione in accordo al contratto; fornire tutti gli elementi utili a semplificare le attività di fabbricazione in officine di installazione in cantiere coordinandosi e supportando i relativi supervisori; essere in grado di utilizzare il pacchetto office ed i sistemi informatici di calcolo e di disegnazione per l’espletamento della propria funzione; se necessario formare e guidare la crescita di figure giovani da avviare su percorsi di crescita e svilupporealtà leader nell'ingegneria, integrazione e costruzione di sistemi per giacimenti oil & gassviluppo dell’ingegneria meccanica degli equipment installati all’interno dei sistemi e degli impianti realizzati dalla unità

  • La nostra vision è quella di semplificare la vita a persone e organizzazioni, ampliando e facilitando la distribuzione e la fruizione della tecnologiaesprinet è un’azienda multinazionale leader in italia e spagna nella distribuzione "business-to-business" di information technology e consumer electronics a reseller it, var, system integrator, negozi specializzati, retailer e portali di e-commerce con circa rivenditori clienti, oltre 600 brand in portafoglio e 17 punti vendita (esprivillage) sul territorio nazionaleper il polo logistico di cambiago, siamo alla ricerca di un/una cost analyst_supply chain le cui responsabilità saranno quelle di integrare l’attività di controllo costi e processi per esprinet italia e migliorare attuali modelli di cost analysis (con particolare riferimento a logistica e trasporto)abbiamo conquistato la leadership puntando sull’innovazione e sulla capacità dei nostri collaboratori di tendere a risultati eccellentiin particolare, si occuperà di: rilevazione ed aggregazione dei costi; monitorare i costi, capirne le determinanti e individuarne i kpi; effettuare attività di benchmarking; affiancare i responsabili di funzione, relativamente alla gestione dei costi, nelle relazioni con fornitori attuali e nella selezione di nuovi partner; controllare e approvare fatture rispetto a contratti in essere; alimentare delle basi dati aziendali interagendole con le aree operative e di backoffice coinvolte; diploma di scuola media superiore/laurea in materie economiche/finanziarie; comprovata esperienza, seppur breve, maturata con il medesimo ruolo preferibilmente all’interno di un contesto logistico; buona conoscenza di excel spiccato orientamento al cliente e flessibilità nell’affrontare situazioni non standard; la sede di lavoro: cambiago, viale brianza 25 (sede del polo logistico di cambiago)

  • Avrà poi il compito di gestire la preventivazione in supporto alle funzioni aziendali coinvolteè inoltre richiesto l’utilizzo di cad specifici tra cui inventor e/o strumenti di calcolo strutturaleinquadramento e retribuzione commisurati all’esperienzalaurea in ingegneria meccanica, civile o edilespace work seleziona progettista facciate continue per azienda operante nell’ambito dell’estrusione di alluminiosede di lavoro: provincia di brescia referente della selezione: dottgradita discreta conoscenza della lingua inglesela persona, inserita nell’ufficio tecnico, risponderà direttamente al responsabile tecnico e avrà il compito di supportare il commerciale nelle attività di dimensionamento delle facciate, occupandosi di definire le specifiche tecniche, dimensionare il prodotto, di eseguire il disegno tridimensionaleè richiesta un’esperienza consolidata di 3/4 anni nell’ambito delle facciate continue o dei serramenti, preferibilmente nel settore profilati in alluminiossa martina bettariga l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (ddisponibilità a trasferte l’azienda offre: contratto di assunzionegestirà, inoltre, le relazioni con il cliente in fase di definizione della commessa e durante le diverse fasi d’avanzamento della stessa

  • La risorsa verrà coinvolta nelle seguenti attività: emissione delle fatture dei clienti di propria competenza; monitoraggio della corretta applicazione dei principi fiscali e della loro applicazione operativa relativa alle aeree di competenza; gestione, dal punto di vista contabile, delle attività correlate relative ai clienti di propria responsabilità (risposta mail a quesiti sulla fatturazione o fiscali, invio reports specifici, resi…); supporto nella preparazione della reportistica mensile richiesta dal dipartimento sales; supporto nel miglioramento dei processi e della reportistica aziendale attraverso la collaborazione con le aree più coinvolte (finance, sales e operations)completano il profilo: capacità organizzative; orientamento al lavoro di squadra; capacità di lavorare sotto pressione e nel rispetto delle scadenze; dinamicità e proattività; flessibilità e determinazionejakala è la prima società martech italiana che offre ai propri clienti supporto in ambito strategico, analytics, digital e technologyper il potenziamento dell’ accounting department della nostra sede di milano stiamo cercando un/una accounting specialist, che riporterà direttamente al responsabile del ciclo attivola missione di jakala è creare un vantaggio competitivo per i suoi clienti, con un impatto misurabile sulla top line, grazie al miglior utilizzo combinato di dati, advanced e location analytics, tecnologie, contenuti e progettazione dell’esperienza del clienteil candidato ideale possiede: laurea o diploma in discipline economiche; esperienza di almeno quattro anni in ruoli analoghi; buona conoscenza del pacchetto office ed in particolare excel; buona conoscenza di sap; buona conoscenza della lingua inglesesede di lavoro: milano centro

  • Avrà poi il compito di gestire la preventivazione in supporto alle funzioni aziendali coinvoltegestirà, inoltre, le relazioni con il cliente in fase di definizione della commessa e durante le diverse fasi d’avanzamento della stessadisponibilità a trasferterequisiti richiesti: laurea in ingegneria meccanica, civile o edileè inoltre richiesto l’utilizzo di cad specifici tra cui inventor e/o strumenti di calcolo strutturalessa martina bettarigagradita discreta conoscenza della lingua inglesel’azienda offre: contratto di assunzioneinquadramento e retribuzione commisurati all’esperienzaè richiesta un’esperienza consolidata di 3/4 anni nell’ambito delle facciate continue o dei serramenti, preferibilmente nel settore profilati in alluminiodescrizione dell’attivita’: la persona, inserita nell’ufficio tecnico, risponderà direttamente al responsabile tecnico e avrà il compito di supportare il commerciale nelle attività di dimensionamento delle facciate, occupandosi di definire le specifiche tecniche, dimensionare il prodotto, di eseguire il disegno tridimensionalesede di lavoro: provincia di brescia referente della selezione: dottspace work seleziona progettista facciate continue per azienda operante nell’ambito dell’estrusione di alluminio

  • Quando: dal lunedì al venerdì, full time dove: le location coinvolte saranno molteplici - stand, fiere, eventi, domicili privati d2d, gallerie commerciali, ecccosa: la figura professionale ricercata è quella dell'addetto addetta alla promozione, che avrà il compito di gestire risorse, eventi, territorio assegnato e proporre ai clienti il progetto del brand di riferimentol'ufficio risorse umane contatterà i profili che l'azienda valuterà idonei per un primo colloquio conoscitivo onlinechi: mq, team operante in strategie di marketing e sviluppo commerciale di importanti brand internazionalizona milano domicilio attuale a milano italiano fluente e attitudine all'ascolto, all'empatia e alle relazioni interpersonali gradita provenienza da contesti a contatto con il pubblico (anche brevi o di stage / volontariato / alternanza scuola lavoro) perche': se la tua ricerca di lavoro è orientata a intraprendere un percorso di formazione e crescita anche personale, invia il cv aggiornato con recapito telefonico di contatto

  • Il prodotto e' stato giudicato positivamente dalle madri coinvolte nel test in termini di assorbenza, traspirabilita' e sensazione di asciuttezzagli studi hanno evidenziato che l'utilizzo delle coppette con antibatterico come quelle di chicco previene la comparsa di irritazioni, ragadi e mastiti, e consente un recupero piu' rapido rispetto ai modelli tradizionalile coppette assorbilatte chicco con antibatterico assicurano la massima sicurezza e delicatezza sulla pelle del seno

    Italia

  • Grazie al microfono integrato, axis c1410 supporta anche la comunicazione bidirezionale permettendoti di ottenere una risposta immediata dalle persone coinvolte come il riconoscimento delle tue istruzioni, fornendo maggiori informazioni quando necessario, eccinoltre axis c1410 è conveniente, il che risulta in costi di acquisto e installazione molto ragionevoliciascun dispositivo axis c1410 dal prezzo contenuto offre una copertura audio di una vasta area per mantenere bassi i costi di installazione e renderlo una scelta convenienteper completare axis c1410 offriamo anche axis tc1601 universal mount consentendo una vasta gamma di possibilità di installazionela nostra applicazione axis audio manager edge è preinstallata in axis c1410basata su standard aperti, consente una facile integrazione con il software per la gestione video (vms), la telefonia voice over ip (voip) (tramite sip) e le analisi di axis e dei partnermanutenzione dei costi bassi axis c1410 è un altoparlante di piccole dimensioni con ampia portataquindi hai bisogno di meno altoparlanti e ci sono meno altoparlanti da installareè possibile installarlo ovunque, anche negli ambienti più piccoli: soffitti, pareti e corridoi strettisistema di altoparlanti completo connessione alla rete standard installazione semplificata con poe test di integrità remoto sensore pir per rilevamento movimento scoraggia le attività indesiderate e invia avvisi per eventuali intrusi rilevati dalle telecamere tramite axis c1410 network mini speakerin alternativa, il personale può rispondere alle notifiche con messaggi vocali dal vivoogni altoparlante offre una copertura audio su unampia areail microfono può essere utilizzato anche per i test di salute a distanza dellaltoparlante, così sai che funzionati consente di gestire e controllare in modo efficiente il tuo sistema audio con funzionalità come la gestione delle zone e la pianificazione dei contenutinon sono necessari un amplificatore di alimentazione e un processore di segnale (dsp) separatisi integra con discrezione in qualsiasi ambiente internolelaborazione del segnale digitale preconfigurato produce sempre una voce chiaraintelligente e facile da integrare, axis c1410 è progettato per adattarsi discretamente agli spazi più piccoliaxis c1410 si collega alla rete ip standard, quindi non sono necessari cavi audio specialiè inoltre possibile utilizzare i messaggi vocali per fornire istruzioni quando necessariola memoria integrata supporta i messaggi preregistratiun altoparlante ovunque ce ne sia bisogno grazie al suo design piccolo e flessibile, è possibile combinare axis c1410 con altri altoparlanti di rete axis e godere di una copertura audio completa in ogni ambientesistema facile e completo axis c1410 è ununità all-in-one

    Italia

    391 €

  • Tips:for indoor use (dry locations) only,machine wash cold, tumble dry low,more colors availablepacking:1; suitable for phone body size:3535; cover materials:faux linen; shape:square; type:pillow cover; style:classic; removable support:yes; item type:throw pillow; pattern:animal; product dimensions:009; listing date:06/11/2019; special selected products:stockeuro000; net weight:0

    Italia

    5510000228881836 €

  • Can be enjoyed on different occasions and in many different locationsperfetto per il relax e il tempo libero e rappresenta unaggiunta ideale a qualsiasi vacanza allaria aperta, come il campeggio, la spiaggia o le gite in montagnaspecifica:vestito per1 personmateriale210t nylon tessuto intrecciatopeso massimo dellutente300kgtaglia220x90 cm / 86,6x35,4 pollicicaratteristiche:● affidabile e durevole - realizzato in morbida corda di stoffa intrecciata nylon, fornisce una sedia morbida ma resistente e assicura che non si strappi o si rompa con luso regolareil pacchetto include:1 x appendere unamaca1 x borsa per il trasporto2 x 3 meters hammock rope2 x gancicrafted for comfort and long hours of relaxation● pu be essere appendibile ovunque: è dotato di una parte superiore ad anello e facile da appendere quasi ovunque tu voglia e spostarlo se lo desideri, come portici, patio, balconi, alberi o persino allinterno● comfortable: light-weight conforms to your body position● grande idea regalo: fornisce comfort e attrae tutte le età● portable: it is lightweight and easily portable

    Italia

    20959999084472656 €

  • Contratto di lavoro: tempo pieno lavoro: inserite all'interno del team, le nuove risorse lavoreranno su più locations della città: eventi, fiere, tramite desk in stazioni aeroportuali, door to door, centri commerciali e negoziesperienza precedente non indispensabile, sebbene costituirà valore aggiunto aver già occupato ruoli a contatto con la clientela ed il pubblico (ad esfiliale romana che da anni si occupa con successo di marketing e comunicazione ricerca personale per attività di promozione & brand ambassador disponibili full time per occupazione dal lunedì al venerdìsi offre: percorso formativo gratuito; inserimento iniziale e immediato di 1 anno con possibilità di crescital'obiettivo sarà quello di fidelizzare e sensibilizzare la clientela promuovendo diversi brand partnercommessa, cameriere, magazziniere, hostess, receptionist)

  • Lottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathsthey will be required to coordinate, prioritise and distribute workload appropriately to ensure efficient meeting of deadlines, monitor tasks completed by the team to maintain a good standard of performance and quality and contribute to the development and monitoring of the company’s anti money laundering/counter terrorist financing programlottolandcorporategrit and determination is a prerequisite for all lottolandersin september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! the team lead will be responsible for the continuous development and motivation of team membersability to perform well under tight deadlinesevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunitywe like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwprovide monthly feedback on team performance, when requestedlottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outsresponsibilities coordinate, prioritise and allocate daily tasks within team members, set or negotiate deadlines and completion dates, and monitor progress to ensure completion and meeting of deadlines efficientlyproven skills in complex problem solving, judgment, critical thinking and decision makinglottoland could be just the place for youidentify training needs and prepare development plansprepare work schedule and monitor individuals’ attendance to ensure adequate staffing aligned with the resource availability and workloadself-motivation and ability to motivate othersemployees are empowered to do their best but held accountable for their actionsputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the businessensure that all standard operating procedures are followed and that all current and new team members are trained in order to maintain a good standard of performancetailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationremember you do not have to tick all boxes these are just an example of skills/experience that may support you in the role! a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del solmanagers need to inspire and develop their teams to get the most out of themgood command of microsoft office toolscarry out annual performance appraisals for the team members and provide feedback on the same to the aml managerstrong organizational skills with an emphasis on accuracy and timelinessit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritageability to deliver effectively constructive feedbackassist the team manager with proactively optimising and maintaining an effective quality and assurance processexcellent communication, networking and conflict management skillsplay a key role in the resourcing and onboarding processpassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeeshonesty, integrity and trust are a givencom right to work in gibraltar no agencies at this time pleaseenable and facilitate successful implementation of company policies and objectivesmaintain effective communication flow, distribution of relevant information to and from the teamexperience with writing policies and processesrecognised aml qualificationability to work on own initiative and to challenge processes where improvements could be madeenglish language knowledge at a business levelnice to have previous experience of working within an aml environment in the online gambling industryliaise with the responsible gambling and risk teamsmust have proven experience of detailed, investigative and analytical working practices

  • Lottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathslottolandcorporategrit and determination is a prerequisite for all lottolandersunderstand the current tool process, gather requirements, investigate potential solutions, analyze impact, communicate with stakeholders, and implement solutions, all in accordance with current best practices and industry standardsexperience customizing workflows, setting up dashboards, and generating reportscreate and maintain custom dashboards and jira filters for end users, encouraging reuse and a consistent experience across the businessimprove the return on investment by handling licensing and atlassian spendevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunityexperience with jira service deskwe like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwmeasures of success reduced costs of collaboration tools and increased value-for-moneyunderstanding of system administration principles (monitoring, network, storage, scripting)write and maintain technical documentation such as user manuals, system documentation, and training materialslottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outsreview requested jira adds-ons, plugins and extensions and fitness for purpose, including any security and privacy implicationslottoland could be just the place for yougood experience of writing and supporting custom jql to help teams get the information they needimproved customer satisfaction from: stakeholders/owners who request the automation of a workflow, the end-users of those workflowsability to prioritize across various tasks and manage changes in daily workloademployees are empowered to do their best but held accountable for their actionsputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the businessmust have 2+ year’s experience in atlassian administrator roledesire to work in a diverse environment, interacting with many roles and teams made up of passionate industry experts working toward a common goaltailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationremember you do not have to tick all boxes these are just an example of skills/experience that may support you in the role! a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del solmanagers need to inspire and develop their teams to get the most out of themconfigure jira software, including jira core and jira service desk / jira service managementatlassian certificationnice to have experience with okta sso integrationit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritagepassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeesextensive knowledge of administering atlassian applications in medium-to-large businesshonesty, integrity and trust are a givenreview and configure current service desk portal for easier navigation by userscom right to work in gibraltar no agencies at this time pleaseotherwise good knowledge of general it skills and concepts to support the rest of the team with infrastructure issues, including: networks, wi-fi & security, windows and linux (ubuntu) servers, advanced troubleshooting to assist helpdesk, active directory, azure mdm with intune and jamf, optimising workflows and processesimprove team jira metrics (especially cost-per-ticket) with optimised workflowsknowledge and experience in implementing jira plug-ins, including gliphy, lucidchart, etcexperience of other workspace and collaboration tools, including: microsoft 365 (in particular sharepoint online), aha, asana, agile methods, change & configuration managementfor more efficient ticket handlingdevelop training materials and deliver training to power usersin september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! responsibilities manage atlassian settings, including users, groups, roles and permissionshelp teams to set up and manage slas, issue types, etc

  • Lottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathslottolandcorporategrit and determination is a prerequisite for all lottolanderswork on the solutions identified for incidents affecting players, undertaking player reviews and protecting the company from any risksinternal position right to work in gibraltar no agenices at this time pleaseevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunityability to stay focused with spike volumes (target driven)we like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwability to work independently or remotely if requiredcom this position is advertised as an internal vacancy for exisiting lottoland employeesflex between processes and ensure that teams work in priority order depending on impact to players/ the businesslottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outsunderstanding of kyc regulationslottoland could be just the place for youfluent in englishcomputer skillsfollow the standard operating procedures in line with policy and regulatory requirementsemployees are empowered to do their best but held accountable for their actionsputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the businessadapt and adhere to changes in procudures to ensure the team works to the one agreed process at all timesraise sars with the company mlro, identifying individual player suspicion and group trendsaccountabilities: support the end to end okrs of customer operations by flexing to work on projects, incidents and spike periods in all teamswork as a team to achieve all okrs set, share workloads fairly and communicate efficiently as a team to meet expectationstailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationremember you do not have to tick all boxes these are just an example of skills/experience that may support you in the role! a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del solmanagers need to inspire and develop their teams to get the most out of themundertake thorough training in all teams within customer operations, staying up to date with training to ensure you can work on all processes at short notice as requiredit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritagepassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeesin september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! the flex exectuive's role is to review player documentation and make decisions to protect the company from fraud or additional riskhonesty, integrity and trust are a givenkeep accurate reconding of all work undertaken to ensure that your outputs are clearly documented and at an audit standardfollow our core values and behaviours, leading by example under the gattention to detail

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