As executive assistant

Elenco as executive assistant

  • Per importante realtà italiana riconosciuta a livello internazionale, attiva nella consulenza, formazione ed organizzazione di eventi, al fine di potenziare l’area di milano ricerchiamo una figura di: executive assistant and project coordinator la risorsa che cerchiamo lavorerà a stretto contatto con un partner nella gestione delle attività e dei progetti quotidiani, gestendo anche la sua sfera professionalecompetenze soft: problem solving, multitasking autonomia nella gestione del proprio lavoro capacità di comunicazione gestione dello stress proattività la risorsa verrà inserita con un contratto a tempo determinato della durata di 6 mesi con possibilità di trasformazione in tempo indeterminatole attività che la risorsa andrà a svolgere possono essere riassunte in: supporto operativo ad attività promozionali e progetti dell’area revisione e redazione di documenti, anche ali fini di comunicazione esterna supervisione nell’organizzazione di eventi istituzionali di alto livello, tavole rotonde a port chiuse e webinar; gestione dei contatti con figure istituzionali partecipazioni a riunioni e meeting con colleghi della unit e con clienti organizzazione e gestione agenda del partner di riferimento pianificazione meeting aziendali della unit progettazione, supervisione dei fornitori e supporto organizzativo in occasione di eventi e tavole rotonde (trasferte di lavoro, prenotazione hotel e mezzi di trasporto, location per convegni, supervisione parte tecnica, ecc) preparazione report e interfaccia con piattaforma web per eventi digital e phygital elaborazione testi per attività di comunicazione e marketing supporto alle attività di gestione delle agenzie di comunicazione e attività media relations; gestione e coordinamento dei rapporti con tutti gli interlocutori dei progetti aziendali il/la candidato/a ideale è in possesso dei seguenti requisiti: laurea triennale conoscenza della lingua inglese e, preferibilmente, di una seconda lingua straniera (occasione di lavorare in contesti aziendali multinazionali) completano il curriculum una ottima conoscenza dei principali tool informatici (word, excel e power point), dimestichezza con la gestione di siti (caricamento documentazione), creazione di pagine web e utilizzo dei canali social, capacità necessarie per poter far fronte ad una realtà lavorativa sempre più digitale

  • The retail shop assistant plays a key role in a busy environment providing a prompt and professional service to customersdo you have a passion for retail? are you looking for a varied role, with a competitive salary, progression opportunities and the autonomy to make your mark on a rapidly expanding business? if so, keep reading! we are looking for an enthusiastic retail assistant to join our team of like-minded individuals within the dash convenience stores division of our company90 per hour *rate payable for 18 years plus* want to know more about the role? a full job description can be downloaded from the careers page on the dash group websitethis role isn’t heavy liftingready to apply? upload your covering letter, previous salary details and cv to https://wwwwe are a family run business based in redruth, our working environment is dynamic, fast-moving, and responsive to our client’s needs, but it’s not all work and no play here; we all work hard and take a lot of pride in what we achieve but also like to have fun too! keen to learn more about us? click here to explore our full range of servicesflexible days/evenings with the ability to cover holiday and sickness salary: £9we are forward-thinking with a culture of continuous growth and improvement - in our products, services, and our peoplethis role will report to the shift supervisorthis is bringing together many hands to make light work! why should you work with us? no two days are the same… what are we looking for? you have great customer service skills good attention to detail a proactive can-do attitude there is a problem? you see this as a challenge waiting to be overcome! you understand the need to be flexible in your working hours to get the job done our commitment to you in return we offer a competitive salary as well as the opportunity to develop and grow your career to the next level and most importantly ensure you are happy as a much-valued member of the dash group team! hours of work: 16 hours a week

  • Selezioniamo executive housekeeper (prima governante) per gruppo alberghiero zona abano terme (pd)sarà responsabile per tutto il personale ai piani: assistant housekeeper (seconda governante), guardarobiera, cameriere ai piani e facchini ai pianila figura dovrà coordinare il lavoro e gestire correttamente il reparto ai piani e le aree comuni, nel rispetto degli standard qualitativi aziendalidovrà supervisionare il lavoro del reparto di housekeeping e assicurarsi che tutti i servizi siano in linea con le richieste dei clientigruppo alberghiero zona abano terme (pd)la conoscenza dell'inglese è considerata un requisito preferenzialee' richiesta esperienza pregressa nel ruolo in strutture similari

  • 9-12 months maternity cover we are looking for an ambitious & fun individual to join the hr team, as a hr assistant based in munich or amsterdam, to work with our offices in germany, france, and the netherlandswe combine high-level research with high-impact, on-the-ground workthese disruptions are not only vital to the future of humanity and our planet, they also open up immense opportunities for the businesses that drive themwork with the hr team on adhoc projects when needed, eassist with monthly payroll processes for the european officesprovide reporting as requested by internal stakeholderssystemiq is a systems change company that partners with business, finance, policy-makers, and civil society to make economic systems truly sustainableour purpose is to catalyse good disruptions in critical economic systems, with a current focus that includes low-carbon energy, materials and the circular economy, and regenerative oceans and land useupdate our people hub on systemiq’s intranetorganize and manage the onboarding process across europe and brazil (communicate onboarding plan with the new hire and relevant stakeholders, schedule diary invites, deliver the hr induction, probation tracking)job duties include human resource management, onboarding new hires, off-boarding, managing contract changes, maintaining hris database with personnel changes, managing sickness and employee queries, assisting with benefits administration, and working on ad hoc projects as assignednew hris implementationexperience of hr administration and support for germany, the netherlands and france, preferred experience in managing employee's health and wellbeing experienced in employee relations desireable bachelor’s degree in human resources or management or equivalent degree minimum of 2 years’ experience in hr administration and recruiting proficient in ms office must have very strong organization skills, attention to detail, and multi-tasking skills outstanding communication and interpersonal skills ability to work well individually and as part of a team ability to work to tight deadlines bilingual in english and advanced in german fluency in dutch would also be beneficial our work and global focus on systems change in society is incredibly diverse and so we are very keen to receive applications from all parts of the global communitywe co-create and incubate the market solutions most likely to build regenerative economic systems 4primary hr administrator for netherlands, france and germany ewe work with pioneering companies that want to drive the change in their industry 3you much have the right to work in the country location you are applying to - systemiq usually cannot provide sponsorshipchange to hours, contract extensionswe convene and support coalitions of leaders to shape policies and business strategies that will rapidly transform economic activity 2manage leavers process for the european offices, including exit interviewsbe the primary point of contact for hr queries and employee relation issues, for employees in europe and provide additional assistance to uk and brazil, as requiredthe ideal candidate must be a self-starter, detail oriented, organized, personable, an effective multi-tasker, and have excellent communication skillswe direct larger pools of capital so that they are invested for long-term sustainability, and we work to accelerate the transformation to a greener, more inclusive financial systemwe invest our own venture capital and expertise to accelerate business innovation and drive system change 5maintain hris data for our europeans officesleave of absence, benefits, employee files, reference letters, inbound international relocationskey responsibilities include: managing sick leave returners and to provide support to employees in the re-integration after sickness managing local employee relations managing changes to employment contracts for the european offices, esystemiq connects the right people, ideas, technologies, and capital to transform economic systems: 1

  • Managers need to inspire and develop their teams to get the most out of themaccountabilities: support the end to end okrs of customer operations by flexing to work on projects, incidents and spike periods in all teamswork as a team to achieve all okrs set, share workloads fairly and communicate efficiently as a team to meet expectationslottoland is the world’s leading online lotto provider, we are a disrupter that offers jackpots in the hundreds of millions giving 13 million customers worldwide the chance to win enormous record breaking pay-outsadapt and adhere to changes in procudures to ensure the team works to the one agreed process at all timesattention to detailability to stay focused with spike volumes (target driven)follow our core values and behaviours, leading by example under the ginternal position right to work in gibraltar no agenices at this time pleaseemployees are empowered to do their best but held accountable for their actionsraise sars with the company mlro, identifying individual player suspicion and group trendscom this position is advertised as an internal vacancy for exisiting lottoland employeescomputer skillswe like it here and we’re sure you will too! our corporate website has lots more information - check it out! wwwlottolandcorporatekeep accurate reconding of all work undertaken to ensure that your outputs are clearly documented and at an audit standardunderstanding of kyc regulationstailored relocation packages to meet your needs to support your transition our culture: lottoland is a dynamic, creative and technologically advanced organisationability to work independently or remotely if requiredflex between processes and ensure that teams work in priority order depending on impact to players/ the businesshonesty, integrity and trust are a givenit’s an exquisite part of the world, filled with luscious coastline, amazing surfing spots, delicious food and unique andalusian customs, traditions and cultural heritagepassion for innovation is a strength that is valued in lottoland employeesevery day is an adventure and you’ll be joining others who have made the leap for this unique lifestyle opportunitywork on the solutions identified for incidents affecting players, undertaking player reviews and protecting the company from any riskslottoland could be just the place for youfollow the standard operating procedures in line with policy and regulatory requirementslottoland benefits: competitive salary annual bonus based on company performance 25 days holiday and 12 days gibraltar bank holidays international premium healthcare subsidised gym membership within a variety of locations in gibraltar continuous learning/development opportunities and progressive career pathsundertake thorough training in all teams within customer operations, staying up to date with training to ensure you can work on all processes at short notice as requiredremember you do not have to tick all boxes these are just an example of skills/experience that may support you in the role! a subtropical mediterranean climate, eclectic cultural influences, breathtaking landscapes, and beautiful beaches make gibraltar the perfect european holiday getaway – so imagine how special it is to live here! furthermore, since gibraltar wages buy an almost luxury standard of living in the south of spain, many people who work here actually commute from one of the nearby towns on the costa del solgrit and determination is a prerequisite for all lottolandersin september lottoland was awarded with a guinness world record for the ‘largest online gambling payout ever’ of €90 million! take a look at our vacancies below and start your journey with the world leading lotto betting company, revolutionising the gaming industry…contact lottoland today! the flex exectuive's role is to review player documentation and make decisions to protect the company from fraud or additional riskfluent in englishputting customers first is key to lottoland’s success as is collaboration across the business

  • We are currently looking for a senior marketing executive to join the marketing team to manage marketing and communication content to support campaigns and events across the businessbeing a 2nd pair of eyes to review any marketing content or materials to be published ensuring correct branding and format is adhered to for all communication experience in identifying interesting topics and writing content in a compelling, engaging and articulate way liaising with internal clients at all levels provide any other ad-hoc administrative support to the marketing team, as requiredwe specialise in helping clients solve difficult and interesting problems, so we look for people who thrive on intellectual challenge, can roll up their sleeves to delve into issues and get satisfaction from helping clients, conduct a thorough analysis of a problem and translate that into practical adviceideally, we are looking for someone who is a strong team player with a ‘can do’ attitude and happy to roll up their sleeves to get involved in anything and everything marketing relatedexposure to journalism and content, article writing at any levelsuccessful candidates will have: ideally 3+ years’ experience in a similar role, preferably in professional servicesbovill is an independent, specialist financial services regulatory consultancy with a global offeringresponsibilities will include: managing the production of content, including drafting, editing and publishing across multiple channels owning the content pipeline day-to-day management of own projects and campaigns; liaison with consultants, tracking, measurement management and delivery of projects, email campaigns and other marketing operations publishing monthly emails on hubspot and having responsibility for content on the company website writing, reviewing and editing content with focus on the content, structure and language liaison and management of relationship with pr agency management of events including leading on meetings, advising on structure and managing content where appropriateexperience in a pr agency, professional services or financial institutionan understanding of the financial services industry is desirable but not essential experience of managing content production expertise in managing web content, backend and user interface proven experience of using different mediums of communication and expertise in the content and delivery of the message experience of hubspot or other similar system advanced knowledge of microsoft packages especially powerpoint excellent stakeholder management skills and a proven ability to collaborate effectively with teams across an organisation given the technical nature of the work we do, exceptional written and oral communication skills, and high attention-to-detail are paramountif you are highly pro-active with a good editorial eye and a natural interest in news and trends to translate these into interesting articles, this could be the role for youin return we offer the opportunity to work in an entrepreneurial, fast moving, stimulating environment strong career development support – mentoring, coaching, relevant training and development the opportunity to work closely with, and learn from, our team of marketing experts who are truly committed to assisting your development a small informal company environment with minimal bureaucracy a competitive salary, performance-related discretionary bonus, and generous flexible benefits package bovill currently enjoys a hybrid working environment with a minimum of two days per week in the office

  • Pratico iriscanâ„¢ executive 4 non è solo uno scanner portatile estremamente leggero (518 giriscanâ„¢ executive 4 vi offrirà tutte le potenzialità di uno scanner da scrivania senza inceppamentiun unico pulsante per compiere qualsiasi operazione iriscanâ„¢ executive 4: lacquisizione non è mai stata così facile e veloceuno scanner indicato per tutti i settori di attività iriscanâ„¢ executive 4 è lo strumento di acquisizione ideale per liberi professionisti, piccole e grandi aziende o per avvocati e strutture medichegrazie al sensore immagine fronte-retro ad alta risoluzione (600 dpi), potenziato con unavanzata funzionalità di rilevamento del formato dei documenti, iriscanâ„¢ executive 4 garantisce sempre scansioni di elevata qualità, sia a colori che in bianco e neroacquisisce entrambi i lati dei documenti in ununica volta ricevute, fatture, biglietti da visita, lettere, foto o carte importanti, iriscanâ„¢ executive 4 acquisisce in un lampo tutti i vostri documenti fronte-retro (fino a 8 pagine al minuto)via alla conversione! iriscanâ„¢ executive 4 è dotato di una potente suite software che fornisce tutti gli strumenti necessari per lelaborazione e lutilizzo delle informazioni contenute nei documenti cartacei: + readirisâ„¢ corporate: il più diffuso software per il riconoscimento ottico dei caratteri al mondo) e compatto (30 cm di lunghezza)) in un nuovo documento pdf a colori o in bianco e nero di dimensioni molto più ridotte (fino a 20 volte), completamente compatibile con qualunque visualizzatore di pdfil software button manager fornito permetterà inoltre di configurare fino a 9 processi diversigrazie al pulsante intelligente garantisce un metodo di interazione unicoconsente di convertire in pochi attimi qualsiasi documento acquisito, pdf o file di immagine in file digitali modificabili (word, excel, adobe acrobat, eccda ora sarà possibile avviare qualsiasi processo di acquisizione con un semplice clic, indipendentemente dal grado di difficoltàiriscompressor pro: progettato per convertire le immagini di documenti standard (formati non compressi a colori o in bianco e nero, jpeg, jpeg 2000, png, tiff, pdf immagine, eccpermette di acquisire facilmente qualsiasi appunto su carta, ricette mediche, atti legislativi, cartelle clienti o pazienti, documenti di identità o tessere sanitarie e di archiviare tutti questi documenti nel software di gestione documentale preferito!com - lo scanner portatile ideale per i professionisti delle piccole e medie imprese sempre in movimento leggeroil più avanzato scanner portatile fronte-retro - lo scanner portatile fronte-retro con alimentatore di fogli a 8 ppm più veloce sul mercato - esclusivo button manager per una semplice gestione dei documenti - esportazione dei biglietti da visita in ms crm e salesforcegrazie a questa funzionalità sarà possibile eseguire automaticamente qualsiasi operazione, come inviare una lettera tramite e-mail, archiviare fatture in una cartella oppure creare documenti pdf multipaginacardirisâ„¢ corporate: acquisisce rapidamente i biglietti da visita, cattura le informazioni in essi contenute e crea istantaneamente contatti elettronici da inviare al vostro gestore di contatti preferito (outlook®, act®, lotus notes®, eccaddio alla trascrizione dei documentié una solida soluzione di acquisizione portatile, ideata per rispondere a pieno ai requisiti moderni) o sincronizzare direttamente nel cloud con microsoft dynamics® crm, salesforceâ„¢ e googleâ„¢ contacts

    Italia

    18110000610351562 €

  • Grand executive è una seduta elegante, formale e confortevolegrand executive unisce funzionalità e comfort ad un design leggero e formalegrand executive con schienale basso è una sedia da ufficio firmata da antonio citterio nel 2014 per il brand vitradotata di meccanismo flow motion con regolazione della resistenza dello schienale, grand executive ha l'imbottitura in schiuma poliuretanica e una base a cinque razze in alluminio pressofuso lucidodotata di rotelle rigide per moquette o morbide per pavimenti rigididisponibile con rivestimento in pelle e pelle premiumla base in alluminio ed i braccioli accoglienti donano a questa seduta un aspetto elegante

    Italia

    2400 €

  • Grand executive è una seduta elegante, formale e confortevolegrand executive unisce funzionalità e comfort ad un design leggero e formalegrand executive con schienale alto è una sedia da ufficio firmata da antonio citterio nel 2014 per il brand vitradotata di meccanismo flow motion con regolazione della resistenza dello schienale, grand executive ha l'imbottitura in schiuma poliuretanica e una base a cinque razze in alluminio pressofuso lucidoseduta con braccioli e cuscino per il collo regolabile in altezzadotata di rotelle rigide per moquette o morbide per pavimenti rigididisponibile con rivestimento in pelle e pelle premiumla base in alluminio ed i braccioli accoglienti donano a questa seduta un aspetto elegante

    Italia

    3300 €

  • Grand executive è una seduta elegante, formale e confortevolegrand executive unisce funzionalità e comfort ad un design leggero e formalegrand executive con schienale basso è una sedia da ufficio firmata da antonio citterio nel 2014 per il brand vitradotata di meccanismo flow motion con regolazione della resistenza dello schienale, grand executive ha limbottitura in schiuma poliuretanica e una base a cinque razze in alluminio pressofuso lucidodotata di rotelle rigide per moquette o morbide per pavimenti rigididisponibile con rivestimento in pelle e pelle premiumla base in alluminio ed i braccioli accoglienti donano a questa seduta un aspetto elegante

    Italia

    2858 €

  • Grand executive è una seduta elegante, formale e confortevolegrand executive unisce funzionalità e comfort ad un design leggero e formalegrand executive con schienale alto è una sedia da ufficio firmata da antonio citterio nel 2014 per il brand vitradotata di meccanismo flow motion con regolazione della resistenza dello schienale, grand executive ha limbottitura in schiuma poliuretanica e una base a cinque razze in alluminio pressofuso lucidoseduta con braccioli e cuscino per il collo regolabile in altezzadotata di rotelle rigide per moquette o morbide per pavimenti rigididisponibile con rivestimento in pelle e pelle premiumla base in alluminio ed i braccioli accoglienti donano a questa seduta un aspetto elegante

    Italia

    3929 €

  • Scrivania llt ofx executive fiam design dante ouna serie di complementi d'arredo che valorizzano ogni arredamentoin questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardistruttura scrivania llt ofx executive: collezione di scrivanie in vetro trasparente da 19 mmdisponibile anche con misure personalizzate, per informazioni contattare il servizio clientiil piano è appoggiato sulla base in vetro saldato e i fori presenti hanno la funzione di passacavibenini e luca gonzomisure scrivania llt ofx executive: tempi di consegna: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 4/6 settimane lavorative dal pagamento ricevutodi facile abbinamento, dall'arredo più classico al più moderno

    Italia

    4245419921875 €

  • Scrivania llt ofx executive fiam design dante ouna serie di complementi darredo che valorizzano ogni arredamentoin questo periodo le consegne da parte delle aziende produttrici potrebbero subire ritardistruttura scrivania llt ofx executive: collezione di scrivanie in vetro trasparente da 19 mmdisponibile anche con misure personalizzate, per informazioni contattare il servizio clientiil piano è appoggiato sulla base in vetro saldato e i fori presenti hanno la funzione di passacavibenini e luca gonzomisure scrivania llt ofx executive: tempi di consegna: tempo stimato per la produzione e la consegna del prodotto 4/6 settimane lavorative dal pagamento ricevutodi facile abbinamento, dallarredo più classico al più moderno

    Italia

    4245419921875 €

  • Rivoluzionario nel suo design, il gilet executive unisce la leggerezza di un gilet con la praticità delle tasche per quelle situazioni in cui una giacca può essere troppo caldarivoluzionario nel suo design, il gilet executive unisce la leggerezza di un gilet con la praticità delle tasche per quelle situazioni in cui una giacca può essere troppo caldaapertura frontale con zip per un facile accesso 7 tasche ampie due tasche inferiori tasca porta penne e cellulare porta badge a doppio verso permette di visualizzare l'id card sia in orizzontale che in verticale anello radio per facilitare l'aggancio di una radio d-ring per chiavi o id card certificato en iso 20471 per oltre 50 lavaggi conforme ris 3279-tom per l'industria ferroviaria (solo arancione) certificato ce disponibile dalla tg xs alla 7xl borsa al dettaglio che facilita la presentazione per la vendita al dettagliouna tasca porta badge completa questo capo unico

    Italia

    8479999542236328 €

Non hai trovato ciò che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate as executive assistant