Consultant customer
Elenco consultant customer
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Conoscenza di data platform quali gcp, aws e azure passione per il mondo della consulenza strategica interesse nei confronti delle principali tematiche in area business analysis, performance optimization, customer experience management, crm, network development, loyalty & engagement design ottima capacità di sintetizzare e rappresentare un problema, oltre che di svilupparne la risoluzione attraverso slide e metodi di “data storitelling” capacità di sviluppare business case cosa offriamo ambiente di lavoro stimolante che favorisce la crescita professionale confronto con colleghi di diverse esperienze formative e professionali coinvolgimento su progetti per clienti prestigiosi appartenenti a diversi settori, anche a livello internazionale continua attività di ricerca e sviluppo e coinvolgimento nello sviluppo di prodotti proprietari sviluppo e miglioramento delle proprie capacità analitiche approfondimento della conoscenza di diversi linguaggi o tool di data science, analisi geografica e bi sede di lavoro: milano centrosas, python, r, eccla missione di jakala è creare un vantaggio competitivo per i suoi clienti, con un impatto misurabile sulla top line, grazie al miglior utilizzo combinato di dati, advanced e location analytics, tecnologie, contenut i e progettazione dell’esperienza del clientesql) e pre-processing / cleansing dei dati conoscenza di linguaggi o tool di data science (esil candidato ideale possiede forte attitudine quantitativa e passione per il mondo dei dati precisione e cura del dettaglio laurea in scienze statistiche, data science, geografia economica, econometria o titoli di studio affini con eccellenti risultati accademici solide basi statistiche e conoscenza di principali metodi di estrazione (esle risorse saranno inserite in un contesto fortemente dinamico e “data-intensive” dove potranno mettere a frutto, con un elevato grado di autonomia, le proprie conoscenze di analisi statistiche e/o geografiche contribuendo allo sviluppo dell’offerta dati aziendale e supportando l’attività delle aree di business advisory, location intelligence e data & aijakala è la prima società martech italiana che offre ai propri clienti supporto in ambito strategico, analytics, digital e technology) conoscenza microsoft office suite (excel®, powerpoint®, access®, word®) ottima capacità di problem setting e problem solving completano il profilo familiarità con i principali tool di bi (powerbi, tableau, qlikview) familiarità con tematiche di business intelligence, dwh, eccper il potenziamento dell’area data lab stiamo cercando data scientist che vogliano entrare a far parte di un team di specialisti dedicato allo sviluppo di prodotti e soluzioni innovative basate su banche dati microterritoriali proprietarie uniche in italia, che permettono alle aziende di incrementare le vendite e ridurre il cost to serve grazie a una migliore conoscenza di territorio, reti di vendita, clienti e prospect
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Tasks, with the tutor support: definition of the tracking architecture create implementation requirements managing tag management platforms creation of standard and dashboard reporting data analysis support in cro and a/b testing projects soft skills analytical mindset problem solving and customer management skills proactivity towards the client and the team with whom there is a strong collaboration technical skills basic knowledge of analytics panels (in particular google analytics) basic knowledge of tag managent solutions nice to have: familiarity with data viz tools (ethe candidate will integrate with the team, with his/her tutor, in the management of projects aimed at supporting the group's clients in improving the performance of their digital assets through the collection of business requirements, the setting of the necessary tracks and the analysis of the data collecteddata studio) and with pogramming languages (e
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La società nostra cliente, azienda multinazionale leader mondiale nei servizi professionali di revisione e organizzazione contabile, fiscalità, transaction e advisory, per il potenziamento del team interno, ci ha incaricato di ricercare i seguenti profili professionali: staff accounting consultant senior accounting consultant il / la candidato / a ideale junior è laureato in economia e ha maturato almeno 2/5 anni di esperienza professionale presso studi professionali o presso aziende nelle attività di outsourcing contabile e tax compliance, revisione contabile, analisi di bilancio o valutazione aziendaleper il contesto internazionale e per la clientela è richiesta una buona conoscenza della lingua inglesebuone capacità commerciali al fine di sviluppare attività di go-to-marketredazione delle dichiarazioni fiscali annualiprincipali requisiti: ottima conoscenza della contabilità generale e analitica, del bilancio e della fiscalità ricorrentesarà considerato un plus l’abilitazione come commercialistaottima conoscenza del pacchetto office e dei principali software contabili e erpsede di lavoro: bariliquidazioni iva, f24 e invii telematiciprincipali attività e responsabilità: contabilità generale ed analitica, clienti e fornitoriredazione dei bilanci civilistici e fiscaliil / la candidato / a sarà inserito / a all’interno del team preposto, che garantisce supporto a multinazionali di medie e grandi dimensioni nella predisposizione di bilanci civilistici e report gestionali, oltre a supportare attività di fiscalità ricorrente ed analisi delle aree amministrativecompletano il profilo: ottime capacità relazionali e comunicative, attitudine al team work e al problem solving e disponibilità a viaggiare in italia ed all'esteroil contesto è strutturato, dinamico, giovane e stimolante, nel quale consolidare e accrescere le proprie competenze professionali, anche grazie ad un processo continuo di formazione e di aggiornamento normativo
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Space work seleziona un sales consultant per agenzia di servizi nel settore automobilisticosi richiedono ottime doti comunicative, relazionali ed organizzative, empatia, proattività e motivazionessa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi allannuncio https://spaceworkrequisiti richiesti: diploma o laurea; pregressa esperienza di almeno un anno nella vendita, preferibilmente in ambito finanziario o assicurativonegozierà i termini della vendita, redigendo le offerte e le proposte commercialilazienda offre: contratto di assunzionesi occuperà della richiesta, analisi e raccolta delle documentazioni amministrative dei clienti e costruirà relazioni durature con i clienti attuali e potenzialidescrizione dellattivita: la persona inserita dovrà accompagnare il cliente nel processo decisionale d'acquisto, rispondendo alle domande sul prodotto/servizio offertoinquadramento e retribuzione commisurati allesperienzait/jobs/a__sales_consultant_/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dbuona conoscenza del pacchetto officesede di lavoro: brescia (bs) referente della selezione: dott
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Space work, società di consulenza nelle risorse umane, seleziona junior hr consultant per organico internoit/jobs/junior_hr_consultant__tirocinio_rif__/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (drequisiti richiesti: laureati in materie umanistiche, economiche o giuridichelobiettivo è quello di fornire tutti gli strumenti necessari affinché la persona, al termine del periodo di stage, raggiunga un buon grado di autonomia in tutte le attività previste dal ruolodurante il periodo di formazione, si occuperà della stesura e della pubblicazione degli annunci, dello screening dei curricula, e di tutte le attività di back office previste per il ruolo, partecipando anche ai colloqui di selezionebuona conoscenza dei principali strumenti informatici, flessibilità e disponibilità orariassa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi allannuncio: https://spaceworkdescrizione dellattivita: la risorsa affiancherà il responsabile di ricerca e selezione in tutto il processo di recruitmentlazienda offre: retribuzione commisurata allesperienza sede di lavoro: brescia referente della selezione: dottcompletano il profilo buone doti comunicative e relazionali, precisione ed affidabilità
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Orbyta sta cercando business intelligence consultant da inserire da inserire su progettualità innovative presso uno dei nostri maggiori clienti su torino (con possibilità di lavoro in modalità smart working)orbyta è una società di consulenza informatica nata a torino, un nuovo gruppo che ha come focus l'attenzione per il cliente, la formazione e l'innovazionetutte le candidature devono essere accompagnate dall'autorizzazione al trattamento dei dati personali e saranno gestite ai sensi del dorbyta si contraddistingue per l’esperienza nello sviluppo e ingegnerizzazione software e governance dei processiseguiamo i nostri dipendenti nel loro sviluppo professionale con percorsi formativiad hoc tramite la nostra space academy, colloqui obiettivi annuali e successive interviste di follow up, inoltre offriamo un career path ben definito per incontrare le ambizioni dei nostri collaboratori e organizziamo costantemente eventi di team building con lo scopo di costruire relazioni volte ad accrescere il senso di appartenenza dei dipendenti dell’aziendaoperiamo in ambito ict offrendo soluzioni di eccellenza grazie a un team di esperti altamente qualificati capaci di soddisfare le esigenze dei singoli clientila nostra missione è guidare il cambiamento, promuovendo la qualità e valorizzando il business dei nostri clientilaurea in materie tecnico/scientifiche, esperienza in ambito bi e forte passione per l 'advanced analytics e la business intelligence conoscenza di power bi conoscenza di sql dinamicità, efficienza, flessibilità ed autonomia intraprendenza ed attitudine al problem solving buona conoscenza della lingua inglese, parlata e scritta sede di lavoro: torino (possibilità di lavorare in modalità smart working) completano il profilo entusiasmo, proattività, professionalità, predisposizione al lavoro in team e orientamento al risultatosi afferma inoltre come system integrator, capace di sviluppare progetti complessi nel campo it, data comunication e networkingla nostra offerta rispetta le norme sulle parità di trattamento in materia di occupazione e di condizioni di lavoro (lgarantiamo retribuzione ed inquadramento contrattuale commisurati all'esperienza, attenzione all'individuo, un ambiente giovane, informale e stimolantein orbyta troverai un ambiente giovane e stimolante dove poter sviluppare appieno le tue potenzialità
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La società nostra cliente, azienda multinazionale leader mondiale nei servizi professionali di revisione e organizzazione contabile, fiscalità, transaction e advisory, per il potenziamento del team interno, ci ha incaricato di ricercare il seguente profilo professionale: manager accounting consultant il / la candidato /a ideale è laureata in economia e ha maturato un’esperienza professionale fra i 6 e gli 10 anni presso studi professionali o aziende nelle attività di outsourcing contabile e tax compliance, revisione contabile, analisi di bilancio o valutazione aziendaleper il contesto internazionale e per la clientela è richiesta una buona conoscenza della lingua inglese• redazione delle dichiarazioni fiscali annualisede di lavoro: romabuone capacità commerciali al fine di sviluppare attività di go-to-marketsarà considerato un plus l’abilitazione come commercialistaprincipali requisiti: ottima conoscenza della contabilità generale e analitica, del bilancio e della fiscalità ricorrenteil / la candidato /a sarà inserito /a all’interno del team acr, che garantisce supporto a multinazionali di medie e grandi dimensioni nella predisposizione della contabilità e dei bilanci civilistici e report gestionali, oltre a supportare attività di fiscalità ricorrente ed analisi delle aree amministrativeottima conoscenza del pacchetto office e dei principali software contabili e erpil contesto è strutturato, dinamico, giovane e stimolante, nel quale consolidare e accrescere le proprie competenze professionali, anche grazie ad un processo continuo di formazione e di aggiornamento normativoprincipali attività e responsabilità: contabilità generale ed analitica, clienti e fornitori• liquidazioni iva, f24 e invii telematicicompletano il profilo: ottime capacità relazionali e comunicative, attitudine al team work e al problem solving e disponibilità a viaggiare in italia ed all'estero• redazione dei bilanci civilistici e fiscali
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Objective and scope of the role groupm is looking for an experienced digital analytics consultant to manage projects dedicated to large, complex clientshands-on experience with python and/or rhands-on experience with data studio or another data visualization platformhands-on experience with conversion rate optimization process and toolsadditional skills: hands-on experience with adobe analytics or mapp/webtrekkyou speak and write english fluentlyrequested hard skills: you are able to develop and communicate clearly, simply and without technical jargon the tagging implementation strategy and logiclocation wpp campus in milan (plus the option for smart working some of the time)hands-on experience working with a data layer in an ecommerce contextyou are able to independently implement an sdd/sdr, taking care of all the detailshands-on experience with javascript and/or other languages such as html, css, and jqueryhands-on experience with tag management solutions such as tealium or tag commanderyou know and use daily google analytics, google tag manager, bigquery, firebase analytics, google analytics 4, and you are experienced with both data analysis and technical implementationthe selected candidate will follow the digital analytics activities in a multidisciplinary, friendly and collaborative context dedicated to the design and implementation of integrated digital marketing solutions for top-tier clients
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Bcha are committed to delivering on our customer engagement strategy and need someone to lead the organisation on a journey with a diverse customer basewe are looking for someone to drive change across the whole organisation putting the customer at the heart of everythingcustomer engagement is central to bcha’s work and we are committed through our 5-year business plan to improving how we engage and involve individuals who use our servicesbe driven and motivated to deliver the strategy for customer engagement have knowledge of housing or care sector enjoy working in a diverse and sometimes complex organisation confident and inspiring to our customers be able to work collaboratively with stakeholders across the organisation be resilient, have a positive attitude and be solutions focused organised, with good time management skills to prioritise and achieve objectives be a strategic thinker & financially astute to achieve the business plans have excellent communication skills, written and verbal able to problem solve, analyse options and make confident decisions have experience working in a customer engagement roleprovide modern, relevant and accessible services for customers build strong relationships with customers, earning their trust and respect utilise technology to execute campaigns to drive customer engagement rationalise and improve the specialist platforms to enable customers to have their say work with a fully committed board and executive team drive change across the whole organisation and positively impact our customers experience of the organisationthis is great opportunity to; lead the work to better understand our customers enabling us to meet our objective of better outcomes for customers by creating better homes, better communities and better lives develop an insight-driven approach, encourage curiosity and innovation to identify service improvements and lead positive changeas an employer, we will do everything possible to prevent unsuitable people obtaining employment with bchabcha is a south west based charitable housing association with a continuing mission to meet housing need and end homelessnessbcha is committed to safeguarding and promoting the welfare of people, and expects all employees and volunteers to share this commitment closing date: 8th may by 12 noonrepresent our customers at all levels within the organisation work for an organisation that offers flexible working arrangements bcha safer recruitment: safeguarding children and adults is our first priority and we will ensure we follow safer recruitment procedureswe have properties across the south west providing affordable homes and temporary accommodation to a wide range of individuals, supporting them to lead independent, fulfilled lives and experience in a ‘technical property services’ environmentour overall aim is to ‘deter unsuitable applicants from applying for roles with children and adults, and we will ensure that all candidates are treated fairly, consistently and in compliance with current legislation
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Esperienza pregressa di 2/3 anni in ruolo analogo o come addetto/a customer servicespace work seleziona addetto/a customer service tecnico per azienda specializzata nella produzione e commercializzazione di distributori automaticisi occuperà di supportare da remoto la risoluzione del guasto tecnico e della modifica di configurazioni o spiegazioni del prodottossa francesca bonari l'offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (d) per partecipare alla selezione candidarsi allannuncio https://spaceworkit/jobs/addettoa_customer_service_tecnico__rif__/it/descrizione dellattività: la persona inserita dovrà gestire lassistenza remota al cliente per la risoluzione dei guasti e occuparsi della raccolta delle esigenze del clienteavrà la responsabilità di aprire un eventuale ticket di guasto e di controllare i ticket chiusi e lemissione dei documenti di scarico di magazzinosede di lavoro: provincia di brescia referente della selezione: dottavere conoscenza base di elettronica, informatica, meccanicaavere abilità nelluso del telefono e del pacchetto office; è gradita la competenza nelluso di un crmsaper pianificare e lavorare per obiettividovrà gestire gli impegni di magazzino per la spedizione del materiale e la creazione di reportistiche ad hocinquadramento e retribuzione commisurati allesperienzalazienda offre: contratto di assunzionerequisiti richiesti: diploma di istituto tecnico, elettronico/informatico
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Do you enjoy working in a fast-paced environment? are you looking for a varied role, with a competitive salary, progression opportunities and be able to make your mark on a rapidly expanding business? if so, keep reading! we are looking for a knowledgeable and enthusiastic part time customer services advisor to join our team of like-minded individuals within the dash drive rental division of our companywhy should you work with us? no two days are the same… what are we looking for? organised with good attention to detail your communication and customer service skills are second to none there is a problem? you see this as a challenge waiting to be overcome! you understand the need to be flexible in your working hours to get the job done our commitment to you in return we offer a competitive salary as well as the opportunity to develop and grow your career to the next level and most importantly ensure you are happy as a much-valued member of the dash group team! hours of work: hours per week variable between monday - saturday salary: £10 per hour want to know more about the role? a full job description can be downloaded from the careers page on the dash group websiteyou will assist us during an important period of organic growthwe are forward-thinking with a culture of continuous growth and improvement - in our products, services, and our peopleyou will be taking responsibility for all administration through the vehicle rental lifecycle and play a key role in a busy office environment assisting to provide a prompt and professional service to customers and visitorswe are a family run business based in redruth, our working environment is dynamic, fast-moving, and responsive to our client’s needs, but it’s not all work and no play here; we all work hard and take a lot of pride in what we achieve but also like to have fun too! keen to learn more about us? click here to explore our full range of servicesready to apply? upload your covering letter, previous salary details and cv to https://www
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Esperienza pregressa di 2/3 anni in ruolo analogo o come addetto/a customer servicespace work seleziona addetto/a customer service tecnico per azienda specializzata nella produzione e commercializzazione di distributori automaticisi occuperà di supportare da remoto la risoluzione del guasto tecnico e della modifica di configurazioni o spiegazioni del prodottossa francesca bonari l'offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (davere abilità nell’uso del telefono e del pacchetto office; è gradita la competenza nell’uso di un crml’azienda offre: contratto di assunzionesede di lavoro: provincia di brescia referente della selezione: dottdescrizione dell’attività: la persona inserita dovrà gestire l’assistenza remota al cliente per la risoluzione dei guasti e occuparsi della raccolta delle esigenze del clienteavere conoscenza base di elettronica, informatica, meccanicasaper pianificare e lavorare per obiettividovrà gestire gli impegni di magazzino per la spedizione del materiale e la creazione di reportistiche ad hocavrà la responsabilità di aprire un eventuale ticket di guasto e di controllare i ticket chiusi e l’emissione dei documenti di scarico di magazzinorequisiti richiesti: diploma di istituto tecnico, elettronico/informaticoinquadramento e retribuzione commisurati all’esperienza
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Siamo alla ricerca di un/a customer service che, inserito/a all'interno del team sales di dacom, azienda del gruppo esprinet leader nella distribuzione specializzata di prodotti e soluzioni per l’automatic identification and data capture (aidc), avrà modo di gestire l’intero ciclo dell’ordine a 360 gradi, dall’inserimento all’evasione dello stesso risolvendo eventuali problematiche e/o necessità ad essi connessi; avrà, inoltre, la possibilità di interfacciarsi con diverse strutture aziendali quali sales, marketing & logisticnello specifico si occuperà di: • assistenza diretta ai clienti b2b tramite telefonate, e-mail, chat per la tempestiva evasione degli ordini, fornendo risposte precise e puntuali alle richieste di informazioni su prodotti e/o assortimenti; • allineamento costante con gli stakeholders interni all'azienda, quali account, brand manager e dipartimento logistica per la risoluzione di eventuali criticità e/o domande da parte dei clienti; • inserimento ed aggiornamento degli ordini clienti; • fornire il necessario supporto al cliente, in ottica di customer centricity, raccogliendo e gestendo, inoltre, reclami ed eventuali problematichesede di lavoro: cornaredo (mi)esprinet è un’azienda multinazionale leader in italia e spagna nella distribuzione "business-to-business" di information technology e consumer electronics a reseller it, var, system integrator, negozi specializzati, retailer e portali di e-commerce con circa rivenditori clienti, oltre 600 brand in portafoglio e 17 punti vendita (esprivillage) sul territorio nazionalela nostra vision è quella di semplificare la vita a persone e organizzazioni, ampliando e facilitando la distribuzione e la fruizione della tecnologia• comprovata esperienza di almeno 1 anno maturata nel ruolo c/o aziende strutturate; • buona conoscenza del pacchetto office, in particolare excel; • buona conoscenza della lingua inglese; • orientamento al cliente e al teamworking, ottime capacità relazionali e di comunicazione; • buone doti di ascolto e problem solving, capacità di mediazione e gestione dello stress; • la conoscenza di prodotti e soluzioni per l’automatic identification and data capture (aidc) sarà considerata un plusabbiamo conquistato la leadership puntando sull’innovazione e sulla capacità dei nostri collaboratori di tendere a risultati eccellenti
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Per azienda del settore assicurativo con sede a trento selezioniamo un/a addetto/a centralino e customer carela risorsa inserita si occuperà della attività di centralino e della assistenza telefonica ai clienti; avrà l’incarico di rispondere alle richieste che arrivano dagli assicurati con una attività di customer careil/la candidato/a ideale ha preferibilmente maturato esperienza pregressa nel ruolo o in mansioni simililivello contrattuale e trattative economiche da valutare in base alle competenze ed esperienze maturate dal/a candidato/a prescelto/a
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Azienda in grande crescita ricerca operatori customer servicerequisiti del candidato: - diploma o laurea - conoscenza del pacchetto office la risorsa assunta svolgerà le seguenti mansioni: - gestione delle attività di customer care - risoluzione immediata dei problemi su servizi e prodotti - cooperazione con il dipartimento di produzione e logistica - costruire relazioni funzionali con i clienti - attività di reportistica lazienda offre iniziale percorso di formazione di breve durata, retribuito e mirato all'assunzionecontratto di lavoro: full time, tempo determinatola sede di lavoro sarà foggia
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Logical job, società specializzata in consulenza hr con un forte orientamento nella valorizzazione del capitale umano, ricerca per importante ufficio internazionale un addetto customer servicepossibilità di smart working dopo iniziale training in sedeil candidato si occuperà di coordinare le attività di relazione con i clienti, gestendo il servizio di informazione al cliente per dettagli relativi agli ordini e al loro stato di avanzamentobreve esperienza in ambito trasporti e logistica capacità di lavoro in team conoscenza del pacchetto office buona conoscenza della lingua inglese tipo di contratto: inserimento a tempo determinato per un anno con finalità di assunzione a tempo indeterminato
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Pre prestigiosa azienda strutturata situata in piana rotaliana selezioniamo un/a impiegato/a customer care la risorsa selezionata si occuperà della gestione delle richieste dei clienti sino a quando non si troverà la soluzione ottimale per il progetto, nei tempi concordati e tenendo conto del budget prestabilito, delle possibilità tecniche e, se necessario, incluendo e coordinando gli esperti delle varie discipline tecniche all'interno del teamla figura professionale ricercata dovrà aver maturato esperienza nelle mansioni sopra riportatein modo particolare la risorsa avrà le seguenti responsabilità: - creazione di offerte e ordini: redigere i documenti riguardanti il progetto da un punto di vista commerciale, tenendo conto delle esigenze del cliente, delle linee guida e delle politiche interne; - garantire un'elaborazione degli ordini efficiente e corretta: la risorsa è il punto di riferimento del cliente a partire dall'inerimento dell'ordine fino a quando i prodotti aziendali non avranno raggiunto il cliente; - assistere il cliente anche dopo l'avvenuta vendita: si occuperà dei quesiti riguardanti la manuntenzione ordinaria, le riparazioni e i pezzi di ricambio, nonché del ricevimentio ed inoltro di reclami con l'obiettivo di trovare una soluzione che soddisfi il clientelì'azienda offre una posizione con responsabilità in un'azienda internazionale, un lavoro professsionalizzante con prospettive di sviluppo, progetti innovativi, nonché un'entusiasmante area di responsabilità in un'azienda in rapida espansioneil livello contrattuale e la retribuzione saranno commisurati a seconda delle competenze ed esperienze maturate dal/la candidato/a prescelto/a
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Logical job, società specializzata in consulenza hr con un forte orientamento nella valorizzazione del capitale umano, ricerca per importante ufficio internazionale un addetto customer service con breve esperienza nel settore trasporti camionisticibreve esperienza in ambito trasporti camionistici capacità di lavoro in team conoscenza del pacchetto office buona conoscenza della lingua inglese tipo di contratto: inserimento a tempo determinato per un anno con finalità di assunzione a tempo indeterminatopossibilità di smart working dopo iniziale training in sedeil candidato si occuperà di coordinare le attività di relazione con i clienti, gestendo il servizio di informazione al cliente per dettagli relativi agli ordini e al loro stato di avanzamento
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Azienda a foggia ricerca una risorsa per customer servicerequisiti richiesti: diploma o laurea; abilità nell'uso di sistemi informatici, e pacchetto office; abilità nel gestire il cliente tramite mail e telefono) aggiornamento delle anagrafiche clienti assicura una corretta gestione del servizio di tutto il ciclo dellordine emesso al cliente (controlla le tempistiche, l'evasione degli ordini e si assicura del corretto livello di servizio dedicato) monitora le giacenze in magazzino e gestisce eventuali reclami dei clientiluogo di lavoro: foggia previsto iniziale percorso di formazione retribuito e mirato all'assunzione inserimento determinato con orario full-time se interessati, candidarsi allegando il cvil profilo avrà le seguenti responsabilità: monitoraggio dellavanzamento dellordine (emissione ordine, conferma dordine etc
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La risorsa dovrà occuparsi delle vendite e della gestione dei diversi canali dei clienti, si occuperà del customer care, di svolgere attività di marketing diretto e promozione di prodotti o attività commercialiin particolare ci occupiamo di intermediazione, di ricerca e selezione del personale, svolgendo attività di consulenza finalizzata all’individuazione di candidature idonee a ricoprire posizioni lavorative su specifico incarico del committente, e di supporto alla ricollocazione professionaleagenzia per il lavoro, ricerca per azienda cliente, operante nel settore della produzione, stoccaggio, distribuzione e commercializzazione dei surgelati, con sede a striano (na), un “commerciale marketing" da inserire all’interno del proprio organico· diploma; · buon utilizzo del pc (pacchetto msoffice, gestionale aziendale, gestione e-mail); · conoscenza della lingua inglese; · residenza a striano (na) o zone limitrofe completano il profilo: · ottima capacità comunicativa e relazionale; · propensione alla vendita; · attitudine al rapporto con il cliente; · capacità di lavorare in team; · attitudine alla risoluzione dei problemi; · flessibilità e adattabilità; · capacità organizzative; · buona gestione del tempocontratto offerto: tempo determinato con possibilità di proroga e stabilizzazione orario di lavoro: full timesi dedicherà alla ricerca ed acquisizione di nuovi clienti ed all’ acquisizione di ordini in entratasiamo un’agenzia autorizzata dal ministero del lavoro e accreditata presso l’anpal (agenzia nazionale per le politiche attive del lavoro)gesfor rappresenta un punto di riferimento nel mercato del lavoro, grazie alla conoscenza accurata del tessuto imprenditoriale nazionale, alla competenza acquisita nella gestione delle risorse umane e all’ organizzazione flessibile ed efficientesede aziendale: striano (na) il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi e
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Per la sede di padova selezioniamo un/a addetto/a customer che si occupi della fidelizzazione clienti presso eventi e la gdo (ikea, alì)quest srl è un team specializzato nella ricerca e nella fidelizzazione di nuovi clienti per conto di aziende, società ed organizzazioni internazionaliricerchiamo una risorsa che abbia: - ottima capacità di coinvolgere il cliente; - capacità di negoziazione; - trasparenza e affidabilità; - propensione al problem solving - disponibilità full time
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Core responsibilities: act as internal consultant and design architect for sap pp/mm global solutionabout the company: for a renowned and international company our recruitment engineers are looking for a sap pp/mm consultantour recruitment engineers select the best it profiles for prestigious it consulting firms, banks, service companies, manufacturing groups, start-ups of excellence and digital dna companiestechyon is the first head hunter exclusively specialized in search and selection of senior professionals and managers in the field of information technologymanaging incidents through its lifecycle until closure; muste have: minimum of 5 years sap experience, with specific experience in sap mm and sap pp; experience using sap implementation methods, asap, and solution manager; business process analysis and redesign experience: strong business analysis skills; process mapping; business process redesign and implementation; nice to have: construction or project oriented industry experience is a plus; experiences with the sap le modules is a plus; 1+ full cycle implementation projects including: scoping and planning, process design, configuration, testing, deployment, and post go-live support; location: vittorio veneto (tv)partner with peers in the logistic and production organization and corporate sap global delivery team to determine business process and solution design leveraging the capabilities of the sap material management and production planning with specific focus on the logistic execution module; translate overall business process design established during blueprinting to sap pp/mm configurations; collaborate with representatives of other sap functional areas to ensure end to end process integration and consistency; act as the frontline, single point of contact with the user community, service delivery of sap pp/mm application support, and operations
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Responsibilities: ensure the proper functioning of the plant in compliance with any kpi and contractual performance; collaborate with the technical offices for problem resolution, organization of on-site and remote interventions, procurement and shipment of spare parts, and offers; perform corrective maintenance and troubleshooting activities on the installed machinery aimed at guaranteeing its operation; carry out all or part of preventive maintenance activities in accordance with the maintenance plans, as stipulated with the customer and company provisions; take part in meetings with clients; draw up reports to the customer regarding the activities carried out and the performance of the plant, according to agreed methods; draw up reports on the elettric80 structure, regarding the activities carried out, performance, anomalies and corrective actions, according to agreed methods; foster improvement activities, modifications, possible solutions; carry out periodic training to the customer's operators, according to methods to be agreed; manage any spare parts stock at the customer's, suggesting reorder points and purchases as needed; organize, manage and update any security documentation requested by the customerhigher diploma or degree in technical address previous and proven experience gained in the role or as an electromechanical maintenance technician or transfer technician in structured companies operating in the automation or plant engineering sector good / excellent ability to read and understand electrical, hydraulic, pneumatic and technical drawings knowledge of sw plc siemens, backhoff, allen bradley, rockwell, fanuc dynamism and strong problem-solving skills excellent communication skills stress management - full-time contract -full remote/ customer plant basedas an e80 reliability maintenance engineer you will be in charge to keep complex systems in operation at the customer's premisesfor this reason, the group relies on five values that lead e80 people towards success: innovate, dare, solve, value, connect0: the smart factory, sustainable, interconnected and safethe group, based in reggio emilia, is present in australia, brazil, chile, china, the united arab emirates, france, japan, mexico, spain, sweden, the united kingdom, poland, russia, thailand and usa with the aim of being close to its customerse80 group has always been close to its customers, its people and to the local communities in which the company operatesthanks to innovative technologies and a thorough understanding of the customers' logistic processes, the company anticipated the concept of industry 4the main systems produced by e80 group include palletizing robots, a wide range of laser guided vehicles, high speed robotic stretch wrappers, pallet control systems, robotic labelers, layer picking and repacking solutions, and automated high-density warehousesthe entire logistics flow is centrally managed by the smle80 software platform (smart integrated logistics), the "orchestra conductor" that ensures the efficient integration of the systems, guaranteeing the optimal management of all operations, from the entry of raw materials to storage right through to shippinge80 group is specialized in the development of automated and integrated intralogistics solutions for manufacturers of consumer goods operating in the beverage, food, tissue and other sectors
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L’outsourcing manager sarà responsabile di un team di account e incaricato di gestire e supervisionare l’operatività e la produttività dei diversi siti di customer care su tutto il territorio nazionale, garantendo gli standard qualitativi e quantitativi richiestiquale membro del team a diretto riporto dell’head of customer care si occuperà di: monitorare le performance dei servizi in essere e supervisionare la definizione delle azioni di miglioramento necessarie analizzare dati provenienti dai vari team al fine di proporre e sviluppare soluzioni per garantire sempre un’eccellente customer experience assicurare che le attività giornaliere di natura operativa si svolgano in modo regolare collaborando efficacemente con le altre funzioni all’interno della struttura di customer care gestire la relazione con fornitori esterni per garantire sempre la migliore esecuzione dei contratti in essere confrontarsi quotidianamente con i responsabili di progetto esterni al fine di poter trovare sempre soluzioni di efficientamento per l’erogazione dei servizi richiesti collaborare con le altre funzioni all’interno della struttura di customer care per definire le linee guida di esecuzione dei servizi esperienza e competenze in ambito customer care, nella gestione di team interni ed esterni su territorio e fortemente orientati alla customer experience e al raggiungimento di kpi ottime capacità di relazione con fornitori/clienti interni e esterni eccellenti doti comunicative e capacità di organizzare il proprio lavoro in autonomia seguendo le linee e i valori aziendali spiccata e consolidata capacità nel riconoscere in modo proattivo una sfida o un problema e collaborare con tutti gli stakeholders coinvolti nel processo capacità di analisi dati per diagnosticare e risolvere criticità con soluzioni veloci ed efficaci spiccate doti collaborative e forte orientamento al risultato disponibilità a viaggiare sul territorio buona conoscenza del pacchetto officeiliad è l’operatore che ha rivoluzionato il mercato della telefonia mobile in italia fin dal suo esordio nel , con offerte semplici, trasparenti e generoseha inoltre superato la soglia dei punti vendita e vanta una rete distributiva sempre più capillaredopo aver conquistato la fiducia di 8,5 milioni di utenti mobili in tre anni e mezzo, iliad ha lanciato la sua offerta in fibra ottica (ftth) a gennaiol’obiettivo è contribuire all’accelerazione della transizione digitale in italia, garantendo agli utenti qualità, innovazione e trasparenzagrazie a una infrastruttura di rete proprietaria, iliad oggi copre il 99,6% della popolazione tramite tecnologia 4g, e la rete 5g è disponibile nelle principali città italiane e in costante incremento
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Responds promptly to customer needs to meet commitmentsaligns organization and resources to deliver on customer commitmentsassist customer care coordinator in resource identification and planningcustomer service:focuses on serving customers as the organization’s top prioritymaintain customer satisfaction and company’s good standing through pre-service planning and post-service follow upability to read and understand european blueprints and pneumatic diagramssuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillspromote/sell maintenance programs to existing customerscontributes to building a positive team spiritdriven to create value for customersnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statusreview and approve service hours and overtimemotivation:sets and achieves challenging goalsmarchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for an experienced service manager to manage our team of us technicians and their deployment on service projects as well as administration of the departmentdemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellenceindustry experience & tenure: 10 years’ field service experience and knowledge of pharmaceutical packaging equipment and 5 years in related management experienceexpert communication: excellent verbal and written communication skillsgathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionsbrings strong network connections and relationshipsbusiness acumen: understands business implications of decisionsparticipate in interviewing and training of the new employees as well as coordination of training sessions accordinglyinnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessreview projects and define sow for service teammaintain neat and orderly warehouse and workshopreview service reports and ensure administration of reports and invoices on a timely basisunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationshipsplanning/organizing:: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timepivotal experience & expertise functional experience: brings strong commercial experiencetravel 50%+ high school diploma or general education degree (ged) and “industry experience & tenure” as outlineddisplays orientation to profitabilityability to travel full benefits package including health, pension, 401k and paid vacation timedevelop and deliver in-house training for service team including service procedures, company’s policies and procedures, and machine-specific trainingcreate detailed reports for upper managementdemonstrates an independent, results-driven work ethicaligns work with strategic goalscollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiesensure that service department has all necessary tools and equipmentthe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationsoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teams, crm systema self-starter and team player who is motivated to succeedwill not sponsor visasliaise with sales and after sales teams on upcoming projects and installsadapts strategy to changing conditionsit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at homelearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackwork with management for tradeshow preparations and set upunderstands organization's strengths & weaknessesover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriesmust be fluent in english – reading, writing and speaking must be fluent in italian – speaking must be able to read and understand european electrical schematics for new machine installation and troubleshootingresponsibilities: manage all functions of the service departmentssalary: negotiable please email resume toprovide feedback to management for department improvement and efficiencyproblem solving:identifies and resolves problems in a timely mannercompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmentmanage emergency calls and warranty workanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesdemonstrates knowledge of market and competitionwork in collaboration with the hr department to maintain best practices for service departmentstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goals
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Create and maintain strong working customer relationsresponds promptly to customer needs to meet commitmentsaligns organization and resources to deliver on customer commitmentsmaintain and manage customer data base and reports in crmcustomer service: focuses on serving customers as the organization’s top prioritysell and promote formats, modifications, and sla contractssuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillscontributes to building a positive team spiritdriven to create value for customersnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statusdemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellenceexpert communication: excellent verbal and written communication skillsgathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionsresponsibilities: develop, generate and manage sales activity for multinational accounts as well as small to mid-size customers with the emphasisbrings strong network connections and relationshipsindustry experience & tenure: 5 years’ broad experience and knowledge of pharmaceutical packaging equipment and processesbusiness acumen: understands business implications of decisionsitalian/spanish language - not a requirement but an advantage full benefits package including health, pension, 401k and paid vacation timeinnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessdrive growing sales in expanding marketunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationshipspivotal experience & expertise functional experience: brings strong commercial experiencetravel 50%+ high school diploma or general education degree (ged) and “industry experience & tenure” as outlinedsoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teamsdisplays orientation to profitabilityplanning/organizing: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timedemonstrates an independent, results-driven work ethicaligns work with strategic goalscollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiesthe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationmotivation: sets and achieves challenging goalsa self-starter and team player who is motivated to succeedwill not sponsor visasadapts strategy to changing conditionsit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at homemarchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for, is searching for an experienced after sales – regional sales manager to generate and handle sales with emphasis on sales of modification and formats in designated territory within north americalearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackunderstands organization's strengths & weaknessesover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriessalary: negotiable please email resume toproblem solving:identifies and resolves problems in a timely mannercompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmentanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesafter sales forecast planningdemonstrates knowledge of market and competitionstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goals
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Service) comms across the email, sms and ivr channels within pardot and synced to data warehouse automating proven new renewal, in life and customer service journeys (and any other legacy manually processed journeys) migrate manually sent agent emails from outlook into salesforce monitoring and reporting on the sending and quality of our automated customer comms, identifying and actioning opportunities for iterative improvements owning our pardot instance and the integration with salesforce (also other email sending services like sendgrid, where required) working with the salesforce product manager to prioritise customer comms work within the broader business context, and marshal the resources needed to execute ensuring compliance in how our customer marketing audiences across the group are maintained work as part of cross-functional teams with other marketing, digital product, tech and commercial people up and down the funnel to drive growth, retention and efficiency experience: 3-5 years in a similar role proven ability to delivery growth and efficiency through pardot-powered customer comms what we are looking for: great understanding of pardot and its salesforce integration ideally, some experience using sms or whatsapp as a channel proven ability to make progress within a complex and collaborative business ability to simplify, prioritise and focus good analytical skills understanding of customer experience mapping techniques understanding of software development methodologies and project management a do-er not just a manager, you love being hands on a collaborator, working with teams across the business to make the right campaigns to meet objectives, and to marshal the resources needed to make them perform ability to work in a very fast-paced environment and meet tight deadlines excellent interpersonal skills - can communicate concisely and confidently at all levels about bionic: at bionic, we want to make it radically easier to run a small businessthe successful candidate will be responsible for automating proven email journeys and campaigns, as well as optimising to drive performance (conversion, cross-sell and retention) and efficiencywe are looking for a pardot specialist contractor to join us in a fast-paced environment where innovative ideas and projects come to lifeday-to-day in the role: ability to set up automated, transactional (ewe use smart technology and data and combine it with world class human service, to help business owners sort their business essentials: business energy, insurance, connectivity, telecoms, and commercial finance solutions
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We pride ourselves on delivering a quality service and building strong working relationships with our customer basethis role is an excellent and exciting opportunity to join our customer services team in a unique sectorto respond to customer queries and, follow departmental procedures with a high level of accuracy in what is a strictly regulated environmentthis is a broad customer facing role, which will provide a highly professional and exceptional service to customers both internally and externallywe at kfs are currently seeking a submissions officer who will provide a comprehensive administration and operational support to our customer services department and the wider kfs teamskills & competencies exceptional customer handling skills exemplary verbal and written communication skills problem solving skills essential and ability to deal with complexity coupled with managing a high workload able to work under pressure strong it capability to include microsoft office and excel ability to analyse data and basic reporting skills personal attributes professional business disposition and of smart appearance highly motivated individual who approaches work with a positive attitudeprevious experience in related working environment is essentialhigh level of honesty and integrity strong work ethic and commitment team player and willingness to support others qualifications & experience gcse maths & english essential, a levels or equivalent desirableduties & responsibilities support the csd manager in providing a day to day csd administrative service to the heads of department and their teamsto coordinate an efficient exhibit management and storage system to include booking in and returns with emphasis on continuous improvementthe closing date for this position is 3rd may but we reserve the right to close the vacancy early if we have sufficient applicants to progress to the next stage, so make sure to get your application in early if you're interested!able to work on their own initiative and with exceptional attention to detail well-developed interpersonal skills will be essentialplease note that you must have been a resident in the uk for the past 5 years to be able to work in this position due to secruity vetting requirementsyour role will be full time (37 hours per week) based in our office in wymondham, norfolkuk/forensic-science-careers/kfs are one of the leading forensic providers in the ukwe also offer numerous company benefits, which are listed on our careers page https://wwwin return, we offer a starting salary of £coordinate an efficient telephone, postal and stationery service coordination of meeting room and company vehicle booking administration to support other general administration tasks as requiredlogistics scheduling, driver communications and general logistics administration support to meet, greet and register all kfs visitors in adherence with kfs security policy and guidelinesour team of forensic scientists are experienced in the interpretation and reporting of a wide range of evidence types in support of criminal investigationsthe tasks associated with this role are wide ranging and therefore job holders will be required to be flexible and demonstrate effective teamwork in achieving the day to day work objectives of the department
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Responds promptly to customer needs to meet commitmentsaligns organization and resources to deliver on customer commitmentscustomer service: focuses on serving customers as the organization’s top priorityresponsibilities: support and work closely with senior sales staff to manage company allocated customer accounts to ensure quality, standards and client expectationssuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillscontributes to building a positive team spiritdriven to create value for customersnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statusprepare sales presentations by compiling data; developing presentation formats and materialsmotivation:sets and achieves challenging goalsdemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellenceexpert communication: excellent verbal and written communication skillsproblem solving: identifies and resolves problems in a timely mannergathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionsbusiness acumen: understands business implications of decisionsinnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessaligns work with strategic goals of company and after sales departmentunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationshipsattend and participate in sales meetings, conference calls, training programs, and conventions as directedsoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teamsitalian/spanish language - not a requirement but an advantage salary: negotiable please email resume todisplays orientation to profitabilityplanning/organizing: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timecollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiesthe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationmarchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for an entry level after sales associate to support and work with senior sales staff on sales of modification and formats within north americaa self-starter and team player who is motivated to succeedwill not sponsor visaspreparation of format and modification quotations for sales stafftravel 25%+ high school diploma or general education degree (ged) and “industry experience & tenure” as outlinedadapts strategy to changing conditionsit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at homelearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackpivotal experience & expertise functional experience: demonstrates an independent, results-driven work ethicover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriesunderstand and support established after sales policies and proceduresunderstands organization's strengths & weaknessesindustry experience & tenure: entry level positioncompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmentanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goals
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