Hr di plant
Elenco hr di plant
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La conoscenza dei sistemi hr zucchetti e del software di business intelligence qlik view saranno considerate un plusla dimestichezza nell’utilizzo dei sistemi hr zucchetti e del software di business intelligence qlik view saranno considerate un plusproviene idealmente dal reparto di amministrazione del personale o di controllo gestione hr di aziende strutturate; oppure da studi di consulenza e gestione paghe c/terziil profilo ideale è un brillante laureato in economia con circa 2-3 anni di esperienzai nostri ristoranti sono oggi dislocati tra emilia romagna, veneto, lombardia e toscana e abbiamo un importante piano di sviluppo che porterà nuove aperture nel corso dei prossimi mesiil profilo ideale è un brillante laureato in economia con circa 2-3 anni di esperienza, preferibilmente nell’area controllo costi del personale, settore retaill’hr junior controller si dedicherà nello specifico alle seguenti attività: analisi consuntiva per ogni punto vendita dei costi mensili del lavoro con alta focalizzazione sull’andamento di tutte le componenti che impattano il costo orario; analisi degli scostamenti vs budget dei costi orari e dei relativi kpi di efficienza; partecipazione alla definizione del budget annuale dei costi del personale e dei relativi kpi di efficienza; partecipazione all’elaborazione dei forecast infrannuali periodici dei costi del personale; presidio del sistema premiante dei punti vendita e della sede: manutenzione, monitoraggio e validazione dei kpi facenti parte del sistema stessostiamo cercando una risorsa che abbia l’ambizione di crescere e di consolidare le proprie competenze nell’ambito del controllo di gestioneintraprendenza, capacità di lavorare in team, forte orientamento all’obiettivo e approccio analitico completano il profilola risorsa, il cui inserimento fa parte di un progetto di crescita dell’azienda, entrerà nel team controllo di gestione e, rispondendo direttamente al cfo, avrà come compito principale quello di monitorare e analizzare i costi del personale dei punti venditadispensa emilia nasce nel a modena, nel cuore della food valley, con l’obiettivo di coniugare il piacere della buona tavola emiliana con un servizio attento e velocela nostra offerta ha come protagonisti tigelle, gnocco fritto, primi piatti della tradizione e golose insalate arricchite con prodotti tipici del territorio: il tutto rigorosamente preparato e cucinato al momento per garantire ai nostri ospiti la massima esperienza di gusto, in un’atmosfera resa calda ed accogliente grazie alla professionalità delle persone del nostro team che giorno dopo giorno portano avanti i valori dell’azienda: vivacita’, semplicita' e franchezzaè un eccellente utilizzatore di excel, possiede un inglese fluente
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Tor nasce dall’esperienza del gruppo lavoropiù che dal opera nei servizi alle imprese nell’ambito delle risorse umane e propone servizi di consulenza hr per ricerca e selezione di profili altamente qualificatirequisiti: esperienza di almeno 5 anni come rspp presso aziende manifatturiere con abilitazione al ruolo laurea, buona conoscenza dell’inglese (interazione con hse di plant in europa e con hse manager in lingua inglese) disponibilità a trasferte (nord italia) giornaliereconoscenza anche giuridica della normativa di riferimento forte attitudine alla collaborazione e a progetti da gestire in team chi cerca e cosa si offre: azienda appartenente a gruppo internazionale ( dipendenti nel mondo) con 5 plant in italia (130 dipendenti)attività: monitora il rispetto dei sistemi di prevenzione e protezione presso i 5 plant italiani del gruppo, con la necessità di trasferte ma particolare attenzione su quello più strutturato (nord di bologna), si rapporta con i preposti, l’rsu e l’hse manager di grupposi occupa delle azioni di miglioramento per ridurre il rischio di incidenti ai lavoratori ed il rischio impatti ambientaleraccoglie, organizza e comunica gli indicatori di performance, registra e analizza infortuni e malattie professionalizona di lavoro: provincia nord di bolognagestire la fase preparatoria per l'approvazione degli investimenti in termini di impianti e macchinari verifica, in collaborazione con la manutenzione, il funzionamento degli impianti e delle attrezzature in produzione per garantirne l'idoneità ed il corretto ed ottimale funzionamento nel rispetto delle condizioni di sicurezzaattenzione alle risorse e alla crescita professionale dei dipendenticoopera nelle indagini su tutti gli incidenti e i mancati incidenti verifica la corretta e regolare effettuazione dei periodici controlli sulle attrezzature, il piano del piano di emergenza internotor nasce per questocomunica con le autorità locali nei settori della salute e della sicurezza sul lavoro e della protezione ambientaleyour goal, our mission! i candidati migliori vanno cercati, contattati e valutati con i migliori strumenti e con la massima curaforte crescita del gruppo e forte espansione in italiator cerca re sponsabile del s ervizio di protezione e prevenzione con esperienza di almeno 5 anni come hs e manager o security, safety & environment specialist, abilitato come rspp, buon inglese, per azienda della provincia nord di bolognaindividua i fattori di rischio e definisce le misure per la sicurezza e salubrità degli ambienti di lavoro nel rispetto della normativa vigente; elabora le misure preventive e protettive e dei sistemi, definisce ed attua i programmi di informazione e formazione dei lavoratori, redige il duvri ai sensi dell’artpossibili spazi di crescita e coinvolgimento sulle attività su ambiente e qualità in ottica gestione sistema integrato retribuzione e livelli commisurati all’esperienza, premio integrativo aziendale, home office parzialetor si impegna per dare ai propri consulenti il metodo, l’affiancamento e gli strumenti per esprimersi al meglio in quello che amano fare: trovare le persone migliori sul mercato e le più adatte ai contesti aziendali dei nostri partner
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We would require the successful post-holder to live the values which will ensure our cultures remains healthy experience in managing organisational change (often remotely) experience of working with senior level managers experience of managing a team of hr professionals international/emea hr knowledge and experience required excellent communicator: able to spot and frame issues to enable effective cross-functional decision making effective influencing skills, able to work cross-functionally and with contacts at all levels in the organisation able to define and deliver innovative solutions to business-critical situations highly resilient and able to work at pace on multiple projects or change initiatives a strong communicator including facilitation and public speaking with excellent interpersonal skills substantial experience in hr through progressively more responsible positions covering all hr generalist hr areas experience of working with a dispersed workforce demonstrated experience delivering high quality, service orientated hr n/aworking for the global head of hr, the global hr business partner will be responsible for supporting a diverse portfolio across all itrs geographiesthe post-holder will act as the first point of contact for employees concerning all hr topics and assist people through any process, they require for emea and americasmain responsibilities to build strong relationships with the heads of each business functions, supporting them and acting as a critical partner lead a team of hr professionals, providing guidance, support, and coaching to work closely with senior managers for the business function in order to develop a people agenda that closely supports the overall aims of the organisation provide organisational development, change management expertise and a value-adding partnership to the business function diagnosis of critical issues affecting the business function, preventing or blocking them achieving their aims/strategic goals lead on or implement hr initiatives and project implementations across the group focus on taking care of organisational development (professional growth, apprenticeship levy, interns etc) along with the management of the budget identifies and supports robust engagement activities, addressing necessities at each level / department as well as assisting the global head of hr with the global engagement survey action plan the person to be successful we would be looking for the following experience, skills and behaviours: at the heart of our company are our innate, shared values that underpin everything we doby transforming the mass of raw data into meaningful information, itrs helps enterprises run their it estates intelligently, prevent outages and maximise efficiencywe are a successful business full of opportunitieswith over 20 years’ experience serving enterprise clients across industry markets, 800 clients worldwide rely on itrs for their estate monitoring, capacity planning, it analytics and load testingyou will actively support and challenge your stakeholders, coaching, guiding, and influencing them to enable them to run their functions to the highest standardyou will act as a strategic partner and change agent to managers in each business functionn/a itrs group’s technology establishes and maintains operational resilience for businesses operating in demanding environments where technology failure means business failure
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Primary hr administrator for netherlands, france and germany ework with the hr team on adhoc projects when needed, e9-12 months maternity cover we are looking for an ambitious & fun individual to join the hr team, as a hr assistant based in munich or amsterdam, to work with our offices in germany, france, and the netherlandsbe the primary point of contact for hr queries and employee relation issues, for employees in europe and provide additional assistance to uk and brazil, as requiredorganize and manage the onboarding process across europe and brazil (communicate onboarding plan with the new hire and relevant stakeholders, schedule diary invites, deliver the hr induction, probation tracking)experience of hr administration and support for germany, the netherlands and france, preferred experience in managing employee's health and wellbeing experienced in employee relations desireable bachelor’s degree in human resources or management or equivalent degree minimum of 2 years’ experience in hr administration and recruiting proficient in ms office must have very strong organization skills, attention to detail, and multi-tasking skills outstanding communication and interpersonal skills ability to work well individually and as part of a team ability to work to tight deadlines bilingual in english and advanced in german fluency in dutch would also be beneficial our work and global focus on systems change in society is incredibly diverse and so we are very keen to receive applications from all parts of the global communitywe convene and support coalitions of leaders to shape policies and business strategies that will rapidly transform economic activity 2maintain hris data for our europeans officesprovide reporting as requested by internal stakeholderssystemiq connects the right people, ideas, technologies, and capital to transform economic systems: 1we direct larger pools of capital so that they are invested for long-term sustainability, and we work to accelerate the transformation to a greener, more inclusive financial systemsystemiq is a systems change company that partners with business, finance, policy-makers, and civil society to make economic systems truly sustainablethese disruptions are not only vital to the future of humanity and our planet, they also open up immense opportunities for the businesses that drive themyou much have the right to work in the country location you are applying to - systemiq usually cannot provide sponsorshipwe co-create and incubate the market solutions most likely to build regenerative economic systems 4manage leavers process for the european offices, including exit interviewschange to hours, contract extensionswe invest our own venture capital and expertise to accelerate business innovation and drive system change 5new hris implementationassist with monthly payroll processes for the european officesupdate our people hub on systemiq’s intranetthe ideal candidate must be a self-starter, detail oriented, organized, personable, an effective multi-tasker, and have excellent communication skillskey responsibilities include: managing sick leave returners and to provide support to employees in the re-integration after sickness managing local employee relations managing changes to employment contracts for the european offices, ejob duties include human resource management, onboarding new hires, off-boarding, managing contract changes, maintaining hris database with personnel changes, managing sickness and employee queries, assisting with benefits administration, and working on ad hoc projects as assignedwe combine high-level research with high-impact, on-the-ground workleave of absence, benefits, employee files, reference letters, inbound international relocationswe work with pioneering companies that want to drive the change in their industry 3our purpose is to catalyse good disruptions in critical economic systems, with a current focus that includes low-carbon energy, materials and the circular economy, and regenerative oceans and land use
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Primary hr administrator for netherlands, france and germany ework with the hr team on adhoc projects when needed, ewe are looking for an ambitious & fun individual to join the hr team, as a hr associate, based in munich, london or amsterdam, to work with our offices in germany, france, and the netherlandsbe the primary point of contact for hr queries and employee relation issues, for employees in europe and provide additional assistance to uk and brazil, as requiredorganize and manage the onboarding process across europe and brazil (communicate onboarding plan with the new hire and relevant stakeholders, schedule diary invites, deliver the hr induction, probation tracking)experience of hr administration and support for germany, the netherlands and france, preferred experience in managing employee's health and wellbeing experienced in employee relations desireable bachelor’s degree in human resources or management or equivalent degree minimum of 2 years’ experience in hr administration proficient in ms office must have very strong organization skills, attention to detail, and multi-tasking skills outstanding communication and interpersonal skills ability to work well individually and as part of a team ability to work to tight deadlines bilingual in english and advanced in german fluency in dutch would also be beneficial our work and global focus on systems change in society is incredibly diverse and so we are very keen to receive applications from all parts of the global communitywe convene and support coalitions of leaders to shape policies and business strategies that will rapidly transform economic activity 2maintain hris data for our europeans officesprovide reporting as requested by internal stakeholderssystemiq connects the right people, ideas, technologies, and capital to transform economic systems: 1we direct larger pools of capital so that they are invested for long-term sustainability, and we work to accelerate the transformation to a greener, more inclusive financial systemsystemiq is a systems change company that partners with business, finance, policy-makers, and civil society to make economic systems truly sustainablethese disruptions are not only vital to the future of humanity and our planet, they also open up immense opportunities for the businesses that drive themyou much have the right to work in the country location you are applying to - systemiq usually cannot provide sponsorshipwe co-create and incubate the market solutions most likely to build regenerative economic systems 4manage leavers process for the european offices, including exit interviewschange to hours, contract extensionswe invest our own venture capital and expertise to accelerate business innovation and drive system change 5new hris implementationassist with monthly payroll processes for the european officesupdate our people hub on systemiq’s intranetthe ideal candidate must be a self-starter, detail oriented, organized, personable, an effective multi-tasker, and have excellent communication skillskey responsibilities include: managing sick leave returners and to provide support to employees in the re-integration after sickness managing local employee relations managing changes to employment contracts for the european offices, ejob duties include human resource management, onboarding new hires, off-boarding, managing contract changes, maintaining hris database with personnel changes, managing sickness and employee queries, assisting with benefits administration, and working on ad hoc projects as assignedwe combine high-level research with high-impact, on-the-ground workleave of absence, benefits, employee files, reference letters, inbound international relocationswe work with pioneering companies that want to drive the change in their industry 3our purpose is to catalyse good disruptions in critical economic systems, with a current focus that includes low-carbon energy, materials and the circular economy, and regenerative oceans and land use
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Italia
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Better aid in all stages of plant growthplant light has a service life of up to 50,000 minutes【minimalist appearance】grow light bulbs are made of plastic shells, you can always keep the temperature at the appropriate level, effective for plant growth and protectionled grow lights can perfect solution for winter or rainy season indoor planting of tropical plants, suitable for tropical plants, succulent flowers tobacc vegetable seedling lemon trees and all the plants that need lightbooming light for growing: provides bright lighting for indoor vegetables, flowers, succulents, bonsai, and pot plantsgrow light bulb design standards e27 socket, easy to set up and useif you have any questions about the grow light, please contact us, and we will answer your questions within 24 hours【bright not hurt the plants and eyes】grow light bulb has a power of 20w and is therefore very bright【best gift for indoor plants】with high-efficiency led chips, the safety range of input voltage is wideblue and red grow light bulbs promote the growth of the leaves and rhizome, protein synthesis and bearing fruitthe light promotes seed germinationmain features:【classic led grow light bulb】classic red+blue grow light bulb, with 200pcs high-efficiency led chips: 166red+34blueat the same time, this is also a kind of protection for the product itself, helping extend service life【our service】we are all customer service-basedwith a broader lighting angle and never hurt the eyes and plants
Italia
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Fascia cardio polar 92081566 h9 hr h9 hr xs s black fascia cardio polar 92081566 h9 hr h9 hr xs s black attenzione: su questo prodotto i tempi di spedizione possono arrivare fino a 10 giorni
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Italia
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Package included: 2 pcs plant baskethigh quality aquatic plant material, foldable strong and durableit also can be as plant pot for home decorationspecification:material: wood chips, bamboo, rattan, aquatic plant and other plantscolor: woodsize: ①(l)x(w) 30x27cm/11can be used for home storage like clothes, quilt, dollshandle for you to remove the position easily) features:brand new and high quality)②(l)x(w) 21x21cm/8perfect for every corner of the house, corridor, living room, childrens room, bathroom, balcony space
Italia
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Descrizione dellattività: il plant manager, riporterà al direttore operationsspace work seleziona plant manager per azienda nel settore foodè richiesta esperienza di almeno 5 anni in aziende alimentari) per partecipare alla selezione candidarsi allannuncio https://spaceworkinquadramento e retribuzione commisurati allesperienzaè preferibile la conoscenza della lingua inglese e di erp (sap/as400)ssa laura cocca l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (doltre alla gestione del personale e degli impianti, si occupa di analizzare i dati di produzione per trovare eventuali spazi di miglioramentola capacità di pianificazione e time-management, la capacità di analisi e relativo problem solving ne completano il profiloit/jobs/plant_manager_rif__/it/lazienda offre: contratto di assunzionesede di lavoro: brescia referente della selezione: dottsi occuperà in particolare di: - pianificare e definire il processo produttivo, con particolare attenzione alla gestione dei tempi e dei costi; - creare e monitorare le fasi di redazione dei budget di produzione, focalizzandosi nello sviluppo e raggiungimento dei kpi; - definire la capacità produttiva degli impianti, determinandone i consumi specifici; - implementare e pianificare azioni correttive volte a migliorare lefficacia e lefficienza dei processi produttivi - autorizzare le attività di manutenzione straordinaria, proponendo investimenti strutturali volti al miglioramento continuo; - collaborare con le altre direzioni aziendali nella fase di progettazione ed implementazione degli impianti produttivi requisiti richiesti: laurea in ingegneria industriale, gestionale o simili
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Italia
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Per il nostro team hr, siamo alla ricerca di un/una hr administration specialist che si occuperà della gestione operativa delle attività di amministrazione del personale in diretto riporto all’hr administration managerla nostra vision è quella di semplificare la vita a persone e organizzazioni, ampliando e facilitando la distribuzione e la fruizione della tecnologiaesprinet è un’azienda multinazionale leader in italia e spagna nella distribuzione "business-to-business" di information technology e consumer electronics a reseller it, var, system integrator, negozi specializzati, retailer e portali di e-commerce con circa rivenditori clienti, oltre 600 brand in portafoglio e 17 punti vendita (esprivillage) sul territorio nazionaleabbiamo conquistato la leadership puntando sull’innovazione e sulla capacità dei nostri collaboratori di tendere a risultati eccellenticomprovata esperienza di almeno 1 anno maturata nel ruolo c/o aziende strutturate; diploma e/o laurea in ambito economico/amministrativo; buona conoscenza del pacchetto office, in particolare di excel; conoscenza della lingua spagnola, del gestionale as400 e di sap success factors saranno considerati un plus; completano il profilo: orientamento al cliente (interno) e capacità di comunicazione interpersonalesede di lavoro: vimercate (mb) si offre contratto a tempo determinato per sostituzione maternitànello specifico si occuperà di: stesura lettere di assunzione, cessazione e proroghe; gestione delle pratiche di maternità, malattie e infortuni; aggiornamento dati personali nei sistemi aziendali (rubrica, gestionale hr, ecc); adempimenti amministrativi (comunicazione enti, fondi di previdenza e fondi di assistenza sanitaria); controllo dei cedolini mensili e rilevamento presenze; ordine mensile ai dipendenti dei ticket restaurant e controllo mensile note spese; redazione di report mensili su temi legati all’amministrazione del personale (head count, ingressi, cessati, malattie ecc…)