Business bluehdi 130
Elenco business bluehdi 130
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000 km
tipo di cambio
automatico
anno
04/2022
carburante
diesel
potenza
96 kw (131 cv)ds 4 bluehdi 130 autperformace line+ con soli 19000km pari al nuovo, con l'aggiunta di tetto nero ,
ricarica wireless , portellone elettrico e predisposizione ruota di scorta oltre le dotazioni di seriechilometraggio
19Montefranco (Umbria)
18450 €
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Peugeot bluehdi 130 eat8 s&s allure new peugeot bluehdi 130 eat8 allure#vettura in arrivo# la concessionaria romano auto ha il piacere di proporre in vendita: new peugeot bluehdi 130 eat8 allure **vettura in arrivo maggio ** **vettura km0** **garanzia uffi nostri servizi: -finanziamento in sede con esito immediato e possibilita di assicurazione furto,incendio e rapina incluso nel finanziamentotrasferimenti di proprieta' in sedetagliandi pre-consegna in sedeanno: km: 1 alimentazione: diesel cilindrata: optional: airbag, airbag laterale, alzacristalli elettrici, appoggiabraccia centrale, autoradio digitale, bloccasterzo meccanico, bluetooth, bracciolo, cerchi in lega, chiave con transponder, chiusura centralizzata, climatizzatore automatico, climatizzatore bizona, comandi al volante, computer bordo, correttore assetto fari, cruise control, lane assist (controllo corsia), lettore cd mp3, luci diurne led, navigatore, parcheggio assistito, park distance control, presa usb / aux, retrovisori ripiegabili elettricamente, sedile guida regolabile in altezza, sedili posteriori sdoppiabili, sedili sportivi, sensori di parcheggio posteriori, sensori pioggia, specchietti elettrici, start e stop, sterzo regolabile in altezza, tagliandi certificati, telecamera posteriore, touch, veicolo elaborato, veicolo non fumatori, vetri oscurati, volante multifunzione inserzionista: rr auto srl declina ogni responsabilità per eventuali involontarie incongruenze, che non rappresentano un impegno contrattualewireless smartphone charging visita tutte le foto complete della vettura sul sito ufficiale wwwil costo del passaggio di proprieta varia in base ai kw, ed e a carico dell'acquirente salvo diverse offerteinstallazione impianto gpl sequenziale a ruotino di ultima generazione su tutte le nostre autovettureinstallazione antifurto,romanoauto,blockdiablock,blockshaft,antirapina e satellitareconsegna autovetture immediatail valore della permuta si puo stabilire solo previa visionepeugeot ** prezzo scontato la tua auto € +pdp promo con finanziamento € +pdp (se si vuole aderire all'offerta) comprensivo di: -polizza furto e incendio rapina -polizza gap (ti paghiamo scoperto e svalutazione auto) -copertura assicurativa finanziato - extra bonus grazie al finanziamento da aggiungere al prezzo di vendita solo le spese di immatricolazione / passaggio kilometraggio certificato in contratto e in fattura f24 in consegna al momento del ritiro auto permutiamo il vostro usato possibilita' di finanziamenti personalizzati in sede siamo esperti nella vendita di auto anche a distanza attenzione al fine di garantirvi un miglior servizio e' sempre preferibile fissare un appuntamento con un nostro venditoreconsegniamo in tutta italia per chi e' impossibilitato al ritiro presso la nostra sedevisita il nostro sito internet per tutte le nostre offerte:wwwromano carminepreventivi autovetture nuove in sedeit da oggi potrai con noi noleggiare anche l'auto dei tuoi sogni da 190 euro mensili! seguici anche su facebook romanoautosrl non esitare a contattarci ! dal lunedi al sabato dalle a e per ulteriori informazioni e per visionare contattateci saremo a vostra completa disposizione! sigla dotazione tecnica e gli optional potrebbero in alcuni casi differire dall'effettivo equipaggiamento della vettura, a causa della non uniformità dei dati pubblicati dai vari portaliequipaggiamento: vernice metit gentile cliente la invitiamo a contattarci per verificare l' esatta corrispondenza dell'annuncio visto che alcuni dati sono pubblicati *** km certificati dal portale dell' automobilista trasparenza sul chilometraggio: da noi avrai la certificazione dell' originalità del chilometraggio in fattura - atto di vendita e nel contratto di ogni vettura *** -- vogliamo precisare per i nostri clienti che copriamo le targhe solo per scopi pubblicitari, su richiesta possiamo fornire targa e copia del libretto -- - la dotazione tecnica e gli optional potrebbero in alcuni casi differire dall'effettivo equipaggiamento della vetturaattenzione al fine di garantirvi un miglior servizio e' sempre preferibile fissare un appuntamento con un nostro venditorepermuta usato con usatoservizio consegna a domicilioromano pasquale
379900016784668 €
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Citroen c3 bluehdi 100 s&s shine citroen - c3 - bluehdi 100 s&s shine - solo km link motors roma borghesiana propone in vendita: citroen c3 bluehdi 100 s&s schine unico proprietario - pari al nuovo con soli km !! manutenzione: tagliandi certificati presso casa madre, ancora un tagliando gratis da effettuare in citroen*i nostri servizi* - finanziamento da mesi - garanzia guasti attivabile su richiesta mesi - spedizioni nazionali e internazionali - valutazione permute - no scambi - foto in alta risoluzione sul sito link motors ----------------------------------------------------------------------- mechanical warranty available for 12 or 36 months international deliveries bureaucracy management for export attenzione: il presente annuncio è valido salvo errori di trascrizione e non costituisce vincolo contrattualevettura di privatodifetti: nessun difetto da evidenziare veicolo visionabile su appuntamento prezzo negoziabile in fase di trattativaanno: km: alimentazione: diesel cilindrata: optional: abs, airbag, airbag laterale, airbag passeggero, airbag posteriore, alzacristalli elettrici, android auto, apple car play, appoggiatesta posteriore, autoradio, avviso di distanza, bluetooth, cerchi in lega, chiave con transponder, chiusura centralizzata, climatizzatore automatico, climatizzatore bizona, comandi al volante, comandi vocali, computer bordo, controllo trazione (tsc - asr), correttore assetto fari, cruise control, esp (controllo stabilitã ), fari led, fendinebbia, filtro antiparticolato, frenata di emergenza assistita, immobilizzatore elettronico, impianto audio, indicatore temperatura esterna, isofix, kit vivavoce, limitatore di velocitã , luci diurne, luci diurne led, partenza assistita su pendenza, presa usb / aux, retrovisori ripiegabili elettricamente, schermo multifunzione, sedile guida regolabile in altezza, sedili posteriori sdoppiabili, sensori di parcheggio posteriori, sensori luci, sensori pioggia, servosterzo, sistema di controllo pressione pneumatici, specchietti elettrici, start e stop, sterzo regolabile in altezza, tagliandi certificati, telecamera posteriore, touch, veicolo non fumatori, volante multifunzione inserzionista: link motors - roma borghesiana
14 €
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Peugeot bluehdi 130 s&s eat8 gt line peugeot gt line automatic - unico proprietario link motors napoli via michelangelo da caravaggio, napoli (napoli) telpeugeot gt line diesel peugeot gt line km 0 peugeot gt line usata peugeot gt line diesel prezzo peugeot gt line peugeot gt line prezzo peugeot gt line recensioni peugeot gt line bianca madreperla anno: km: alimentazione: diesel cilindrata: optional: 360 camera, abs, adaptive cruise control, airbag, airbag laterale, airbag passeggero, alzacristalli elettrici, android auto, antifurto, apple car play, appoggiabraccia centrale, appoggiabraccia posteriore cen, autoradio digitale, avviso di distanza, bluetooth, bracciolo, cambio al volante, cerchi in lega, chiave con transponder, chiusura centralizzata, climatizzatore automatico, climatizzatore bizona, comandi al volante, computer bordo, controllo trazione (tsc - asr), correttore assetto fari, cruise control, eds (antislittamento in partenza), esp (controllo stabilitã ), fari led, fendinebbia, immobilizzatore elettronico, indicatore temperatura esterna, interni pelle, isofix, limitatore di velocitã , luci diurne led, marmitta catalitica, navigatore, paraurti in tinta, park distance control, presa usb / aux, riconoscimento segnali stradali, schermo multifunzione, sedile guida regolabile in altezza, sensori di parcheggio anteriori, sensori di parcheggio posteriori, sensori luci, sensori pioggia, sistema di controllo pressione pneumatici, sistema di riconoscimento della stanchezza, specchietti elettrici, start e stop, sterzo regolabile in altezza, tagliandi certificati, telecamera posteriore, touch, veicolo non fumatori, vetri oscurati, volante in pelle, volante multifunzione inserzionista: link motors - napoliprenota la tua videochiamata in diretta per visionare l auto dal vivofoto in alta risoluzione sul sito linkmotors gestione burocrazia e passaggio di proprietà assistenza personale link motors mechanical warranty available for 12 or 36 months international deliveries bureaucracy management for export phone: / + whatsapp availablebook your live video call to view the car livechilometraggio: condizioni: usato immatricolazione: tipologia: suv carburante: diesel tipo di cambio: automatico link motors napoli propone in vendita peugeot allestimento gt line automatic unico proprietario zero sinistri tagliandi e chilometri certificati ultimo tagliando eseguito a km optional principali: retrocamera sensori di parcheggio anteriori e posteriori navigatore specchietti elettrici vetri privacy bluetooth fari led sensori di pioggia sensori di luminosità climatizzatore automatico bizona interni pelle-tessuto cruise control parcheggio assistito computer di bordo cambio al volante f1 veicolo visionabile su appuntamento finanziamento da mesi garanzia guasti attivabile su richiesta mesi possibilità di trasporto nazionale ed internazionale
29899999618530273 €
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revisione meccanica totale da specialista del marchio e del modello499 cm³
96 kw (131 cv)
diesel
euro6d-temp
03/2019,auto in perfette condizioniCastel del Piano (Toscana)
12750 €
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Peugeot peugeot bluehdi 120 eat6 allure full optional auto spettacolare e pari pari al nuovo! bellissima e strafull optional! disponibile per qualsiasi prova! tutta tagliandata e gommata nuova! contatto diretto responsabile commerciale sigit anno: km: alimentazione: diesel cilindrata: optional: bracciolo, cruise control, head-up display, portellone posteriore elettrico, sensori di parcheggio anteriori, sensori di parcheggio posteriori, start e stop, supporto lombare, tettuccio apribile, volante in pelle, volante multifunzione, autoradio, autoradio digitale, bluetooth, lettore cd, cerchi in lega, gancio traino, abs, airbag, airbag laterale, antifurto, chiusura centralizzata, esp (controllo stabilitã ), immobilizzatore elettronico, isofix, luci diurne led, servosterzo, sistema di controllo pressione pneumatici, veicolo non fumatori inserzionista: auto yachting mango srlmango i prezzi esposti si intendono senza permuta + passaggio a parte we speak english - +/ mariano ''only whatsapp- english! per lista accessori w w wautoyachtingmango
22799999237060547 €
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5 bluehdi shine eat8 131cv - veicolo tenuto in maniera perfetta - no fumatori -
è full option e compreso nel prezzo fornisco anche 4 gomme invernali con 3850kmcitroen c5 aircross 1Cinisello Balsamo (Lombardia)
14250 €
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0 bluehdi gt line s&s 150cv 7p300 km
tipo di cambio
manuale
anno
08/2018
carburante
diesel
potenza
110 kw (150 cv)peugeot 5008 2chilometraggio
95Ceraso (Campania)
13200 €
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Closure type: pin bucklematerial: faux leatherbelt length: about 110, 115, 120, 125, 130 cm / 43
Italia
11050000190734863 €
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We are a successful business full of opportunitiesyou will act as a strategic partner and change agent to managers in each business functionn/a itrs group’s technology establishes and maintains operational resilience for businesses operating in demanding environments where technology failure means business failureworking for the global head of hr, the global hr business partner will be responsible for supporting a diverse portfolio across all itrs geographiesmain responsibilities to build strong relationships with the heads of each business functions, supporting them and acting as a critical partner lead a team of hr professionals, providing guidance, support, and coaching to work closely with senior managers for the business function in order to develop a people agenda that closely supports the overall aims of the organisation provide organisational development, change management expertise and a value-adding partnership to the business function diagnosis of critical issues affecting the business function, preventing or blocking them achieving their aims/strategic goals lead on or implement hr initiatives and project implementations across the group focus on taking care of organisational development (professional growth, apprenticeship levy, interns etc) along with the management of the budget identifies and supports robust engagement activities, addressing necessities at each level / department as well as assisting the global head of hr with the global engagement survey action plan the person to be successful we would be looking for the following experience, skills and behaviours: at the heart of our company are our innate, shared values that underpin everything we dothe post-holder will act as the first point of contact for employees concerning all hr topics and assist people through any process, they require for emea and americasby transforming the mass of raw data into meaningful information, itrs helps enterprises run their it estates intelligently, prevent outages and maximise efficiencywith over 20 years’ experience serving enterprise clients across industry markets, 800 clients worldwide rely on itrs for their estate monitoring, capacity planning, it analytics and load testingyou will actively support and challenge your stakeholders, coaching, guiding, and influencing them to enable them to run their functions to the highest standardwe would require the successful post-holder to live the values which will ensure our cultures remains healthy experience in managing organisational change (often remotely) experience of working with senior level managers experience of managing a team of hr professionals international/emea hr knowledge and experience required excellent communicator: able to spot and frame issues to enable effective cross-functional decision making effective influencing skills, able to work cross-functionally and with contacts at all levels in the organisation able to define and deliver innovative solutions to business-critical situations highly resilient and able to work at pace on multiple projects or change initiatives a strong communicator including facilitation and public speaking with excellent interpersonal skills substantial experience in hr through progressively more responsible positions covering all hr generalist hr areas experience of working with a dispersed workforce demonstrated experience delivering high quality, service orientated hr n/a
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A minimum of 2 - 3 years experience as a business development manager or similar role is requiredthe role holder will be responsible for managing and developing ulaw'sbrand and business in canada, through the utilization of various student recruitment channels including, but not limited to, engagement with educational agents, attendance of recruitment fairs, institutional partnerships, and corporate tie-upsin line with the ulaw's continued expansion strategy, we are looking to recruit an experienced and driven business development manager, to play a fundamental part in further establishing ulaw's as a globally recognized brand, with a focus on the canadian marketresponsibilities business development generate new revenue from existing streams and accounts assist in identifying and supporting developing potential business partners and growing existing client relationships to perform potential client research including (but not limited to) meeting/engaging with key players in the industry to actively seek and conduct meetings and presentations with potential clients; to represent ulaw at client/agent meetings, local and national exhibitions, and conferences in order to recruit potential students and build upon stakeholder relationships where applicable other ad-hoc duties as requested for the overall performance of the company customer focus to provide individually-tailored professional advice at all times and be a trusted advisor providing individually-tailored advice to all prospective students consulting students through the full application cycle (direct or via agents): from initial inquiry/conversation through to finalizing and closing their application to study with ulaw exploring possible career paths for students and matching it with specific ulaw offerings handling student inquiries regarding different programs from potential students building commonalities to gain trust and engage potential students/ agents provide outstanding customer service to all students, and all stakeholders, which is timely and efficient, and encourages students to choose ulaw handling student inquiries regarding different programs from potential students’ business partners communication and liaison agency network management, or ‘account management’: develop and train potential agents sourced from fairs, business trips, inquiries, referrals, in general searches in line with business development responsibilities outlined above constant clear and effective liaison and communication with agents and students ensuring that all relevant product developments, including changes to admission, compliance and course requirements or start dates are communicated externally to prepare, assist and deliver in performing customer/agent presentations analysis, reporting and data management to research and provide valid information and market feedback on industry trends, which will become the basis for strategic planning and forecasting for management collect and compare pertinent data on target markets, making recommendations and writing proposals when requested provide management with relevant data, competitor analyses and feedback where relevant assist in presenting strategies for expansion to administer agent accounts and produce reports on local performance in response to management accounts position requirements a university degree in the relevant field is requiredthe university of law is an internationally recognized expert in the field of lawthe university of law is one of the uk's longest-established specialist providers of legal educationrather than focusing on academic research, our aim is to be thought leaders in the issues that matter to the legal profession and the next generation of practicing lawyersour courses take an in-depth look into key areas of the law and provide a broader overview of the legal system to better contextualize what's being learnedexcellent verbal and written communication with fluency in englishknowledge of the uk education systems specifically is preferredwith a rich heritage and a reputation for innovation and contemporary teaching practices, we continuously focus on developing the best legal mindsability to travel throughout canadawe can trace our origins to with the formation of leading tutorial firm gibson & weldon
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The role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthcompetencies and skills essential minimum of 2-3 years’ experience as a business analyst excellent customer-facing skillsproblem solving - bas facilitate a shared understanding of the problem and business need, and ensure they understand the scope of the projectcritical thinking - while discovering the problem / business need to be solved, you must listen to stakeholder needs but also critically consider those needs and ask probing questions until the real need is surfaced, understood and documentedrole responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility for the quality, accuracy, completeness and usability of requirements in the form of user stories and any project artefacts work with customer product owners and project managers, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements support team members throughout the product life cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework core skills effective communication – be clear and concise in your day-to-day communication, be able to express yourself within a multi-national team, ask good solid questions, listen to the answers (really listen)the role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a musthands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allthis is for a well-known sporting brand based in usa who has an award-winning app in the market, they have a strong presence in the sports and entertainment field in north america and europeyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clients – we take into account current global situation with covid as the well-being of our employees is paramount work with some of the top names in media, broadcasting and sport become passionate about technology and digital video on demand and live streaming applicationsas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecyclerecruiters – we have handled this one internally! thanksplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processthe ability to be a strong communicator in a virtual setting (via conference calls or web meetings) is equally importantwhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personas a ba, you will facilitate the technical teams regarding what is in and out of scopeproven experience in working on client site ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints experience of scrum or any other agile methodology experience of the software delivery lifecycle must be proactive and show due diligence effective communication skillswe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorsplease note that we will only contact successfully shortlisted candidatesdepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're fully flexiblewe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the global ba teamwe will support you in your career progressionwe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work desirable worked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredwe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience in streaming sport and entertainment content; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teams, such as developers, designers and test team membersas an effective communicator, you must be able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new information
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The role requires a business analyst with outstanding business analysis capabilities, experience and a hands-on, positive, can-do attitudeunderpinned by data we're able to determine the best experiences to drive business growthwork with some of the top names in media and broadcasting become passionate about technology and digital video on demand market and applications role responsibilities: undertake the formal requirements analysis of functional and non-functional requirements, translating them into the appropriate product documentation, including user stories and uml facilitate the elicitation requirements using a number of techniques such as online and face to face meetings and workshops outline the parameters of the project, and determine potential solutions ability to communicate (verbal and written) at all levels, with external and internal stakeholders proficient in writing user stories, scenarios, acceptance criteria, uml and concept design take responsibility and accountability for the quality, accuracy, completeness and usability of project documentation and any project artefacts work with product owners, ux&d, qa and technical teams to validate captured requirements take a highly consultative approach in managing the customer and provide clear recommendations for solution strategies and options support team members throughout the product life-cycle, including pro-active raising of issues, dependencies and risks to either the senior business analyst and/or project manager work in a highly collaborative and multi-disciplinary agile/scrum framework essential minimum of 3 years’ experience as a mid-level business analyst extensive experience with preparing and conducting workshops online and face to face ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints work in the agile sprint format using jira for epics, features and stories and have experience of waterfall methodology experience handling multiple agile projects in parallel (where applicable) experience in coordinating agile milestones which include user story definition, grooming, commitment and delivery software development level experience with debugging/result analysis skills ability to use the same toolkit as business partners must be proactive and show due diligence effective communication skillsthe role needs you to be customer facing, therefore a professional approach to your tasks and activities is a mustwe are looking for talented individuals who can contribute to their assigned project and also contribute to the growth of the ba teamhands-on experience with jira and confluence what's in it for you global company with huge growth potential small, creative, close-knit engineering/tech team who love to collaborate meal allowance multisport card full remote + a contribution to buy equipment which makes your work from home more comfortable 25 working days per year vacation entitlement 5 sick days – per calendar year team events sponsored by the company free refreshments in the office we are committed to ensuring that we provide equal opportunities for allproven experience in working on client site are highly desirable hands-on experience with jira and confluence background or experience in broadcast and media is a plus, though other areas will also be considered background or experience of working in an agency is desirable, though other areas will also be consideredproven experience in working on client site are highly desirable desirable excellent customer-facing skillsas of november , if it suits your role at deltatre, you can work full time from home/remotely, from the office, or a combination within the same country as your contracted office of employmentdeltatre provides strategy, planning, consultancy across all stages of our client's lifecycleyour focus must be on owning the requirements and being able to articulate these to cross-functional teamsrecruiters – we have handled this one internally! thanksplease let us know if you need us to make any adjustments or if you have any special requirements for the interview processwhat to expect you could make significant change and impact within your role, making a substantial difference to the success of our company and your project and ba team, which can be very rewarding for the right personyou’ll work to deadlines and juggle multiple tasks, which gives lots of variety the role is largely office-based but travel is expected as we are a global organisation and we have world-wide clientswe're an end-to-end provider of premium products and services for global sport and media operatorsplease note that we will only contact successfully shortlisted candidateswe are a supportive and inclusive organisation with a wealth of experience; we are looking for someone who can utilise their core ba skills and experience and also develop new and existing skillsdepending on the role this normally includes a written test and interviewwe're fully flexibleas an effective communicator, you must to able to facilitate workshops, internal and external meetings, ask the right questions, and actively listen and take in new informationwe will support you in your career progressionworked within a technical analysis of large scale projects with an emphasis on back and front-end systems and third-party integration ability to work in a fast-paced environment and confidently handle deadlines, priorities and constraints must be adaptable and flexible in their approach to both project and non-project work outstanding customer-facing skillswe push boundaries every day to offer the most reliable, scalable, engaging end-to-end offerings that continually meet and exceed fan expectations and maximise client valueyou must become a subject matter expert (sme) and be the central hub of communication between all project team members
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Lift for business è progettato per garantire il massimo comfort tutto il giornosupporto disponibile per professionisti it e utenti professionali tramite la nostra piattaforma business supporttestato dallutente, certificazione ergo lift for business è stato progettato, sviluppato, testato e approvato dai principali ergonomistiposizione più naturale i prodotti ergo come lift for business assecondano la postura naturale di dita e mani e ti consentono di rilassare la parte superiore del corpoper tutti adatto a tutte le mani approvato dagli ergonomisti, lift for business ha la misura giusta per ogni mano, destra o sinistra, migliora la postura e riduce laffaticamento dei muscoli dellavambracciorealizzato con plastica riciclata le parti in plastica di lift for business includono plastica riciclata post-consumer (70% per graphite e 54% per off-white), per dare una seconda vita ai materiali plastici e contribuire a ridurre la nostra impronta di carboniocompatibilità con la maggior parte dei sistemi operativi e delle piattaforme, e conseguente facilità di implementazionepassa facilmente da una modalità allaltra con un semplice tocco della smartwheelsmartwheel veloce grazie alla velocità e alla precisione, smartwheel offre uno scorrimento rapido tra centinaia di pagine ma anche una precisione riga per rigae migliora anche lesperienza e il benessere dei dipendentidue opzioni di connessione, bluetooth® e logi bolt, offrono connessioni sicure e ad alte prestazionidesign ergonomico basato su studi scientifici ergo è pensato per lufficio un approccio scientifico la scienza dellergonomia è parte integrante del processo seguito dai nostri designer e ingegneri per la creazione di un nuovo mousequesto porta a una riduzione quantificabile dellattività muscolare, quindi il lavoro è più produttivo con meno sforzo e affaticamento dei muscoli dellavambracciocompatibilità multipiattaforma e connessioni sicure e affidabili, anche in ambienti wireless congestionatilogi options+ gli amministratori it possono distribuire e gestire in remoto e in batch gli aggiornamenti del firmware dei dispositivi logi bolt e logi optionsdue modi per connettersi compatibile con tutte le principali piattaformegrazie alla serie ergo, la tua azienda diventerà un ambiente di lavoro miglioreinoltre logi options+ dispone di quattro pulsanti personalizzabili per la massima produttività sicurezza aziendale connessioni wireless affidabili la tecnologia wireless logi bolt vince le sfide it per gli utenti in ufficio e da remotola silhouette organica di lift si adatta al palmo come un guanto, con una forma curva sagomata che posiziona la mano a un angolo ottimale di 57°i prodotti dal design ergonomico aiutano le persone a concentrarsi su ciò che contaquesto include la definizione centralizzata delle impostazioni del software e il push ai sistemi windows e macoscomfort posiziona le mani a un angolo ottimale di 57° gli ergonomisti sanno che 57° è langolazione perfettaergonomia fa rima con economia luso di attrezzature ergonomiche assicura comfort, efficienza e qualità superiori e consente di ridurre i tempi mortimaggiore comfort ridurre laffaticamento e lo sforzo muscolare aggiungendo nel contempo un adeguato supporto per la mano ti garantirà un maggiore comfort durante le lunghe ore di lavoroefficiente ergonomia fa rima con buona economia le attrezzature ergonomiche aiutano le persone a lavorare in modo più efficiente, comodo e con meno tempi di inattività i dipendenti sono più felici e si assentano di meno dal lavoroi mouse della serie ergo offrono posture più naturali, vantaggi ergonomici superiori, riduzione dei movimenti o dellaffaticamento muscolare e formati idealiprodotti realizzati per garantire la scalabilità disponibilità globale e certificazione in oltre 100 paesi con 2 anni di garanzia limitata sullhardwarequando il lavoro si fa impegnativo, lift rende tutto più sempliceaumentano la concentrazione e riducono laffaticamento dei muscoli dellavambracciomigliora la postura, riduce lattività muscolare e allevia la pressione sul polsoil sollevamento della mano in questa posizione migliora il comfort e lefficienzain sintesi, ergonomia fa rima con buona economia
Italia
884000015258789 €
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La figura prescelta sarà inserita all'interno della unit business consulting che si occupa di misurare l'efficacia e il roi delle attività di marketing sui kpi di business per i propri clientiprincipali attività e responsabilità : - realizzare le analisi a supporto del business dei clienti gestiti al fine di identificare le leve che hanno generato un incremento o un decremento delle performance di business - curare l'attività di reportistica e monitoraggio delle performance delle campagne media su dati di call center, visite al sito, conversioni per i clienti gestiti, con l'obiettivo di identificare le possibili ottimizzazioni future - sviluppare modelli econometrici per identificare e quantificare il contributo delle attività di marketing alla generazione delle vendite e quantificare efficacia, efficienza e roi -raccogliere e armonizzare i dati di performance delle precedenti analisi con l'obiettivo di realizzare un database di benchmark requisiti richiesti: - studente in economia, statistica, informatica o similare con forte predisposizione all’analisi dei dati - possibilità di attivare lo stage curriculare di sei mesi con l’università o business school - conoscenza approfondita di excel, powerpoint e altri strumenti di bi - buona conoscenza della lingua inglese - ottima conoscenza della lingua italiana - entusiasmo e voglia di mettersi in gioco - assertività , affidabilità , puntualità , predisposizione al lavoro di squadra e al confronto - la conoscenza di linguaggi o soluzioni tecnologiche in ambito analisi dati quali r, python, sql, knime, datastudio, powerbi, tableau o similari costituiranno titolo preferenziale sede wpp campus in milano (con possibilità di smart working per qualche giorno)
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Fino a 6 ore di conversazione e 130 ore in standby sufficienti per soddisfare di più le tue esigenzephone supporto vocale di composizione vocale e con supporto del computer bluetooth funzione di telefono internet voipcompatibile con tutte le bluetooth 143 mm x 27 mm x 15 mm / 1,69 x1 x0,59 usa il modo: tipo di blocco dellorecchiobluetooth versione: 21 auricolare vivavoce-utilizzando la tecnologia di riduzione del rumore e cancellazione delleco, anche in un ambiente rumoroso, la qualità del suono è ancora eccellente, effettuare e ricevere chiamate non sono soggette ad influenza esternadesign pieghevole, elasticizzato, compatto e leggerospecifiche tecniche:nome del prodotto: cuffiacolore: nero, blu, oro, rosadimensione di espansione: caaggiunto funzione microphone mute, conversazione istantanea dello schermo, spazio esclusivo di conversazione privata1il pacchetto include:1x auricolare vivavoce1x cavo usb1x manuale utente2 del telefono e del dispositivo, e altra varietà di telefono cellulare bluetooth64 mm x 27 mm x 15 mm / 2,51 x1 x0,59 spegni dimensioni: cacaratteristica:-bluetooth 2color indicatore led per cambiare tre colori, moda xuancai, stato della chiamata pubblicizzatonuovo design gancio orecchio, dotato di sentirsi più a suo agio
Italia
13670000076293945 €