Area manager north east italy

Elenco area manager north east italy

  • Where smart working and partial laboratory presence in north east italycommunicating with clients to discuss projects, technical issues found in the investigations, explain the applicable standards requests, and intertek procedureread and determine the applicability of national/international codes and standards for the product being tested and/or evaluated becoming a reviewer to check and support other engineersbasic qualification bs / ms electrical/electronic/biomedical engineering (or similar field) 3+ years of experience in the medical field, production or testingsupport sales department determining project scope, evaluating the activities to perform, defining prices and timingthe business line electrical operates with a global network of laboratories and provides testing, inspection, and certification services to clients worldwidetraining other colleagues to strengthen the capability of the team participating in the technical committee, local and internationalgood knowledge of the following standards: iec and collateral medical safety standards ability to make technical decisions and engineering judgments independently within established parameters desire to work in a fast-paced environment ability to resolve complex issues excellent written and oral communication skills good written and oral communication skills in englishwill be responsible for executing the medical projects according to the applicable standards in coordination with the reviewers and technical staff to help the client to reach compliancewe assist manufacturers across a wide range of industries, including lighting, householding, renewable energy, professional food equipment, medical, industrial, life safety/security, it and telecom, and many moreintertek, a leading provider of atic (assurance, testing, inspection, and certification) services, is looking for a senior medical project engineer to join our italian team

  • Il/la sales area manager riporterĂ  al responsabile commerciale e si occuperĂ  di: - creare una chiara e completa mappatura dei clienti potenziali e dei loro bisogni - identificare localmente potenziali rappresentati e/o distributori idonei alla commercializzazione dei prodotti realizzati dall’azienda - acquisire una solida conoscenza delle regole di partecipazione alle gare e la capacitĂ  di analizzare bandi e contratti in maniera competente - partecipare alla definizione annuale del budget in termini di volumi e marginalitĂ , condizioni di pagamento - presentare trimestralmente al proprio responsabile un report sugli obiettivi raggiunti, le previsioni di vendita e un resoconto dell’attivitĂ  commerciale - mantenere regolari contatti con la rete vendita e i clienti, in particolare visitando periodicamente i key account - formare adeguatamente la rete commerciale ed effettuare presentazioni direttamente presso i clienti - collaborare con colleghi dell’area tecnica per gestire le varie fasi di offerta, di verifica della marginalitĂ  e di pianificazione - coadiuvare il proprio responsabile nelle negoziazioni - utilizzare gli strumenti aziendali e software a supporto dell’attivitĂ  sales e di consuntivazione - laurea in ingegneria o diploma in meccanicaindispensabile la conoscenza professionale dell’inglese, gradita la conoscenza del tedesco e/o del francese - esperienza in area commerciale preferibilmente nella vendita di prodotti e sistemi strumentali a base meccanica, con forte presenza di automazione ed integrazione di piĂą macchine - capacitĂ  di utilizzare strumenti sw a supporto delle attivitĂ  sales e conoscenza base del cad - spiccate doti relazionali e abilitĂ  comunicative, capacitĂ  di networking e di fidelizzazione dei clienti - attitudine a lavorare su obiettivi e budget con approccio metodico, business acumen e doti analitiche - ampia disponibilitĂ  a compiere trasferte frequenti all'estero (indicativamente 60% del tempo) - capacitĂ  di individuare, organizzare, istruire e seguire una rete di vendita per paesecostituirĂ  titolo preferenziale l’esperienza pregressa di creazione di una rete di vendita all'estero zona di lavoro: figline e incisa valdarnoassunzione con ccnl metalmeccanico industria; retribuzione e inquadramento verranno definiti con il/la candidato/a scelto/aazienda di progettazione e produzione operante nel settore metalmeccanico, che si rivolge a clienti nazionali ed internazionali

  • Space work seleziona export area manager per gruppo leader nel settore metallurgico descrizione dell’attivita’: la persona, in staff all’area commerciale, si occuperĂ  di gestire un ptf clienti assegnato in supporto agli agenti dell’area di riferimento, in particolare dell’est e sud europabuona conoscenza dei mercati di metalli ferrosi o non o di prodotti metallurgiciconoscenze delle principali tecniche di transazione e negoziazione, predisposizione alla relazione e a viaggiare almeno il % del tempoinquadramento e retribuzione commisurati all’esperienzasi occuperĂ  eventualmente di scouting di nuovi agenti, distributori o eventualmente della ricerca di nuovi clientisede di lavoro: brescia referente della selezione: dottbuona conoscenza dell’inglese e di un eventuale seconda lingua, meglio il tedesco o lo slavossa francesca bonari l' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (dsi occuperĂ  di affiancare gli agenti, se necessario, durante le visite presso i clienti o eventualmente di visitare quelli direzionali in autonomiasupervisionerĂ  le offerte economiche e il processo di inserimento delle stessel’azienda offre: contratto di assunzioneseguirĂ  la customer satisfaction e gli eventuali reclami del clienterequisiti richiesti: laurea o diploma

  • Tema sinergie ha dato mandato a scr di ricercare una figura junior interessata ad un percorso di affiancamento all’international area manager del sud america volto a sviluppare le autonomie necessarie per seguire la gestione e lo sviluppo di questo mercatoil livello di inquadramento e la ral saranno valutati in base al livello di seniority del candidato/ail particolare il professionista avrĂ  la responsabilitĂ  di gestire i rapporti con i distributori e gli agenti presenti nei mercati affidati e sarĂ  coinvolto nelle seguenti attivitĂ : conoscere e visitare regolarmente i mercati affidati affiancare i distributori e gli agenti nella gestione del cliente affiancandoli nelle visite e nell’analisi del bisogno nonchĂ© nelle trattative commerciali gestire i contratti con gli agenti e i distributori selezionare, se necessario, nuovi potenziali partners (agenti e/o distributori), valutandone l’affidabilitĂ  e l’efficacia (possibilitĂ  di penetrazione) nel mercato localetitoli di studio: è necessario il possesso di un titolo di studio in ambito ingegneristico per le figure neolaureate mentre saranno tenute in considerazioni candidature con altri titoli di studio se il/la candidato/a ha maturato esperienza commerciale o di back office commerciale su prodotti ad alto contenuto tecnicosettore medicale tema sinergie è una consolidata realtĂ  in fase di forte espansione sui mercati esteri specializzata nella progettazione, produzione e commercializzazione di soluzioni tecnologiche rivolte al settore farmaceutico ed ospedalieroè richiesta un’ottima conoscenza dello spagnolo e dell’inglese e la disponibilitĂ  a effettuare frequenti trasfertecontratto offerto: tempo indeterminato ccnl metalmeccanicointerpretare il fabbisogno del cliente al fine di veicolarlo all’ufficio tecnico presentare al cliente soluzioni progettuali e realizzative preparare la proposta economica partecipare alle principali fiere nazionali e internazionali di settore e a congressi visitare direttamente i clienti in quei paesi in cui non sono presenti distributori o agenti luogo di lavoro: faenza con disponibilitĂ  ad effettuare trasferte internazionali per circa il 50% del tempo la figura ideale ha maturato 2-3 anni di esperienza nel ruolo o in attivitĂ  di back office commerciale su prodotti ad alto contenuto tecnico (es macchine automatiche, impiantistica, settore alimentare, packaging, engineering), la ricerca è aperta anche a neolaureati con forte interesse per la posizione

  • Forte competenza nella gestione attivo degli area manager, supportandone lo sviluppo e la soddisfazione professionalecon cadenza regolare, affiancare gli area manager nella verifica analitica e nella valutazione delle azioni intraprese da parte degli informatori sui territori di competenza, della loro efficacia territoriale, analizzando criticitĂ  e opportunitĂ assistere gli area manager per curare e sviluppare, in modo pertinente al raggiungimento degli obiettivi, i networks locali e nazionali, al fine di promuovere una collaborazione proficua e duratura con opinion leaders e tutti i principali stakeholdersal fine di potenziare la propria presenza sul mercato, si ricerca la figura di: field manager (fm) scopo nel rispetto delle indicazioni ricevute dalla business unit, garantire il raggiungimento dei kpis assegnati all’intera rete di informatori medici scientifici del farmaco (italia), attraverso la predisposizione di una strategia adeguata agli obiettivi relativi al listino dei farmaci equivalenti e il coordinamento attivo ed efficace di otto area managerattivitĂ  trasferire agli area manager, assicurandone poi l’adeguata implementazione territoriale, gli obiettivi, le indicazioni e le linee guida, monitorando il raggiungimento degli obiettivi assegnatisupportare gli am nella corretta valutazione di dati, informazioni e trend di mercato, relativi alla loro area di competenza, verificando i piani di trasferimento efficace a ciascuna squadraarea di competenza: italia inquadramento: collaborazione di consulenza a partita iva data di inizio: maggio viaggi e trasferte secondo programmazione periodica, a livello nazionale saltuariamente presso la sede in svizzera selezione e assunzione avverranno ai sensi della lprofilo competenze professionali precedenza esperienza nel ruolo di field manager, preferibilmente a livello nazionale, coordinando un team di area manager, saper trasmettere alla rete in modo efficace gli obiettivi di performance territoriale, ispirandola e supportandola al loro raggiungimento capacitĂ  di analizzare sia analiticamente sia sinteticamente dati e trend di mercato, sapendo trasferire alla rete in modo chiaro e specifico i temi rilevantiinformare tempestivamente l’azienda in merito a problematiche relative alla performance, alla motivazione, o alla soddisfazione professionale degli isf e degli am, anche finalizzate al contenimento del turn-over e alla promozione della cultura del valorepromuovere la cultura del lavoro etico e di squadracapacitĂ  di stabilire relazioni durature di networking e di collaborazioneverificare la corretta applicazione delle policy e delle indicazioni aziendali, facilitando la comunicazione e lo scambio tra il field e l’organizzazionedal jakin group raggruppa a livello internazionale quattro societĂ , attive nel settore dei servizi alle principali multinazionali farmaceutiche, con focus particolare sull’informazione medico scientifica, il market access e la distribuzionepartendo dall’analisi di risultati e obiettivi delle aree geografiche, individuare strategie e modelli efficaci, potenziativi, alternativi o correttivi, da condividere con la business unitcompetenze personali leadership personale; capacitĂ  di comunicazione efficace e adeguata alla complessitĂ  del ruolo e agli stakeholders anche istituzionali; forte capacitĂ  di coaching e di people development orientamento allo sviluppo del team e ai risultati predisposizione all’utilizzo dei nuovi media complinguistiche saper comunicare in modo chiaro e preciso saper parlare in pubblico anche in modo interattivo buona conoscenza della lingua inglese formazione formazione in conformitĂ  alle classi di lauree previste dal d

  • 1 area sales manager è richiesta: · esperienza di vendita b2b, recruiting e gestione reti vendita · possesso di partita iva · automunito preferibile ma non indispensabile provenienza dai settori trattati: · forniture energia elettrica e gas · mobilitĂ  elettrica · efficienza energetica · settori affini quali telecomunicazioni, assicurazioni, etcfuturenergy nasce a genova nel dall'esperienza decennale maturata dai propri soci nel mercato energetico nazionale, che tra famiglie, enti pubblici, professionisti e condomini ha raggiunto nel oltre di clientiper importante sviluppo della rete diretta regionale ricerchiamo nal candidato individuato come ideale per la posizione verrĂ  proposto: · pacchetto retributivo composto da parte fissa, parte variabile diretta e indiretta sul team gestito, ricorrente diretto e indiretto sul portafoglio clienti acquisito · crm e tablet aziendale · progetto per l'apertura di uno store/ufficio di zona · benefits a target da definire in sede di colloquio · costante affiancamento dell'azienda per la formazione della rete grazie all'academy interna e il reperimento di nuovi consulenti commercialifuturenergy offre ai propri clienti, insieme alla fornitura di luce e gas naturale a condizioni competitive, soluzioni avanzate per la riduzione dei consumi attraverso la propria linea di prodotti di illuminazione a led, che consentono un notevolissimo risparmio energetico

  • Tor cerca un area manager / commerciale estero / key account manager /responsabile vendite con almeno 5 / 7 anni di esperienza maturata nel ruolo presso aziende operanti nel settore spirits & energy drink per importante azienda di riferimento con sede a bologna (zona nord)tor nasce dall’esperienza del gruppo lavoropiĂą che dal opera nei servizi alle imprese nell’ambito delle risorse umane e propone servizi di consulenza hr per ricerca e selezione di profili altamente qualificatiattivitĂ : la risorsa, riportando direttamente alla direzione generale si occuperĂ : - gestione e implementazione dei mercati di riferimento, prevalentemente estero (5% italia - 95% estero) - ricerca e sviluppo dei diversi canali e clienti: distributori, importatori, horeca, super horeca (taglio luxury) - partecipazione alle strategie commerciali e applicazione delle stesse - partecipazione a fiere, eventi e visite commerciali presso clienti in italia, ma sopratutto all’estero - elaborazione del preventivo, presentazione dell’offerta e gestione della trattativa - analisi della concorrenza e del mercato, producendo apposita reportistica per la direzione - ricerca di licenziatari per l’apertura di locali / lounge a marchio - coordinamento di ordini, vendite ed acquisti dei prodotti medesimi - laurea in economia / marketing costituisce titolo preferenziale - fluente inglese ed ottima conoscenza di una seconda lingua (preferibilmente spagnolo o francese) - provenienza dal mondo beverage, in particolare spirits & energy drink - esperienza nella gestione dei canali horeca, gdo e gds - elevata disponibilitĂ  a viaggiare in italia, ma soprattutto all’estero - ottime capacitĂ  comunicative, relazionali e di negoziazione - portafoglio clienti (requisito preferenziale) condizioni: - inserimento diretto in azienda - ral da valutare in base all’esperienza maturata / no auto / no alloggio - variabile – da concordare in base ai risultati - dal secondo anno in poi - e’ richiesta presenza in sede (provincia di bologna) - sono previste attivitĂ  di formazione e affiancamento iniziali chi cerca: azienda leader nel proprio settore di riferimento che commercializza in tutto il mondo, ben radicata e storica nel territorio di bologna zona di lavoro: bologna – nordtor si impegna per dare ai propri consulenti il metodo, l’affiancamento e gli strumenti per esprimersi al meglio in quello che amano fare: trovare le persone migliori sul mercato e le piĂą adatte ai contesti aziendali dei nostri partneryour goal, our mission! i candidati migliori vanno cercati, contattati e valutati con i migliori strumenti e con la massima curator nasce per questo

  • At present, the main donors are italy (aics), the eu (dg echo), unicef, ocha, and belgium (dgd)implementation of other specific tasks assigned by the line manager and preparation and transmission of additional information requested by hq)purpose of the role within this framework, weworld-gvc seeks to recruit a project manager to and lead the implementation of the two projectsunder the direct line management of the head of programmes/program manager, the project manager will be responsible for successfully implementing weworld-gvc’s components of the projects, in close cooperation with the project partners and the consortium coordinators, beneficiaries, and stakeholdersposition: project manager – water development reporting to: head of programmes/program manager collaborating with: water advisor, senior hydraulic engineer, and support departments managing: field team of 5-6 individuals location: lebanon, bekaa, zahle office with frequent visit to field areas type of contract: a first 3 (three) month collaboration contract subject to verification of the achievement of specific objectives (these objectives will be agreed together with the country representative upon arrival on assignment); a second collaboration contract of 9 (nine) months renewable, following the positive evaluation of the first three months of contract starting date: asap gross salary: to be defined according to the candidate’s profile application deadline: 25 april working context weworld-gvc started operating in lebanon in and has refined its water governance program for over seven yearsessential requirements qualifications and knowledge advanced university degree or equivalent in the field of water management, development studies, project management fluency in written and spoken english professional experience at least 4 years of experience in project management in development programs proven experience with impact-driven implementation of activities and team management, as well as logistics, meal and budgeting for programs above 1 m eur skills and abilities strong interpersonal relationships and good communication and leadership skills ability to perform under stress condition capacity to work autonomously and in problems prevention/resolution proven organizational skills and ability to effectively manage multiple tasks while fostering quality, team spirit and positive working relationships with colleagues integrity in line with the humanitarian principles and ethical standards cultural, gender, religion, and age sensitivity and adaptability strong commitment to weworld-gvc mission desirable requirements previous experience in lebanon or in the middle east previous experience in water programs availability to commit for a long-term deploymentmain functions and duties projects management (70%) plan and supervise the implementation of projects’ activities ensuring effective delivery in line with all donors’ regulations, lebanese legislation and professional standards ensure satisfactory management of project budgets in collaboration with finance and logistics conduct procurement processes in collaboration with the logistics and finance department closely monitor the contracted works and directly liaise with the consultants and contractors initiate and conduct assessments, baseline surveys, beneficiaries satisfaction surveys and end line surveys ensuring stakeholder participation plan and supervise the implementation of communication and behavioural change campaigns monitor and assess the progress of implementation of activities and devise corrective measures as and when required, ensure that project impact is maximized and lessons learnt are continuously documented and shared ensure timeliness and accuracy of internal and external reporting, in collaboration with the meal department communication, coordination and representation (15%) ensure effective coordination with support departments establish and maintain networks with operational and institutional interlocutors involved in the realization of the project represent weworld-gvc at relevant public, coordination and representation meetings involving local stakeholders, authorities, international agencies and ngos prepare visits of donor representatives / hq visitors / other stakeholders whenever requested participate in all consortium relevant meetings, as well as relevant sector meetings or other relevant coordination bodies in the target areas team management and hr (15%) ensure the appropriate staffing of the project, planning and implementing specific actions to recruit, manage and motivate staff ensure that directly line managed staff have clearly defined objectives, understand their responsibilities and receive meaningful feedback on their performance provide support and advice to project staff, ensuring clarity over project plans and priorities and encouraging effective teamwork establish and maintain a collaborative and high performing working environmentsupports people overcoming emergencies and guarantees a life with dignity, opportunities and a better future through human and economic development programs, in the framework of the agendaweworld-gvc works mostly with girls, boys, women and youth, actors of change in every community for a fairer and more inclusive worldpresent in 29 countries with 128 projects, weworld-gvc operates in the following areas of assistance: human rights (gender equality, prevention and combating violence against children and women, migration), humanitarian aid (prevention, emergency relief and rehabilitation), food security, access to water, health and hygiene, education, global citizenship education, quality teaching and international volunteeringits approach is three-folded, and builds on (i) infrastructural interventions to improve service delivery, (ii) capacity building to water establishments’ local offices, and (iii) community engagement to promote water accountability and public participationcurrently is implementing two multi-year water projects supporting public water and wastewater services through funding by afd and eu-madadweworld-gvc, recently constituted from the merger of two ngos, is an italian secular and independent organization working since in international cooperation and humanitarian aidjoining the weworld-gvc team means being part of the development of a dynamic organisation where the contribution of each staff member is promoted and valued, working together towards the collective achievement of shared goals and visionother tasks provide inputs for the update weworld-gvc strategies, by conducting needs assessments when relevant contribute to the development of competitive and responsive project proposals the duties and responsibilities set forth above are not exhaustive and the role holder may be required to perform additional duties (i

  • Marchesini group usa, a leading supplier of aseptic, primary, and secondary automatic packaging equipment, is searching for, is searching for an experienced after sales – regional sales manager to generate and handle sales with emphasis on sales of modification and formats in designated territory within north americaafter sales forecast planningaligns work with strategic goalsmotivation: sets and achieves challenging goalsproblem solving:identifies and resolves problems in a timely mannersuperior people/customer relationship skills as well as strong interpersonal skillsmanages competing demands and changes approach or method to best fit the situationsoftware proficiencies: microsoft o365 including excel, word, onedrive, outlook, powerpoint, project manager, sharepoint, teamstravel 50%+ high school diploma or general education degree (ged) and “industry experience & tenure” as outlineddemonstrates knowledge of market and competitionlearning: curious, open-minded and an avid listener who welcomes broad input, criticism and feedbackbrings strong network connections and relationshipsbusiness acumen: understands business implications of decisionscontributes to building a positive team spiritaligns organization and resources to deliver on customer commitmentscreate and maintain strong working customer relationsplanning/organizing: prioritizes and plans work activities while efficiently managing timecollaboration and teamwork: balances team and individual responsibilitiesexpert communication: excellent verbal and written communication skillsinnovation: displays original thinking and creativity and meets challenges with resourcefulnessadapts strategy to changing conditionsdemonstrates an independent, results-driven work ethicwill not sponsor visassalary: negotiable please email resume toindustry experience & tenure: 5 years’ broad experience and knowledge of pharmaceutical packaging equipment and processesnotable requirements and considerations for position: applicant must have a pre-existing legal us work statusthe marchesini group designs and builds stand-alone machines and customised lines for packaging pharmaceuticals and cosmeticsresponsibilities: develop, generate and manage sales activity for multinational accounts as well as small to mid-size customers with the emphasisanalyses market and competition and identifies external threats and opportunitiesstrategic thinking: develops and implements strategic priorities to achieve organizational goalscustomer service: focuses on serving customers as the organization’s top prioritysell and promote formats, modifications, and sla contractscompetencies: adaptability: adapts to changes in the work environmentmaintain and manage customer data base and reports in crmresponds promptly to customer needs to meet commitmentsdrive growing sales in expanding marketdisplays orientation to profitabilitydriven to create value for customersdemonstrates persistence and overcomes obstacles and measures self against standard of excellenceit was back in that massimo marchesini had the original idea of building packaging machines and built his first one in his garage at homegathers and analyses information skilfully and develops alternative solutionsunderstands organization's strengths & weaknessesunderstands needs, creates distinctive value, and builds meaningful relationshipspivotal experience & expertise functional experience: brings strong commercial experiencea self-starter and team player who is motivated to succeedover the years, various companies that were complementary to his business merged and were even taken over, thus transforming the marchesini group from the once small local company to the impressive multinational enterprise it is today, capable of creating packaging technologies for the most important products of the pharma and beauty industriesitalian/spanish language - not a requirement but an advantage full benefits package including health, pension, 401k and paid vacation time

  • Evaluating and consolidating existing suppliers in the area for direct indirect and capex purchases with relationship and negotiationfor our client, an important italian company operating in the industrial packaging with several plants in italy and in europe, for the improvement of the purchasing department, we are looking for the following profile: purchasing manager – german the best candidate is mother tongue or fluent in german, has at least 3 / 5 years direct experiences in managing a purchasing department in industrial environmentthe successful candidate will have a strong work ethic, analytical, leadership skills, high energy and team orientation and also a very good verbal and written communicationproposing and developing purchasing strategies and commercial supplyaccuracy, planning and organization skills, proactivity and problem solving will complete the perfect profilesupporting complex purchasing projects in cooperation with the purchasing director and with buyers within the plantsplace of work: a city in emilia romagna – frequent travelling to germanymanaging strategic agreements to be designed and signed with the purchasing directormanaging non-conformities with the suppliers collaborating with corporate quality departmentanalysing and reporting to the italian hq on purchasing activityreporting to the group purchasing director and managing 2 resources (buyer) based in germany, and will have the following main duties and responsibilities: acting as focal point for 3 plants located in germany

  • Job camere, agenzia per il lavoro – filiale di atessa, ricerca per azienda cliente: manager/direttori commerciali la risorsa si occuperĂ  di organizzare e coordinare l’attivitĂ  commerciale dell’area vendite dell’azienda, di ricercare e identificare potenziali nuovi clienti, di sviluppare offerte accurate collaborando con i reparti competenti, di monitorare e analizzare la profittabilitĂ  delle attivitĂ  svolte, osservando il rispetto dei budget economici, nonchĂ© di coordinare le attivitĂ  di marketing, gestendo contrattualistiche e procedure commerciali verso agenti, venditori, distributorijob camere, agenzia per il lavoro – filiale di atessa, ricerca per azienda cliente: manager/direttori commerciali la risorsa si occuperĂ  di organizzare e coordinare l’attivitĂ  commerciale dell’area vendite dell’azienda, di ricercare e identificare potenziali nuovi clienti, di sviluppare offerte accurate collaborando con i reparti competenti, di monitorare e analizzare la profittabilitĂ  delle attivitĂ  svolte, osservando il rispetto dei budget economici, nonchĂ© di coordinare le attivitĂ  di marketing, gestendo contrattualistiche e procedure commerciali verso agenti, venditori, distributori

  • Techyon: information technology recruitment experts | head hunter techyon è il primo head hunter esclusivamente specializzato nella ricerca e selezione di professionisti senior e manager nel segmento information technologydovrĂ  coordinare le risorse coinvolte sui progetti favorendo la diffusione di know-how relativocore responsibilities: la nuova risorsa inserita nell'area information technology, riportando direttamente all'it manager, si occuperĂ  della realizzazione e implementazione dei vari progetti che gli verranno assegnati di cui produrrĂ  la relativa documentazione e reportistica inerente la definizione di obiettivi e rischi rispettando la strategia itabout the company: per azienda leader nei servizi alla persona, i nostri recruitment engineer ricercano un: it business analysti nostri recruitment engineer selezionano i migliori profili it per prestigiose societĂ  di consulenza informatica, banche, aziende di servizi, gruppi manifatturieri, start-up di eccellenza e digital dna companysi occuperĂ  inoltre dell'attivitĂ  di scouting volta all'individuazione di potenziali fornitori per le varie soluzioni tecnologichenice to have: conoscenze metodologie e tecniche di sviluppo web aggiornate linguaggio java e tecnologia j2ee web api, servizi rest, web services database relazionali piĂą comuni (ms sql server) disegno di architetture applicative tecnologie cloud location: caresanablot (vc)must have: laurea in informatica pregressa esperienza come analista funzionale esperienza di project management capacitĂ  di stesura di documentazione tecnica e reportistica disponibilitĂ  a brevi trasferte sul territorio nazionale buone capacitĂ  relazionali e di comunicazione attitudine al problem solvingsi interfaccerĂ  con le varie aree aziendali (in particolare le varie sedi dislocate sul territorio) coinvolte, organizzerĂ  e parteciperĂ  a riunioni aziendali di aggiornamento sui progressi dei progetti in corso, individuando tempestivamente impatti, necessitĂ  o implementazioni it necessarie, rispettando gli obiettivi in ottica economica e di timing, fattibilitĂ  e ne definirĂ  le prioritĂ 

  • At present, the main donors are italy (aics), the eu (dg echo), unicef, ocha, and belgium (dgd)the country finance manager will be responsible for the administrative management of the projects funded by different donors implemented in mozambiqueat present, our main donors in the country are italy (aics), the eu (echo), the un (unicef, wfp, undp and fao) and swiss cooperationposition: country finance manager mozambique location: maputo type of contract: a first 4 (four) month collaboration contract subject to verification of the achievement of specific objectives (these objectives will be agreed upon arrival on assignment); a second collaboration contract of 8 (eight) months renewable, following the positive evaluation of the first three months of contractit is required to work in close cooperation with the project managers and the country representativesupports people overcoming emergencies and guarantees a life with dignity, opportunities and a better future through human and economic development programs, in the framework of the agendaweworld-gvc works mostly with girls, boys, women and youth, actors of change in every community for a fairer and more inclusive worldpresent in 29 countries with 128 projects, weworld-gvc operates in the following areas of assistance: human rights (gender equality, prevention and combating violence against children and women, migration), humanitarian aid (prevention, emergency relief and rehabilitation), food security, access to water, health and hygiene, education, global citizenship education, quality teaching and international volunteeringdeadline: 28 april starting date: mid-may/june gross salary: to be defined according to the candidate’s profile working context weworld-gvc has been working in mozambique since with development and emergency projects in the fields of education, food security and drr in the provinces of maputo, gaza, inhambane, manica, zambĂ©zia and cabo delgadoweworld-gvc carries out emergency projects in the provinces of manica and cabo delgado; a three-year project to mitigate niño drought effects in the province of maputo starting in and in it has been intervening in response to idai and kenneth cyclone to assist affected populations and in it has been intervening in response to covid-19, social cohesion and peacebuilding in cabo delgado provincetheir responsibilities include financial reports, accounting, verification of supporting documents, procurement, human resources, planning and budgetingweworld-gvc, recently constituted from the merger of two ngos, is an italian secular and independent organization working since in international cooperation and humanitarian aidjoining the weworld-gvc team means being part of the development of a dynamic organisation where the contribution of each staff member is promoted and valued, working together towards the collective achievement of shared goals and visionmain taks and responsabilities general administration: track and manage deliverables and timelines related to grants, contracts, vendors, and partners monitor grant administration to ensure compliance with reporting and expenditure requirements supervise compliance of administrative documents and their proper filing ensure the smooth flow of administrative information and data to the hq supervise flow of administrative information from project partners and the compliance with mou design and implement administrative routines, procedures, and systems to increase efficiencies ensure compliance with local operational manual, sops and develop procedures to implement organizational policies, including those related to hr management accounting: supervise and approve regular accounting, including monthly reconciliations, monthly and yearly closing of accounts, monthly journal entries financial reporting support the preparation of financial reports, in coordination with hq and administrative team, to ensure conformity with donors’ procedures supervise and approve annual financial report budget and planning: collaborate with the country representative, sectors coordinators and project managers to develop budgets collaborate with the project managers and sector coordinators to monitor actual and forecasted expenses against budget to avoid under and overspending on the projects monitor financial flows of the projects coordinate the preparation and constantly monitor/update of core budget of weworld-gvc in mozambique procurement: coordinate the preparation and launch of tender dossier check the proper filing of procurement procedures collaborate with project managers to update procurement tables verifies that all projects’ procurement dossier is complete, and supervises its correct archiving audit and expenditure verification: ensure the timely preparation of all projects’ documents during audits and or project expenditure verifications collaborate to the management of financial audit performed on the projects supervise yearly financial audit on general accounting for local authorities prepare information and be directly responsible for any assessment/audit performed by donor on weworld-gvc administrative procedure human resources: supervise administrative and finance local personnel to complete routine tasks and provide for their capacity building participate in analysing staffing needs & costs, compensation & benefits, and performance review practices supervise compliance with all ww-gvc employment regulations relating to payroll, health insurance, work insurance, employee benefits support country director to monitor and revise where necessary salary scale, as well as supervising staff leaves, holidays, overtime and contractual obligations requirements qualifications and knowledge degree in economics, political science or related fields good knowledge of main donors’ administrative rules and procurement procedures (echo, ue, un, aics) excellent knowledge of written and spoken italian knowledge of written and spoken portuguese/spanish is preferred full professional competency in microsoft office suite, especially word, excel and outlook professional experience at least 2 year of previous professional experience in similar roles skills and abilities planning, reporting, monitoring and evaluation skills organization and teamwork skills ability to support and train staff to enhance skills proactive and dynamic attitude ability to adapt and work under constraint, under pressure and in complex and multicultural contexts good listening and communication skills positive attitude to work, self-reflective, motivated, inspired, collegial strong commitment to the mission of weworld-gvc demonstrates integrity with regards to ngo values and ethical standards displays cultural, gender, religion, nationality and age sensitivity and adaptability treats all people fairly without favoritism

  • Per un progetto a forte carattere innovativo, in collaborazione con partner internazionale, leader in ambito iot & smart home, ricerchiamo un/una: project manager cosa farai: all’interno del dipartimento di r&d / innovation, sarai letteralmente il punto di contatto tra area tecnica e area business / marketing per la realizzazione di nuove funzionalitĂ  su prodotti e dispositivi esistenti e la loro integrazione all’interno di un reale ecosistema smart home / smart devicemonitorare quindi l’andamento del progetto e delle attivitĂ  (sal), con stakeholder interni ed esterni garantendo la fluiditĂ  delle comunicazioni e coordinando il rispetto dei tempi di progettorelazionarti con referenti di progetti locali e globali, all’interno di un contesto realmente internazionale cosa ci aspettiamo da te: laurea specialistica in ambito stem o gestionale esperienza di almeno 7/8 anni in ruolo analogo, preferibilmente in contesti internazionali caratterizzati da lnnovazione tecnologica preferibilmente in ambito iot & smarthomeottimo livello di conoscenza della lingua inglese (livello c1/b2) forti doti organizzative, capacitĂ  di prioritizzazione, rispetto delle scadenze buone doti di dialogo e interazione con stakeholders a piĂą livelli forte passione per l’ambito digital e iot e per l’impatto positivo che può generare nella vita quotidiana di milioni di utentigruppo scai Ă© un network italiano di 16 aziende specializzate in information technology e management consulting, posizionato tra le prime 30 it companies italiane di medio-grandi dimensionie’ prevista assunzione diretta a tempo indeterminato, ccnl commercio, con inquadramento e retribuzioni commisurati alla reale rispondenza ai requisiti della ricercala sede di lavoro è monza (mb), con una quota di remote working pari a circa il 40% del tempo lavorativo totale"il presente annuncio è rivolto a entrambi i sessi, ai sensi delle leggi e , e a persone di tutte le etĂ  e tutte le nazionalitĂ , ai sensi dei decreti legislativi eanalizzare la fattibilitĂ  di quanto richiesto dal business, in collaborazione con il reparto innovation, contribuendo a creare le specifiche funzionali del progetto, creando e coordinando un costante e reciproco feedback tra business e r&d / innovationin particolare ti occuperai di: raccogliere e razionalizzare i requisiti e le aspettative del business e del digital marketing rispetto alla creazione di nuove funzionalitĂ  dei prodotti esistenti ed alla loro integrazione all’interno delle piattaforma smart homecon 15 sedi su tutto il territorio italiano ed un organico di circa dipendenti, gruppo scai supporta le piĂą importanti organizzazioni in ambito banking, insurance, pa, telco, media e utility in progetti di digital transformation basati sui driver di innovazione piĂą attuali tra cui big data, artificial intelligence, internet of things, smart home, robotic process automation, cloud computinggruppo scai persegue un trend di costante crescita basato principalmente sul continuo aggiornamento di competenze delle proprie risorse, attraverso percorsi di formazione e certificazione personalizzati in modo specifico sul piano di carriera e sulle aspettative individuali

  • Il candidato farĂ  ingresso nel team di project manager giĂ  consolidato, riportando direttamente alla direzionecon l’obiettivo di potenziare e strutturare i processi aziendali, siamo alla ricerca di una risorsa da inserire con il ruolo di project manager internamente all’area r&dw&h sterilization sleader mondiale nella produzione di apparecchiature in campo odontoiatrico, è parte di un gruppo multinazionale e in brusaporto ha basato il secondo polo produttivo

  • ) and external consultants (specialized engineering firms, planning advisory etcbe quality and customer-experience obsessedthe atlante project is the result of the partnership between nhoa – which develops and invests in the network being owner and operator – free2move esolutions, in the role of supplier of charging technology, and stellantis automotive groupit/en); a fast career track like only few other companies can match; always room for new ideas! location: full remote (from italy) or hybrid remote (from italy) / milan5+ years of relevant work experience in technical design and/or engineering in the field of renewables, energy storage, distribution grid, sub-stations etc we highly favour professionals with some previous experiences in e-mobility / ev charging projects working experience in several of the following areas: ev supply equipment; ev batteries / engineering; grid interconnection; power conversion systems; power system design; energy storage; greenfield, brownfield developments, re-purposing development projects; energy related-real estate developments, tendering / contracting with public authorities, health and safety regulations, grid codes, scheduling, progress measurement, risk assessment, estimating process and planning, electronic document file management… advanced computer sciences and digital skills of any nature a definitive plusyou will then continue following the engineering of the solutions, detailing the specifications and working with the procurement team for equipment selection and/or tenderingyou will interact with all internal teams of atlante and/or nhoa, and will ensure upkeep of all relevant nhoa’s policies, contractual and quality standards, health, safety & environment requirements, financial targets, as well as schedule commitments from beginning to endcertification in autocad (or similar), project management and bim are considered as a plus while the role is for site development within italy, candidates must be available for international travels, for example to support other offices (france, spain, portugal) fluent in english (spoken and written) is a must; a second language is a plus (french, spanish or portuguese) what we offer you a permanent full-time job an ambitious employer; we only want the best for you; professional experience in an international environment with frequent contact with other colleagues and partner around the world; strengthen cross-functional communication skills; learning & development programs; be part of the young (36 on avgwithin your responsibilities, you will select, appoint and supervise external consultants and contractors as required to complete the detailed engineering, procurement and construction/installation of the charging stationsyou will be in charge of defining the required gird connection(s) and support equipment / modules (eatlante is nhoa’s new global business line dedicated to build the first ev fastcharging network enabled by renewables, energy storage and 100% grid-integrated) and international (+20 nationalities) group and work in a dynamic and fast-moving environment; a revolutionary way of remote working that meets your needs (wwwverifying the requirements of subcontractors also in terms of safety and preparing the necessary safety measures for the site, with the support of the hseq manager; proactively design processes and work methodologies which are digital, replicable, and scalable to the maximum extent possible for all of the technical design, engineering and configuration activities (appropriately segmented by categories)after handover to project management team, you will continue to support as required, including for the commissioning phasemanaging the timing and costs of engineering activities; day to day management of resources and budgets assigned to you; drawing up reports on the closing of the order, in order to capitalize and spread the results, solutions and anything else necessary to increase effectiveness and efficiency in subsequent experiencesyou will be involved from and contribute to the early stages of the site selection and the planning & permitting assisting the development team with designs, specifications and early stage plansyour background: an electrical engineering degree complemented by practical and relevant site development experience (see below) is a musttask and duties: contribute to the definition of standard yet flexible charging stations’ configurations and features; define preliminary and executive design of charging stations’ solutions, managing a portfolio of site development projects at various stages of development; support the site selection process, especially with respect to engineering/technical topics, planning, permitting timeframes and/or potential technical redflags; support the development team in liaising with all external stakeholders necessarily part of the development plan: site owners, public/local authorities, local communities, consumers’ groups, planning authorities, fire safety authorities, utilities (for connections and supply), etc; liaise with internal teams (development, procurement, project management etcat atlante you will be in charge of the design, solution configuration and engineering of our charging stationscontribute to the creation or improvement of digital tools and systems as part of your work culture; promote a culture of cost-effectiveness for the benefit of the end-users), direct and supervise their work ensuring timely deliver of their deliverables on budget; provide feedback to the commercial and development teams, for continuous improvement and optimization of site selection and development; contribute to the strategic decisions and goal setting for future site acquisition and developmentwherever possible, you will coordinate the addition of on-site photovoltaic covers

  • Per storica e prestigiosa azienda di grandi dimensioni di trento selezioniamo un e-commerce manager l' e-commerce manager ha l’obiettivo di · sviluppare l’e-commerce e partecipare attivamente alla realizzazione degli obiettivi qualitativi e quantitativi definiti dall’azienda; avrĂ  la direzione della nuova business unit (canale e–commerce) con lo scopo di trasmettere una nuova immagine dell'azienda ai consumatori, oltre a quello di aumentare le vendite on lineha competenze comprovate nel campo dell'it, del marketing e delle venditesarĂ  il riferimento di un'agenzia di comunicazione esterna, oltre a collaborare con diverse aree aziendali (esla risorsa ricercata ha maturato esperienze nello stesso ruolo all'interno di realtĂ  strutturate nel mercato e-commerce, sarĂ  responsabile del business plan/budget e deciderĂ  le diverse leve del web marketing da attivare: sem, seo, affiliazione, social network, creazione di partnership, eccinquadramento e retribuzione da valutare sulla base delle competenze emerse durante l’iter di selezioneè un esperto di nuove tecnologie legate all'informazionedovrĂ  sviluppare l’area, attraverso il monitoraggio dei vari scenari di mercato e la pianificazione di azioni di miglioramentovendite, marketing, operations eccil profilo ideale è una persona curiosa, appassionata di sfide, che sa come motivare e coordinare il suo team per raggiungere gli obiettivi prefissati, adattandosi senza difficoltĂ  ai possibili cambiamenti del mercatola conoscenza dell'inglese è richiesta ad un buon livello

  • In un'ottica di potenziamento team della sede di torino, scai fast, societĂ  del gruppo scai specializzata nella consulenza sap e nell'ict project management, ricerca brillanti laureandi/neolaureati da far crescere nel ruolo di junior ict project manageril/la candidato/a ideale è in possesso dei seguenti requisiti: laurea magistrale in ingla risorsa, in affiancamento ai nostri migliori senior manager, acquisirĂ  le principali conoscenze e competenze in ambito governance ict fino a diventare totalmente autonomo nella raccolta e gestione dei fabbisogni del businesscon i ricavi che ad oggi superano i 100 milioni di euro, è stato caratterizzato da importanti cicli di crescita sia in termini crescita organica, oltre dipendenti, sia di nuove acquisizioni, grazie ad una forte accelerazione ed una altrettanto forte spinta verso la digital innovation e l’experience designnato a torino nel , il gruppo scai è un network di 15 aziende che operano nel mondo dell'ict e della system integration, con sedi in tutta italia e progetti di respiro internazionaleprincipali attivitĂ  e mansioni: apprendimento dei processi ict e business utili alla governance del servizio; monitoraggio degli applicativi e dei progetti di area, con annessa gestione degli incident legati al mantenimento applicativo; redazione e aggiornamento della documentazione tecnica; partecipazione a meeting di allineamento e interfaccia con i vari stakeholders coinvolti sulle attivitĂ informatica, informatica, inggestionale, economia, e discipline affini; spiccata motivazione a lavorare nel mondo ict - esperienze pregresse anche minime nel settore saranno considerate un plus; ottime capacitĂ  comunicative, gestionali e di problem solving; spiccata dinamicitĂ  e spirito d’iniziativa; conoscenza fluente della lingua italiana e inglese, parlata e scritta scai fast crede profondamente che il successo di ogni azienda risieda nella soddisfazione e nella motivazione dei propri collaboratori; per questo motivo offriamo: interessanti percorsi di crescita basati su piani individuali di raggiungimento degli obiettivi un ambiente di lavoro giovane, dinamico e sempre disponibile all'ascolto attivo delle proprie risorse una realtĂ  in forte crescita sul mercato e attivitĂ  di respiro nazionale e internazionale contratto d'inserimento: stage finalizzato all'assunzione orario di lavoro: full time sede di lavoro: torino la ricerca è intesa per entrambi i sessi (l

  • Place of work: milan, italyin order to grow and to pursue additional market opportunities, we are looking for: consulting manager – milan, italy the best candidates have a master’s degree in economics or engineering and proven experience in project management, with significant experiences in consulting firms or digital/media agencies, working with international companiesyou should be fluent in english; french is a plushigh understanding of web analytics, media performance and cloud for marketing performance; strong knowledge of the adtech/martech landscape (players and trends); past experience or good knowledge of luxury cpg and automotive industriesthe successful candidate will be ambitious, hard-working and independent, with an high level of energy and commitmentessential duties and responsibilities: develop and run milano office during its inception stage being responsible for local business strategy and operating plan; meet sales and financial targets, with fully responsibility on p&l; drive significant future growth for the italian organization; build a team of consultants to help deliver projects and develop new business opportunities manage relationship with clients, technology partners and head officeour customer, part of the first brandtech group, is a global data consultancy multinational company focused on developing innovative solutions for the strategic use of data and technology, in order to increase clients’ marketing roi and improve customer acquisition and retention

  • Nhoa, with offices in france, the united states and australia, maintains entirely in italy research, development and production of its technologieswe are looking for a treasury and finance manager who, working with the cfo, will be involved in the following activities: support to development of company tms to support cash flow activities monthly cash flow reporting 3 months rolling monthly / quarterly / yearly internal reporting, variance analysis vs actual / budget analyse cash management operations, support in identifying and recommending areas for improvement monitor payments activities provide support to develop and implement f/x hedging strategy be responsible in managing banking relationships with italian and international banks including bank system reporting, account balances, corporate guarantees, kyc maintenance in collaboration with the cfo, coordinate internal resources and external consultants on extraordinary operations (m&a, capital increase) support the cfo on shareholders and other stakeholders management preparation of documentation for the bod education & experience: master’s degree in economics, finance, business administration at least 7 - 8 years experience in finance functions of which 3 - 4 in treasury / cash flow management role, preferably in industrial companies fluent in english, both written and spoken chinese speaker is definitively a plus proficiency in excel skills excellent interpersonal and communication skills, with the ability to build relationships with different stakeholders ability to work under pressure and deliver to tight deadlines with “can do” attitude; able to work independently and within a cross-functional team, managing multiple priorities and deadlines in a fast-paced environment what we offer you a permanent full-time contract an ambitious employer; we only want the best for you; professional experience in an international environment with frequent contact with other colleagues and partner around the world; strengthen cross-functional communication skills; learning & development programs; be part of the young (36 on avg) and international (+20 nationalities) group and work in a dynamic and fast-moving environment; a revolutionary way of remote working that meets your needs (https://nhoa(formerly electro power systems - engie eps), global player in energy storage and e-mobility, active in the construction of the largest fast and ultra-fast charging infrastructure in southern europe, develops technologies enabling the transition towards clean energy and sustainable mobility, shaping the future of a next generation living in harmony with our planetborn in as a technological spin-off of the politecnico di torino and milano, nhoa leverages its best-in-class technology and engineering edge, developed in over 15 years of r&d, paired with strategic partnerships and global procurement, to deliver the most competitive tailor-made turn-key solutions that allow the integration of renewable sources with all forms of energy storage, from batteries to hydrogen and even electric vehiclespeople with disability status are encouraged to applyit operates through its three global business lines: nhoa energy, free2move esolutions and atlanteenergy/sustainability/familyworking/) a fast career track like only few other companies can match; always room for new ideas! location: hybrid remote (from italy) and milan we are an equal opportunity employer

  • Borsa tote shopping xxs north south in pelle di vitello squadratapelle di vitello strutturata, stile north and south, manico sottile e rotondo in nappa di agnello, tracolla regolabile e rimovibile (53,8 cm), logo brand nero intarsiato, senza chiusura, fodera in telamisure: l 18,8 x h 19,8 x p 8,9 cm

    Italia

    787 €

  • Mr key shop is an official easeus reseller easeus deploy manager server with easeus deploy manager server, you can manage system deployment to your server with a few clickseaseus deploy manager server, the ideal solution for system deployment easeus deploy manager server is a professional suite which simplifies os management, deployment, and distribution operations to multiple servers at oncebuy easeus deploy manager server now from mr key shop, one of the brands official resellersorder easeus deploy manager server from mr key shop now, save on the msrp, and get fully operational within a few minutes! download, install and activate easeus deploy manager server is fast and easy with mr key shop thanks to mr key shop, you can download, install and activate easeus deploy manager server within a few minutes from the purchasefurthermore, we offer professional tools and suites, including microsoft sql server, windows storage server, and the best backup & recovery solutions like easeus deploy manager serveroperations with easeus deploy manager server are fast and straightforward, even in case of bare-metal deployment to multiple servers: youll never have to manually install your os to each single machinewith tools like easeus deploy manager server, you can manage system distribution, even of bare-metal type, on all your servers from a single, centralized app, with a few clicks and with no complexitieschoose mr key shop for your genuine and guaranteed premium software! optimize your operations with easeus deploy manager server and help us protect the planet the server ecosystem is delicate and requires care and workdesigned for system administrators with the same user-friendly approach of the other brands products, easeus deploy manager server is one of the best tools in the market for server deployment management, and one of the easiest-to-use products of this categorythis is why easeus chose us as their official partner! whats included with easeus deploy manager server purchased from mr key shop? complete your secure checkout and get all you need in your inbox, so that you can immediately make the most out of your easeus deploy manager server solution: - your easeus deploy manager server license - official download links - clear and simple instructions on how to download, install, and activate your easeus deploy manager server software - invoice - free, english-speaking technical support find more products in mr key shops catalog windows operating systems: windows 11 - windows 10 - windows 8 - windows 7 microsoft office suites: office 2021 - office 2019 - office 2016 - office 2013 - office 2010 - office for mac antivirus: kaspersky - eset - mcafee - avast - bitdefender - norton vpn: vpn for pc - vpn for mac - vpn for mobile microsoft server: windows server - windows server cal - windows server rds cal - microsoft sql server backup and recovery software: aomei - easeus system requirements supported operating systems: - windows server 2019 - windows server 2016 - windows server 2012 r2 - windows server 2012 - windows server sbs 2011 - windows server sbs 2008 - windows server 2008 - windows server sbs 2003 - windows server 2003 - windows 11/10/8for you, this is a further benefit because you can save up to 70% across our catalogwith us, you can save significantly on the price list and always get 100% genuine licensesthis means that, with us, you can save on the shipping costs and get your products in real-time via email, as well as help us make a difference in the world! were a 100% eco-friendly company and you can be so with us too! are you a reseller? introducing mkreseller, an opportunity you shouldnt miss! if youre working in the digital world too and provide your clients with software products and licenses, you shouldnt miss the opportunity to become a member of our mkreseller partner programthis is a significant benefit because youll be operational right awaymr key shop professional service also extends to our full money-back warranty and technical support team, at your disposal for free and in english, both for post-sale service and to help you choose the best software according to your hardware and requirementsyou can see this on trustpilot, where we achieved an average rating of excellent, as supported by 2k+ positive reviews (4thanks to this professional solution from easeus, you can import systems on new and existing servers, with the possibility to recover windows to your preferred status, even on different hardwarethis is why easeus chose mr key shop as official partner and reseller9 | 5 stars out of 5)the checkout process is simple and straightforward as well: order, pay with one of our professional and dependable providers like paypal, stripe, amazon/google/apple pay or credit/debit card, and instantly receive your order via emailyoull find attached your activation key - always genuine and guaranteed, clear and simple instructions on the whole setup process, secure and official download links, as well as your invoiceour planets ecosystem needs care and protection toofor this reason, weve always adopted a 100% digital approach to our businessamong mr key shops benefits: tracked and secure payments, instant delivery, and a full money-back warranty for each orderremember: you can always rely on our free english-speaking technical supportwith easeus, these tasks become easy, even for amateur users, still maintaining professional-grade efficacyif youre looking for deeper security, you can choose one of the best antiviruses and one of the best vpnsvisit the official mkreseller program page now, or mail us at sales@mrkeyshopfor example, you can buy windows 11 at a low price, order and download office 2021 and office 2021 for mac right awaythis is proven by 18+ years of service in the digital market, with over 350k satisfied customers across the globewe designed a unique journey to help you grow your business and successfully serve your customersmr key shop follows the same philosophy: professional yet intuitive and user-centric servicecom for more info about this initiativedigital delivery is the only distribution channel we usesince our first day of business, weve ditched the physical good transport system, therefore, we help reduce pollutants and wastea server infrastructure with dozens of units is a high-profile management challengequality, customer protection, and ease of use are also mr key shops pillarsmr key shop is your top destination for digital softwareabout easeus easeus is a popular and acknowledged backup & disaster recovery brandeaseus products offer you an even more extraordinary digital life, with a full range of file recovery, data backup, partition management, transfer products, and more

    Italia

    419900016784668 €

  • Misure:la madia east side tonelli è disponibile nelle seguenti dimensioni: lmadia east side tonelli grazie alla presenza di diversi vani, east side è una madia contenitore ideale per riporre diversi tipi di oggettiil top è disponibile in marmo nelle seguenti finiture: verde guatemala rosso arabescatostruttura: realizzato in vetro fumĂ© disponibile in diverse larghezzesi presta, infatti, a essere disposta in piĂą zone della propria abitazione, come nell'ingresso, nella camera da letto e nella zona giornoil profilo per l'anta scorrevole, la maniglia e i piedi h 20 cm possono essere in: bronzo spazzolato nero spazzolato su richiesta è possibile avere un ripiano interno e in vetro fumĂ©, un separatore interno in legno e luce led con telecomandotempi di consegna: tempo stimato per la consegna 30 giorni lavorativi dalla verifica pagamento avvenuto

    Italia

    4464 €

  • Misure:la madia east side tonelli è disponibile nelle seguenti dimensioni: lmadia east side tonelli grazie alla presenza di diversi vani, east side è una madia contenitore ideale per riporre diversi tipi di oggettiil top è disponibile in marmo nelle seguenti finiture: verde guatemala rosso arabescatostruttura: realizzato in vetro fumĂ© disponibile in diverse larghezzeil profilo per lanta scorrevole, la maniglia e i piedi h 20 cm possono essere in: bronzo spazzolato nero spazzolato su richiesta è possibile avere un ripiano interno e in vetro fumĂ©, un separatore interno in legno e luce led con telecomandosi presta, infatti, a essere disposta in piĂą zone della propria abitazione, come nellingresso, nella camera da letto e nella zona giornotempi di consegna: tempo stimato per la consegna 30 giorni lavorativi dalla verifica pagamento avvenuto

    Italia

    4464 €

  • The partner: ricerchiamo un supply chain manager per azienda cliente operante nel settore alimentarethe role: analizzare, sviluppare e ottimizzare i flussi di supply chain sia interni sia esternicollaborare con l’area addetta all'organizzazione di depositi e magazzinoassicurare l’efficienza della pianificazione delle attivitĂ  di produzione, dei fabbisogni di materie prime e dei flussi di uscita del prodotto finitodisponibilitĂ  a trasferte a livello nazionale e internazionaleingenn: engineering & manufacturing technical recruiters | head hunter ingenn è la societĂ  di head hunting unicamente focalizzata nella ricerca e selezione di profili tecnici e ingegnerireali competenze in ambito operations maturate in un percorso di almeno 5 anniesperienza nel coordinamento di teamlocation: bergamoinglese fluentegestire rapporti con fornitorioptional skills: problem solvingcapacitĂ  organizzative e di gestione del tempomandatory skills: laurea in ingegneria gestionale o equivalenti

  • La risorsa, che riporterĂ  direttamente al responsabile dell’area, svolgerĂ  le seguenti attivitĂ : supporto ai clienti nella scrittura e predisposizione della documentazione relativa a bandi/iniziative; supporto nell’istruttoria e pre-valutazione delle richieste di contributo/candidature; redazione di documenti di sintesi e report a supporto della gestione da parte dei clienti delle pratiche; supporto tecnico alle attivitĂ  di studio e progettazione di pro­cessi di efficientamento energetico degli edifici e gestione delle funzionalitĂ  di specifici strumenti realizzati ad hoc: validazione/analisi di dati relativi alle prestazioni energetiche degli edifici per la determinazione dei consumi, dell’impatto ambientale e dell’individuazione di interventi di retrofit energetico secondo i principi della cost-optimal analysis; monitoraggio, analisi ed elaborazione di dati di consumo energetico forniti; programmazione, scrittura e sviluppo di proposte progettuali in risposta a specifici bandi europei per quanto attiene le tematiche degli edifici, contesti e comunitĂ  sostenibili (soprattutto nel settore dell'abitare sociale, della rigenerazione urbana, dell’energy building e dell'ambientelaurea in architettura o ingegneria buona conoscenza dei principali software di elaborazione testi, grafica e comunicazione (pacchetto office - word, excel, powerpoint e pacchetto adobe - indesign, photoshop, illustrator) buona conoscenza dei principali software di progettazione (autocad, sketchup) buona conoscenza della lingua inglese, sia scritta che parlata requisiti preferenziali - specializzazione nel campo dell’efficienza energetica degli edifici - ampio spettro applicativo delle proprie competenze - capacitĂ  di comunicare in maniera chiara e coinvolgente - capacitĂ  di lavorare in team - attitudine al problem solving - capacitĂ  organizzative e di gestione del tempo - esperienze di coordinamento progettuale (anche come team member) si offre: contratto a tempo determinato full-time, per 12 mesi dotazione buoni pastoma ricerca una figura professionale, da inserire all'interno dell’area oish, in possesso di specifiche competenze in riferimento alle tematiche e problematiche dell’efficientamento energetico degli edificima supporta gli enti del “gruppo” compagnia di san paolo in riferimento alle tematiche della valorizzazione immobiliare e della rigenerazione urbana, nonchĂ© nell’ideazione e gestione di bandi, iniziative e singole progettualitĂ  su tematiche correlate alla transizione ecologica ed energetica, alla sostenibilitĂ  ambientale, al energy saving e indirizzate anche alla tutela, riqualificazione e restauro di beni storico-culturalil’area operazioni immobiliari e social housing (oish) di prma scrl è una societĂ  consortile che eroga servizi amministrativi

Non hai trovato ciò che cercavi? Prova un'altra ricerca

Ricerche relazionate area manager north east italy