Computer system validation data intergrity consultant
Elenco computer system validation data intergrity consultant
-
Laurea in discipline tecnico-scientifiche (ingegneria, microbiologia, chimica farmaceutica); almeno 3/4 anni di esperienza nella mansione specifica ed in ambito it, preferibilmente per una delle seguenti aree applicative: sistemi gestione documentali gxp, sistemi di gestione dei processi gxp di qualità , sistemi di gestione dei processi gxp dei laboratori di controllo qualità ; sistemi di integrazione strumentale in ambito gxp; sistemi di automazione in ambito gxp; competenze it, funzionali, di processo e di supporto alla computer system validation (csv); capacità di inserirsi e svolgere la propria attività all’interno di diversi gruppi di lavoro multi-disciplinari; ottima conoscenza della lingua inglese parlata e scrittaseltishub management search, per azienda farmaceutica, ricerca: un/a ict gmp system administrator la risorsa dovrà svolgere le seguenti attività : gestione delle infrastrutture a supporto dei diversi dipartimenti aziendali secondo le più aggiornate linee guida gmpsede di lavoro provla risorsa verrà inserita con contratto a tempo in determinato- ccnl chimico-farmaceutico- livello binvita illa candidatoa a leggere la privacy policy pubblicata sul sito http://wwwcaserta illa candidatoa è invitato a trasmettere esclusivamente dati necessari a valutare il proprio profilo professionale e a non inviare dati sensibili (relativi, in particolare, a salute, convinzioni religiose e opinioni politiche)implementazione dei sistemi informativi di nuova generazione da destinare al supporto, in particolare, dei processi di quality assurance e quality control aziendaliper ogni informazione relativa alla raccolta e al trattamento dei suoi dati personali, nonché ai diritti ad ottenerne l'integrazione, l'aggiornamento e la cancellazione (ove ne ricorrano i presupposti) e/o agli altri diritti conferitigli ai sensi del dgestione delle infrastrutture informatiche e manutenzione di alcuni tra i più importanti applicativi aziendali con particolare focus sui temi di “data integrity” e “business continuity”principali responsabilità : installazione, configurazione e personalizzazione di prodotti software in ambito gxp; esecuzione delle fasi di test in supporto a csv; supporto e formazione utenti; redazione della documentazione tecnica di progetto; interfaccia tecnica/supporto con i vendor di prodotto; gestione operativa dei sistemi gxp; interfaccia funzionale con i reparti operativi
-
Sql) e pre-processing / cleansing dei dati conoscenza di linguaggi o tool di data science (esper il potenziamento dell’area data lab stiamo cercando data scientist che vogliano entrare a far parte di un team di specialisti dedicato allo sviluppo di prodotti e soluzioni innovative basate su banche dati microterritoriali proprietarie uniche in italia, che permettono alle aziende di incrementare le vendite e ridurre il cost to serve grazie a una migliore conoscenza di territorio, reti di vendita, clienti e prospectil candidato ideale possiede forte attitudine quantitativa e passione per il mondo dei dati precisione e cura del dettaglio laurea in scienze statistiche, data science, geografia economica, econometria o titoli di studio affini con eccellenti risultati accademici solide basi statistiche e conoscenza di principali metodi di estrazione (esle risorse saranno inserite in un contesto fortemente dinamico e “data-intensive” dove potranno mettere a frutto, con un elevato grado di autonomia, le proprie conoscenze di analisi statistiche e/o geografiche contribuendo allo sviluppo dell’offerta dati aziendale e supportando l’attività delle aree di business advisory, location intelligence e data & aiconoscenza di data platform quali gcp, aws e azure passione per il mondo della consulenza strategica interesse nei confronti delle principali tematiche in area business analysis, performance optimization, customer experience management, crm, network development, loyalty & engagement design ottima capacità di sintetizzare e rappresentare un problema, oltre che di svilupparne la risoluzione attraverso slide e metodi di “data storitelling” capacità di sviluppare business case cosa offriamo ambiente di lavoro stimolante che favorisce la crescita professionale confronto con colleghi di diverse esperienze formative e professionali coinvolgimento su progetti per clienti prestigiosi appartenenti a diversi settori, anche a livello internazionale continua attività di ricerca e sviluppo e coinvolgimento nello sviluppo di prodotti proprietari sviluppo e miglioramento delle proprie capacità analitiche approfondimento della conoscenza di diversi linguaggi o tool di data science, analisi geografica e bi sede di lavoro: milano centrojakala è la prima società martech italiana che offre ai propri clienti supporto in ambito strategico, analytics, digital e technologysas, python, r, eccla missione di jakala è creare un vantaggio competitivo per i suoi clienti, con un impatto misurabile sulla top line, grazie al miglior utilizzo combinato di dati, advanced e location analytics, tecnologie, contenut i e progettazione dell’esperienza del cliente) conoscenza microsoft office suite (excel®, powerpoint®, access®, word®) ottima capacità di problem setting e problem solving completano il profilo familiarità con i principali tool di bi (powerbi, tableau, qlikview) familiarità con tematiche di business intelligence, dwh, ecc
-
Si afferma inoltre come system integrator, capace di sviluppare progetti complessi nel campo it, data comunication e networkingorbyta sta cercando business intelligence consultant da inserire da inserire su progettualità innovative presso uno dei nostri maggiori clienti su torino (con possibilità di lavoro in modalità smart working)garantiamo retribuzione ed inquadramento contrattuale commisurati all'esperienza, attenzione all'individuo, un ambiente giovane, informale e stimolanteoperiamo in ambito ict offrendo soluzioni di eccellenza grazie a un team di esperti altamente qualificati capaci di soddisfare le esigenze dei singoli clientila nostra offerta rispetta le norme sulle parità di trattamento in materia di occupazione e di condizioni di lavoro (llaurea in materie tecnico/scientifiche, esperienza in ambito bi e forte passione per l 'advanced analytics e la business intelligence conoscenza di power bi conoscenza di sql dinamicità , efficienza, flessibilità ed autonomia intraprendenza ed attitudine al problem solving buona conoscenza della lingua inglese, parlata e scritta sede di lavoro: torino (possibilità di lavorare in modalità smart working) completano il profilo entusiasmo, proattività , professionalità , predisposizione al lavoro in team e orientamento al risultatoseguiamo i nostri dipendenti nel loro sviluppo professionale con percorsi formativiad hoc tramite la nostra space academy, colloqui obiettivi annuali e successive interviste di follow up, inoltre offriamo un career path ben definito per incontrare le ambizioni dei nostri collaboratori e organizziamo costantemente eventi di team building con lo scopo di costruire relazioni volte ad accrescere il senso di appartenenza dei dipendenti dell’aziendala nostra missione è guidare il cambiamento, promuovendo la qualità e valorizzando il business dei nostri clientiin orbyta troverai un ambiente giovane e stimolante dove poter sviluppare appieno le tue potenzialità tutte le candidature devono essere accompagnate dall'autorizzazione al trattamento dei dati personali e saranno gestite ai sensi del dorbyta si contraddistingue per l’esperienza nello sviluppo e ingegnerizzazione software e governance dei processiorbyta è una società di consulenza informatica nata a torino, un nuovo gruppo che ha come focus l'attenzione per il cliente, la formazione e l'innovazione
-
Hands-on experience with data studio or another data visualization platformhands-on experience working with a data layer in an ecommerce contextobjective and scope of the role groupm is looking for an experienced digital analytics consultant to manage projects dedicated to large, complex clientsyou know and use daily google analytics, google tag manager, bigquery, firebase analytics, google analytics 4, and you are experienced with both data analysis and technical implementationrequested hard skills: you are able to develop and communicate clearly, simply and without technical jargon the tagging implementation strategy and logichands-on experience with conversion rate optimization process and toolslocation wpp campus in milan (plus the option for smart working some of the time)additional skills: hands-on experience with adobe analytics or mapp/webtrekkhands-on experience with python and/or rhands-on experience with tag management solutions such as tealium or tag commanderyou speak and write english fluentlyhands-on experience with javascript and/or other languages such as html, css, and jqueryyou are able to independently implement an sdd/sdr, taking care of all the detailsthe selected candidate will follow the digital analytics activities in a multidisciplinary, friendly and collaborative context dedicated to the design and implementation of integrated digital marketing solutions for top-tier clients
-
La società nostra cliente, azienda multinazionale leader mondiale nei servizi professionali di revisione e organizzazione contabile, fiscalità , transaction e advisory, per il potenziamento del team interno, ci ha incaricato di ricercare i seguenti profili professionali: staff accounting consultant senior accounting consultant il / la candidato / a ideale junior è laureato in economia e ha maturato almeno 2/5 anni di esperienza professionale presso studi professionali o presso aziende nelle attività di outsourcing contabile e tax compliance, revisione contabile, analisi di bilancio o valutazione aziendaleliquidazioni iva, f24 e invii telematiciredazione dei bilanci civilistici e fiscaliottima conoscenza del pacchetto office e dei principali software contabili e erpbuone capacità commerciali al fine di sviluppare attività di go-to-marketil / la candidato / a sarà inserito / a all’interno del team preposto, che garantisce supporto a multinazionali di medie e grandi dimensioni nella predisposizione di bilanci civilistici e report gestionali, oltre a supportare attività di fiscalità ricorrente ed analisi delle aree amministrativeil contesto è strutturato, dinamico, giovane e stimolante, nel quale consolidare e accrescere le proprie competenze professionali, anche grazie ad un processo continuo di formazione e di aggiornamento normativoprincipali attività e responsabilità : contabilità generale ed analitica, clienti e fornitoriprincipali requisiti: ottima conoscenza della contabilità generale e analitica, del bilancio e della fiscalità ricorrenteper il contesto internazionale e per la clientela è richiesta una buona conoscenza della lingua inglesesarà considerato un plus l’abilitazione come commercialistasede di lavoro: bariredazione delle dichiarazioni fiscali annualicompletano il profilo: ottime capacità relazionali e comunicative, attitudine al team work e al problem solving e disponibilità a viaggiare in italia ed all'estero
-
Space work seleziona un sales consultant per agenzia di servizi nel settore automobilisticossa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi allÂ’annuncio https://spaceworkit/jobs/a__sales_consultant_/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dsi richiedono ottime doti comunicative, relazionali ed organizzative, empatia, proattivitĂ e motivazionenegozierĂ i termini della vendita, redigendo le offerte e le proposte commercialilÂ’azienda offre: contratto di assunzionerequisiti richiesti: diploma o laurea; pregressa esperienza di almeno un anno nella vendita, preferibilmente in ambito finanziario o assicurativobuona conoscenza del pacchetto officedescrizione dellÂ’attivitaÂ’: la persona inserita dovrĂ accompagnare il cliente nel processo decisionale d'acquisto, rispondendo alle domande sul prodotto/servizio offertoinquadramento e retribuzione commisurati allÂ’esperienzasi occuperĂ della richiesta, analisi e raccolta delle documentazioni amministrative dei clienti e costruirĂ relazioni durature con i clienti attuali e potenzialisede di lavoro: brescia (bs) referente della selezione: dott
-
Space work, società di consulenza nelle risorse umane, seleziona junior hr consultant per organico internodurante il periodo di formazione, si occuperà della stesura e della pubblicazione degli annunci, dello screening dei curricula, e di tutte le attività di back office previste per il ruolo, partecipando anche ai colloqui di selezionel’obiettivo è quello di fornire tutti gli strumenti necessari affinché la persona, al termine del periodo di stage, raggiunga un buon grado di autonomia in tutte le attività previste dal ruolobuona conoscenza dei principali strumenti informatici, flessibilità e disponibilità orariassa marta bontempi per partecipare alla selezione candidarsi all’annuncio: https://spaceworkrequisiti richiesti: laureati in materie umanistiche, economiche o giuridichel’azienda offre: retribuzione commisurata all’esperienza sede di lavoro: brescia referente della selezione: dottcompletano il profilo buone doti comunicative e relazionali, precisione ed affidabilità it/jobs/junior_hr_consultant__tirocinio_rif__/it/ l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (ddescrizione dell’attivita’: la risorsa affiancherà il responsabile di ricerca e selezione in tutto il processo di recruitment
-
Da quel momento l’azienda vive una fase di crescita che non ha mai subito flessioni: oggi operiamo come system integrator, con specifico riferimento alla progettazione, gestione e manutenzione di reti dati, infrastrutture, sicurezza e servizi itoi nostri driver preferiti? condivisione delle informazioni, rispetto e umiltà ! - fiducia per noi la fiducia rappresenta uno degli asset più preziosi, perché non è immediata, è qualcosa che si conquista nel tempo, con gesti e fatti concreticosa offriamo retribuzione commisurata al livello di esperienza smartworking e flessibilità oraria ambiente dinamico e internazionale, team di lavoro informale e giovanile l’attività è distrubuito su turnispirito di squadra il lavoro di squadra è il mezzo più potente che si ha per raggiungere gli obiettivi e crescere: cerchiamo di esprimere il meglio di noi stessi per far emergere il meglio dagli altrisede di lavoro: torino perché candidarti? in critical service troverai un’azienda informale e giovanile, dove potrai esprimere il tuo potenziale in una squadra eterogenea ma che condivide gli stessi valorila persona, inserita all'interno di uno dei nostri team, svolgerà le seguenti attività : gestione da remoto delle richieste dei clienti, dalla presa in carico alla risoluzione, secondo precise procedure e metodologie assistenza sistemistica di secondo livello: amministrazione, monitoraggio e gestione di infrastrutture sia fisiche che virtuali, su ambienti server articolati su più siti dislocati anche all’estero il/la candidato/a ideale possiede i seguenti requisiti: esperienza pregressa nella posizione buona conoscenza di windows (client e server) ottima conoscenza della lingua italiana e buona conoscenza della lingua inglese completano il profilo precisione, ottime capacità di troubleshooting, orientamento al cliente e attitudine al lavoro di squadraleadership per noi la leadership è mindset e non un ruolocome? lasciandoci ispirare dal claim che meglio ci racconta: “people continuity for business continuity”, vogliamo valorizzare le persone per portare valore ai nostri clienti! per ampliamento della nostra squadra ricerchiamo una persona appassionata del mondo it, con tanta voglia di crescere nel settorequesta diversità è ciò che unisce, siamo un insieme di persone e storie diverse, un mix eterogeneo e armonizzato capace di grandi cosefeedback per noi il feedback è un regalo: il confronto costruttivo si pone alla base del processo di miglioramento continuoapprezziamo le persone che, grazie a capacità relazionali e comunicative, sono in grado di valorizzare le potenzialità dei propri colleghi stabilendo una connessione con la mission aziendalein critical service siamo sempre alla ricerca di persone che vogliano esprimere il loro talento! chi siamo? critical service nasce nel grazie ai suoi fondatori, forti di una ventennale esperienza nel mondo dei servizi informatici rivolti alle più grandi imprese italianerappresenta requisito preferenziale possedere una buona conoscenza in uno dei seguenti ambiti: linux, vmware (basi sulla virtualizzazione e gestione del software)diversità e inclusione in critical service crediamo nelle persone: per questo ci impegniamo nell’adozione di una cultura inclusiva, nella quale ognuno è libero di esprimere la sua unicità ed il suo talento, indipendentemente dal suo backgroundla nostra mission è garantire la business continuity dei nostri clienti offrendo soluzioni strategiche a supporto delle loro infrastrutture ict
-
data studio) and with pogramming languages (etasks, with the tutor support: definition of the tracking architecture create implementation requirements managing tag management platforms creation of standard and dashboard reporting data analysis support in cro and a/b testing projects soft skills analytical mindset problem solving and customer management skills proactivity towards the client and the team with whom there is a strong collaboration technical skills basic knowledge of analytics panels (in particular google analytics) basic knowledge of tag managent solutions nice to have: familiarity with data viz tools (ethe candidate will integrate with the team, with his/her tutor, in the management of projects aimed at supporting the group's clients in improving the performance of their digital assets through the collection of business requirements, the setting of the necessary tracks and the analysis of the data collected
-
La società nostra cliente, azienda multinazionale leader mondiale nei servizi professionali di revisione e organizzazione contabile, fiscalità , transaction e advisory, per il potenziamento del team interno, ci ha incaricato di ricercare il seguente profilo professionale: manager accounting consultant il / la candidato /a ideale è laureata in economia e ha maturato un’esperienza professionale fra i 6 e gli 10 anni presso studi professionali o aziende nelle attività di outsourcing contabile e tax compliance, revisione contabile, analisi di bilancio o valutazione aziendale• liquidazioni iva, f24 e invii telematicibuone capacità commerciali al fine di sviluppare attività di go-to-marketsede di lavoro: romail contesto è strutturato, dinamico, giovane e stimolante, nel quale consolidare e accrescere le proprie competenze professionali, anche grazie ad un processo continuo di formazione e di aggiornamento normativoprincipali attività e responsabilità : contabilità generale ed analitica, clienti e fornitoriprincipali requisiti: ottima conoscenza della contabilità generale e analitica, del bilancio e della fiscalità ricorrenteil / la candidato /a sarà inserito /a all’interno del team acr, che garantisce supporto a multinazionali di medie e grandi dimensioni nella predisposizione della contabilità e dei bilanci civilistici e report gestionali, oltre a supportare attività di fiscalità ricorrente ed analisi delle aree amministrativeper il contesto internazionale e per la clientela è richiesta una buona conoscenza della lingua inglesesarà considerato un plus l’abilitazione come commercialista• redazione dei bilanci civilistici e fiscali• redazione delle dichiarazioni fiscali annualiottima conoscenza del pacchetto office e dei principali software contabili e erpcompletano il profilo: ottime capacità relazionali e comunicative, attitudine al team work e al problem solving e disponibilità a viaggiare in italia ed all'estero
-
Assure deliverables to the business team meet the adoption expectation through the following: high levels of usability, users training sessions, and go-live support; • collaborate with representatives of other sap functional areas to ensure end to end process integration and consistency; must have: strong in sap bw configuration experience; • strong bi implementation skills • admin experience of sap business objects platform; • experience in sap business planning consolidation; • good knowledge and understanding of the data relationships in sap s4hana modules; • desire to learn new modules and work on leading edge projects; • excellent interaction and communication skills: strong presentation/ communication / facilitation skills (oral and written); • willingness to work on international team’s environment, with the ability to work independently; • fluent in english nice to have previous experiences in consultancy firms is a plus; experience in the design of olap functionality experience in microsoft sql server experience in sap / bo data integrator location: vittorio veneto (tv)about the company: for a renowned and international company our recruitment engineers are looking for a sap business intelligence analyst core responsabilities: analyse detailed requirements from the business and then scope, plan, design, test, train and deliver required data and reporting solutions, seeking assistance from other reporting team members as required; • define business requirements in sufficient detail to determine the appropriate designs and development required or to document why the requirement cannot be satisfied; • develop functional design specifications and other detailed enhancement documentation, create and execute unit, integration and acceptance testing plans based on input from business, process owners and it team members; • emphasize strong coordination and planning to assure effective delivery and minimize duplication and gaps where possibletechyon is the first head hunter exclusively specialized in search and selection of senior professionals and managers in the field of information technologyour recruitment engineers select the best it profiles for prestigious it consulting firms, banks, service companies, manufacturing groups, start-ups of excellence and digital dna companies
-
Easeus data recovery wizard professional is easy to use and recovers 100% of data with easeus data recovery wizard professional, you can recover all your data after a crash, accidental deletion, formatting, or other incidentspurchase easeus data recovery wizard professional at the best price with mr key shop and recover all lost dataeaseus data recovery wizard professional makes no exception: through an intuitive interface, it will let you recover your data with just a few clicksfor this reason, mr key shop has ditched the physical transport system since our inceptionsometimes, a system crash, a human error, or other incidents can cause the loss of important filesdownload, install and activate easeus data recovery wizard professional at ease with mr key shop with mr key shop, you can download, install and activate easeus data recovery wizard professional in a few stepswait no further: choose mr key shop for your digital shopping and save on the best genuine software on sale! recover any file with easeus data recovery wizard professional and help us protect the environment with easeus data recovery wizard professional, youll recover all your lost data with a few clicksall is managed in a non-destructive way, through a technically advanced piece of software produced by data management specialistsfor system security, we offer a wide range of vpn and antivirus tools, as well as the best backup & recovery programsand remember: our free english-speaking technical support is always at your disposal! mr key shop is an official easeus reseller easeus data recovery wizard professional with easeus data recovery wizard professional, you can easily recover lost or removed data, even after formatting your storage mediaeaseus products offer you an even more extraordinary digital life, with a full range of file recovery, data backup, partition management, transfer products, and morecompatible with over 1,000 file types, easeus data recovery wizard professional allows you to recover documents, videos, images, email messages, audio files, and much morethe good news is that, with easeus data recovery wizard professional, nothing is lost for good! no matter which support you need to recover, may it be a hdd, a ssd, a memory card, or other storage devices, easeus data recovery wizard professional will recover all the lost files with a few clicks, thanks to the tidy and user-friendly uiat the end of your purchase, go to your email inbox, and follow the instructions attached to your recap email to download easeus data recovery wizard professional and install it in a few easy stepsthis is why easeus chose us as their official partner ! whats included with easeus data recovery wizard professional purchased from mr key shop? complete your secure checkout and get all you need in your inbox, so that you can immediately make the most out of your easeus data recovery wizard professional solution: - your easeus data recovery wizard professional license - official download links - clear and simple instructions on how to download, install, and activate your easeus data recovery wizard professional technician software - invoice - free, english-speaking technical support find more products in mr key shops catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements supported operating systems: windows 11/10/8/7, windows server 2022/2019/2016/2012/2008/2003 supported storage media: hdds, ssds, external drives, pcs and laptops, flash drives, memory cards, other media (cameras, zip drives, etcabout easeus easeus is a popular and acknowledged backup & disaster recovery brandfor over 18 years, weve successfully served more than 350k users in the world, as you can read across over 2k positive reviews we received on the independent rating servicein case of doubt, you can always count on our free english-speaking technical supportcom for more info about this initiativethis is proven by our fast and efficient service, which has been awarded by our customers who rated us as excellent on trustpilot (4mr key shop offers an intuitive and user-friendly experience as well: our store is easy to navigate, offers straightforward transactions, but always with the highest professional approach possiblefor you, this means receiving your orders in real-time via email, cutting down shipping costseaseus is well-known for its backup/recovery/partition management tools: they all combine user-friendly interfaces with fully-fledged, professional featureswe designed a unique journey to help you grow your business and successfully serve your customersfor example, you can purchase windows 11 professional at an unparalleled price, order and download office 2021 professional and office 2021 home & business for mac in real-timesuch a professional attitude has been acknowledged by easeus as well, since they chose us as official resellers for their brandvisit the official mkreseller program page now, or mail us at sales@mrkeyshopwith easeus, these tasks become easy, even for amateur users, still maintaining professional-grade efficacyquality, customer protection, and ease of use are also mr key shops pillarscomplete your secure checkout and youll immediately receive your recap email with all you need to gowe wish we could recover our environment so easily toowe opted in for digital delivery as our unique distribution channel; this way, we can reduce pollution and wasteif you need to expand your professional software library, you can choose among the best database and storage management solutions, like windows storage server and microsoft sql server 2019since we cant make the world greener with a single click, we want to help protect the planet anyway with concrete actionsthis is a huge opportunity for you: with us, youll save up to 70% across our catalog, including easeus productsa huge benefit that combines with one of higher importance: by choosing us, you can make a difference in protecting the environment too! were and will always be a 100% eco-friendly company ! are you a reseller? introducing mkreseller, an opportunity you shouldnt miss! if youre working in the digital world too and provide your clients with software products and licenses, you shouldnt miss the opportunity to become a member of our mkreseller partner programsafely shop from us with secure payments and our full money-back warrantya complete and professional solution which allows you to prevent irreversible loss of crucial documentsyoull always receive your orders in the form of 100% genuine and guaranteed digital licenseseach transaction is straightforward but secure, and all payments are only processed with the best platforms in the market: you can choose among paypal, stripe, amazon/apple/google pay, or you can pay via credit/debit cardeach transaction is secure and guaranteed, and all products are covered by our full money-back warrantyour emails always include official and secure download links and your invoice9 | 5 stars out of 5)were official easeus resellers and only offer 100% genuine and guaranteed products
Italia
6598999786376953 €
-
Easeus data recovery wizard bootable media helps you recover lost data in any situation all lose some data sooner or latersecurely recover all your data with easeus data recovery wizard bootable media and help us protect the environment with easeus data recovery wizard bootable media, youll protect your data integrity because you can recover them easily in case of issuedeleting files and data can happen, sometimes, however, consequences can be disastrouseaseus data recovery wizard bootable media is a tool that lets you recover accidentally deleted data and recover fault-state systems with a few, simple stepsweve ditched the physical good transport system since our foundation, to truly help reduce waste and pollutionfurthermore, this tool allows you to recover all files removed from the system disk in a safer waypurchase easeus data recovery wizard bootable media from mr key shop now and create your disaster recovery bootable unit right nowspeaking of benefits, remember: if you purchase easeus data recovery wizard bootable media from mr key shop, youll save significantly on the msrp! download, install and activate easeus data recovery wizard bootable media fast and easy with mr key shop mr key shop digital store lets you download, install and activate easeus data recovery wizard bootable media in a fast and easy wayeaseus products offer you an even more extraordinary digital life, with a full range of file recovery, data backup, partition management, transfer products, and morewith easeus data recovery wizard bootable media, you wont have to reinstall your os in case of issues, a significant benefit in terms of money and timeeach purchase is covered by our full money-back warranty, while our free english-speaking technical support is always at your disposal mr key shop is an official easeus reseller easeus data recovery wizard bootable media easeus data recovery wizard bootable media combines the power of recovery wizard with the flexibility ensured by bootable media creation tools, an effective recovery solution when your systems crash or wont bootlooking to expand your security strategy? choose one of the best vpn and antivirus suites in the market, or a backup/recovery solution like easeus data recovery wizard bootable media, always at unparalleled priceswith easeus data recovery wizard bootable media, you can recover them in a 100% safe and professional way, with a bootable media that also help you recover the os without having to format your diskthis is why easeus chose us as their official partner! whats included with easeus data recovery wizard bootable media purchased from mr key shop? complete your secure checkout and get all you need in your inbox, so that you can immediately make the most out of your easeus data recovery wizard bootable media solution: - your easeus data recovery wizard bootable media license - official download links - clear and simple instructions on how to download, install, and activate your easeus data recovery wizard bootable media software - invoice - free, english-speaking technical support find more products in mr key shops catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements supported operating systems: windows 11/10/8/7, windows server 2022/2019/2016/2012/2008/2003 supported storage media: hdds, ssds, external drives, pcs and laptops, flash drives, memory cards, other media (cameras, zip drives, etcabout easeus easeus is a popular and acknowledged backup & disaster recovery brandcom for more info about this initiativethe same applies to the professional-grade products, like microsoft sql server 2019 or windows storage serverfor over 18 years, weve successfully served our customers across the globe, and easeus has chosen us as their official reseller due to our proven professional approachjust like with any other easeus product, youll benefit from an intuitive yet professional user experience, as expected from any of the industry standard toolsfor example, you can purchase windows 11 professional at an unbeatable pricewe designed a unique journey to help you grow your business and successfully serve your customerswith us, youll only pay via secure methods and get your digital order within a few secondssave with 100% genuine licenses from one of easeus official resellerslearn more about the best software tools across mr key shops catalog and remember: with us, youll always get 100% genuine and guaranteed licensesvisit the official mkreseller program page now, or mail us at sales@mrkeyshopwith easeus, these tasks become easy, even for amateur users, still maintaining professional-grade efficacyquality, customer protection, and ease of use are also mr key shops pillarsamong the attachments, youll find your 100% genuine and guaranteed activation key, clear and simple instructions complete with official and malware-free download links, as well as your invoicefurthermore, each purchase is covered by our full money-back warranty, while our free english-speaking technical support is at your disposal before and after any purchasefor this reason, mr key shop only relies on digital delivery for our product distributionyou can also recover your os without having to format the storage unitfor you, this means saving significantly across the brands price list, but theres more: with us, youll save up to 70% across our catalogyou can benefit from this choice because youll receive your orders in real-time, with no extra shipping costseach transaction is fast and secure: once you complete the checkout, your recap email will be instantly delivered in your inboxwith the same efficacy, we want to protect the environmentthe process is straightforward: choose your product, pay via one of our 100% secure and guaranteed methods (paypal, stripe, amazon/apple/google pay, credit/debit cards) and get all you need to go via email in real-timethis is the benefit from choosing a professional store like mr key shopor, you can order and download office 2021 professional or office 2021 home & business for mac in real-timewere a 100% eco-friendly company and together we can make a real difference! are you a reseller? introducing mkreseller, an opportunity you shouldnt miss! if youre working in the digital world too and provide your clients with software products and licenses, you shouldnt miss the opportunity to become a member of our mkreseller partner programa huge benefit that also means saving time and money9 | 5 stars out of 5)the same professionalism denotes the whole mr key shop system: our store has been built around the pillars of timeliness, security, and transparency, as proven by other 2k positive reviews on trustpilot, where weve received an average rating of excellent (4
Italia
13999000549316406 €
-
Introduce nuovi livelli di prestazioni grazie a miglioramenti rivoluzionari per ambienti di networking unificato iscsi (internet small computer system interface) e virtualizzatibasata sul nuovo controller intel® ethernet serie i350, la scheda di rete intel® ethernet server i350 rappresenta la fase successiva nellevoluzione del networking gbe per le aziende e i data centerquesta nuova famiglia di schede di rete include inoltre tecnologie di gestione energetica come energy efficient ethernet (eee) e direct memory access coalescing (dmac)
Italia
2801000061035156 €
-
5+ years of relevant work experience in technical design and/or engineering in the field of renewables, energy storage, distribution grid, sub-stations etc we highly favour professionals with some previous experiences in e-mobility / ev charging projects working experience in several of the following areas: ev supply equipment; ev batteries / engineering; grid interconnection; power conversion systems; power system design; energy storage; greenfield, brownfield developments, re-purposing development projects; energy related-real estate developments, tendering / contracting with public authorities, health and safety regulations, grid codes, scheduling, progress measurement, risk assessment, estimating process and planning, electronic document file management… advanced computer sciences and digital skills of any nature a definitive pluswithin your responsibilities, you will select, appoint and supervise external consultants and contractors as required to complete the detailed engineering, procurement and construction/installation of the charging stationsyour background: an electrical engineering degree complemented by practical and relevant site development experience (see below) is a must) and external consultants (specialized engineering firms, planning advisory etccertification in autocad (or similar), project management and bim are considered as a plus while the role is for site development within italy, candidates must be available for international travels, for example to support other offices (france, spain, portugal) fluent in english (spoken and written) is a must; a second language is a plus (french, spanish or portuguese) what we offer you a permanent full-time job an ambitious employer; we only want the best for you; professional experience in an international environment with frequent contact with other colleagues and partner around the world; strengthen cross-functional communication skills; learning & development programs; be part of the young (36 on avgverifying the requirements of subcontractors also in terms of safety and preparing the necessary safety measures for the site, with the support of the hseq manager; proactively design processes and work methodologies which are digital, replicable, and scalable to the maximum extent possible for all of the technical design, engineering and configuration activities (appropriately segmented by categories)), direct and supervise their work ensuring timely deliver of their deliverables on budget; provide feedback to the commercial and development teams, for continuous improvement and optimization of site selection and development; contribute to the strategic decisions and goal setting for future site acquisition and developmentat atlante you will be in charge of the design, solution configuration and engineering of our charging stationsmanaging the timing and costs of engineering activities; day to day management of resources and budgets assigned to you; drawing up reports on the closing of the order, in order to capitalize and spread the results, solutions and anything else necessary to increase effectiveness and efficiency in subsequent experiencescontribute to the creation or improvement of digital tools and systems as part of your work culture; promote a culture of cost-effectiveness for the benefit of the end-usersafter handover to project management team, you will continue to support as required, including for the commissioning phasethe atlante project is the result of the partnership between nhoa – which develops and invests in the network being owner and operator – free2move esolutions, in the role of supplier of charging technology, and stellantis automotive groupyou will interact with all internal teams of atlante and/or nhoa, and will ensure upkeep of all relevant nhoa’s policies, contractual and quality standards, health, safety & environment requirements, financial targets, as well as schedule commitments from beginning to endit/en); a fast career track like only few other companies can match; always room for new ideas! location: full remote (from italy) or hybrid remote (from italy) / milanatlante is nhoa’s new global business line dedicated to build the first ev fastcharging network enabled by renewables, energy storage and 100% grid-integratedyou will be in charge of defining the required gird connection(s) and support equipment / modules (ebe quality and customer-experience obsessedyou will be involved from and contribute to the early stages of the site selection and the planning & permitting assisting the development team with designs, specifications and early stage planstask and duties: contribute to the definition of standard yet flexible charging stations’ configurations and features; define preliminary and executive design of charging stations’ solutions, managing a portfolio of site development projects at various stages of development; support the site selection process, especially with respect to engineering/technical topics, planning, permitting timeframes and/or potential technical redflags; support the development team in liaising with all external stakeholders necessarily part of the development plan: site owners, public/local authorities, local communities, consumers’ groups, planning authorities, fire safety authorities, utilities (for connections and supply), etc; liaise with internal teams (development, procurement, project management etcwherever possible, you will coordinate the addition of on-site photovoltaic coversyou will then continue following the engineering of the solutions, detailing the specifications and working with the procurement team for equipment selection and/or tendering) and international (+20 nationalities) group and work in a dynamic and fast-moving environment; a revolutionary way of remote working that meets your needs (www
-
2 in 1 gaming sound system soundbar e speakers bluetooth v5)· luce rgb 6 modalità di illuminazione· supporta formati audio mp3, wav, wma, cd· supporta la registrazione audio sbc· presa aux in da 3,5 mm· controlla le modalità rgb regolando il pannello a sfioramento, la manopola del volume, l interruttore di accensione/spegnimento· rms 2x 3 w· diametro altoparlante 50,8 mm· sensibilità altoparlante 82 db/w/m±3 db· impedenza dell altoparlante 4 ω· risposta in frequenza 150 hz - 20 khz· intervallo di frequenza 20 hz - 20 khz· snr 60db· thd 10%· potenza assorbita 5 w· materiale: abs· colore: nerocompatibilità · windows· mac · ios· android · chrome oscaratteristiche ambientali· temperatura di esercizio: -10-65 °c· umidità di esercizio: 10-75% ur (senza condensa)dimensioni· larghezza: 38 cm· profondità : 80 o jack aux-inda una soundbar a due speakers gaming 2può essere diviso in due parti e fungere da set di altoparlanti gaming 20· connettività bluetooth + stereo da 3,5 mm + ingresso alimentazione usb· intervallo di frequenza 20adatta a qualsiasi configurazione di scrivania da gioco, si può facilmente dividere la soundbar in due, funziona come un set di altoparlanti 20 illuminazione rgb questo altoparlante soundbar wireless offre un suono incredibile con bassi potenziati, accoppiamento stereo wireless e uno spettacolo di luci straordinario480 mhz· potenza di trasmissione 2,5 mw· portata bluetooth fino a 10 m· alimentazione tramite usb-a (5 v/1 a, 5 w max5 cm· altezza: 8 cmcontenuto della confezione· 1x soundbar wireless· 1x manuale utenteapplicazioni versatilialimentazione usb e connessione a smartphone, tablet, computer, tv o console di gioco con bluetooth 5suono potente con spazialità multilivello e bassi potenziatimood creatorilluminazione rgb dinamica controllata dal tocco, trasforma immediatamente l atmosfera della tua stanza in una situazione perfetta per giocare, guardare film oppure ascoltare musicaspecifiche tecniche· bluetooth versione 5
Italia
-
Potete giĂ ascoltare musica sul vostro computer o vedere video online, film e televisione, ma le casse acustiche integrate nel vostro computer non sono sufficienti per garantirvi la potenza
Italia
499900016784668 €
-
Barrowch fbft06 tft digital display suitable for computer water temperature meter water cooling system temperature monit
Italia
27 €