Business bluemotion technology stupendo

Elenco business bluemotion technology stupendo

  • Comfortline bluemotion technology volkswagen golf 1cup bluemotion technology volkswagen golf vii 16 tdi 110 cv cup 5 porte bluemotion technology uniproprietario con soli km14 optional: navigatore satellitare con mappa europa sensori parcheggio anteriori e posteriori volante multifunzione bracciolo centrale cerchi in lega cruisecontrol inclpronta consegna anno: km: alimentazione: diesel cilindrata: optional: abs, airbag, airbag laterale, airbag passeggero, alzacristalli elettrici, appoggiabraccia centrale, assetto sportivo, autoradio, autoradio digitale, bluetooth, bracciolo, cambio al volante, cerchi in lega, chiave con transponder, chiusura centralizzata, climatizzatore automatico, climatizzatore bizona, comandi al volante, computer bordo, cruise control, esp (controllo stabilitã ), fendinebbia, filtro antiparticolato, immobilizzatore elettronico, isofix, kit vivavoce, lettore cd, lettore cd mp3, limitatore di velocitã , luci diurne, marmitta catalitica, navigatore, paraurti in tinta, park distance control, presa usb / aux, retrovisori ripiegabili elettricamente, sedili riscaldati, sedili sportivi, sensori di parcheggio anteriori, sensori di parcheggio posteriori, sensori luci, sensori pioggia, servosterzo, specchietti elettrici, start e stop, tagliandi certificati, veicolo non fumatori, vetri oscurati, volante in pelle, volante multifunzione inserzionista: massimo tundo automobilizero-anticipo zero-maxirata finale in offerta speciale per possessori di rottamazioneimmatricolata diclimitatore di velocità climatizzatore air care climatronic bizona sensori luci automatiche fari fendinebbia con luce statica in curva freno di stazionamento elettronico inclfunzione auto-hold griglia del radiatore nera con lamelle cromate inserti decorativi piano titanium silver sistema start-stop con sistema di recupero energia in frenata usb/aux bluetooth isofix sedili riscaldabili specchietti retrovisivi esterni riscaldabili volante sportivo in pelle a 3 razze specchietto retrovisivo interno schermabile controllo pneumatici kit riparazione/gonfiaggio ruote incluso il prolungamento garanzia 12 mesi estendibile a 24 mesi (optional) il programma di garanzia europa prestige 24 comprende: 100 controlli di qualità tagliando pre-consegna attestazione stato d'uso delle parti meccaniche attestazione esecuzione a regola d'arte dei ripristini di carrozzeria certificazione percorrenza chilometrica trasparenza storia manutentiva - curriculum vitae vettura copertura totale delle parti meccaniche ed elettroniche costo della manodopera dell'assistenza volkswagen sempre incluso pacchetto assistenza mobilo valido in tutta europa inoltre, finanziamento agevolato in 60 ratevolkswagen golf 1

    16899999618530273 €

  • Highline bluemotion technology volkswagen - golf - 1highline bluemotion technology anno: km: alimentazione: diesel cilindrata: optional: adaptive cruise control, airbag, airbag laterale, airbag posteriore, airbag testa, alzacristalli elettrici, appoggiabraccia centrale, appoggiabraccia posteriore cen, appoggiatesta posteriore, assetto sportivo, autoradio digitale, bloccasterzo meccanico, blue and me, bluetooth, cerchi in lega, chiave con transponder, chiusura centralizzata, climatizzatore automatico, climatizzatore bizona, climatizzatore manuale, comandi al volante, controllo trazione (tsc - asr), correttore assetto fari, cruise control, fari bi-xeno, fari led, fari xenon, idroguida, immobilizzatore elettronico, interni in tinta, interni pelle, isofix, lettore cd, limitatore di velocitã , luci diurne led, paraurti in tinta, park distance control, pneumatici estivi, presa usb / aux, retrovisori ripiegabili elettricamente, ruotino di scorta, schermo multifunzione, sedili sportivi, sensori di parcheggio anteriori, servosterzo, servotronic, sospensioni pneumatiche, spoiler, sterzo regolabile in altezza, tagliandi certificati, touch, veicolo elaborato, veicolo non fumatori, vetri oscurati, volante in pelle, volante multifunzione inserzionista: bianchin sas6 tdi 110 cv dsg 5p6 tdi 110 cv dsg 5pvolkswagen golf 1

    21 €

  • N/a itrs group’s technology establishes and maintains operational resilience for businesses operating in demanding environments where technology failure means business failurewe are a successful business full of opportunitiesyou will act as a strategic partner and change agent to managers in each business functionworking for the global head of hr, the global hr business partner will be responsible for supporting a diverse portfolio across all itrs geographiesmain responsibilities to build strong relationships with the heads of each business functions, supporting them and acting as a critical partner lead a team of hr professionals, providing guidance, support, and coaching to work closely with senior managers for the business function in order to develop a people agenda that closely supports the overall aims of the organisation provide organisational development, change management expertise and a value-adding partnership to the business function diagnosis of critical issues affecting the business function, preventing or blocking them achieving their aims/strategic goals lead on or implement hr initiatives and project implementations across the group focus on taking care of organisational development (professional growth, apprenticeship levy, interns etc) along with the management of the budget identifies and supports robust engagement activities, addressing necessities at each level / department as well as assisting the global head of hr with the global engagement survey action plan the person to be successful we would be looking for the following experience, skills and behaviours: at the heart of our company are our innate, shared values that underpin everything we doby transforming the mass of raw data into meaningful information, itrs helps enterprises run their it estates intelligently, prevent outages and maximise efficiencywith over 20 years’ experience serving enterprise clients across industry markets, 800 clients worldwide rely on itrs for their estate monitoring, capacity planning, it analytics and load testingwe would require the successful post-holder to live the values which will ensure our cultures remains healthy experience in managing organisational change (often remotely) experience of working with senior level managers experience of managing a team of hr professionals international/emea hr knowledge and experience required excellent communicator: able to spot and frame issues to enable effective cross-functional decision making effective influencing skills, able to work cross-functionally and with contacts at all levels in the organisation able to define and deliver innovative solutions to business-critical situations highly resilient and able to work at pace on multiple projects or change initiatives a strong communicator including facilitation and public speaking with excellent interpersonal skills substantial experience in hr through progressively more responsible positions covering all hr generalist hr areas experience of working with a dispersed workforce demonstrated experience delivering high quality, service orientated hr n/ayou will actively support and challenge your stakeholders, coaching, guiding, and influencing them to enable them to run their functions to the highest standardthe post-holder will act as the first point of contact for employees concerning all hr topics and assist people through any process, they require for emea and americas

  • 4 tsi 122 cv trend & fun bluemotion technology volkswagen tiguan 1contattare e oppure francesco al anno: km: alimentazione: benzina cilindrata: optional: alzacristalli elettrici, chiusura centralizzata, immobilizzatore elettronico, indicatore temperatura esterna, retrovisori ripiegabili elettricamente, servotronic inserzionista: automanca4 tsi 122 cv - auto manca alghero auto in arrivo auto in ottime condizioni, con garanzia legale di conformità di 12 mesi con possibilità di estenderla fino a 3 annii km sono certificati e presenti in fattura di acquisto e di vendita dellautoveicoloper visionare tutte le nostre autovetture fare click in fondo alla pagina nella sezione vai allo shopprima della consegna tutte le nostre vetture vengono sottoposte a manutenzione e ad una serie di accurati controlli da parte di meccanici esperti nel settorevolkswagen tiguan 1valutiamo eventuali permute con altre autovettureprima di visionare l'auto contattarci telefonicamentele targhe vengono coperte per privacy ma fornite su richiesta del clientedecliniamo ogni responsabilità per eventuali non volute incongruenze nella descrizione delle dotazioni tecniche e delle immagini riportate, che hanno il solo scopo di illustrare il prodotto, quindi non rappresentano un impegno contrattualepassaggi di proprietà e finanziamenti in sede

    15899999618530273 €

  • 4 tsi trend & fun bluemotion technology km (certificati)climatizzatoreautoradioalzacristalli elettricicerchi in legaruota di scortafari automaticidoppio ripiano bagagliaiosensori di parcheggio posterioriuniproprietario con km certificatila ballerini auto srl non risponde per la eventuale mancanza di conformitàanno: km: alimentazione: benzina cilindrata: optional: bracciolo, sensori di parcheggio posteriori, start e stop, volante in pelle, autoradio, lettore cd, cerchi in lega, abs, airbag, airbag laterale, airbag passeggero, antifurto, chiusura centralizzata, esp (controllo stabilitã ), fendinebbia, isofix, luci diurne, servosterzo, sistema di controllo pressione pneumatici, veicolo non fumatori inserzionista: ballerini auto srlresponsabile usato: +39 alessio vettura controllata e sanificata presso la nostra autofficinapossibilità di test-drive su appuntamentoottime condizionigli equipaggiamenti sopra descritti sono caricati automaticamente dal sistema e potrebbero verificarsi delle incongruenze con gli accessori realmente presentii in vetturai dati relativi alla vettura e alla documentazione possono contenere errori o inesattezze, pertanto quanto descritto non ha valore contrattuale ma è puramente indicativopermutiamo senza alcun problema la vostra autovetturapossibilità di finanziamentosiamo disponibili a fornirvi qualsiasi ulteriore tipo di informazione sui nostri mezzi4 tsi trend -da vetrina- volkswagen tiguan 1volkswagen tiguan volkswagen tiguan 1tutti i nostri veicoli usati sono certificati

    10600000381469727 €

  • 119 km

    03/2018

    180 kw (245 cv)auto in perfette condizioni
    revisione meccanica totale da specialista del marchio e del modello

    Montecchio (Umbria)

    13950 €

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyabout the company: per un'importante realtà tecnologica del territorio, i nostri recruitment engineer ricercano un business development specialistcore responsibilities: mappatura del mercato in ottica new business; ricerca e sviluppo di nuovi partner e di nuove opportunità commerciali; costruzione e mantenimento delle relazioni con prospect e clienti acquisiti; definizione di linee guida per lo sviluppo del businessnice to have: buona conoscenza della lingua inglese location: milano (possibilità di smart working, modalità ibrida)i nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companymust have: esperienza pregressa nel ruolo; conoscenza approfondita del mondo fintech; competenze su servizi e prodotti it (software e sistemi operativi)

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyabout the company: per importante software house, leader nel mercato della ricambistica di autoveicoli, i nostri recruitment engineer ricercano un analista funzionale – senior-sap business onecore responsibilities: la risorsa sarà responsabile dell'analisi e gestione di evolutive in ambito sap, con conseguente svolgimento delle attività di: raccolta e corretta interpretazione di richieste/necessità degli utenti per il business di riferimento analisi dei processi aziendali pertinenti all'intervento e valutazione di fattibilità tecnica della soluzione applicativa analisi dei dati ottenuti dal monitoraggio e dalle attività di system test, con eventuale apporto delle dovute correzioni/migliorie supporto all'utente finale nella fase di messa in esercizio delle modifiche software must have: conoscenza del software sap business one esperienza di almeno due anni in analoga posizione disponibilità a trasferte su tutto il territorio italia nice to have: laurea in ingegneria gestionale / economia esperienza come analista funzionale c/o azienda finale o sap consultant location: afragola (na)i nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companysmart working: %

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyabout the company: per azienda leader nei servizi alla persona, i nostri recruitment engineer ricercano un: it business analystsi occuperà inoltre dell'attività di scouting volta all'individuazione di potenziali fornitori per le varie soluzioni tecnologichemust have: laurea in informatica pregressa esperienza come analista funzionale esperienza di project management capacità di stesura di documentazione tecnica e reportistica disponibilità a brevi trasferte sul territorio nazionale buone capacità relazionali e di comunicazione attitudine al problem solvingnice to have: conoscenze metodologie e tecniche di sviluppo web aggiornate linguaggio java e tecnologia j2ee web api, servizi rest, web services database relazionali più comuni (ms sql server) disegno di architetture applicative tecnologie cloud location: caresanablot (vc)i nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companysi interfaccerà con le varie aree aziendali (in particolare le varie sedi dislocate sul territorio) coinvolte, organizzerà e parteciperà a riunioni aziendali di aggiornamento sui progressi dei progetti in corso, individuando tempestivamente impatti, necessità o implementazioni it necessarie, rispettando gli obiettivi in ottica economica e di timing, fattibilità e ne definirà le prioritàdovrà coordinare le risorse coinvolte sui progetti favorendo la diffusione di know-how relativocore responsibilities: la nuova risorsa inserita nell'area information technology, riportando direttamente all'it manager, si occuperà della realizzazione e implementazione dei vari progetti che gli verranno assegnati di cui produrrà la relativa documentazione e reportistica inerente la definizione di obiettivi e rischi rispettando la strategia it

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyabout the company: per importante multinazionale italiana nel settore difesa e aereospazio, i nostri recruitment engineer expert stanno cercando un i nformation system business analystgarantire l’erogazione dell’addestramento, diretta o tramite fornitori di servizi, ai key useri compiti principali che caratterizzano la posizione sono: 1gestire dei progetti di implementazione di sistemi e soluzioni informatiche nelle aree di competenza nei tempi, qualità e budget concordati) conoscenza approfondita di tecnologie microsoft (dynamics, sql, azure, …) esperienza nella gestione di progetti complessi in ambienti strutturati e con interlocutori di diverso tipo (business e tech) buona conoscenza della lingua inglese (b2) location: foligno (perugia) con possibilità di smart workingla posizione si colloca all’interno della funzione sistemi informativi, nell’area corporate application management & reporting e come tale svolge le sue funzioni a livello di gruppogestire i sistemi informativi aziendali corporate, ad oggi microsoft dynamics 365 f&o, microsoft dynamics for sales, tqcm, daxeam, top media, prophixinterfacciarsi e coordinare i fornitori per l’erogazione dei servizi di competenzamust have: pregressa esperienza in ambienti microsoft enterprise (ax, d365, azuremonitorare gli indicatori di performance per raggiungere i target stabiliti, mettendo in atto le azioni correttive necessarie al raggiungimento dei targetcooperare con le altre funzioni aziendali per realizzare nuove funzionalità ed identificare opportunità di miglioramento dei processi e dei sistemi a loro supportoi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companyla gestione prevede di garantire il funzionamento, fornire il supporto di primo e secondo livello, la manutenzione correttiva ed evolutiva, la disponibilità e prestazioni dei sistemi nell’area di responsabilità

  • The role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthwork with some of the top names in media and broadcasting become passionate about technology and digital video on demand market and applications role responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility and accountability for the quality, accuracy, completeness and usability of project documentation and any project artefacts work with product owners, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements take a highly consultative approach in managing the customer and provide clear recommendations for solution strategies and options support team members throughout the product life-cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework essential minimum of 3 years’ experience as a mid-level business analyst extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints work in the agile sprint format using jira for epics, features and stories and have experience of waterfall methodology experience handling multiple agile projects in parallel (where applicable) experience in coordinating agile milestones which include user story definition, grooming, commitment and delivery software development level experience with debugging/result analysis skills ability to use the same toolkit as business partners must be proactive and show due diligence effective communication skillsproven experience in working on client site are highly desirable desirable excellent customer-facing skillsas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorswe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillshands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for alldeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclewe're fully flexiblerecruiters – we have handled this one internally! thanksplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processas an effective communicator, you must to able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationproven experience in working on client site are highly desirable hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clientswe will support you in your career progressionworked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work outstanding customer-facing skillsyou must become a subject matter expert (sme) and be the central hub of communication between all project team membersyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teamswe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the ba teamwhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client value

  • The role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthcompetencies and skills essential minimum of 2-3 years’ experience as a business analyst excellent customer-facing skillsproblem solving - bas facilitate a shared understanding of the problem and business need, and ensure they understand the scope of the projectcritical thinking - while discovering the problem / business need to be solved, you must listen to stakeholder needs but also critically consider those needs and ask probing questions until the real need is surfaced, understood and documentedyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clients – we take into account current global situation with covid as the well-being of our employees is paramount work with some of the top names in media, broadcasting and sport become passionate about technology and digital video on demand and live streaming applicationsrole responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility for the quality, accuracy, completeness and usability of requirements in the form of user stories and any project artefacts work with customer product owners and project managers, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements support team members throughout the product life cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework core skills effective communication – be clear and concise in your day-to-day communication, be able to express yourself within a multi-national team, ask good solid questions, listen to the answers (really listen)ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work desirable worked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredas an effective communicator, you must be able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorswe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the global ba teamhands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allthe ability to be a strong communicator in a virtual setting (via conference calls or web meetings) is equally importantdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclewe're fully flexiblewe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience in streaming sport and entertainment content; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsrecruiters – we have handled this one internally! thanksplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe will support you in your career progressionthis is for a well-known sporting brand based in usa who has an award-winning app in the market, they have a strong presence in the sports and entertainment field in north america and europeas a ba, you will facilitate the technical teams regarding what is in and out of scopeproven experience in working on client site ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints experience of scrum or any other agile methodology experience of the software delivery lifecycle must be proactive and show due diligence effective communication skillsyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teams, such as developers, designers and test team memberswhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client value

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon es el head hunter europeo exclusivamente especializado en la búsqueda y selección de profesionales y directivos en el segmento de information technologyabout the company: para empresa francesa lider, dedicada a healthcare technologies security solutions nuestros recruitment engineer se encuentran en la búsqueda de un cyber business development representativenice to have: nivel de inglés o francesexperiencia con software crm (por ejemplo, salesforce) excelente habilidad de comunicación y negociaciónfurther information: modalidad de trabajo hibridamust have: experiencia laboral comprobable como representante de desarrollo de negocios, ejecutivo de cuentas de ventas o papel similar en ciberseguridad, ti sanitaria o biomédica sanitariaponerse en contacto con prospectos a través de llamadas en frío y correos electrónicos buscar proactivamente nuevas oportunidades de negociocapacidad para ofrecer presentaciones atractivascore responsibilities: presentar nuestra empresa y las soluciones de seguridad de healthcare technologies a los clientes potenciales buscar proactivamente nuevas oportunidades de negocio calificar a los clientes potenciales de las campañas y herramientas de marketing como oportunidades de ventasgran atención al detalle, facultad de análisis y buenas capacidades comunicativaslocation: madridexperiencia y conocimiento del ámbito it y sanidadnuestros recruitment engineer seleccionan los mejores perfiles it para prestigiosas empresas de consultoría, bancos, empresas de servicios, grupos de fabricación, start-ups y empresas de digital dna company

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti e manager nel segmento information technologymust have: diploma a indirizzo scientifico; esperienza pregressa in ruoli simili in società di consulenza e/o aziende mediamente strutturate; conoscenza dei principali erp (esfurther information: disponibilità a sporadiche trasferte), preferibilmente di infor ln; capacità di gestire e sviluppare relazioni efficaci trasversali; capacità di lettura del contesto); conoscenza della lingua inglesenice to have: laurea in campo scientifico; conoscenza dei principali erp (eslocation: provincia di leccoi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companycore responsibilities: analizza i processi it interni e traduce i dati raccolti in un progetto organico che risponda alle richieste e ai bisogni del business; supporto nei confronti del progetto di migrazione in ambito erp; fornisce assistenza a 360° sui diversi applicativi aziendaliabout the company: per contesto consolidato nel settore metalmeccanico i nostri recruitment engineer ricercano un analista funzionale

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti e manager nel segmento information technologyabout the company: per contesto consolidato nel settore food i nostri recruitment engineer ricercano un analista funzionale); capacità di gestire e sviluppare relazioni efficaci trasversali; capacità di lettura del contestocore responsibilities: analizza i processi it interni e traduce i dati raccolti in un progetto organico che risponda alle richieste e ai bisogni del business; fornisce assistenza a 360° sui diversi applicativi aziendalimust have: diploma delle superiori in istituti tecnici o licei ad indirizzo scientifico: esperienza pregressa in ruoli simili in società di consulenza e/o aziende di servizi e/o aziende mediamente strutturate; conoscenza delle architetture software e database; conoscenza dei linguaggi di programmazione più diffusi e delle tecniche di project managementlocation: provincia di leccoi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companyfurther information: disponibilità a sporadiche trasferte sul territorio nazionalenice to have: laurea in informatica e certificazioni/specializzazioni in ambito sviluppo; conoscenza delle principali piattaforme cloud (google cloud platform, amazon web services, microsoft azure

  • Underpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthdaily, we pioneer new ways for consumers to interact with technology and take pride in delivering world-class experiences on emerging technologiesall these apps are powered by the backend that you will work on plus an editorial interface used by our clients to manage their offering and to configure the appswe thoroughly enjoy collaborating with each other and have a passionate and fun culture! your role you will be working on delivering back-end solution built with wide range of modern technologies and designed to withstand millions of concurrent usersyou will be a part of the team responsible for designing and building new features, resolving issues, taking care about continuous integration and deployment and permanently improving all aspects of deliverywe are looking for a passionate developer who has a love for technology, and experience within the following disciplinesas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employment1+) rest apis using web api multithreading and parallelization nosql databases (preferably mongodb) sql, rdbms (preferably ms sql) catch our attention with experience in: cloud platforms aws/azure building high performance/scalable api nodedepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorsdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclewe're fully flexiblerecruiters – we have handled this one internally! thanksjs docker containers continuous integration (like bamboo ci server) continuous deployment (like octopus deploy) our multi-discipline team’s talent and personality is key to our successplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processour premium ott platforms used by leading media, cable, broadcast and telecom companies as well as major sports organizations all around the globe to offer and deliver their video catalogs and channels to end-users via wide range of client apps for phones, tvs, tablets, pcs, consoles… basically any device where people watch videosnet framework (v4some of our company perks: global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allnet professionals in the over-the-top (ott) industryif you love programming and can demonstrate great software engineering experience – we would love you to join our teamwe look for talented individuals with the right combination of a ‘can do’ approach, strong work ethic, integrity, friendliness and attention to detailplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valuethe backend team comprises of the most talented

  • Underpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthimportantly, you have a genuine passion for technology and are looking to join a sociable, tight-knit, collaborative, and hard-working teamvideo experiences is the unit leading ott products and services provider delivering best-of-breed products and components as well as comprehensive end-to-end solutionsdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycleas a qa automation engineer on deltatre’s product development team, you will be joining a multi-disciplinary group of practitioners who are responsible for the creation and quality of our video entertainment product suiteplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processyou are ruthless when it comes to quality control for releases and love working towards tight deadlinesabout you you are highly organised, excellent at communicating, and are able to multi-task under pressure in a continually changing environmentdepending on the role this normally includes a written test and interviewplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorsbenefits: global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate unlimited contract – hpp (fulltime permanent employment) meal allowance (czk 55/day to be paid within your salary) multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allwe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueto be successful in this role you must have the following experience: 3-4 years’ experience as a software qa automation engineer istqb qualification expertise in testing across server, web or native mobile current or last job in a true saas, ci/cd product environment knowledge of code collaboration such as git and bitbucket pipelines experience in writing automated tests, preferably in javascript experience in testing apis and webservices, and automating them end-to-end experience in automation framework mocha or gradle experience in web automation using nodejs experience working with docker, aws and atlassian’s product suites excellent analytical and problem-solving skills, with proven experience driving issues to resolution advanced experience in defect management and prioritization a love for collaborating and communicating with multi-disciplinary teams in an agile format a good eye for identifying opportunities to add greater value and accuracy to our current testing processes a genuine passion for quality

  • La nostra mission è garantire la business continuity dei nostri clienti offrendo soluzioni strategiche a supporto delle loro infrastrutture ictcome? lasciandoci ispirare dal claim che meglio ci racconta: “people continuity for business continuity”, vogliamo valorizzare le persone per portare valore ai nostri clienti! per ampliamento della nostra squadra ricerchiamo una persona appassionata del mondo it, con tanta voglia di crescere nel settorerappresenta requisito preferenziale possedere una buona conoscenza in uno dei seguenti ambiti: linux, vmware (basi sulla virtualizzazione e gestione del software)diversità e inclusione in critical service crediamo nelle persone: per questo ci impegniamo nell’adozione di una cultura inclusiva, nella quale ognuno è libero di esprimere la sua unicità ed il suo talento, indipendentemente dal suo backgroundspirito di squadra il lavoro di squadra è il mezzo più potente che si ha per raggiungere gli obiettivi e crescere: cerchiamo di esprimere il meglio di noi stessi per far emergere il meglio dagli altricosa offriamo retribuzione commisurata al livello di esperienza smartworking e flessibilità oraria ambiente dinamico e internazionale, team di lavoro informale e giovanile l’attività è distrubuito su turnii nostri driver preferiti? condivisione delle informazioni, rispetto e umiltà! - fiducia per noi la fiducia rappresenta uno degli asset più preziosi, perché non è immediata, è qualcosa che si conquista nel tempo, con gesti e fatti concretiapprezziamo le persone che, grazie a capacità relazionali e comunicative, sono in grado di valorizzare le potenzialità dei propri colleghi stabilendo una connessione con la mission aziendalein critical service siamo sempre alla ricerca di persone che vogliano esprimere il loro talento! chi siamo? critical service nasce nel grazie ai suoi fondatori, forti di una ventennale esperienza nel mondo dei servizi informatici rivolti alle più grandi imprese italianesede di lavoro: torino perché candidarti? in critical service troverai un’azienda informale e giovanile, dove potrai esprimere il tuo potenziale in una squadra eterogenea ma che condivide gli stessi valorileadership per noi la leadership è mindset e non un ruoloquesta diversità è ciò che unisce, siamo un insieme di persone e storie diverse, un mix eterogeneo e armonizzato capace di grandi cosefeedback per noi il feedback è un regalo: il confronto costruttivo si pone alla base del processo di miglioramento continuoda quel momento l’azienda vive una fase di crescita che non ha mai subito flessioni: oggi operiamo come system integrator, con specifico riferimento alla progettazione, gestione e manutenzione di reti dati, infrastrutture, sicurezza e servizi itola persona, inserita all'interno di uno dei nostri team, svolgerà le seguenti attività: gestione da remoto delle richieste dei clienti, dalla presa in carico alla risoluzione, secondo precise procedure e metodologie assistenza sistemistica di secondo livello: amministrazione, monitoraggio e gestione di infrastrutture sia fisiche che virtuali, su ambienti server articolati su più siti dislocati anche all’estero il/la candidato/a ideale possiede i seguenti requisiti: esperienza pregressa nella posizione buona conoscenza di windows (client e server) ottima conoscenza della lingua italiana e buona conoscenza della lingua inglese completano il profilo precisione, ottime capacità di troubleshooting, orientamento al cliente e attitudine al lavoro di squadra

  • Bracciale da donna kidult stupendo | vasco in acciaioi bracciali kidult nascono con l'intenzione di raccontare una storia: la tuaquesto bracciale fa parte della collezione free time, linea vasco rossi official collection bracciale realizzato in acciaio 316l ipoallergenico bangle con incisione frase tratta da una canzone di vasco rossi diametro massimo 6 cm, adatto a polsi di circonferenza fino a 18 cm chiusura apribile per un inserimento più pratico lasciati trasportare dai colori, dalle frasi e dai simpatici ciondoli dei gioielli kidult e rivivi le emozioni del passato o lasciati ispirare e realizza i tuoi sogni"mi rendo conto che il tempo vola e che la vita poi è una solasì! stupendo!" - vasco

    Italia

  • Un villaggio davvero stupendo con spese condominiali contenute e di una quiete eccezionale, nonché ben abitatoa pochi chilometri da loano sulle splendide colline liguri disponiamo di questa porzione di casa realizzata pochi anni fa allinterno di uno stupendo villaggio di prestigio dotato di tutti i comfort, inclusi una stupenda piscina condominiale con vista iperpanoramica, navetta ogni 20 minuti per il centro di loano, negozio e ristoranti vicinibox auto doppio, protetto e con spazi di manovra molto ampi dove posteggiare il vostro suvil prezzo è di sicuro interesseclasse energetica: d
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    camere: 2
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    mq: 70
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    Magliolo (Liguria)

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  • A minimum of 2 - 3 years experience as a business development manager or similar role is requiredthe role holder will be responsible for managing and developing ulaw'sbrand and business in canada, through the utilization of various student recruitment channels including, but not limited to, engagement with educational agents, attendance of recruitment fairs, institutional partnerships, and corporate tie-upsin line with the ulaw's continued expansion strategy, we are looking to recruit an experienced and driven business development manager, to play a fundamental part in further establishing ulaw's as a globally recognized brand, with a focus on the canadian marketresponsibilities business development generate new revenue from existing streams and accounts assist in identifying and supporting developing potential business partners and growing existing client relationships to perform potential client research including (but not limited to) meeting/engaging with key players in the industry to actively seek and conduct meetings and presentations with potential clients; to represent ulaw at client/agent meetings, local and national exhibitions, and conferences in order to recruit potential students and build upon stakeholder relationships where applicable other ad-hoc duties as requested for the overall performance of the company customer focus to provide individually-tailored professional advice at all times and be a trusted advisor providing individually-tailored advice to all prospective students consulting students through the full application cycle (direct or via agents): from initial inquiry/conversation through to finalizing and closing their application to study with ulaw exploring possible career paths for students and matching it with specific ulaw offerings handling student inquiries regarding different programs from potential students building commonalities to gain trust and engage potential students/ agents provide outstanding customer service to all students, and all stakeholders, which is timely and efficient, and encourages students to choose ulaw handling student inquiries regarding different programs from potential students’ business partners communication and liaison agency network management, or ‘account management’: develop and train potential agents sourced from fairs, business trips, inquiries, referrals, in general searches in line with business development responsibilities outlined above constant clear and effective liaison and communication with agents and students ensuring that all relevant product developments, including changes to admission, compliance and course requirements or start dates are communicated externally to prepare, assist and deliver in performing customer/agent presentations analysis, reporting and data management to research and provide valid information and market feedback on industry trends, which will become the basis for strategic planning and forecasting for management collect and compare pertinent data on target markets, making recommendations and writing proposals when requested provide management with relevant data, competitor analyses and feedback where relevant assist in presenting strategies for expansion to administer agent accounts and produce reports on local performance in response to management accounts position requirements a university degree in the relevant field is requiredrather than focusing on academic research, our aim is to be thought leaders in the issues that matter to the legal profession and the next generation of practicing lawyersknowledge of the uk education systems specifically is preferredwe can trace our origins to with the formation of leading tutorial firm gibson & weldonthe university of law is one of the uk's longest-established specialist providers of legal educationthe university of law is an internationally recognized expert in the field of lawwith a rich heritage and a reputation for innovation and contemporary teaching practices, we continuously focus on developing the best legal mindsour courses take an in-depth look into key areas of the law and provide a broader overview of the legal system to better contextualize what's being learnedability to travel throughout canadaexcellent verbal and written communication with fluency in english

  • Lift for business è progettato per garantire il massimo comfort tutto il giornosupporto disponibile per professionisti it e utenti professionali tramite la nostra piattaforma business supporttestato dallutente, certificazione ergo lift for business è stato progettato, sviluppato, testato e approvato dai principali ergonomistiposizione più naturale i prodotti ergo come lift for business assecondano la postura naturale di dita e mani e ti consentono di rilassare la parte superiore del corpoper tutti adatto a tutte le mani approvato dagli ergonomisti, lift for business ha la misura giusta per ogni mano, destra o sinistra, migliora la postura e riduce laffaticamento dei muscoli dellavambracciorealizzato con plastica riciclata le parti in plastica di lift for business includono plastica riciclata post-consumer (70% per graphite e 54% per off-white), per dare una seconda vita ai materiali plastici e contribuire a ridurre la nostra impronta di carboniograzie alla serie ergo, la tua azienda diventerà un ambiente di lavoro migliorei mouse della serie ergo offrono posture più naturali, vantaggi ergonomici superiori, riduzione dei movimenti o dellaffaticamento muscolare e formati idealiin sintesi, ergonomia fa rima con buona economiaprodotti realizzati per garantire la scalabilità disponibilità globale e certificazione in oltre 100 paesi con 2 anni di garanzia limitata sullhardwaredue opzioni di connessione, bluetooth® e logi bolt, offrono connessioni sicure e ad alte prestazioniefficiente ergonomia fa rima con buona economia le attrezzature ergonomiche aiutano le persone a lavorare in modo più efficiente, comodo e con meno tempi di inattivitài prodotti dal design ergonomico aiutano le persone a concentrarsi su ciò che contaaumentano la concentrazione e riducono laffaticamento dei muscoli dellavambracciola silhouette organica di lift si adatta al palmo come un guanto, con una forma curva sagomata che posiziona la mano a un angolo ottimale di 57°i dipendenti sono più felici e si assentano di meno dal lavoroergonomia fa rima con economia luso di attrezzature ergonomiche assicura comfort, efficienza e qualità superiori e consente di ridurre i tempi mortidesign ergonomico basato su studi scientifici ergo è pensato per lufficio un approccio scientifico la scienza dellergonomia è parte integrante del processo seguito dai nostri designer e ingegneri per la creazione di un nuovo mousequesto porta a una riduzione quantificabile dellattività muscolare, quindi il lavoro è più produttivo con meno sforzo e affaticamento dei muscoli dellavambracciodue modi per connettersi compatibile con tutte le principali piattaformelogi options+ gli amministratori it possono distribuire e gestire in remoto e in batch gli aggiornamenti del firmware dei dispositivi logi bolt e logi optionsinoltre logi options+ dispone di quattro pulsanti personalizzabili per la massima produttivitàsmartwheel veloce grazie alla velocità e alla precisione, smartwheel offre uno scorrimento rapido tra centinaia di pagine ma anche una precisione riga per rigaquando il lavoro si fa impegnativo, lift rende tutto più semplicecompatibilità con la maggior parte dei sistemi operativi e delle piattaforme, e conseguente facilità di implementazionecompatibilità multipiattaforma e connessioni sicure e affidabili, anche in ambienti wireless congestionatie migliora anche lesperienza e il benessere dei dipendentiquesto include la definizione centralizzata delle impostazioni del software e il push ai sistemi windows e macosmigliora la postura, riduce lattività muscolare e allevia la pressione sul polsomaggiore comfort ridurre laffaticamento e lo sforzo muscolare aggiungendo nel contempo un adeguato supporto per la mano ti garantirà un maggiore comfort durante le lunghe ore di lavoroil sollevamento della mano in questa posizione migliora il comfort e lefficienzasicurezza aziendale connessioni wireless affidabili la tecnologia wireless logi bolt vince le sfide it per gli utenti in ufficio e da remotocomfort posiziona le mani a un angolo ottimale di 57° gli ergonomisti sanno che 57° è langolazione perfettapassa facilmente da una modalità allaltra con un semplice tocco della smartwheel

    Italia

    884000015258789 €

  • La figura prescelta sarà inserita all'interno della unit business consulting che si occupa di misurare l'efficacia e il roi delle attività di marketing sui kpi di business per i propri clientiprincipali attività e responsabilità: - realizzare le analisi a supporto del business dei clienti gestiti al fine di identificare le leve che hanno generato un incremento o un decremento delle performance di business - curare l'attività di reportistica e monitoraggio delle performance delle campagne media su dati di call center, visite al sito, conversioni per i clienti gestiti, con l'obiettivo di identificare le possibili ottimizzazioni future - sviluppare modelli econometrici per identificare e quantificare il contributo delle attività di marketing alla generazione delle vendite e quantificare efficacia, efficienza e roi -raccogliere e armonizzare i dati di performance delle precedenti analisi con l'obiettivo di realizzare un database di benchmark requisiti richiesti: - studente in economia, statistica, informatica o similare con forte predisposizione all’analisi dei dati - possibilità di attivare lo stage curriculare di sei mesi con l’università o business school - conoscenza approfondita di excel, powerpoint e altri strumenti di bi - buona conoscenza della lingua inglese - ottima conoscenza della lingua italiana - entusiasmo e voglia di mettersi in gioco - assertività, affidabilità, puntualità, predisposizione al lavoro di squadra e al confronto - la conoscenza di linguaggi o soluzioni tecnologiche in ambito analisi dati quali r, python, sql, knime, datastudio, powerbi, tableau o similari costituiranno titolo preferenziale sede wpp campus in milano (con possibilità di smart working per qualche giorno)

  • stupendo arazzo. biblioteca londra 140x140

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  • Evelin sozzi gestioni immobiliari propone in vendita stupendo appartamento nel centro storico di clusone in piccola palazzina di recente ristrutturazione, inserita in uno dei vicoli più suggestivi della cittadina89093 longitudine: 9travi a vista e caldo parquet scaldando questo meraviglioso ambientecontattatemi per info & appuntamenti senza impegno! classe energetica: in fase di valutazione
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    camere: 2
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    stato: ottimo
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    mq: 75
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    Italia

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