Azure administrator associate
Elenco azure administrator associate
-
Sneakersuomo flower mountain tomaia e dettagli in tessuto suola in gomma logo frontale e laterale calzata regolare composizione: mesh colore: azure navy tessuto: mesh motivo: yamano 3 stagione: primavera/estate p23 codice fornitore: 001-2017395-051c74
Italia
1736999969482422 €
-
Descrizione:marchio: azure powernome oggetto: johnny propellertaglia: 5 pollicimateriale: policarbonato (di alta qualitĂ )colore: verde, nero, arancione, blucaratteristica:con una sensazione estremamente leggera, prestazioni fluide per la migliore qualitĂ dimmagine possibile e unaccelerazione leader del settoreriprogettato il profilo alare delle pale per avere la curva di portanza piĂą liscia possibile per garantire che lelica johnny freestyle abbia le migliori prestazioni freestylerendi il tuo video piĂą succoso!incredibile duratacompatibile popo il pacchetto include:2x elica ccw2x elica cwcon il controllo del bilanciamento nel piĂą alto standard del settore, per garantire che le immagini dei droni siano nitide e prive di jitter quanto piĂą possibile
Italia
6579999923706055 €
-
Mussola tommy lise azure blossom la fascia in mussola di cotone biologico di tommy lise è molto morbida, diventa ancora più morbida ad ogni utilizzo e lavaggioprogettata con cura e realizzata secondo i più elevati standard di sicurezzainoltre la mussola di tommy lise può essere una bellissima idea regalotommy lise swaddle dona una sensazione confortevole e delicata sulla pelle fragile del tuo bambinoquesta fascia per neonati unica e accattivante farà girare la testa ogni volta che sei fuoriscegli tra una vasta gamma di colori quello che corrisponde alla tua personalità per rendere ancora più profondo e intenso il tuo legame con il tuo bambinomateriale: 100% cotone biologico cura: lavare in lavatrice o lavare a mano in acqua fredda dimensioni: 120 x 120 cm usare come: - coperta - fodera per passeggino - protezione durante l'allattamento - bavaglino
Italia
24899999618530273 €
-
Occhiali da sole rudy project cutline colore montatura: black fade crystal azure colore lenti: multilaser ice prodotto ufficiale rudy project garanzia ufficiale 2 anni presso qualsiasi rivenditore rudy project regolare ricevuta di acquisto del nostro negozio
Italia
1099000015258789 €
-
Marchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for an entry level after sales associate to support and work with senior sales staff on sales of modification and formats within north americainnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessdriven to create value for customerslearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackaligns organization and resources to deliver on customer commitmentscompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmentunderstand and support established after sales policies and proceduresover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriesattend and participate in sales meetings, conference calls, training programs, and conventions as directedsuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillsitalian/spanish language - not a requirement but an advantage salary: negotiable please email resume toit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at homewill not sponsor visasa self-starter and team player who is motivated to succeedexpert communication: excellent verbal and written communication skillsaligns work with strategic goals of company and after sales departmentmotivation:sets and achieves challenging goalsplanning/organizing: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timedemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellenceindustry experience & tenure: entry level positioncollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiesmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationcontributes to building a positive team spiritdisplays orientation to profitabilityprepare sales presentations by compiling data; developing presentation formats and materialsproblem solving: identifies and resolves problems in a timely manneradapts strategy to changing conditionsresponds promptly to customer needs to meet commitmentsnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statuspreparation of format and modification quotations for sales staffbusiness acumen: understands business implications of decisionsresponsibilities: support and work closely with senior sales staff to manage company allocated customer accounts to ensure quality, standards and client expectationscustomer service: focuses on serving customers as the organization’s top priorityunderstands organization's strengths & weaknessesanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesgathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionspivotal experience & expertise functional experience: demonstrates an independent, results-driven work ethicsoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teamsstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goalstravel 25%+ high school diploma or general education degree (ged) and “industry experience & tenure” as outlinedthe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationships
-
Costituisce requisito preferenziale la conoscenza di microsoft azure e di office 365selefor, agenzia per il lavoro, cerca sistemista junior a roma per società microsoft certified partner che opera da più di 25 anni nel settore dell’informatica offrendo servizi di consulenza e sviluppo di soluzioni con particolare specializzazione sulle piattaforme microsoft sharepoint e microsoft azureil nostro sistemista è appassionato di informatica, è una persona proattiva, curiosa, con una forte volontà di crescere e acquisire nuove competenze, costantemente orientata all’innovazione e con una naturale propensione al lavoro in gruppoil nostro cliente offre la possibilità di seguire corsi di formazione e conseguire certificazioni, lavorare su tecnologie all’avanguardia che consentono di restare sempre aggiornati e acquisire competenze preziose in ambito itin qualità di partner microsoft, la società presenzia costantemente agli eventi formativi dell’azienda americana23 della legge e dell’art13 dgpr regolamento ue norario di lavoro: full time luogo di lavoro: roma (a pochi minuti a piedi da porta maggiore) benefit: pc + telefono + buoni pasto la ricerca è intesa per entrambi i sessi (dlgs ) e nel rispetto del principio delle pari opportunità (llgs , ai sensi dell’artorario di lavoro: full time luogo di lavoro: roma (a pochi minuti a piedi da porta maggiore) benefit: pc + telefono + buoni pasto il sistemista microsoft che stiamo cercando svolgerà attività legate alla manutenzione, alla configurazione e al funzionamento dei sistemi informaticiil sistemista che stiamo cercando ha una laurea o un diploma in materie informatiche, ha ottima conoscenza del pc e ha svolto attività relative ad installazione e gestione di computer e amministrazione di sisteminel periodo iniziale sarà affiancato da un senior, grazie al quale apprenderà tutte le attività che riguardano gestione avanzata del cloud moderno (office 365, microsoft azure), amministrazione e configurazione di office 365, active directory, configurazione dei domini di posta elettronica (exchange), migrazioni di posta elettronica, assistenza su postazioni di lavoro dei clienti della società si ricorda di corredare il proprio cv di autorizzazione al trattamento dei dati personali (come all’art
-
Must have: pregressa esperienza in ambienti microsoft enterprise (ax, d365, azure) conoscenza approfondita di tecnologie microsoft (dynamics, sql, azure, …) esperienza nella gestione di progetti complessi in ambienti strutturati e con interlocutori di diverso tipo (business e tech) buona conoscenza della lingua inglese (b2) location: foligno (perugia) con possibilità di smart workingi nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companygestire dei progetti di implementazione di sistemi e soluzioni informatiche nelle aree di competenza nei tempi, qualità e budget concordatiinterfacciarsi e coordinare i fornitori per l’erogazione dei servizi di competenzatechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyla gestione prevede di garantire il funzionamento, fornire il supporto di primo e secondo livello, la manutenzione correttiva ed evolutiva, la disponibilità e prestazioni dei sistemi nell’area di responsabilità garantire l’erogazione dell’addestramento, diretta o tramite fornitori di servizi, ai key userla posizione si colloca all’interno della funzione sistemi informativi, nell’area corporate application management & reporting e come tale svolge le sue funzioni a livello di gruppomonitorare gli indicatori di performance per raggiungere i target stabiliti, mettendo in atto le azioni correttive necessarie al raggiungimento dei targetcooperare con le altre funzioni aziendali per realizzare nuove funzionalità ed identificare opportunità di miglioramento dei processi e dei sistemi a loro supportoi compiti principali che caratterizzano la posizione sono: 1gestire i sistemi informativi aziendali corporate, ad oggi microsoft dynamics 365 f&o, microsoft dynamics for sales, tqcm, daxeam, top media, prophixabout the company: per importante multinazionale italiana nel settore difesa e aereospazio, i nostri recruitment engineer expert stanno cercando un i nformation system business analyst
-
Tutto supportato da microsoft azure spheregestione remota innovativa inizia una nuova era di gestione dock con innovazioni che migliorano l'efficienza come aggiornamenti firmware remoti senza pc connesso, gestione porte remote, report di analisi dati, strumenti di diagnostica e soluzione di sicurezza microsoft azure sphere che mirano a semplificare il flusso di lavoro dei responsabili it e a potenziarne la produttività per verificare se il dock è compatibile con il tuo sistema, fai clic qui per le configurazioni dell'uscita schermo e video, fai clic quicapace di gestire display da 8k e velocità dati di 40 gbps, il dock apre la strada alla prossima generazione di connettività intel® thunderbolt™ 4 per utenti commerciali e a un nuovo paradigma di gestione basato su cloud per i responsabili itcompatibilità universale con dock il dock garantisce maggiore durata grazie al design universale di thinkpad universal thunderbolt™ 4 smart dock, che supporta thunderbolt™ 3/4, usb 4™, usb-c, e alla compatibilità estesa in un ambiente di più sistemi operativifunzionalità principali un cavo per ogni esigenza thinkpad universal thunderbolt™ 4 smart dock aggiunge oltre 11 porte per migliorare la produttività del pccon il supporto di 1 monitor 8k o 4 monitor 4k max, una velocità dati di 40 gbps tramite thunderbolt™ 4 e 10 gbps tramite usb-a e un'alimentazione fino a 100 w, puoi espandere molto il potenziale dell'ambiente di lavoro; per ottimizzare la produttività e lo spazio di lavoro, lenovo™ thinkpad® universal thunderbolt™ 4 smart dock è la punta di diamante della nostra nuova linea di dock che offrono un modo più intelligente di lavorareun modo più intelligente di lavorare
Italia
434 €
-
Ed è tutto alimentato da microsoft azure spherecon thinkpad universal usb-c smart dock, puoi aggiornare in remoto il firmware senza un pc connesso, gestire le porte in remoto, condurre analisi dei dati, utilizzare strumenti di diagnostica e proteggere il tuo sistema con la soluzione di sicurezza microsoft azure spherecompatibilità universale con dock aumenta il valore dell'investimento con l'ampia compatibilità di thinkpad universal usb-c smart dockun ponte verso un futuro più intelligente, il dock presenta una ricca gamma di dati, schermi e porte di alimentazione, inclusa la compatibilità usb-c universale, mentre offre prestazioni incredibili per gli utenti commerciali e una soluzione di gestione sicura basata su cloud per i manager itil modo più smart di lavorareper verificare se il dock è compatibile con il tuo sistema, fai clic qui per le configurazioni dell'uscita schermo e video, fai clic quiprogettato per migliorare la produttività quotidiana, lo smart dock usb-c lenovo™ thinkpad® universal è all'avanguardia tra quelli della nostra nuova serie che offrono un modo smarter di lavorareespandi il tuo potenziale creativo con più monitor 4k e trasferimenti dati super veloci con usb-c e usb-asupporto di thunderbolt™ 3 e 4, usb 4™ e usb-c e compatibilità estesa in un ambiente con più sistemi operativi gestione semplificata del dock liberati dai problemi di docking e ottimizza la gestione con una serie di innovazioni per risparmiare tempoutilizza la ricarica rapida per i laptop fino a 100 w, per la massima produttività funzionalità principali un cavo per ogni esigenza prolunga la giornata lavorativa con oltre 11 espansioni in un unico cavo a sgancio rapido per la massima efficienza
Italia
349 €
-
Realizzata in porcellana, la collezione signum vanta di diverse tipologie di stoviglie, comprendendo anche vasi decorativi, tutti disponibili nelle varianti colore: signum fern, signum rose, signum azure e signum jonquilsignum è una collezione di stoviglie e vasi frutto della collaborazione tra il brand swarovski e rosenthal, declinata in differenti nuances: signum fern, signum rose, signum azure e signum jonquilpreziosa e lussuosa, la collezione signum donerà un ineguagliabile fascino ricercato alla tua casa e alla tua tavolala grande passione per la ricercatezza dei materiali e la maestria nella lavorazione e produzione di design esclusivi, uniscono i brand rosenthal e swarovski, nella creazione del lussuoso ed elegante servizio da tavola signumorgoglio ereditario ed un'attenta visione verso il futuro contraddistinguono i due grandi brand, portandoli alla realizzazione di un affascinante collezione senza tempo
Italia
30 €
-
Un accessorio imprescindibile per le attivitĂ all'aria aperta, il cappellino buff pack speed cap offre tutte le specifiche tecniche dei cappelli da outdoor della linea: estremamente traspirante, elasticizzato, confortevole nell'utilizzo, facilmente regolabile nella vestibilitĂ e schermato dai raggi uv, per un'esperienza all'aria aperta comoda e sicura
Italia
26959999084472656 €
-
Realizzata in porcellana, la collezione signum vanta di diverse tipologie di stoviglie, comprendendo anche vasi decorativi, tutti disponibili nelle varianti colore: signum fern, signum rose, signum azure e signum jonquilsignum è una collezione di stoviglie e vasi frutto della collaborazione tra il brand swarovski e rosenthal, declinata in differenti nuances: signum fern, signum rose, signum azure e signum jonquilorgoglio ereditario ed unattenta visione verso il futuro contraddistinguono i due grandi brand, portandoli alla realizzazione di un affascinante collezione senza tempopreziosa e lussuosa, la collezione signum donerà un ineguagliabile fascino ricercato alla tua casa e alla tua tavolala grande passione per la ricercatezza dei materiali e la maestria nella lavorazione e produzione di design esclusivi, uniscono i brand rosenthal e swarovski, nella creazione del lussuoso ed elegante servizio da tavola signum
Italia
30 €
-
Un accessorio imprescindibile per le attivitĂ allaria aperta, il cappellino buff pack speed cap offre tutte le specifiche tecniche dei cappelli da outdoor della linea: estremamente traspirante, elasticizzato, confortevole nellutilizzo, facilmente regolabile nella vestibilitĂ e schermato dai raggi uv, per unesperienza allaria aperta comoda e sicura
Italia
26959999084472656 €
-
Supporta 39 impronte digitali con biometric administratortensione di lavoro: 3,7 vspecifica:nome del prodotto: lucchetto intelligente per impronte digitalicapacitĂ dellimpronta digitale: risparmia 39 pezzibatteria: batteria al litio da 3,7 vlucchetto biometrico facile da trasportare con ip66 resistente allacquaperfettamente utilizzato per palestra, porte, armadietti, biciclette, zaini, armadietti scolastici, valigie, interni, esterni, eccutilizzo: lucchetto sicuro per porta / borsa / armadio / bagagliomodo di ricarica: ricarica usbmodo di sblocco: impronta digitale premere invece del lucchetto digitalecolore: biancomateriale: metallodimensioni: 81 * 45 * 13,5 mm pacchetto include:1 x impronta digitale serratura1 x cavo usb1 x manuale utente immagini dei dettaglibatteria al litio incorporatadescrizione:limpronta digitale sblocca la serratura
Italia
24600000381469727 €
-
Primary hr administrator for netherlands, france and germany ethese disruptions are not only vital to the future of humanity and our planet, they also open up immense opportunities for the businesses that drive themmaintain hris data for our europeans officeswe invest our own venture capital and expertise to accelerate business innovation and drive system change 5systemiq connects the right people, ideas, technologies, and capital to transform economic systems: 1update our people hub on systemiq’s intranet9-12 months maternity cover we are looking for an ambitious & fun individual to join the hr team, as a hr assistant based in munich or amsterdam, to work with our offices in germany, france, and the netherlandsjob duties include human resource management, onboarding new hires, off-boarding, managing contract changes, maintaining hris database with personnel changes, managing sickness and employee queries, assisting with benefits administration, and working on ad hoc projects as assignedexperience of hr administration and support for germany, the netherlands and france, preferred experience in managing employee's health and wellbeing experienced in employee relations desireable bachelor’s degree in human resources or management or equivalent degree minimum of 2 years’ experience in hr administration and recruiting proficient in ms office must have very strong organization skills, attention to detail, and multi-tasking skills outstanding communication and interpersonal skills ability to work well individually and as part of a team ability to work to tight deadlines bilingual in english and advanced in german fluency in dutch would also be beneficial our work and global focus on systems change in society is incredibly diverse and so we are very keen to receive applications from all parts of the global communityassist with monthly payroll processes for the european officessystemiq is a systems change company that partners with business, finance, policy-makers, and civil society to make economic systems truly sustainableleave of absence, benefits, employee files, reference letters, inbound international relocationsbe the primary point of contact for hr queries and employee relation issues, for employees in europe and provide additional assistance to uk and brazil, as requiredwe co-create and incubate the market solutions most likely to build regenerative economic systems 4we direct larger pools of capital so that they are invested for long-term sustainability, and we work to accelerate the transformation to a greener, more inclusive financial systemnew hris implementationchange to hours, contract extensionsmanage leavers process for the european offices, including exit interviewswe combine high-level research with high-impact, on-the-ground workthe ideal candidate must be a self-starter, detail oriented, organized, personable, an effective multi-tasker, and have excellent communication skillswe convene and support coalitions of leaders to shape policies and business strategies that will rapidly transform economic activity 2you much have the right to work in the country location you are applying to - systemiq usually cannot provide sponsorshipwork with the hr team on adhoc projects when needed, eorganize and manage the onboarding process across europe and brazil (communicate onboarding plan with the new hire and relevant stakeholders, schedule diary invites, deliver the hr induction, probation tracking)we work with pioneering companies that want to drive the change in their industry 3key responsibilities include: managing sick leave returners and to provide support to employees in the re-integration after sickness managing local employee relations managing changes to employment contracts for the european offices, eour purpose is to catalyse good disruptions in critical economic systems, with a current focus that includes low-carbon energy, materials and the circular economy, and regenerative oceans and land useprovide reporting as requested by internal stakeholders
-
Compiling shipment data in excel for the departmentresolving and managing queries and complaints courteously and efficientlyday to day role liaising with clients, overseas agents and internal departmentssimarco worldwide logistics is a family-owned business that was established incharge and costing shipmentsraising export paperworkhours of work monday to friday hour lunch) requirements proven experience within a similar role desirable experience within a logistics or transport company would be an added advantage a reliable individual with good communication skills both written and verbal enjoy working within a team but have good organisational skills to prioritise your own workload high level of customer service ability to work unsupervised and under pressure good organisation and ability to work to deadline is essential diligent with a high level of accuracy high attention to detail numerate experience with microsoft packages salary and benefits salary depending on level of experience 31 days annual holiday, including bank holidays contributory pension scheme on-site parking employee assistance programmetaking bookings from customers and inputting into the systemwe have a dedicated team of staff who have experience in providing tailored logistic, freight, distribution, and warehousing services to companies of all sizes and across all industry sectors, throughout the uk, europe and worldwidechecking customer invoices to ensure customs compliancewe currently have a vacancy in our operations department for a trainee euroopean logistics operative at our witham, essex sitedata extraction from third party system
-
Compiling shipment data in excel for the departmentresolving and managing queries and complaints courteously and efficientlyday to day role liaising with clients, overseas agents and internal departmentswe currently have a vacancy in our operations department for a trainee euroopean logistics operative at our bristol sitesimarco worldwide logistics is a family-owned business that was established incharge and costing shipmentsraising export paperworkhours of work monday to friday hour lunch) requirements proven experience within a similar role desirable experience within a logistics or transport company would be an added advantage a reliable individual with good communication skills both written and verbal enjoy working within a team but have good organisational skills to prioritise your own workload high level of customer service ability to work unsupervised and under pressure good organisation and ability to work to deadline is essential diligent with a high level of accuracy high attention to detail numerate experience with microsoft packages salary and benefits salary depending on level of experience 31 days annual holiday, including bank holidays contributory pension scheme on-site parking employee assistance programmetaking bookings from customers and inputting into the systemwe have a dedicated team of staff who have experience in providing tailored logistic, freight, distribution, and warehousing services to companies of all sizes and across all industry sectors, throughout the uk, europe and worldwidechecking customer invoices to ensure customs compliancedata extraction from third party system
-
I nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose società di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companytechyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologyla persona inoltre deve essere in grado di interloquire con l’azienda cliente al fine di configurare e dimensionare l’infrastruttura hw/sw idonea a soddisfare le esigenze aziendali; deve essere propositivo nel formulare contesti nei quali l’azienda cliente potrebbe avere problemi connessi ad aspetti di continuità operativa e di sicurezza al di là di quanto emerso da una semplice raccolta di esigenze iniziali; deve inoltre farsi parte attiva nella prevenzione di tentativi di accesso esterno fraudolenti attivando sistemi di controllo e monitoraggio; deve saper organizzare attività di monitoring sulle risorse hw/sw disponibili e i punti di potenziale criticità al mutare della struttura organizzativa del cliente (aumento risorse, aumento volumi, aumento del numero di server da gestire)nice to have: conoscenza di linguaggi di programmazione sql,c#,visual basic; esperienza nella consulenza; esperienza nella gestione di infrastrutture complesse per la gestione di piattaforme applicative team system o zucchetti; conoscenza della piattaforma tecnologica ibm powerfurther information: location: assago (mi) smart-working disponibileabout the company: per importante azienda di consulenza informatica, i nostri recruitment engineer ricercano un sistemista windows seniormust have: installazione, configurazione dei criteri di sicurezza in ambito windows server varie release ; microsoft deployment toolkit; windows serve virtualization; configurazione e gestione windows active directory su sistemi windows server ; amministrazione e rilascio aggiornamenti patch tramite group policy; esperienza minima nel ruolo di 5 annicore responsibilities: la persona non deve lavorare solo in maniera passiva dando risposta e soluzione a problemi che insorgono nell’attività del cliente, ma deve anche essere proattiva cercando, sulla base delle dirette esperienze che man mano si effettueranno presso clienti, di impostare “servizi sistemistici” che possano essere veicolati dalla struttura commerciale, capitalizzando quanto fatto in contesti precedenti
-
To use and act as administrator of the company’s computerised system for monitoring alternative investments, including the entering of transactions and the operation of effective controls and reconciliations where requiredto support the head of finance in working with partner funds to develop effective financial reporting for clientsto promote the work of the finance team within the company, including the delivery of financial training and financial advice and support to managersto make a significant contribution to the work of the finance team and the wider companyfinance manager - 3 month ftc salary competitive based in the midlands - hybrid working lgps central limited is a fund management company, regulated by the financial conduct authority (fca), managing the pooled assets of nine midlands-based local government pension fundswhat do we offer? we are proud to provide our people with a premium and exclusive benefits package and we are continually improving the rewards we offerwith a focus on value for money and performance we want to aspire to be one of the best because this is how we will deliver the superior investment returns and low costs for our partner fundshere are a few of the valuable rewards that you will enjoy: competitive salary 30 days' paid holiday plus bank holidays an extra paid company day in addition to paid holidays excellent learning & development opportunities welfare and family-friendly policies an enhanced and generous pension scheme enhanced pay for new parents access to our employee assistance programme- 24-7 health & wellbeing support hybrid working brand new office spaceto contribute towards the completion of periodic returns required by the regulatorto manage the day-to-day delivery of efficient and effective operational financial services (supplier payments, debtor management and banking)to calculate charging bases and levels and generate income accordinglywe are looking for a finance manager to join our finance teamfinancial: wide range of financial responsibilities as set out in the authorised signatory list and financial policies and procedures as well as other relevant policiesto carry out daily treasury management activities, including effective consideration and management of the risks inherent in treasury managementbased in wolverhampton on a temporary 3 month ftc, the successful candidate will work with the head of finance to contribute towards a high-performing, professional finance function in an exciting environmentto actively identify opportunities for continuous improvement within the finance team and implement them swiftly and effectivelyapplicants should be ccab/cima-qualified or ccab/cima part-qualified with strong relevant experienceto assist the head of finance in identifying financial risks and take steps to manage and mitigate these, reporting as appropriateto support the head of finance in the management of the finance team, including line management responsibility for a small team, and to deputise for the head of finance as requiredto assist in preparing and monitoring the annual budget and cash flow forecaststo provide information and advice to the head of finance and other managers on financial matters, including projects and business casesto operate the company’s computerised accounting system, including the operation of effective controls and reconciliations, training and supervising the work of junior staff in using the systemrole purpose: as a key member of the finance team, the finance manager will be responsible for supporting the head of finance in ensuring the effective and efficient delivery of the company’s financial operationsthe role will be responsible for financial reporting and management accounting, budgeting, regulatory reporting, cost-sharing reporting to partner funds and operational financeto assist in the development of a range of policies for approval by the board, and monitor and ensure compliance with these: procurement policy treasury management policy accounting policies to assist in the procurement and management of a range of services provided by external suppliers: bank external auditor finance system provider payroll provider tax adviser procurement adviser to assist in the liaison with external and internal audit, including working with auditors to develop audit plans and monitoring performance against theseour objective is to be a leading investment management company working with and for our partner fundsto participate in cross-organisational groups and build effective working relationships with peers in other organisationsto support the head of finance in monitoring and report on regulatory capital requirementswith combined assets of approximately £45bn, and representing the retirement savings of over scheme members across over employers, lgps central limited’s partner funds are; cheshire pension fund, derbyshire pension fund, leicestershire pension fund, nottinghamshire pension fund, shropshire pension fund, staffordshire pension fund, west midlands pension fund, west midlands integrated transport authority pension fund, and worcestershire pension fundto assist the head of finance in ensuring that the skills and knowledge of the finance team are developed to a high level, and to be an advocate of continuous professional developmentthe finance manager will play a key role in supporting the head of finance in the management of the finance team and the successful delivery of financial support and advice to the company including financial and management reporting, operational finance and treasury activities, tax and administration support for the company’s alternative investmentsnon-financial: health and safety performance management and reporting need to do outcomes: to play a key role in preparing lgps central limited’s annual report and accounts and the report and accounts of investment products
-
This gives us the expertise and insight to help successfully control costs, improve margins, achieve regulatory compliance and protect operational resilienceyou will be highly organised with strong communication skillsalthough this is a temporary post it is a great opportunity to increase your skills, experience and knowledge - and a foot in the door for other internal vacancieshit apply or equally if you would like more information get in touch with our talent teamthe successful candidates must be able to demonstrate the following: experience of working in an office environment sound working knowledge of microsoft office confident user of excel organisational skills good communication skills - both verbal and written if this role sounds like your next career move, we want to hear from youif you have any questions please contactour customers include leading organisations across sectors from manufacturing to hospitality and retail to logisticswe also support the delivery of public sector services with a particular focus on health, social housing and educationsalary: £ pa benefits: annual pay related appraisals 23 days holidays plus bank holidays, raising by extra day each year to max 28 days (option to buy and sell holidays) flexible working with the option to work from office / home location after probabtion early finish friday subsidised costa coffee onsite canteen employee development programmes refer a friend scheme upto £ benefits platform - gym membership, cycle to work, retail discounts plus many more fan club awards – employee recognition programme – winners get £250 of vouchers every quarter closing date: 11th may we endeavour to respond to all applications within two weeks of the closing datefor further information please download the job description attached belowwe are looking for someone with a strong administrative background to join our client services teamwe are really invested in your progression and development, we aim to support and promote where possiblethe daily tasks and responsibilities of the role are as follows: - chasing suppliers and clients for confirmations and maintain accurate site lists (portfolio) focus on obtaining electronic data wherever feasible entry to be completed in line with appropriate slas ownership of targeted levels of data completeness this is is a 6 months fixed role due to additional workloadinenco has over 50 years of consultancy experience working in energy and utilities management; responding to the changing needs of our customers